Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä jännitän täällä myös sormet ja varpaat ristissä!Oi ihana, kiitos myötäelämisestä Tuun sit puolelta päivin kertomaan mikä tuomio tuli
On mullakin käyny dpo10 niin et rfsu herkkä oli pos ja digi nega ja digi näytti seuraavana päivänä vasta 1-2No sit on omituista kun luotto testi pc ja apteq näyttää jo selkeää haamua. Apteq on 10 ja pc 25 vahvuus
Jeee!Nyt ultrassa käyty. Siellä oli pieni oikeassa paikassa ja terhakka sykekin löytyi nyt menkkojen mukaan 8+1, mutta vastasi kokoa 6+5, mikä tukisi myöhäistä kiinnittymistä mitä itse epäilen siis. Kehitystä jäädään nyt kuitenkin seuraamaan. 2 viikon päästä uusi ultra ja jos silloinkin löytyy syke niin sitten kuulema asiat paremmin kuin hyvin.
Älä huoli, nyt pian on viisaampien käsissä vauvanteko ja ah sitä stressaamattomuutta. Plus kannattaa varatua siihen, että joulun jälkeen mennään ja kovaa! Ihanaa matkaa teilleTammikuussa pitäs ivf alkaa, mut just nyt pelotttaa et jos silläkään ei tärppää. Mistään ei mitään vikaa ole löytynyt, mut pelottaa jos vika mun munasolujen laadussa ja esikoine oli vika hyvä munasolu. Itse en ole valmis lahjasoluihin, mutta hattua nostan niille ja jusy sulle jotka ovat. Sylissä on pieni, mutta silti syli pohjattoman tyhjä. Varmasti jokainen "sekunda" osaa tähän samaistua.
❤Nyt ultrassa käyty. Siellä oli pieni oikeassa paikassa ja terhakka sykekin löytyi nyt menkkojen mukaan 8+1, mutta vastasi kokoa 6+5, mikä tukisi myöhäistä kiinnittymistä mitä itse epäilen siis. Kehitystä jäädään nyt kuitenkin seuraamaan. 2 viikon päästä uusi ultra ja jos silloinkin löytyy syke niin sitten kuulema asiat paremmin kuin hyvin.
OnneaNyt ultrassa käyty. Siellä oli pieni oikeassa paikassa ja terhakka sykekin löytyi nyt menkkojen mukaan 8+1, mutta vastasi kokoa 6+5, mikä tukisi myöhäistä kiinnittymistä mitä itse epäilen siis. Kehitystä jäädään nyt kuitenkin seuraamaan. 2 viikon päästä uusi ultra ja jos silloinkin löytyy syke niin sitten kuulema asiat paremmin kuin hyvin.
Mulla 2h pidätyksellä selkeä haamu tuli edelleen ja täs on aiemmat kolme kuivana... Sori spämmmään nii kauan kunnes joko haalenee tai et digi kertoilisi kans jotain jos kertoakseen.
Tuo rfsu antaa ihan susi viivoja, pc vois näyttää jo tosi vahvoja. Onnea!!Tein sillo la testin, joka haamu. Sunnuntai aamuna digi oli ”raskaana”.
3+3 näyttäis flow. Tänään pitäis alkaa menkat
Onko normaalii ettei vielkää oo tosi vahvat noi?
View attachment 117391
Kun malttaisi ja osaisi odottaaKannattaa ny pari pv odotella uuden tekoa
Kiitos Pitäisköhän tässä sit vaan lopetella testailu ja toivoa parasta oireita sais tulla enemmän niin ymmärtäis ees et ehkä jotain tulossaTuo rfsu antaa ihan susi viivoja, pc vois näyttää jo tosi vahvoja. Onnea!!
On normaalia. Hcgn tasojen nouseminen on yksilöllistä ja kiinnittymisajankohta myös vaikuttaaTein sillo la testin, joka haamu. Sunnuntai aamuna digi oli ”raskaana”.
3+3 näyttäis flow. Tänään pitäis alkaa menkat
Onko normaalii ettei vielkää oo tosi vahvat noi?
View attachment 117391
Kyllä nämä on pakko olla jo oikeita positiivisia. Ei kaikki testit voi antaa noin selkeitä virheellisiä positiivisia. Digiin en osaa sanoa avaa ja kato mimmoset viivat siä on? Mulla näytti digi positiivista 1-2 vkoa ja mun viiva oli paljo haaleampi sillon.. digi on varmasti positiivinen myös viimestään keskiviikkonaViivat senku vahvistuu mutta digi sanoo edelleen ei raskaana
Mitäs hittoa.........