Raskaaksi 2022

Miltäs teidän silmiin näyttää? Mahdollinen dpo on kyllä edelleen max 10 jos sitäkään 🤔 läheltä kun katsoo niin ei huomaa, mut kauempaa näyttää jotain hyvin haaleaa..

Liitteet

• 20221128_062004.jpg
    20221128_062004.jpg
    625.9 KB · Katsottu: 108
  • 20221128_062031.jpg
    20221128_062031.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 107
  • 20221128_062109.jpg
    20221128_062109.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 109
Mä ite henkkoht testaisin "tuoreesta" pissasta :) Uskon että näyttää varsinkin digi kyllä luotettavan tuloksen kunhan pari kolme tuntia takana pidätystä. Miten kauan sun edellisistä menkoista on?
Kiitos neuvosta. Yritän pidätellä tässä vielä et sit ois aamun toka pissa muutaman tunnin pidätyksellä.
Mulla on siis kaiketi dpo 11 nyt koska oli kipee ovulaatio(17.11) mistä tiiän tarkalleen sen ajankohdan. Nyt on kp 25 ja vaihdellut mut suht 29-30 vrk kierto. Oireilun takia tein testin

Oi ihana, kiitos myötäelämisestä :red-heart: Tuun sit puolelta päivin kertomaan mikä tuomio tuli 👩‍⚖️
Onko tämä siis mahdollista olla ees oikea plussa? Mulla ei oo ikinä tullut testeihin mitään jos en ole ollut raskaana.
Anteeksi i lainasin väärän vastauksen ja tsemppiä täältä myös sinne

Anteeksi olen ihan shokissa jotenkin ja tuijotan kellos monelta pääsen apteekkiin.... Vielä tunti!!! Tämmöinen oli siis heti jo värin pyyhkäistä testin läpi.

Liitteet

• Screenshot_20221128_065730.jpg
    Screenshot_20221128_065730.jpg
    298.8 KB · Katsottu: 122
11 dpo. Olin jo vähän käsitellyt pettymyksen ja nyt oon vaan turhautunut. Oon tähän mennessäs saanut aika valkoista negaa vaan ja tänään näyttää niinku olis aavistus jostakin haamujen esi-isästä. Mutta koska oon pcllä saanut myös aika törkeitäkin viivanpaikkoja, ei luotto siihen, että tää olis mitään raskauteenviittaavaa, ole kovin suuri. Ja eikö näillä dpo:lla yleensä jo luulis vähän enemmän näkyvän kun aavistus? Ei se auta kun testata huomenna uudestaan. Olisin suoraan sanottuna ottanut mieluummin täyden negan kun tollaisen epämääräisen varjon. Näkyy kuvassa vielä huonommin kun oikeessa elämässä.

Liitteet

• IMG_20221128_072726.jpg
    IMG_20221128_072726.jpg
    4.4 MB · Katsottu: 119
  • IMG_20221128_072338.jpg
    IMG_20221128_072338.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 124
11 dpo. Olin jo vähän käsitellyt pettymyksen ja nyt oon vaan turhautunut. Oon tähän mennessäs saanut aika valkoista negaa vaan ja tänään näyttää niinku olis aavistus jostakin haamujen esi-isästä. Mutta koska oon pcllä saanut myös aika törkeitäkin viivanpaikkoja, ei luotto siihen, että tää olis mitään raskauteenviittaavaa, ole kovin suuri. Ja eikö näillä dpo:lla yleensä jo luulis vähän enemmän näkyvän kun aavistus? Ei se auta kun testata huomenna uudestaan. Olisin suoraan sanottuna ottanut mieluummin täyden negan kun tollaisen epämääräisen varjon. Näkyy kuvassa vielä huonommin kun oikeessa elämässä.
Musta tää näyttää vähän samalle kun mun tuo eilinen haamun alku ja se kans siis näky silmälle paljon paremmin en tajua miksi kuvaan sitä ei saa jostain syystä niin näkymään

Miun viivalasit ei nää mitään. Sanoisin itse nega

Digi sano ei raskaana mutta pc ja apteq sanoo et kyllä oon päivän toka pissa kaikki samasta tehty ....
Digi oli se ei herkempi versio kyllä mut mihin tässä nyt uskoa???

Liitteet

• PCIMG_2022-11-28_08-56-02.JPG
    PCIMG_2022-11-28_08-56-02.JPG
    436.9 KB · Katsottu: 124
  • Screenshot_20221128_085949.jpg
    Screenshot_20221128_085949.jpg
    546.9 KB · Katsottu: 117
Digi sano ei raskaana mutta pc ja apteq sanoo et kyllä oon päivän toka pissa kaikki samasta tehty ....

Nyt ei auta kun vaa odotella ja tehdä testiä uusiksi. Nyt kun ei menkat ole vielä myöhässä, niin kemialliset yms mahdollisia. :)

Alemmassa nään.

Sul ei tainnu olla viel menkat myöhässä?
Ehkä odottelisin nyt siihen asti ja jos viel epäselviä ni pyytäsin ta:lta veritestin jos suostuvat

On se viikkodigikin herkkä eli 10 😊 mut aika selkee plus toi on kuitenkin
Kiitos. Siellä lukee ainakin paperissa että 25 mittaa ja muistaakseni just se toisenlainen sanoi et on herkempi... Mutta jospa huomenna näyttäisi sekin jo tää on pahinta tää epätieto ja odotus..tai no ei sinänsä epätieto kun ihan poseja noi omalla kokemuksella on. Siksi yllätyin siitä digin tuloksesta

Kiitos. Siellä lukee ainakin paperissa että 25 mittaa ja muistaakseni just se toisenlainen sanoi et on herkempi... Mutta jospa huomenna näyttäisi sekin jo tää on pahinta tää epätieto ja odotus..tai no ei sinänsä epätieto kun ihan poseja noi omalla kokemuksella on. Siksi yllätyin siitä digin tuloksesta
Joo mut se 1-2vk saa kun hcg yli 10 😌

Täällä on monelle nyt tullut plussia ja haamuja 🤩 toivotaan parasta niiden kanssa!

Omat testailut siirtyi huomisesta tähän aamuun ja puhdas negahan sieltä tuli. Tuntuu että oma kierto haluaa taas näyttää henkistä keskisormea 🙄 vähän lannistavaa kyllä. Muutoin tämä vielä menisi mutta ku. On näin päin perse**ä niin tuntuu ikävältä😔

Liitteet

• IMG_20221128_092623.jpg
    IMG_20221128_092623.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 78
Takaisin