Miltäs teidän silmiin näyttää? Mahdollinen dpo on kyllä edelleen max 10 jos sitäkään läheltä kun katsoo niin ei huomaa, mut kauempaa näyttää jotain hyvin haaleaa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi ihana, kiitos myötäelämisestä Tuun sit puolelta päivin kertomaan mikä tuomio tuliMä tulin vaan tänne huutelemaan että @lepus timidus oot ajatuksissa, tsemppiä tähän päivään!
Kiitos neuvosta. Yritän pidätellä tässä vielä et sit ois aamun toka pissa muutaman tunnin pidätyksellä.Mä ite henkkoht testaisin "tuoreesta" pissasta :) Uskon että näyttää varsinkin digi kyllä luotettavan tuloksen kunhan pari kolme tuntia takana pidätystä. Miten kauan sun edellisistä menkoista on?
Onko tämä siis mahdollista olla ees oikea plussa? Mulla ei oo ikinä tullut testeihin mitään jos en ole ollut raskaana.Oi ihana, kiitos myötäelämisestä Tuun sit puolelta päivin kertomaan mikä tuomio tuli
Kyllä tää mun mielestä on oikeinkin vahva plussa siihen nähden varsinkin, että menkat ei ole vielä edes myöhässä!Anteeksi olen ihan shokissa jotenkin ja tuijotan kellos monelta pääsen apteekkiin.... Vielä tunti!!! Tämmöinen oli siis heti jo värin pyyhkäistä testin läpi.
Musta tää näyttää vähän samalle kun mun tuo eilinen haamun alku ja se kans siis näky silmälle paljon paremmin en tajua miksi kuvaan sitä ei saa jostain syystä niin näkymään11 dpo. Olin jo vähän käsitellyt pettymyksen ja nyt oon vaan turhautunut. Oon tähän mennessäs saanut aika valkoista negaa vaan ja tänään näyttää niinku olis aavistus jostakin haamujen esi-isästä. Mutta koska oon pcllä saanut myös aika törkeitäkin viivanpaikkoja, ei luotto siihen, että tää olis mitään raskauteenviittaavaa, ole kovin suuri. Ja eikö näillä dpo:lla yleensä jo luulis vähän enemmän näkyvän kun aavistus? Ei se auta kun testata huomenna uudestaan. Olisin suoraan sanottuna ottanut mieluummin täyden negan kun tollaisen epämääräisen varjon. Näkyy kuvassa vielä huonommin kun oikeessa elämässä.
Miun viivalasit ei nää mitään. Sanoisin itse nega11 dpo. Olin jo vähän käsitellyt pettymyksen ja nyt oon vaan turhautunut. Oon tähän mennessäs saanut aika valkoista negaa vaan ja tänään näyttää niinku olis aavistus jostakin haamujen esi-isästä. Mutta koska oon pcllä saanut myös aika törkeitäkin viivanpaikkoja, ei luotto siihen, että tää olis mitään raskauteenviittaavaa, ole kovin suuri. Ja eikö näillä dpo:lla yleensä jo luulis vähän enemmän näkyvän kun aavistus? Ei se auta kun testata huomenna uudestaan. Olisin suoraan sanottuna ottanut mieluummin täyden negan kun tollaisen epämääräisen varjon. Näkyy kuvassa vielä huonommin kun oikeessa elämässä.
Juu, tossa yllä just sanoinkin, että vuoto alkamassa niin näin vois päätellä.Miun viivalasit ei nää mitään. Sanoisin itse nega
Digi sano ei raskaana mutta pc ja apteq sanoo et kyllä oon päivän toka pissa kaikki samasta tehty ....
Digi oli se ei herkempi versio kyllä mut mihin tässä nyt uskoa???
Digi sano ei raskaana mutta pc ja apteq sanoo et kyllä oon päivän toka pissa kaikki samasta tehty ....
On se viikkodigikin herkkä eli 10 mut aika selkee plus toi on kuitenkinDigi sano ei raskaana mutta pc ja apteq sanoo et kyllä oon päivän toka pissa kaikki samasta tehty ....
Kiitos. Siellä lukee ainakin paperissa että 25 mittaa ja muistaakseni just se toisenlainen sanoi et on herkempi... Mutta jospa huomenna näyttäisi sekin jo tää on pahinta tää epätieto ja odotus..tai no ei sinänsä epätieto kun ihan poseja noi omalla kokemuksella on. Siksi yllätyin siitä digin tuloksestaOn se viikkodigikin herkkä eli 10 mut aika selkee plus toi on kuitenkin
Joo mut se 1-2vk saa kun hcg yli 10Kiitos. Siellä lukee ainakin paperissa että 25 mittaa ja muistaakseni just se toisenlainen sanoi et on herkempi... Mutta jospa huomenna näyttäisi sekin jo tää on pahinta tää epätieto ja odotus..tai no ei sinänsä epätieto kun ihan poseja noi omalla kokemuksella on. Siksi yllätyin siitä digin tuloksesta
No sit on omituista kun luotto testi pc ja apteq näyttää jo selkeää haamua. Apteq on 10 ja pc 25 vahvuusJoo mut se 1-2vk saa kun hcg yli 10