Raskaaksi 2022

Okei! Ite tässä mietin, kun menkkoja ei näy ja tullut tosi runsasta limaista vuotoa, että voisko olla merkki jostain. Kierto venyy, toki ainut mahdollisuus millon voinut raskautua on 9 pv sitten, joten testi ei vielä ainakaan näyttäny mitää. Hieman tulisilla hiilillä tässä ollaan 😁 jospa ens viikolla testais uudestaan, ellei menkat ala..
joo eipä se tarvi kun sen kerran jos osuu oikeeseen kohtaan :smiling-eyes: toki aika pienet dpot vielä et tuskin testissä vielä näkyiskään mitään et kannattaa tosiaan odottaa vielä.

Okei! Ite tässä mietin, kun menkkoja ei näy ja tullut tosi runsasta limaista vuotoa, että voisko olla merkki jostain. Kierto venyy, toki ainut mahdollisuus millon voinut raskautua on 9 pv sitten, joten testi ei vielä ainakaan näyttäny mitää. Hieman tulisilla hiilillä tässä ollaan 😁 jospa ens viikolla testais uudestaan, ellei menkat ala..
Onpa jännää! Koska sulla pitäis alkaa menkat? Ja mullakin dpo 11 oli viel ihan täysin nega ja dpo 12 aamul haamu

Onpa jännää! Koska sulla pitäis alkaa menkat? Ja mullakin dpo 11 oli viel ihan täysin nega ja dpo 12 aamul haamu

Kuinka mielenkiintoista, mie tein myös dpo 11 negan sillo eilen 🙂
Nyt ootan et menkat alkais ti/ke ja sit teen vasta uuden 🤞🏽
Oireiden perusteella vois ollakkin

Kuinka mielenkiintoista, mie tein myös dpo 11 negan sillo eilen 🙂
Nyt ootan et menkat alkais ti/ke ja sit teen vasta uuden 🤞🏽
Oireiden perusteella vois ollakkin
Toivotaan niin🤞🏼💕💕 jännittävää aikaa. Ite olin ihan liian malttamaton😂

Hei.pc dpo 10 laimea alku illan pissa.onks tää haamu vai viivanpaikka.
Vika kuivana
Jossai valos näyttää et ois värikertymä viivanpaikan vieres mut ei tietoa.

Liitteet

• Screenshot_20221127_163531.jpg
    Screenshot_20221127_163531.jpg
    457.6 KB · Katsottu: 93
  • Screenshot_20221127_162819.jpg
    Screenshot_20221127_162819.jpg
    378.1 KB · Katsottu: 92
  • Screenshot_20221127_163203.jpg
    Screenshot_20221127_163203.jpg
    372.1 KB · Katsottu: 92
  • Screenshot_20221127_170428.jpg
    Screenshot_20221127_170428.jpg
    414.7 KB · Katsottu: 97
Toivotaan niin🤞🏼💕💕 jännittävää aikaa. Ite olin ihan liian malttamaton😂

Tää on aina tällee loppukierrosta 🙈

JOKA kerta sanon et ei, en tee ennenku on menkkapöivä mut sit en ikinä maltakkaan 🙈😂
Mut ton yhen negan jo tein ni jos nyt kestäisin sinne keskiviikko aamuun 😂 sillo ois sit jo dpo 15

Tää on aina tällee loppukierrosta 🙈

JOKA kerta sanon et ei, en tee ennenku on menkkapöivä mut sit en ikinä maltakkaan 🙈😂
Mut ton yhen negan jo tein ni jos nyt kestäisin sinne keskiviikko aamuun 😂 sillo ois sit jo dpo 15
Noniin😂 menee nopeesti nuo päivät🥰 keksit jotain virikettä ettei kerkee testaileen

Anteeks ku tänne pistän. Koskaan en ite oo näi selviä saanu ja täs kuivana salama ja ilman.
Mä oon niin uus vielä tulkitsee raskaustestei etten osaa sanoo kyl mitään. Ihanku näkyis vähä punertava kuitenkin tossa tokassa kuvassa 🤔

No olis pitäny alkaa jo pari päivää sitten Flon mukaan. Toki ennenkin kierto ollut pisimmillään tästä vielä muutaman päivän pidempi. Nyt mahaa jomottaa siihen malliin, että eiköhän menkat sieltä ala 😓

No olis pitäny alkaa jo pari päivää sitten Flon mukaan. Toki ennenkin kierto ollut pisimmillään tästä vielä muutaman päivän pidempi. Nyt mahaa jomottaa siihen malliin, että eiköhän menkat sieltä ala 😓
Mullakin jomotti perjantaina silleen et olin ihan varma et alkaa eikä alkan🥰

Kp15 ja tää kierto tais taas mennä hukkaan... Noi kaks erillään olevaa on eilisen aamun+ilta, ja alin tämän päivän ilta. Talletteluja viimeksi torstaina, tänään ei kun mies oli väsynyt...
IMG_20221127_201343.jpg

Muokattu viimeksi:
Jos pc näyttää jo tämmöstä ni voisko digi näyttää jo plussaa samasta virtsasta jos käyn ostaa heti ku Apteekki auki?? Onko kokemusta? Mulla on aika paha tilanne elämässä ja sulateltavaa siis raskauden kanssa ni haluis mahd pian varmistuksen kunnolla .....

Kuvassa ylin salama ja alin macro

Liitteet

• PCIMG_2022-11-28_04-21-32.JPG
    PCIMG_2022-11-28_04-21-32.JPG
    580.2 KB · Katsottu: 101
Jos pc näyttää jo tämmöstä ni voisko digi näyttää jo plussaa samasta virtsasta jos käyn ostaa heti ku Apteekki auki?? Onko kokemusta? Mulla on aika paha tilanne elämässä ja sulateltavaa siis raskauden kanssa ni haluis mahd pian varmistuksen kunnolla ..... Siis toivottu sinänsä oli mut just ku elämässä meni asiat vähän uusiksi ni heti tulisi plussa?? Mitä elämä oikein pelleilee... Onkohan kaikella silti aina tarkoitus... Siihen olen halunnut uskoa aina.
Muoks lisäsin kuvia....

Liitteet

• PCIMG_2022-11-28_04-21-32.JPG
    PCIMG_2022-11-28_04-21-32.JPG
    580.2 KB · Katsottu: 67
  • PCIMG_2022-11-28_05-05-13.JPG
    PCIMG_2022-11-28_05-05-13.JPG
    384.9 KB · Katsottu: 73
  • Screenshot_20221128_050836.jpg
    Screenshot_20221128_050836.jpg
    377.3 KB · Katsottu: 65
Muokattu viimeksi:
Jos pc näyttää jo tämmöstä ni voisko digi näyttää jo plussaa samasta virtsasta jos käyn ostaa heti ku Apteekki auki?? Onko kokemusta? Mulla on aika paha tilanne elämässä ja sulateltavaa siis raskauden kanssa ni haluis mahd pian varmistuksen kunnolla ..... Siis toivottu sinänsä oli mut just ku elämässä meni asiat vähän uusiksi ni heti tulisi plussa?? Mitä elämä oikein pelleilee... Onkohan kaikella silti aina tarkoitus... Siihen olen halunnut uskoa aina
Kyllä näyttää!

Jos pc näyttää jo tämmöstä ni voisko digi näyttää jo plussaa samasta virtsasta jos käyn ostaa heti ku Apteekki auki?? Onko kokemusta? Mulla on aika paha tilanne elämässä ja sulateltavaa siis raskauden kanssa ni haluis mahd pian varmistuksen kunnolla ..... Siis toivottu sinänsä oli mut just ku elämässä meni asiat vähän uusiksi ni heti tulisi plussa?? Mitä elämä oikein pelleilee... Onkohan kaikella silti aina tarkoitus... Siihen olen halunnut uskoa aina.
Muoks lisäsin kuvia....
Varmasti näkyy ihan selkeä plussa jo kunnon testillä. Itellä Apteekin omat testit ei ole koskaan näyttäneet kunnolla plussaa, jopa huonommin kuin markettien halpikset, joten olen varmistanut Clearbluella aina. Digi näyttäänee takuuvarmasti. :thumbs-up:

Varmasti näkyy ihan selkeä plussa jo kunnon testillä. Itellä Apteekin omat testit ei ole koskaan näyttäneet kunnolla plussaa, jopa huonommin kuin markettien halpikset, joten olen varmistanut Clearbluella aina. Digi näyttäänee takuuvarmasti. :thumbs-up:
Kiitos. Toiv hcg säilyy pissassa kun klo 4 pissattu ja apteekki aukeaa klo 8.Laitoin lasipurkkiin ja korkin kiinni... Tässä on vielä eilen iltainen laimeammasta pissassa ylempi vs aamuyön.

Liitteet

• Screenshot_20221128_061854.jpg
    Screenshot_20221128_061854.jpg
    419 KB · Katsottu: 75
Kiitos. Toiv hcg säilyy pissassa kun klo 4 pissattu ja apteekki aukeaa klo 8.Laitoin lasipurkkiin ja korkin kiinni... Tässä on vielä eilen iltainen laimeammasta pissassa ylempi vs aamuyön.
Mä ite henkkoht testaisin "tuoreesta" pissasta :) Uskon että näyttää varsinkin digi kyllä luotettavan tuloksen kunhan pari kolme tuntia takana pidätystä. Miten kauan sun edellisistä menkoista on?

Takaisin