Raskaaksi 2022

Ite tein myös tänään dpo 11
sen Testaa varhain ja tyyli puhdas nega.
Näin unta testien tekemisistä niin en malttanu aamul 😂

En muista kirjotinki aamul tänne vai tonne toiseen 😬
Edelleen samat oireet, rinnat vaa jatkaa pahaa kipuilua ja alkava flunssa.
No ei enää kauaa et pitöis menkat alkaa

Onnea @Lisa25😍 selvä viiva on.

@Jefar pahoittelut negasta❤ mä testaan viel huomen ja sit lopetan luget. Puhtaan valkea nega varmasti täälläkin huomenna.

@Kuuttituutti juu hoidot ei onneks oo kaukana. Ja niin totta et pahimmat pelot nousee esiin. Alkaa olla vaan niin väsy koko yritykseen ja jatkuviin pettymyksiin. En voi kun ihailla niitä, jotka sinnikkäästi joutunu vuosikausia vauvaa tekemään. Ja väkisin pohtii, et mis ihmees se vika on, kun mitään vikaa ei oo löytyny. Onko vika hedelmöittymisessa, alkion jakaantumisessa vai kiinnittymisessä. Onneks ivf antaa isolla todennäkösyydellä vastauksia tähän. Joulukuus onki ivf suunnittelukäynti.

@Juliet92 mut aattelen et se on aika luonnollista että kisaväsymystä myös matkaan mahtuu. Musta ois aivan mahtavaa että jos silloin kun menkat alkaa niin keho vois antaa virheraportin: tapasiko munasolu yhtään siittiöitä? Mikä on munasolun kunto? Entä siittiöiden? Miten sujui matka kohtuun? Mites limakalvo? Ja sit vielä loppuun vinkit mitä vois tehdä toisin. Mut damn kun sellaista ei tuu vielä ja sit joutuu itse pohtimaan ja tulemaan hulluksi 😅

@Juliet92 mut aattelen et se on aika luonnollista että kisaväsymystä myös matkaan mahtuu. Musta ois aivan mahtavaa että jos silloin kun menkat alkaa niin keho vois antaa virheraportin: tapasiko munasolu yhtään siittiöitä? Mikä on munasolun kunto? Entä siittiöiden? Miten sujui matka kohtuun? Mites limakalvo? Ja sit vielä loppuun vinkit mitä vois tehdä toisin. Mut damn kun sellaista ei tuu vielä ja sit joutuu itse pohtimaan ja tulemaan hulluksi 😅
No just tämä! Jonkun sortin error-report olis kova sana kun vikaa ei löydy.. 😅

Mä oon kans kaivannu tämmöst vikaraporttia🤣 olis kätevää. Joku vois kehitellä tommosen kun kaikenmaailman muita ihmeellisyyksiä on jo keksitty. On se vaan merkillistä kun maailman luonnollisin asia voi olla niin vaikeeta toisille. Ja miks koko prosessi ylipäätään on niin herkkä kaikelle muuttuville tekijöille.

Tuo ois kyllä niin parasta. Oon ohjelmoija ammatiltani, niin oon haaveillu et voisin debugata tätä lisääntymisprosessia samalla tavalla kuin jotain ohjelmaa. :tears: console.log('here', munasolu, siittiö); -> here null 1

Kiitos kaikille onnitteluista💕 toivotaan, että pysyy matkassa tämä pieni💕
Mulla melkeinpä ainoona poikkeavana oireena oli rintojen kipeys sivuilta mitä ei oo ennen koskaan ollut. Tietysti nyt jälkikäteen miettii et näin esim. tosi outoja unia joku 5-6 pv ennen plussaa. Alavatsalla pientä ”menkkamaista” kipua oli välillä.
Nyt tietysti kun sai viivat tikkuun niin huono olo heti iski😂

On tosi epätodellinen olo. Miehen kanssa meitä lähinnä naurattaa kun katsotaan toisiamme et mitä ihmettä😂 En jotenkin uskalla iloita vielä. Menkat ei oo ees myöhässä.

Nyt tärppionnea kaikille loppuvuoteen❤️❤️

Dpo 12 kp 26
Nää oireet vaan jatkuu, ja tää flunssanen olo mut ei kuumetta kuitenkaan.
Rinnat järkyt ja nännit kipeät
Huulet rohtunu
Heräsin jo 06
Toi tupakka maistuu kyl ihan järkyttävälle 🤢

Joko mul korona tai sit jos kuitenki ois raskaana vaikka eilen sen negan tein 🤔
Täytyy käydä ostamas covid testi tänää,
ootan raskaustestin tekemistä nyt oikeesti niin kauan kunnes menkat ois myöhässä
Ota näistä ja taas selvää

Täällä dpo 6 flon uuden oviksen mukaan, eikä vielä mitään, odotellaan edelleen...

Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille onnitteluista💕 toivotaan, että pysyy matkassa tämä pieni💕
Mulla melkeinpä ainoona poikkeavana oireena oli rintojen kipeys sivuilta mitä ei oo ennen koskaan ollut. Tietysti nyt jälkikäteen miettii et näin esim. tosi outoja unia joku 5-6 pv ennen plussaa. Alavatsalla pientä ”menkkamaista” kipua oli välillä.
Nyt tietysti kun sai viivat tikkuun niin huono olo heti iski😂

On tosi epätodellinen olo. Miehen kanssa meitä lähinnä naurattaa kun katsotaan toisiamme et mitä ihmettä😂 En jotenkin uskalla iloita vielä. Menkat ei oo ees myöhässä.

Nyt tärppionnea kaikille loppuvuoteen❤️❤️
Kysyitkös sä siitä valkovuodosta ennen menkkoja? Oliko sulla sit millasta vuotoa nyt ennen plussaa?

Kysyitkös sä siitä valkovuodosta ennen menkkoja? Oliko sulla sit millasta vuotoa nyt ennen plussaa?
Tosi tosi runsas ja sellain voidemainen! Tuntu et ihan ”lorahti” housuun monta kertaa..😅 sitä oli muistaakseen ainaki pari kolme päivää ennen posia!

Tosi tosi runsas ja sellain voidemainen! Tuntu et ihan ”lorahti” housuun monta kertaa..😅 sitä oli muistaakseen ainaki pari kolme päivää ennen posia!
Okei! Ite tässä mietin, kun menkkoja ei näy ja tullut tosi runsasta limaista vuotoa, että voisko olla merkki jostain. Kierto venyy, toki ainut mahdollisuus millon voinut raskautua on 9 pv sitten, joten testi ei vielä ainakaan näyttäny mitää. Hieman tulisilla hiilillä tässä ollaan 😁 jospa ens viikolla testais uudestaan, ellei menkat ala..

Takaisin