Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään ois 7+3 menkoista laskettuna 29 pvn kierrolla, mutta en uskalla veikata yhtään että mikä viikko voisi todellisuudessa olla. Mut kohta näkee onneks!Mahtavaa että siellä on tullut oireita ja tuntuukin siltä että jotain tapahtuu kehossa. Ja onneksi maanantai tulee nopeasti :) Sulla oli myöhäinen kiinnittyä mut mitä olit laskeskellut mitkä ois silloin viikot?:)
Täältä samalta kuumeiluklubi sivulta löytyyMoi! Eksyin tähän ketjuun ja muutama kk sitten ja nyt olen kahlannut jokaikisen viestin ja tulin siihen tulokseen, että pakko kirjoittaa!
Meillä yritystä nyt vuoden verran, minulla aiemmasta liitosta 10v ja 12v lapset, miehellä ei lapsia ennestään.
Hakeuduttiin lapsettomuustutkimuksiin pari kuukautta sitten, kummastakaan ei löytynyt mitään vikaa, sain kuitenkin alkukiertoon letrozolit ja loppukiertoa tukemaan terolutit. Tässä kierrossa olisi ollut aloitus kp3, mutta sitten tuli kotona ja pilasi kaiken, polilta sanoivat että lääkityksiä turha aloittaa, kun korona sekoittaa kaiken. Turhauttaa!
Ikää meillä tosiaan alkaa jo olla, itse olen 35v ja mies 38v.
Mistäs tuon raskaaksi 2023-ketjun löytää? Tälle vuotta raskautta enää turha toivoakkaan
Samaa ajattelin vaikka nytkin istun lääkärissä ilman toivoakaan siitä että luomusti mitään tulisi ja myös päätettiin että vuodenvaihteessa. Toki saa tulla jos on tullakseen mutta en kyllä kovin liikoja toivo.Mäkin olen tämän kierron loppuun tässä ketjussa, sitten pitää siirtyä 2023 keskusteluun.
Nyt on kp 11, aloin jo testaamaan ovista, mutta taidan jatkaa vasta loppuviikosta, kun ei mitään limojakaan oo päällä.
Totta.. raskaaksi 2023 kannatan nyt minäkin kun en aatellut tuota.. että pitää raskautua alkuvuodesta, jotta laskettu aika on vuonna 2023.
Mikä kp sul on? Mulla dpo 9 tänään. Tekis niin mieli testata joTäällä on dpo 10 ja ensimmäinen nega testattu. Sain siis pahimman "tikunuittamisvimman" taltutettua Jos testailisi vasta viikonloppuna uudestaan, jos menkat ei ala... Ei oo kyllä yhtään minkäänlaisia oireita. Työkiireitä ja väsymystä vain.
Kp25. Toivon kipinää elättelen, että muuttuisi vielä plussaksi. Katsotaan, olenko oikeasti testaamatta huomisaamuna Mielialat heittelehtii!Mikä kp sul on? Mulla dpo 9 tänään. Tekis niin mieli testata jo
Tsemppiä Nää on just pahempia kun oireet antaa toivoa plussan suhteen ja sit saat märkää rättiä naamaan kun testi onkin negaTäällä taas tehty negatiivinen testi, läjähti niin kovaa vasten naamaa että piti itkeä. Tissit on kipeet ja kihelmöi, kohdussa tuntuu jomottelua ja kipuilua välillä, ja nää kaikki tekee sen että mietin aivan koko ajan että oon raskaana. Sit testi palauttaa todellisuuteen ja se sattuu niin saatanasti. Perjantaina pitäs alkaa menkat että siitä taas uuteen kiertoon
Tsemppiä, tiedän niin ton tunteenTäällä taas tehty negatiivinen testi, läjähti niin kovaa vasten naamaa että piti itkeä. Tissit on kipeet ja kihelmöi, kohdussa tuntuu jomottelua ja kipuilua välillä, ja nää kaikki tekee sen että mietin aivan koko ajan että oon raskaana. Sit testi palauttaa todellisuuteen ja se sattuu niin saatanasti. Perjantaina pitäs alkaa menkat että siitä taas uuteen kiertoon
On testit odottelemassa kp 19/24 menossa nii hetki pitäis ehkä malttaaKp25. Toivon kipinää elättelen, että muuttuisi vielä plussaksi. Katsotaan, olenko oikeasti testaamatta huomisaamuna Mielialat heittelehtii!
Onko sulla testi/testit jo odottelemassa?