Raskaaksi 2022

Niin eli hormoonit voi tehdä niinkin äkkiä🤔 kun enemmän lukee myöhemmäs vaihees raskaanaolevil. Ihmettelen vaan kun ei ennen oo tommost ollu. Ja se paineentunne.

@Karolii olikos sulla jo ennen plussaa semmost jännää paineentunnet häpyluun seutuvil? Siis selväst alempan ku vatsal?
Iha tarkkaa en varmaks voi sanoo millo se alko mut muistelen et noi viikko oviksen jälkeen. Ja nyt joka päiväistä. Etenki jos vähääkää rakko alkaa täyttyy ni paine kasvaa.

Iha tarkkaa en varmaks voi sanoo millo se alko mut muistelen et noi viikko oviksen jälkeen. Ja nyt joka päiväistä. Etenki jos vähääkää rakko alkaa täyttyy ni paine kasvaa.
No tääl aikalail samoihi aikoihi. Voihan, alkaa toiveet taas nousta ja sielt taas pitäå sit laskeutuu🙈 eli aina toosatuntemukset ei sit ookkaa menkkoja.

Pöh onpa tylsää.. paljon jaksamista ja toivoa uuteen kiertoon lähteneille ja negan testanneille!

Nyt toivotaan jouluplussat kaikille niille, joilla se on mahdollista 🥰 Olisi kyllä huippuihana joululahja..

Zerynthia, mullakin ikää pian 35v. Aiemmat lapset 5v ja 12v, ja kuumeilen uuden miehen kanssa. Jännittää paljon, miten ikä vaikuttaa.. Toivon niin, että teillä tärppää nyt pian ja hormoniavusta on iso apu! Mä en tiennyt, että koronalla noin iso vaikutus että sanotaan ettei siinä kierrossa kannata edes yrittää..

Mä en ole vieläkään saanut rauhaa aloitetaanko yritys vielä ensi kuussa vai alkuvuodesta..työsopparin jatkon kannalta olisi paras, että mahdollista vauvamasua saisi piiloteltua vielä touko-kesäkuulla.. mutta vauvatoive on suuri. Silti tässä vaikuttaa sekin,että ihana nauttia miehen kaa kun voidaan vielä olla vain toisillemme. Ollaan oltu yhdessä vasta 1v5kk. Mun ikä vaan tosiaan tuo itselle sitä painetta ettei pitkään uskalla lykätä. Häätkin meillä tuloillaan, mutta siihen olen valmis että olen silloin raskaana.

Ja enpä tiedä mistä nuo kierron pituuksien heittelyt johtuu.. mä olen vuoden seurannut ja ollut 26-29päivää. Viime kierto ykskaks 23 päivää vain. Nyt tästä tulee taas pidempi. Mun menkat alkanee viikonlopun aikana ja meillä siis olis mahis saada vielä plussa jouluksi jos uskallan. Olen aloittanut juuri uudessa työssä ja pelkään sitäkin jos alkuraskaudesta kovin kipeä ja joudun olla poissa.. ettei sopparia jatketa.. tarvitaan se kunnon äitiyspäiväraha elämiseen.

Itse olen ymmärtänyt että jos kierron vaihtelut ovat n. 7päivän aikaikkunassa niin se on ihan normaalia, enkä itse olisi huolissaan ☺️

Itsellä on ovistestin perusteella dpo14 ja huomenna pitäisi menkkojen alkaa. Oon ollut nyt tosi väsynyt ja viluinen ja se on itselle epätyypillistä, aattelin testin tehdä su aamuna vielä jos menkat ei ala siihen mennessä!

Täällä dpo7 ja pari päivää tullut vaal.pun vuotoa kun pyyhkii. Ikinä ennen ei ole kyllä tullut tässä vaiheessa mitään vuotoja. Mietin kun joudun nyt noita tukilääkkeitä (letrot ja terolutit) niin laittaako ne nyt kropan sekaisin 😑

Huoh..kohta 2v takana yritystä 😪

Täällä dpo7 ja pari päivää tullut vaal.pun vuotoa kun pyyhkii. Ikinä ennen ei ole kyllä tullut tässä vaiheessa mitään vuotoja. Mietin kun joudun nyt noita tukilääkkeitä (letrot ja terolutit) niin laittaako ne nyt kropan sekaisin 😑

Aina on mahdollisuus kiinnittymisvuotoon, mutta oon kuullut että terot aiheuttaa joillain välivuotoja tai tiputtelua. Vaikka nää on tosi yksilöllisiä juttuja ☺️

Oli pakko tulla kirjoittamaan ja pyytelemään anteeksi. Olikohan @typescript kun pelkäsi alkuraskauden pahoinvointia ja siksi ei osannut iloita täysillä plussasta.

Mulla on nyt 11+2 ja niin paha olo että itkettää enkä jaksa yhtään hehkutuksia mun raskaudesta kun tilanne tuntuu toivottomalta. Saikkua oli haettava alkuviikko, mutta ei sekään auttanut. Toivon kaikille plussia ja en kenellekään pahoinvointia ❣️💕 ja tiedän, että pääsen jossakin vaiheessa nauttimaan raskaudesta vaikka nyt onkin kamala ja toivoton olo.

Mulla terot laitto kierron erittäin säännölliseksi, eikä ollut mitään välivuotoja 😶🙄 Letroista ei ole kokemusta. Tokihan nuo myös sekottaa kroppaa aikalailla.
Voimia ja tsemppiä yritykseen 💟

Toivon niiiin, että kaikki saisi joululahjaksi iloisia uutisia kun pärähtäisi kaksi viivaa testiin 🥰🎁

Oli pakko tulla kirjoittamaan ja pyytelemään anteeksi. Olikohan @typescript kun pelkäsi alkuraskauden pahoinvointia ja siksi ei osannut iloita täysillä plussasta.

Mulla on nyt 11+2 ja niin paha olo että itkettää enkä jaksa yhtään hehkutuksia mun raskaudesta kun tilanne tuntuu toivottomalta. Saikkua oli haettava alkuviikko, mutta ei sekään auttanut. Toivon kaikille plussia ja en kenellekään pahoinvointia ❣️💕 ja tiedän, että pääsen jossakin vaiheessa nauttimaan raskaudesta vaikka nyt onkin kamala ja toivoton olo.
Oi, olen pahoillani että on sulla on kova pahoinvointi. Se rajoittaa aika paljon elämää kyllä!
Itse kärsin pahoinvoinnista viime raskaudessa ja oksentelin aamuisin aina puoleen väliin raskautta ennen kuin alkoi helpottaa. Toivottavasti sinulla laantuu aikaisemmin pahoinvointi. Voimia tähän tilanteeseen ❤️

Tsemppiä @Peppipupu lle. ❤️ Minun pelkoni olivat liitoskivut ja ne ovat, kuten pelättyä, jo tosi aikaisin (10+5 ekat) tulleet. Käveleminen on hidastunut ja esikoisen nostaminen on tuntunut pahalta. Onneksi kroppa verryttyään aina hävittää kivut, mutta kyllähän tässä vieläkin miettii että mitenkä tulee invalisoitumaan.

Ja minullakin on ollut pahoinvointia tässä raskaudessa, ei paljoa, mutta voin kuvitella miten kamalaa onkaan jos joutuu oksentamaan useita kertoja viikossa.

Tsemppiä sinne oloihin❤ väistyköön pian. ❤ ja samaistun täysillä sun fiilikseen siitä, et kun on ääneen ihmetellyt jonkun valitusta/pelkoa asiasta mitä ei itse voi omassa tilanteessaan ymmärtää. Esikoista yrittässä en ymmärtänyt yhtään miksi kukaan valittaa tärppäämättömyyttä, jos jo elävä lapsi sylissä. Nyt ymmärrän tämän tuskan liiankin hyvin💔 jotkin asiat ymmärtää vasta kun omalle kohdalle osuu.

Tsemppiä sinne oloihin❤ väistyköön pian. ❤ ja samaistun täysillä sun fiilikseen siitä, et kun on ääneen ihmetellyt jonkun valitusta/pelkoa asiasta mitä ei itse voi omassa tilanteessaan ymmärtää. Esikoista yrittässä en ymmärtänyt yhtään miksi kukaan valittaa tärppäämättömyyttä, jos jo elävä lapsi sylissä. Nyt ymmärrän tämän tuskan liiankin hyvin💔 jotkin asiat ymmärtää vasta kun omalle kohdalle osuu.
Niin hyvin sanottu! Pitäis nyt jo muistaa, että jos sanoo joskus " mä en kyllä ikinä sit.." - elämä laittaa sut samantien testiin 🤣😱

Tsemppiä teille ❣️❣️❣️

Niin hyvin sanottu! Pitäis nyt jo muistaa, että jos sanoo joskus " mä en kyllä ikinä sit.." - elämä laittaa sut samantien testiin 🤣😱

Tsemppiä teille ❣️❣️❣️
Tammikuussa pitäs ivf alkaa, mut just nyt pelotttaa et jos silläkään ei tärppää. Mistään ei mitään vikaa ole löytynyt, mut pelottaa jos vika mun munasolujen laadussa ja esikoine oli vika hyvä munasolu. Itse en ole valmis lahjasoluihin, mutta hattua nostan niille ja jusy sulle jotka ovat. Sylissä on pieni, mutta silti syli pohjattoman tyhjä. Varmasti jokainen "sekunda" osaa tähän samaistua.

Takaisin