Lilja35
Näppärä viestien naputtelija
Mä en jotenkaan nää että seksi luteaalin aikaan olis haitallistaTääl on nyt joku luteliaalin himostelukausi. Varsinkin miehel, oli tos pe ja la toimintaa, olis voinu eilenki olla, ja sit tänää oli oikeen kiihkeel tuulel voi vitsi ku oviksenki aikaa olis yhtä innokas. Mulla ei ongelmaa missään kohtaan kiertoa, mut kai mies ottaa jotai suorituspaineit.
Välillä miettiny, et onko ok touhuta mahdollisen kiinnittymisen aikoihin, kun siitä lukee niin ristiriistaista tietoa et häiritseekö mahdollista kiinnittymistä. Mut sit just jonku tutkimuksen mukaa hoidois olevat parit jotka harrasti luteliaalivaiheessa seksiä raskautu todennäkösemmi oon nyt päättäny olla ottamatta asiasta stressiä. Hyvä innokas seksihän vaan lisää hyvänolonhormooneja ja vähentää stressiä ja tuskin tärppäämättömyys tosta kiinni on. Menis jo lisääntyminen taas vaikeemmaks. Ja ihminen kun on rakennettu niin et himottaa muutenkin kuin tärppipäivinä. Luulis et ei haluttais ollenkaa jos olis huono asia
Tai siis jos mietin omia onnistuneita raskauksia niin niissä on kyllä ollu seksiä läpi kierron. Mut mistäpä sitä tietää mikä kaikki raskautumiseen sitten vaikuttaa.