Raskaaksi 2022

Laskimpa ihan huvikseen, että yk 24 meneillään ilman plussaa.. että näin. Ensviikolle menee että selviää alkaako taas uusi yrityskierto. Ei jaksa enää hypettää oireita tai oikeestaan mitään muutakaan. Itella ainakin kaiken "oireilun" voi selittää aika pitkälti normaaleilla luteaalin oireilla 😅
Täällä kans yl 24 menossa

Muokattu viimeksi:
No emmä sitte kauaa pystyny odottamaan koska uneton yö. 😅
Näyttääkö tää nyt viivanpaikalta vai ihan hentoselta viivalta vai tyhjää?

Liitteet

• 20221121_032835.jpg
    20221121_032835.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 149
Tekis mieli nauraa ja itkeä ja hyppiä tasajalkaa ja siis maailman ihaninta ja jännintä. Mut samaan aikaan ihan järkyttävä morkkis nyt kun oli firman pikkujoulut perjantaina ja tuli kyllä otettua kaikki viinit ja siiderit mitä vaan ilmasen viinan juhlista voi irti saada. Tein siis torstaina testin mut oli varmasti liian aikaista kun sillon ei näkynyt tosiaankaan testissä yhtään mitään. Möh. 😕 Pitkään kun vielä arvoin, että meenkö autolla, meenkö ollenkaan vai otanko sit ihan kunnolla..

Minusta näyttää kyllä ihan selkeesti punertavalta plussan alulta eikä viivanpaikalta! Eikä nyt ihan kaikista hentosinkaan haamu, kyllä jo tarrasukkia toivottelisin 👀🌈 mikä dpo?

Enkä murehtisi elämästä ennen plussaa, kyllä sitä saa ja pitääkin aivan normaalisti elää vaikka yritys onkin menossa. Joskus siihen elämään kuuluu pikkujoulukännit, mutta ei se varmasti tee hallaa niin aikaisessa vaiheessa 😊

Muokattu viimeksi:
Kimarala, nyt testaamaan 😍😍😍😍 Täällä jännitetään!

Mä ymmärrän hyvin tuon, ettei haluaisi olla raskaana omissa häissä. Mekin ollaan menossa naimisiin kesällä.. ei vaan malta odottaa yrityksen aloitusta.. etenkin jos tärppi vielä kestäisi häiden jälkeen useamman kuukauden.. menisi pitkälle -24 puolelle ennen kuin olisi vauva.. mäkin täytän alkuvuodesta jo 35.. jos heti tärppää joulukuussa niin olen aika tuhti häissä 😅 mutta ei voi mitään.. aion skumppaa ihan vaan maistaa häissä.. ja sittenpähän tulee ikuistettua todella upeat raskaus-/hääkuvat. Meille tulee pienet häät. Vain lähimmät ystävät eikä mitään sen kummempia muodollisuuksia. Nyt on alkanut tuntua vain ihanalta ajatukselta, että masuvauva olisi päivässä mukana.

@Kimarala ihan haamulta näyttää🤩

Siis mä luulen että mulla oli joku super-ovis vkl aikana, ihan jäätävät kivut oli la vasemmalla puolella ja su vihlo välillä niin ku ois puukolla isketty tonne vasempaan nivuseen. Tästä siis näillä näkymin tulossa vähän lyhyempi kierto. Jotenkin tässä vaiheessa hyvä ja vapautunut fiilis tästä kierrosta😍 jos ei tärppiä tuu tässäkään kierrossa niin sitten ei muuta kun jatketaan harjoituksia.

Kimarala, nyt testaamaan 😍😍😍😍 Täällä jännitetään!

Mä ymmärrän hyvin tuon, ettei haluaisi olla raskaana omissa häissä. Mekin ollaan menossa naimisiin kesällä.. ei vaan malta odottaa yrityksen aloitusta.. etenkin jos tärppi vielä kestäisi häiden jälkeen useamman kuukauden.. menisi pitkälle -24 puolelle ennen kuin olisi vauva.. mäkin täytän alkuvuodesta jo 35.. jos heti tärppää joulukuussa niin olen aika tuhti häissä 😅 mutta ei voi mitään.. aion skumppaa ihan vaan maistaa häissä.. ja sittenpähän tulee ikuistettua todella upeat raskaus-/hääkuvat. Meille tulee pienet häät. Vain lähimmät ystävät eikä mitään sen kummempia muodollisuuksia. Nyt on alkanut tuntua vain ihanalta ajatukselta, että masuvauva olisi päivässä mukana.
Meillä on suunnitelmissa kahtena eri päivänä, kun niin iso kaveripiiri, niin vois olla tukalaa jaksaa kaks päivää varsinkin jos viimeisillään 😅😅 tottakai jos tärpää niin että oon silloin raskaana, niin sit on niin, en valita🙈

Tässä kyllä näyttäisi väriäkin olevan omaan silmään 😍🤞!
Itse olen, jos on apteekin testistä kyse, saanut aikamoisia viivan paikkoja näillä 😅

Wau, ihan selkeä viiva ja väriäkin näkyy.😍 Varovaisesti jo onnittelen ja tarrasukkia lähettelen!

Tässä kyllä näyttäisi väriäkin olevan omaan silmään 😍🤞!
Itse olen, jos on apteekin testistä kyse, saanut aikamoisia viivan paikkoja näillä 😅
Tää oli raskauskeijulta tilattu testi. 🙂

Minusta näyttää kyllä ihan selkeesti punertavalta plussan alulta eikä viivanpaikalta! Eikä nyt ihan kaikista hentosinkaan haamu, kyllä jo tarrasukkia toivottelisin 👀🌈 mikä dpo?
Jos Flon tietoihin on luottaminen niin dpo17. En oo tosiaan jaksanut tikutella.
Olin heittänyt kirveen kaivoon kun mies on nyt kolmatta viikkoa niissä reissuhommissakin, mutta mitäpä vielä 😅🥰 Neuvolan täti soittaa mulle parin tunnin päästä kun oon aika ulapalla kaikesta. Hän vaikutti onneks vielä innokkaammalta kuin minä itse 😍😂

Tää oli raskauskeijulta tilattu testi. 🙂

Jos Flon tietoihin on luottaminen niin dpo17. En oo tosiaan jaksanut tikutella.
Olin heittänyt kirveen kaivoon kun mies on nyt kolmatta viikkoa niissä reissuhommissakin, mutta mitäpä vielä 😅🥰 Neuvolan täti soittaa mulle parin tunnin päästä kun oon aika ulapalla kaikesta. Hän vaikutti onneks vielä innokkaammalta kuin minä itse 😍😂
Hieno haamulainen siellä. 😍 Ootko tehnyt tänään aamulla/päivällä uutta testiä?

Tääl on nyt joku luteliaalin himostelukausi. Varsinkin miehel, oli tos pe ja la toimintaa, olis voinu eilenki olla, ja sit tänää oli oikeen kiihkeel tuulel voi vitsi ku oviksenki aikaa olis yhtä innokas. Mulla ei ongelmaa missään kohtaan kiertoa, mut kai mies ottaa jotai suorituspaineit.

Välillä miettiny, et onko ok touhuta mahdollisen kiinnittymisen aikoihin, kun siitä lukee niin ristiriistaista tietoa et häiritseekö mahdollista kiinnittymistä. Mut sit just jonku tutkimuksen mukaa hoidois olevat parit jotka harrasti luteliaalivaiheessa seksiä raskautu todennäkösemmi oon nyt päättäny olla ottamatta asiasta stressiä. Hyvä innokas seksihän vaan lisää hyvänolonhormooneja ja vähentää stressiä ja tuskin tärppäämättömyys tosta kiinni on. Menis jo lisääntyminen taas vaikeemmaks. Ja ihminen kun on rakennettu niin et himottaa muutenkin kuin tärppipäivinä. Luulis et ei haluttais ollenkaa jos olis huono asia

Takaisin