Dpo 5
Aamulla kahvi närästi? Mua ei ikinä närästä
Vasen puoli kipuilee tai ei varsinaista kipua mut tuntemuksia nivuseen saakka
Runsas vv
Mulla yhdessä raskaudessa närästys oli ensimmäinen oire, mutta muistaakseni dpoja oli silloin vähän enemmän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dpo 5
Aamulla kahvi närästi? Mua ei ikinä närästä
Vasen puoli kipuilee tai ei varsinaista kipua mut tuntemuksia nivuseen saakka
Runsas vv
Mulla ollu närästystä ja kahvietomista ilman raskautta. Esikoisen raskaudes kahvi ei kertaakaa tehny pahaa. Närästys tuli muistaakseni paaaljon myöhemmin. Loppuraskaudes kulu ruokasoodaaMulla yhdessä raskaudessa närästys oli ensimmäinen oire, mutta muistaakseni dpoja oli silloin vähän enemmän.
Mulla ollu närästystä ja kahvietomista ilman raskautta. Esikoisen raskaudes kahvi ei kertaakaa tehny pahaa. Närästys tuli muistaakseni paaaljon myöhemmin. Loppuraskaudes kulu ruokasoodaa
Jaaa tuosta aloitettiin testailusekoilu dpolla 8 ja ihan puhdas nega tuli, en tiiä ootinko ees muuta mutta ei sitä näköjään pysty itelleen mitään, eka makaan sängyssä ja hoen itelleni että älä tee sitä älä tee sitä, sit seuraavaks istun pöntöllä pissimässä kuppiin
Oireena on ollu vähän jomotuksia alamahalla ja ruumiinlämpö on reilusti koholla ollut melkein koko viikon, mutta mitä se lienee tarkoittaa. Varmaan huomenna taas testailen vaikka tiistaina vasta aattelin tän shown alottaa
Ei mulkaa taipumust oo närästelyy siks jossain kierros herättäny toivet. Mut juu, toivottavasti @Jefar olot olis raskaudest. Tosin dpo5 aika varhast.Joo eihän se närästys tietty välttämättä raskautta meinaa, jos muutenkin joskus närästelee. Unohdin mainita että mulla tosiaan vaan ja ainoastaan raskauksissa ollut juurikin ihan alussa ja lopussa närästystä.
Ei mulkaa taipumust oo närästelyy siks jossain kierros herättäny toivet. Mut juu, toivottavasti @Jefar olot olis raskaudest. Tosin dpo5 aika varhast.
Juu ja tohon luteliaalin lämpöihin kans kommentoin, et tosiaan nousevat aina oviksen jälkee. Raskaana olles oli ihan normaalit loppukierron lämmöt. En tosin ite just esikoisen tärppikierros seurannu aamulämpöi, mut päivälämmöt oli alkuraskaudes samaa ku nyt ollu negakiertojenkin luteliaalis
No mut se ei tarvii ku sen yhen kerran varmaan luteliaali itessäänkin tekee tosiaan erikoosia oloja ja onhan niitå tullu ylianalysoitua iteki mut sit järki js tieto just sanoo et näin varhain ei mitään raskautee viittaavia voi olla.On todella aikaista
Tää oli tälläin maininta vaan että tänään närästi
Raskaus epäily nollissa, sais aikamoin tuuri olla et yhestä kerrasta nappais kiinni kun ei muuta ehtiny
Ehkä sitte satsaamme seuraavaan kiertoon
Toisil voi reagoida rajustikin. En sit oo varma onko vaaraa sikiöl, vesirokko ainakin voi olla. Jos yhtään mietityttää niin testaisin jollain varmalla ja erittäin herkällä testillä vkl.Muuten,
kellään kokemusta enterorokosta aikuisella?
Siskon perheessä taitaa jyllätä enterorokko 2 taitaa olla nyt päällä
Meillä on juhlat ens viikonloppuna siellä siskon luona
Mietin uskaltaako tässä sinne nyt lähtä jos nyt vaikka oiskin raskaana
"Tiettävästi infektio ei aiheuta raskaana oleville vaikeampaa taudinkuvaa kuin ei-raskaana olevilla.Muuten,
Miehellä oli kun esikoinen sairasti ja aika tiukka tauti oli hänellä. Ei nukkunut kahteen yöhön ollenkaan kun näppylät vaivasi. Ei juuri saanut syötyä mitään kun suussa oli näppyjä myös. . Myöhemmin irtosi kaikki nahat käsistä ja jaloista Itse en saanut enteroa vaikka esikoinen nukkui suunnilleen naaman päällä pari yötä. Tuskin enää tarttuu, jos itse huolehtii hyvästä käsihygieniasta itse kyllä lähtisin! Itämisaika siinä on 3-10vrk muistaakseni.Muuten,
Onpa siulla hyvin vaikuttanut terot tuon kierron kanssa itsellä ei noin hyvin tasoittunut. Onko siulla tullut terolutin kanssa ovis? Itsellä ei tietääkseni tullut kun esikoista yritettiin, lyhenisi vain kiertoa.Hmmm tuun omaa napaa hiukan kaivelemaan kun nyt kyllä hämmästyttää ja kummastuttaa. Upea screenshotti mukana havainnollistamassa.
Eli noiden terolutien kanssa ollut nyt todella säännöllinen kierto. Ja viimeksikin kun Flossa luki että "Kuukautiset saattavat alkaa tänään" niin alkoi heti aamusta. No nyt ei olekaan alkanut ja oon ihan aapuuaa pe piti alkaa mutta ei oo näkynyt.
Toki koitan nyt aika maltilla ootella vielä ehkä päivän-pari mut nyt vois oletettavasti jo näkyä testissä jotain!
Mie sairastin viime kierrossa just oviksen jälkeen enteron ja ei tullut tärppiä silloin. Se, liittyykö ne asiat toisiinsa, on asia erikseen tuossa ylempänä olikin, ettei vaikuttaisi tiedettävästi erityisesti raskaana ollessa. Itse menisin silti pienellä varauksella, sillä oon käsittänyt, että entero leviää jo ennen rakkulavaihetta ja itselläni tuli entero vasta viikon päästä siitä kun esikoisella alkoi oireet. Mutta sitten toisaalta myös, mies ja tytär säästyi tältä kokonaan vaikka oltiin kaikki neljä läheisissä tunnelmissa koko aikaMuuten,
Joo on kyllä vaikuttanut hyvin. Joo tikuttelin ekassa tero-kierrossa ja nappasinkin mut sen jälkeen en oo tikutellut vaan mennyt ihan Flon tietojen ja kroppatuntemusten kanssa.Onpa siulla hyvin vaikuttanut terot tuon kierron kanssa itsellä ei noin hyvin tasoittunut. Onko siulla tullut terolutin kanssa ovis? Itsellä ei tietääkseni tullut kun esikoista yritettiin, lyhenisi vain kiertoa.
Ja luulisi että testissä näkyy jos ovis ollut ajallaan
Kaverilla kävi toi nahkojen lähtö myös enteron jälkeen ja lähti myös varpaiden ja sormien kynnet.Miehellä oli kun esikoinen sairasti ja aika tiukka tauti oli hänellä. Ei nukkunut kahteen yöhön ollenkaan kun näppylät vaivasi. Ei juuri saanut syötyä mitään kun suussa oli näppyjä myös. . Myöhemmin irtosi kaikki nahat käsistä ja jaloista Itse en saanut enteroa vaikka esikoinen nukkui suunnilleen naaman päällä pari yötä. Tuskin enää tarttuu, jos itse huolehtii hyvästä käsihygieniasta itse kyllä lähtisin! Itämisaika siinä on 3-10vrk muistaakseni.