Raskaaksi 2022

Kiitos ja toivotaan parasta meidän molempien puolesta! :folded: Noi lisääntyvät oireet kuulostaa kyllä oikein lupaavalta. :smiling face with heart-eyes:
Tänään yökkäilin ja nieleskelin puolisen tuntia kahvin jälkeen ja minusta tuntuu että kahvi jää pannuun tästä lähtien. Meillä on molemmilla joulun alla alkunsa saaneet, jotenkin ihana joulun taikaa ajatus jopa.

Mistä sen tietää jos tulisi molemmilla samana päivänä pienet, toki minä oon ensisynnyttäjä

Menin tekeen digin ja nega :loudlycrying:

No toisaalta dpo8 on niin aikaisin, että on yleensäkin tosi harvinaista, että vielä näkyisi mitään. Ja minkä digin teit? Niistähän monet ei ole yhtä herkkiä kuin herkät liuskat. Että voi johtua siitäkin, että nega.

Toivottavasti sieltä on vielä plussa tulossa. Kannattaa aamulla testata uusiksi sillä samalla liuskalla, toivottavasti lähtee vahvistumaan :Two-hearts:

Tänään yökkäilin ja nieleskelin puolisen tuntia kahvin jälkeen ja minusta tuntuu että kahvi jää pannuun tästä lähtien. Meillä on molemmilla joulun alla alkunsa saaneet, jotenkin ihana joulun taikaa ajatus jopa.

Mistä sen tietää jos tulisi molemmilla samana päivänä pienet, toki minä oon ensisynnyttäjä

Jee, sitä se raskaushormonin lisääntyminen teettää. :folded: Mulla oli eka raskaus alkuun tosi oireeton (niinkuin ollut tämäkin lukuunottamatta jatkuvaa nälkää ja väsymystä), mutta onneksi noi vahvistuvat viivat valaa uskoa.

Mulla meni ensimmäinen viikon yli, että hyvin voitais olla vaikka samoihin aikoihin tosi toimissa syksyllä, jos kaikki menee hyvin :smiling face with heart-eyes:

No toisaalta dpo8 on niin aikaisin, että on yleensäkin tosi harvinaista, että vielä näkyisi mitään. Ja minkä digin teit? Niistähän monet ei ole yhtä herkkiä kuin herkät liuskat. Että voi johtua siitäkin, että nega.

Toivottavasti sieltä on vielä plussa tulossa. Kannattaa aamulla testata uusiksi sillä samalla liuskalla, toivottavasti lähtee vahvistumaan :Two-hearts:

Mäkin sanoisin että älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Mä oon aiemmissa raskauksissani saanut dpo8-10 ihan puhdasta negaa ja sitten dpo11-12 haaleaa plussaa, joka on siitä sitten lähtenyt vahvistumaan. Mutta onhan toi odottelu ihan hirveän raastavaa, toivotaan että tulos kääntyy plussaksi!

Toi on varmasti todella rankkaa. Oma mies itseäni vanhempi ja hänellä varhaisteini jo ja minulla on hyvät välit heihin ja perhe ollaan. Toki alkuun oli vähän vaikea suhtautua mutta kun suhde syveni ja välit lämpeni niin tuntuu hyvältä. Meillä kaikki on iloisia jos vauva tulee, myös se ex siellä. Onneksi meillä näin. En tiedä miten olisin jos noin olisi asiat... toivon mukaan tytärpuolesi vanhemmiten ymmärtää. Itse olen uusioperheen kasvatti ja olihan se välillä ikävä kuulla toisen vanhemman haukkuja ja ettei x sisar ole oikea sisar. No kyllä oli ja on edelleen.
Tytärpuoli on kanssa teini-ikään astumassa ja aika herkässä iässä. Pelkään vähän miten sitten suhtautuisi vauvaan ja miten äitinsä saa lisättyä vettä myllyyn. Raskasta on ollut, mutta välillä on onneksi parempiakin aikoja. Ja mies on niin upea tyyppi, että en vaihtaisi häntä kehenkään muuhun. Hän kunnioittaa ja arvostaa ja meidän koko perheen hyvinvointi on hänelle tosi tärkeä asia. Ja se kuinka turvalliseksi tunnen oloni hänen kanssaan ❤️.

No just tämä on se mun pahin pelko mitä omalle tyttärelleen valehtelee minusta. Tähän mennessä oon jo kuullut että on painottanut tytölleen ketä hänen perheeseensä kuuluu. Että minä ja mun lapset ei kuuluta hänen tytön perheeseen. Ihan käsittämätöntä että oman katkeruutensa vuoksi tekee näin. Toivon että tytärpuoli joskus tajuaa kaiken. Tytön suhtautuminen minua ja mun lapsia kohtaan vaihtelee. Välillä ollaan perhe ja mun nuorimmasta lapsesta puhuu pikkusiskonaan. Mutta siellä taustalla häärää tää ex joka lasten kautta vaikuttaa meidän uusperheeseen. Todella raskasta.

joo toi on kyllä inhottavaa ja erittäin lapsellistakin! :sad-face: Sitä pitää ite yrittää nousta tollaisen käytöksen yläpuolelle ja toivoa että elämä kyllä opettaa sitten tätä joka väärin toisia kohtelee, yleensä se opettaa. :Face Without Mouth: Mä muistan kuinka mun exä sanoi lapsille että minun nykyinen ei koskaan tule olemaan heidän isä, että heillä on vain yksi isä. Eihän se biologisesti tietenkään ole, mutta kyllä mun mielestä jos huolehtii päivittäin lasten arkiasioista, puhtaista vaatteista, kouluasioista ym, niin se kyllä tekee jonkinlaisen isän, oli se sitten biologinen tai ei. Tytöt onneksi tykkää nykyisestä tosi paljon, että eivät menneet isänsä mukaan siinä asiassa, ainoastaan mä saan kuulla haukkuvia sivulauseita itsestäni tänäkin päivänä mitä exä niille valehteli meidän erotessa. :sad-face:

Menin tekeen digin ja nega :loudlycrying:

Vielä on mahollista et plussaksi muuttuu, kun niin aikainen dpo. tsemppiä, nää piinapäivät on kyl ihan kamalia ku oottaa vaan aina plussaa testiin :loudlycrying:

Täällä on kokoajan outo olo mahassa ja hieman kuvotusta. Jospa nää oireet enteilis plussaa mut kuitenki kroppa nyt kehittää näitä oireita kun niin kovasti plussaa toivon.. Aamulla aion taas testata :White Smiling Face:

Plääh mullakin kauhee polte päästä piinapäiville! Turhauttavaa kun itellä ovis aina vasta kp 18-21, joten joutuu odottamaan niin pitkään jo piinoille pääsyä ja sit vielä piinailla pidempään kun luteaalikin 15-16 päivää :tears: Ei oo reilua tämä :rolling: No mutta saapahan elää teidän piinailijoiden fiiliksiä messissä! Täällä siis nyt kp12-13, eli vielä pieni hetki ovulaatioon. Tehtiin miehen kanssa päivälaskuri klinikan ensikäyntiin jääkaapin oveen, ollaanko vähän malttamattomia, haha :tears: Mutta nyt jo tuntuu että tää kuukausi mennyt nopeesti, niin eiköhän helmikuun loppukin saavu pikimmiten :smiling face with heart-eyes:

Ja hei tänne oli plussiakin ilmestynyt:smiling face with heart-eyes: Valtavasti onnea plussanneille ja tarrasukkia pienille matkaan!! :red-heart::Two-hearts:

Joo siis turha vielä masentua, mutta mulla on siis oikeasti ”pakkomielle” tähän testaamiseen ja tiedän että tää on ihan turhaa :loudlycrying:

Kiitos paljon kaikille tsempeistä :red-heart: Ootte niiiin ihania :red-heart:

Mä pidän nyt taukoa testailusta tämän loppu viikon ja vasta maanantaina testaan DIGILLÄ! :red-heart:

Joo siis turha vielä masentua, mutta mulla on siis oikeasti ”pakkomielle” tähän testaamiseen ja tiedän että tää on ihan turhaa :loudlycrying:

Kiitos paljon kaikille tsempeistä :red-heart: Ootte niiiin ihania :red-heart:

Mä pidän nyt taukoa testailusta tämän loppu viikon ja vasta maanantaina testaan DIGILLÄ! :red-heart:
Mulla tuntuu myös olevan pakkomielle niihin ja pää jotenki sanoo et oon raskaana ni ei usko nega tulosta ni onpas kivaa..
Toivotaan että digi ei vielä vaan näyttänyt ja sitten myöhemmillä päivillä lukee se maaginen raskaana :smiling face with heart-eyes:

No just tämä on se mun pahin pelko mitä omalle tyttärelleen valehtelee minusta. Tähän mennessä oon jo kuullut että on painottanut tytölleen ketä hänen perheeseensä kuuluu. Että minä ja mun lapset ei kuuluta hänen tytön perheeseen. Ihan käsittämätöntä että oman katkeruutensa vuoksi tekee näin. Toivon että tytärpuoli joskus tajuaa kaiken. Tytön suhtautuminen minua ja mun lapsia kohtaan vaihtelee. Välillä ollaan perhe ja mun nuorimmasta lapsesta puhuu pikkusiskonaan. Mutta siellä taustalla häärää tää ex joka lasten kautta vaikuttaa meidän uusperheeseen. Todella raskasta.
Joo, kyllä meillä on tuo sama, että selvästi, varsinkin kun lapset oli vielä nuorempia, ex korosti siellä päässä ketkä lasten perheeseen kuuluu ja ketkä ei. Lapset usein tuli äidiltä meille ja ottivat puheeks että heidän perheeseen kuuluu äiti ja isä ja he. Mä sit aina sanoin että voi, kyllä mun perheeseen kuulutte myös te, ja musta olis ihana että te pitäisitte mua perheenä. Ja että perheitä on erilaisia. Ja sit meillä ollessa alkovat toistella että heidän perheeseen kuulun myös minä... Tämmöstä tää on.

Meillä heti seurustelun alkaessa mies ilmotti ettei etsi lapsille uutta äitiä, lapsilla on jo äiti. Eli mulle oli alusta asti selvää etten pääse vanhemman rooliin. Oon miehelle itkenyt, että kun kumpikaan vanhemmista ei esim jaksa mennä lasten vanhempainiltaan - minä menisin niin mielelläni. Mut mies ei halua pilata välejä eksään, ja tälläset asiat vissiin pilaisi ne.

Onneks suurimman osan ajasta nää jutut ei oo mitenkään painavia asioita :)

Toki en tiiä pidätkö testit tallessa nii kun allekirjoittanut :tears::red-heart:
Siis kun kyselin onks sulla vertailun vuoksi heittää kuvaa kuivuneesta rfsu puikoista :smiling-eyes:

mulle nyt kyl ihan hullua tää ku ei pysty melkein muuta miettii :loudlycrying: pää on päättänyt et oon raskaana vaik se järki siel huutaa et lopeta hyvä nainen, et sinä ole :tears::loudlycrying::tears:

Mulla on kyllä nyt tästä alkuraskaudesta kaikki testit tallessa, paitsi digit ja ne pari ovisliuskaa. En oo kyllä nyt tehnyt RFSU puikkoja, mutta jos jostain muusta haluat kuvaa, niin onnistuu :Grimacing Face:

Kunpa mieli olis nyt oikeessa ja plussa tulossa:red-heart::folded:

Kiitos tuhannesti kaikille onnitteluista! :red-heart::red-heart:

Se oli hyvin jännä aamulla, kun tein kaikki liuskatestit ensin samasta pissasta (myös raskauskeijun herkän onestepin joka oli kaikista haalein) ja vaikka kaikissa oli se haamuviiva en pystynyt uskomaan sitä asiaa todeksi. Ehkä se kemiallinen raskaus vaikutti etten pystynyt luottamaan haamuviivaan. Mutta sitten päätin vielä tehdä sen digin ja kun siihen tuli sana "raskaana" hanat aukesi oikein kunnolla ja juoksin makkariin sanomaan miehelle, että olen raskaana. :Two-hearts:

Kyllä näillä unilla selvästi jotain perää on nimittäin olen nähnyt nyt joka yö raskausunia. Viimeyönäkin jollekin miehelle sanoin joka pyysi minua viinille, että "en voi nyt juoda viiniä koska olen raskaana". :tears::thumbs-up:

Olo on luottavainen tulevaa kohtaan. Haluan iloita tästä kaikesta nyt vaikka matka ei jatkuisikaan loppuun saakka. Haikeaa on siirtyä täältä pian pois sinne odottajien ryhmään. En ainakaan ihan vielä ole siihen valmis. Toivon niin, että te kaikki kanssasisaret pääsisitte myös odottajien puolelle mahdollisimman pian. :red-heart:

Paljon onnea!!!

Mulla on kyllä nyt tästä alkuraskaudesta kaikki testit tallessa, paitsi digit ja ne pari ovisliuskaa. En oo kyllä nyt tehnyt RFSU puikkoja, mutta jos jostain muusta haluat kuvaa, niin onnistuu :Grimacing Face:

Kunpa mieli olis nyt oikeessa ja plussa tulossa:red-heart::folded:

Eli piti siis Pikkukarhu tägätä..:folded::smiling-eyes: Meni sekaisin
Kiitos :red-heart::red-heart:

Takaisin