Raskaaksi 2022

Tervetuloa uusille, toivotaan nopeeta visiittiä täällä😊🥰

Täällä menkat taputeltu, ja taas odotellaan ovista saapuvaksi. En ole vielä päättänyt haenko tähän kiertoon ovistestejä vai en. Ehkä kallistun siihen että haen. Johtuen siitä että mies taas reissussa tämän viikon niin voi sitten soitella ajelee kotiin työpäivän päätteeksi jos siltä näyttää😂 laskelmien mukaan ovis menis kyllä loppuviikkoon/ens viikon alkuun joten uskoisin että pe kun aloitetaan harjoitukset ja jatketaan ens viikon puoliväliin niin pitäis osua kohdilleen😁

Tsemppiä kaikille, plussataan vielä kaikki tämän vuoden puolella😍

Moikka,

tätä ketjua jo pitkään lukeneena (kuten kaikkia muitakin näissä kuumehouruissa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:) uskaltaudun viimeinkin tänne kirjoittaa. Josko sitä olisi niin onnekas, että tälle vuodelle saisi vielä plussan. Itse täytän tällä viikolla 35 ja mies on 45, esioikoista (molemmille) alettiin yrittämään. Molempien iän puolesta on se pelko, että tässä projektissa kestää ja jopa hoitoihin voidaan joutua..

En tiedä voiko tätä nyt laskea yk1, koska torstaina ovistesti näyttii selkeästi plussaa aamupäivällä (ke oli vähän jo vahvistunut, mutta ei vielä plussa ja pe olikin sitten jo haalistunut) ja to/pe välisenä yönä kun heräsin, oli myös selkeät oviskivut. Päästiin talletteleen ensimmäisen kerran vasta la aamupäivästä. Eli tämä nyt ihan riippuu siitä tuleeko ne kivut ennen sitä munasolun irtoamista vai juurikin silloin irtoamishetkellä. Mistäs tällaistakaan voi tietää :Smirking Face:

Hirveä jännittäminen tällä hetkellä, mutta sitten kuitenkin kokoajan takaraivossa se ajatus, että oltiin myöhässä :Grinning Face With Smiling Eyes:

Tsemppiä kaikille :folded:
Toivotaan, että ei ollut "myöhäistä!" 🙏

Mulla on hiukan samanlainen jännitysnäytelmä edessä... Heiluteltiin peittoa pe/la yönä, ovistesti oli positiivinen lauantai-iltana. Eikä olla ovisplussan jälkeen päästy tallettelemaan, eikä päästäkään 😑 Eli jännittelen, kuinka nopeasti ovisplussasta munasolu irtoaa, ja onko sitä enää silloin vastaanottamassa siimahäntiä...

Tsemppiä sullekin! 👍

Tervetuloa joukkoon @Suski87 ja toivottavasti lyhyt käynti ja pian plussaatkin. Itselläni on mies minua vanhempi ja hänellä on jo teini entisen kanssa. Mäkin jo 33. En alle 30 olisi edes kyennyt äidiksi, sen verran uraa piti tehdä ja muita asioita. Toki luulin että tää olis iisimpää.

@Lilja35 mä mietin myös että otanko tikut käyttöön vaiko enkö mutta lähinnä siksi että nyt on testit ollu mun kohdalla sekundaa tai minun omat hormonit sekaisin ja pahasti. No eiköhän tämä tästä vielä iloksi muutu.

Kp4 menossa ja voin varmaksi sanoa sen että vaikka kierto onkin pidempi niin ei se ole kuin viikon heittänyt maximissaan. Eli ei oo onneks ollut enää niitä pitkiä kiertoja, ensimmäisen km jälkeen oli liki 70 päivää poissa! Nyt ollut kuitenkin 33/34 päiväinen kierto ja edellinen 39 joten ei ihan liikoja tuosta heittänyt. Eli kierto on minulla pidentynyt 28/30 päiväisestä ja se on uusi normaali. Enemmän olisin huolissaan jos ei kuukautisia tulisi lainkaan tai joutuisi odottaa pari kolme kuukautta aina uuden kierron alkua. Tulisin hulluksi joten ihan kaikki sympatia pitkistä kierroista kärsiville!

No on nyt kyl vähä siin ja siin laskisko posiks vai ei. Yleensä mul ollu kyl kontrollia vahvempi. Ei kyl ihan joka kierros. Täytyy viel illal ja huomenki testata. Tänään kyl varmaa illalla tallettelua.

Liitteet

• 20221114_145623.jpg
    20221114_145623.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 84
No on nyt kyl vähä siin ja siin laskisko posiks vai ei. Yleensä mul ollu kyl kontrollia vahvempi. Ei kyl ihan joka kierros. Täytyy viel illal ja huomenki testata. Tänään kyl varmaa illalla tallettelua.
Mulla on ihan hitusen tuota vahvempi ollut positiivinen. Siitä on kyllä aikaa enkä löydä kuvaa tähän hätään, mutta eiköhän se ovulaatio sieltä tule ihan kohta! Oliko teillä nyt vielä se progesteroni käytössä? Vai pelkät letrot?

Mulle toi ois jo positiivinen, mut ehkä kannattaa vielä tikuttaa ja kattoa vahvistuuko/haaleneeko😊

Mulla on ihan hitusen tuota vahvempi ollut positiivinen. Siitä on kyllä aikaa enkä löydä kuvaa tähän hätään, mutta eiköhän se ovulaatio sieltä tule ihan kohta! Oliko teillä nyt vielä se progesteroni käytössä? Vai pelkät letrot?
Sekä että tässä kierrosaa nyt. Siks haluun olla aivan varma oviksesta ennenku lugesteronin alotan. Näkeehän sen lämmöistäkin juu ku niitä seurailen.

@Lilja35 juu seurailen vielä, itsellä ollut vähän vaihtelua tossa posin voimakkuudessa. Viimekierros posi oli testiviivaa selvästi tummempi.

Miten usein te arvon kanssa kuumeilijat heiluttelette peittoja kierron keskivaiheilla? Päivittäin? Joka toinen päivä? Joka kolmas?

Miten usein te arvon kanssa kuumeilijat heiluttelette peittoja kierron keskivaiheilla? Päivittäin? Joka toinen päivä? Joka kolmas?
Meillä mennään fiiliksen mukaan, joskus pari päivää peräkkäin oviksen lähettyvillä, mut useimmiten mennään joka toinen päivä- menetelmällä😊
Riippuu kyllä ihan duuneista, menny kiertoja kyllä hutikin kun ei olla saatu ajoitusta kohdilleen.

Me kyllä melko päivittäin lähennytään ihan muutenkin. Meillä on jokatoinen ja oon huomannut että useammin juuri siinä paria viikkoa ennen kuukautisia on luonnostaan enemmän, varmaan kun halut nousee ja muutenkin.

En sit kyenny hillitsemään kuitenkaan itseäni mut miehelle ei kerrota 🫣

En siis väärässä ollut ovis oireideni kanssa 👌🏽

Kp13

Ja tuolla toisessa ketjussa aamulla epäilinkin et tänään vois olla dpo -1 tai dpo 0

Liitteet

• 790BF55A-A682-4D1E-86F0-5CE0F2D04F6B.jpeg
    790BF55A-A682-4D1E-86F0-5CE0F2D04F6B.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 78
Täällä yleisesti joka toinen päivä oviksen lähettyvillä. Välillä voi olla pari päivää putkeen. Esikoinen tärppäs sillee, et ke ja la oli seksiä. Ovis oli todennäköisesti pe tai la sillä viikolla.

Kyllä sitä nyt on sitten pakko uskoa, että yk11 tärppäsi ja raskaana ollaan 🥰 Eilen aamulla tein viikkonäytöllisen digin ja siihen pärähti ”Raskaana 2-3” 🙏🏼 Nyt kp 32/27-29 ja about viikon päästä ajattelin vielä tehdä ton viikkonäytöllisen digin! Toivon niin, että pysyy mukana ❤️

Mitenkä menetellä, ottaako tikut käyttöön vaiko eikö. Lämmöt? Todennäköisesti menen lämpöjen perusteella kun se on mulla ollut kuitenkin paikkaansapitävin. Tikkujen kans ja olojen kans ollut just toi arvuuttelu vain. Ja mukapositiiviset testit jos haamutkin lasketaan. No kuitenkin jos oviskivut tässä kierrossa samat kun viimeksi niin ei jää epäilyn varaan mikään. Myös varpusparvi iski tuolloin joten mennään ehkä mutulla tää kierto. Jos pysyisi 33/34 päiväisenä niin olisin tyytyväinen.

Ai että kun ottaa taas päähän 🤦🏽‍♀️
Mies tietenkin tekee JUST NYT pitkiä päiviä kun ois hyvät päivät käsillä 😬
Luulen että tää kierto menee ihan harakoille 😥
Itellä kello herättää 05 töihin ja toinen tulee kotiin vasta puolenyön jälkeen😕

Kiivi Peanut, ihan huippua, onnea!! 😊

Jefar, pompit miehesi päällä klo 5 ennen kuin lähdet töihin..ei haittaa vaikka häntä väsyttää 😅 näin minä tekisin 🙈

Suski87, tervetuloa ja paljon plussatuulia! Et todellakaan ole mikään ikäloppu eikä miehelläkään tuossa iässä vielä hedelmällisyys niin paljon heikkene, hyvät mahdollisuudet teillä!

Mulla nyt vasemmalla puolella selkeä oviskipu kp 14 ja haluttikin paljon viikonloppuna. Pyritään kolme kertaa viikossa tahtiin sitten kun startataan yritys näiden menkkojen alkamisen jälkeen. Mullakin menee niin, että luonnostaan haluaa ennen ovista enemmän.

Kiivi Peanut, ihan huippua, onnea!! 😊

Jefar, pompit miehesi päällä klo 5 ennen kuin lähdet töihin..ei haittaa vaikka häntä väsyttää 😅 näin minä tekisin 🙈

Suski87, tervetuloa ja paljon plussatuulia! Et todellakaan ole mikään ikäloppu eikä miehelläkään tuossa iässä vielä hedelmällisyys niin paljon heikkene, hyvät mahdollisuudet teillä!

Mulla nyt vasemmalla puolella selkeä oviskipu kp 14 ja haluttikin paljon viikonloppuna. Pyritään kolme kertaa viikossa tahtiin sitten kun startataan yritys näiden menkkojen alkamisen jälkeen. Mullakin menee niin, että luonnostaan haluaa ennen ovista enemmän.

Ku oiskin niin helppoa 😂🙈

Ku oiskin niin helppoa 😂🙈
Sanos muuta. Muutenkaan tunnu olevan tää vauvanteko helppoa (ainakaan pitkään yrittäneille) ja sit viel ajotus ja miehen innokkuusjännitykset päälle viel🙈
Meil oli tosiaan eilen viimeks tallettelui. Päätettiin, et tää päivä taukoa ja huomenna sit tallettelut. Mies tekee nyt yöllä hoidonkin niin pitäs olla paremmassakin kunnossa. Huominen kertoo oliko tänään O + vai tuleeko vasta huomenns. Jos oli jo tänään niin tallettelut osuu dpo-2 ja dpo0 et kai sit ihan ok. Päästään taas piinailee suht samois sit😁

Takaisin