Raskaaksi 2022

Ai että kun ottaa taas päähän 🤦🏽‍♀️
Mies tietenkin tekee JUST NYT pitkiä päiviä kun ois hyvät päivät käsillä 😬
Luulen että tää kierto menee ihan harakoille 😥
Itellä kello herättää 05 töihin ja toinen tulee kotiin vasta puolenyön jälkeen😕
Sympatiat sinne :Hugging Face:

Meillä mies joutuu kiireellisenä silmäleikkaukseen (joka on huomenna).. Saa nähdä kuinka kauan sen jälkeen pitää olla vuodelevossa, jollon ei sais olla mitään ylimääräisiä ponnisteluita jne... Lasketaankohan se ponnisteluiksi, jos minä pomppisin sen päällä :Smirking Face:

Kukaan ei tietenkään osaa mun ovista tässä alkaa ennustaa, mutta miten teillä on yleensä mennyt, kun tulee tummaa testiä mikä on melkein posi mutta ei ihan? Oon tehnyt tänään 3 testiä klo 7.30, 11 ja 16:30 ja kaikki yhtä tummia, mut ei silti positiivisia. Meneeköhän huomiselle 🤔 Ihan kaikki kokemukset kelpaa, kun aika uusi silti tälle testailulle. Tai siis miljoona testiä tehty, mutta yhtään positiivista en vielä oo todistanut 😅

@lepus timidus mulla sillo 6+1 oli 120, et sulla kuitenkin paljon paremmat lukemat. Liiottelisin kanssa kipuja, että pääsis näytille👌 tsemppiä sulle epävarmuuteen.

Joo, tais se eilinen tasavahva olla sit ovis plus. Paljon haalentunu nyt. Lämmöt pitäs sit lähtee huomisesta nousuu, eli dpo0 tänää. Pitää viel tänää tallettelut. Pääsee siis piinailee👌

Liitteet

• 20221115_170909.jpg
    20221115_170909.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 86
Kukaan ei tietenkään osaa mun ovista tässä alkaa ennustaa, mutta miten teillä on yleensä mennyt, kun tulee tummaa testiä mikä on melkein posi mutta ei ihan? Oon tehnyt tänään 3 testiä klo 7.30, 11 ja 16:30 ja kaikki yhtä tummia, mut ei silti positiivisia. Meneeköhän huomiselle 🤔 Ihan kaikki kokemukset kelpaa, kun aika uusi silti tälle testailulle. Tai siis miljoona testiä tehty, mutta yhtään positiivista en vielä oo todistanut 😅
Mulla saattaa viivat kans olla yhtä tummia kuin kontrolli ja sit viimeistään seuraavana päivänä tai samana iltana pärähtää selkeästi kontrollia tummemmaksi. Jos sulla on digitesti, niin suosittelen sitä varmistamaan oviksen. Itsellä digi antaa noin 0,5-1pv aiemmin plussan kuin tikut.

Sit taas hyvänä esimerkkinä @Juliet92 on just laitellut kuvia ovistesteistä tähän ketjuun ja hällä tuli eilen tasavahva viiva ja nyt on jo haaleampaa. Näin ollen on ihmisestä kiinni, miten se o+ liuskatesteissä näkyy 😊

Mulla saattaa viivat kans olla yhtä tummia kuin kontrolli ja sit viimeistään seuraavana päivänä tai samana iltana pärähtää selkeästi kontrollia tummemmaksi. Jos sulla on digitesti, niin suosittelen sitä varmistamaan oviksen. Itsellä digi antaa noin 0,5-1pv aiemmin plussan kuin tikut.

Sit taas hyvänä esimerkkinä @Juliet92 on just laitellut kuvia ovistesteistä tähän ketjuun ja hällä tuli eilen tasavahva viiva ja nyt on jo haaleampaa. Näin ollen on ihmisestä kiinni, miten se o+ liuskatesteissä näkyy 😊
Juurikin näin ja voi myös vaihdella kierroittain. Jossain kierroissa selkeesti tylee kontrollia vahvempi ja joissain kierroissa "vaan" tasavahva. Ja ovis yleensä tulee jopa alle vrk ovis plussasta.

Tarkennan aiempaa viestiä. Siis yöllä tuli paha olo ja maha sekaisin ja vuosin verta lakanat täyteen. Sääriä pitkin valui aamuyöllä kun nousin seisomaan. Menkat loppui kp3 ja nyt kp5 tuli joku ihme jälkivuoto. Aiemman viestin perusteella sai kuvan että olisin sotkenut lakanat kun vatsa meni sekaisin. Tää oli vähän outo mut toki voihan olla päivän vuoto niukkaa ja jatkua sitten, sinällään ei siis erikoista.

Hihih, joo..ymmärrän, että arki asettaa haasteensa näihin talletteluihin..mä en millään itsekään jaksa ees joka toinen päivä.. viikot usein aika täysiä.. mutta kolme kertaa viikossa tavoite.. kunhan nyt saan varattua ajan kierukan poistoon huomenna. Aloitetaan joulukuussa "saa tulla jos on tullakseen"😍

Tehdäänhän sitten myös raskaaksi 2023- ketju?

Mieheni on niin ilahtunut. Olin pitkään niin vahvasti sitä mieltä, että en ennen kevättä uskalla työtilanteen takia. Nyt alkaa olla minullakin se olo.. että kyllä nuo työasiat järjestyy tavalla tai toisella. En jaksa stressata enää. Kolmas lapsi ollut pitkään niin iso unelma ja nyt annetaan sille mahdollisuus.

Lepus timidus, oi onpa raastavaa.. toivon niin, että kaikki hyvin siellä. Paljon rauhaa ja luottamusta! ❤

@Ninjaa suosittelen hei baby -podcastia ❤️

Täällä nyt flon ja limojen perusteella ovis tänään, en ole tikuttanut tähän kiertoon. Vähän sellanen nääh -olo onnistumisen suhteen, vaikka tänään ja toissapäivänä oli kyllä seksiä.

Hcg arvoista, omakohtaisella kokemuksella sekä vierestä kahta seuranneena, mikäli arvot ei mee sillä tuplaantumisella niin kesken ovat menneet. Sit taas kun tuplaantuu tyyliin ma, ke, pe 500-1000-2500 niin on normisti mennyt raskaus. Se et mitkä arvot on lähtöön ei merkitse mutta kaiken omakohtaisen tiedon, kokemuksen ja näkemisen jäljiltä niin tosi tärkeää on et nousee 1.5-2x parin päivän mittausväleillä. Itselläni oli aikanaan eka arvo 2000, sit kolmen päivän päästä 3500 ym ja siitä jonku viikon päästä 17000 eli nousi muttei oikein ja kesken meni. Toki nää on yksilöllisiä mutta 2x oma kokemus ja 2x ystävän ja jos ei kunnolla nouse niin kannattaa varautua keskenmenoon 😕

Hcg arvoista, omakohtaisella kokemuksella sekä vierestä kahta seuranneena, mikäli arvot ei mee sillä tuplaantumisella niin kesken ovat menneet. Sit taas kun tuplaantuu tyyliin ma, ke, pe 500-1000-2500 niin on normisti mennyt raskaus. Se et mitkä arvot on lähtöön ei merkitse mutta kaiken omakohtaisen tiedon, kokemuksen ja näkemisen jäljiltä niin tosi tärkeää on et nousee 1.5-2x parin päivän mittausväleillä. Itselläni oli aikanaan eka arvo 2000, sit kolmen päivän päästä 3500 ym ja siitä jonku viikon päästä 17000 eli nousi muttei oikein ja kesken meni. Toki nää on yksilöllisiä mutta 2x oma kokemus ja 2x ystävän ja jos ei kunnolla nouse niin kannattaa varautua keskenmenoon 😕
En itsekään ole mikään toksisen positiivisuuden kannattaja, mutta tiedät varmasti itsekin että keskenmenon kokenut ihminen varautuu keskenmenoon aina. Hyvinkin sujuvan raskauden kanssa. Mielestäni taas sillä, että yrittää edes nauttia siitä olosta että tänään olen raskaana ei saa mitään pahaa aikaiseksi. Keskenmeno sattuu ihan yhtä paljon silloinkin kuin jos sitä koko ajan pelkää. Mutta se jatkuva pelkääminen ja varautuminen ei tee äidille eikä vauvalle hyvää koskaan. 3 ihmistä on sinun kokemuksesi mutta ei mikään tilastollinen totuus.

@Misma hei babyä oonkin kuunnellut, se on kyllä hyvä 👍

Täällä heiluteltiin eilen peittoa ja huomiseksi Flo ennustaa ovista. Pian päästään sitten piinailemaan 🙈

Siis apua. Apua. Mullahan on nyt ekojen liomumenkkojen jälkeen kiertopäivä 32 ja ovulaatiota ei kuulunut, joten odottelun tässä menkkojen alkamista. Nyt on kuitenkin pari päivää ollut outoa valkovuotoa, valkuaisen väristä, mutta paksumpaa. Tein toissapäivänä ovulaatiotestin ihan mielenkiinnosta, mutta oli selkeä nega. Mutta juuri äsken tein sitten toisen ja...

20221116_095247.jpg

Siis onko mulla vasta nyt ovis? Vai tulossa? Vai menossa? Vaivaa nyt ihan suunnattomasti tuo, että tuo testiviivahan on vähän haaleampi kuin kontrolli, mutta en ole eilen testannut, joten en tiedä onko parhaat hetket nyt sitten juuri käsillä, vai oliko se kenties jo eilen.
Onko se edes mahdollista, että eilen olisi ollut ovis, jos päivää aiemmin testi oli hyvin hailea?
Miten monta päivää muilla kestää ovislimat? Tiedän, että yksilöllistä, mutta voisi vähän antaa näkökulmaa.

Siis apua. Apua. Mullahan on nyt ekojen liomumenkkojen jälkeen kiertopäivä 32 ja ovulaatiota ei kuulunut, joten odottelun tässä menkkojen alkamista. Nyt on kuitenkin pari päivää ollut outoa valkovuotoa, valkuaisen väristä, mutta paksumpaa. Tein toissapäivänä ovulaatiotestin ihan mielenkiinnosta, mutta oli selkeä nega. Mutta juuri äsken tein sitten toisen ja...

View attachment 117138

Siis onko mulla vasta nyt ovis? Vai tulossa? Vai menossa? Vaivaa nyt ihan suunnattomasti tuo, että tuo testiviivahan on vähän haaleampi kuin kontrolli, mutta en ole eilen testannut, joten en tiedä onko parhaat hetket nyt sitten juuri käsillä, vai oliko se kenties jo eilen.
Onko se edes mahdollista, että eilen olisi ollut ovis, jos päivää aiemmin testi oli hyvin hailea?
Miten monta päivää muilla kestää ovislimat? Tiedän, että yksilöllistä, mutta voisi vähän antaa näkökulmaa.
Saattaa hyvin olla vasta tulon päällä. Mulla tuli eggigset aina about 1-2 pv ennen ovisplussaa :) Sinuna testaisin vielä illalla ja huomenna

Saattaa hyvin olla vasta tulon päällä. Mulla tuli eggigset aina about 1-2 pv ennen ovisplussaa :) Sinuna testaisin vielä illalla ja huomenna
Siis sepä, kun ne eggikset on ollut nyt pari päivää. Aiemmin ovistesti hyyyyyvin haalea eli selkeesti nega. Yritän nyt kuumeisesti saada jotain toivoa sille, että se ovishuippu ei olisi lllut jo eilen. Ei olla edes harrasteltu mirjen kanssa mitään, kun ollaan oltu tosi väsyneitä.
Äh, onpa piinaavaa. Mulla vielä iltavuoro ja mies reissussa, josta saattaa tulla vasta myöhään kotiin. Laitoin kyllä jo viestin, että ei saa sitten olla liian väsynyt

Eikös tää nyt jo oo?! Kuva 1

Ihmettelen miks premom antaa vaan high eikä peak 🤔 Ja cd 1 vaikka en kirjannut menkkoja alkaneeksi. Kuva 2

Mulla se merkkaa "peak" sitten vasta, kun laitan plussaa haaleemman testin. Ja välillä oon ite sit laittanu sen peakin sinne, jos toi sovellus ei hoksaa. 😅

Millasia kokemuksia teillä on digi ovistestistä? Onko ne luotettavia?
Mulle riitti liuskoilla leikkiminen ja tilasin digin nyt tähän kiertoon. Mietin vaan, että saako siihen plussaa, kun noihin liuskoihin tuntu niin hankalalta saada ovis kiinni. 😅

Takaisin