Eilen oli tuntemuksia että menkat alkais tänään. Hyödynnettiin miehen kansss illalla sitten ja siinä pesulla törmäsin kohdunnapukkaan joka oli tosi kaukana ja tuntui nenänpäältä. Onko se normaalia kierron loppuvaiheessa, eikö sen pitäis kohta alkaa päästää limistä ja laskeutuu alemmas? Kp25/27 nyt ja Dpo 15(arvio limojen perusteella)ja epäilyttää onko ovis arvio mennyt pieleen. Koska menkkojen olis jo pitänyt alkaa ku mun luteaali sen 13päivää. Pari kertaa heittänyt niin että menkat alkaa Dpo 16. No, en testannut tänään, ei ole ku digi. Jos huomenaamulla ei ole alkanut (mulla aamuvuoro sopivasti) niin teen digin kaapista kuleksimasta.
Siinähän se sit pitäs näkyy onko vaiko eikö. Myöhäisin ovis mitä on ollu on ollut kp15. Saattaisikin olla esim dpo10 vasta.
Eli menkat pitäis viimeistään alkaa keskiviikkona jos ovis on mulla noin pieleen arvioitu.
Hittolainen en mä tiiä. Rinnat ei ole enää arat, eilen vielä oli. Ihme pistelyä oli eilen niin siitä päättelin että tänään varmaan alkaa. Ei kai täs ku ootella taas
Oon ite huomannu tosta kn et siihen ei oo yhtään luottamista, elää ihan omaa elämäänsä
Mulla tässä kierrossa just 1-2pv ennen menkkoja se meni ihan piiloon ja sit alko menkat ja oli ihan alhaalla.
Sama rinnoissa mulla yleensä viikkoa ennen alkaa kipuilee ja turpoilee vähän ja menkat kun alkaa ni loppuu.
Nyt tässä kierrossa taas ei samal taval ku yleensä
Mut toivotaan että plussa sulle tulisi