Raskaaksi 2022

Taas vähän taustalla seurailua mun osalta. Ihania plussia ❣️

Kp 44 ja tulee läpinäkyvää limaa. Uskon, että ovis on käsillä, mut lopetin testailun jo pari viikkoa sitten, kun totesin että kierto venyy taas. Ei oo millään tapaa toiveikas olo ja usko ja toivo raskautumiseen näin myöhäisestä oviksesta aikalailla täysi nolla. Pitää se silti varmaan vähän puuhailla tänään lisää 😇

Kp 44 ja tulee läpinäkyvää limaa. Uskon, että ovis on käsillä, mut lopetin testailun jo pari viikkoa sitten, kun totesin että kierto venyy taas. Ei oo millään tapaa toiveikas olo ja usko ja toivo raskautumiseen näin myöhäisestä oviksesta aikalailla täysi nolla. Pitää se silti varmaan vähän puuhailla tänään lisää 😇
Älä sano, ihan hyvin on mahdollista jos ovis kuitenkin tulee! Itse raskauduin esikoisesta -
_todella_ pitkästä kierrosta 😅 Kun en päässyt varhaisultraan neuvolan kautta, menin np ultraan, mutta raskaus oli silloin vasta viikolla 8 😁 hyvin meni kaikki silloin ihan loppuun asti! Koitan täällä nyt tsempata kun pitkät kierrot on aika haastavia 🙈

Vaikuttais tulevan aikanen ovis täs kierros. Kp10 tai 11 ja näin tummaa jo pukkaa😱 oliskohan tiistaina plussa.

Liitteet

• 20221113_135810.jpg
    20221113_135810.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 75

Pitkät kierrot on kyllä syvältä. Mutta minunkin kokemuksen mukaan raskaus on kuitenkin mahdollinen pitkistäkin kierroista. 😁

Vaikuttais tulevan aikanen ovis täs kierros. Kp10 tai 11 ja näin tummaa jo pukkaa😱 oliskohan tiistaina plussa.
Mä sain edellisessä kierrossa ovisplussan kp 20 ja tässä sen viikon aikaisemmat testit, ylsi päivässä.😅 eli mulla oli suht tummaa mutta itse ovis odotetusti itseään.

Liitteet

• 3D651805-BDFC-4FA4-871B-434C5F32AC44.jpeg
    3D651805-BDFC-4FA4-871B-434C5F32AC44.jpeg
    433.3 KB · Katsottu: 81
Mä sain edellisessä kierrossa ovisplussan kp 20 ja tässä sen viikon aikaisemmat testit, ylsi päivässä.😅 eli mulla oli suht tummaa mutta itse ovis odotetusti itseään.
Ahaa no hyvä tietää tääki😁 mul voi noi letrotki kyl aikaistaa, mut nähtäväks jää millo pärähtää

Siis härregyyd ei oo tummumistahti ikin ollu näi kiivasta. Melkosia pillereit nää letrot. 😁 ihmettelen, jos ei viimestää oo ti plussa. Saattaa jopa huomen jos täl tahdil vahvistuu. Toivottavasti limakalvo ehtiny tarpeeks kasvaa. Eggiksiä on ja munasarjanippailut kiihtyy. Tänään oli seksiä puolenpäivä aikaa, jos huomen plussa ni pitäsköhä huomen illal vai vast ti varmistel en tiiä onko miehen tilanteen takia joka päivä tahti liikaa sperman kannalta. Sperma todettu ok, mutta perussairauden takia en tiiä millai saa sit lastia tulemaan. Yks kierto ku vedettii 4 päivää putkee ni alko olee kuti aika tiukas. Olishan tos toisaalta 1,5vrk sit väliä jos huomen illal sit.. on tää kyl taas sellast ylianalysointia. 😁

Liitteet

• 20221113_183422.jpg
    20221113_183422.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 65
@Veve mikä siellä on oireiden tilanne tänään ?
Muutaman kerran tänäänkin tullut pyyhkiessä punasta, mutta ei mitään suurta määrää. Aamupäivällä oli mun mielestä eniten punasta, nyt illalla vähenemään päin. Jos en just eilen ois ihmetellyt että menkkojen pitäis alkaa vasta viikon päästä ja tässä kierrossa tikuttanut ovista niin en varmaan ois suuremmin kiinnittänyt huomiota 🤔😂 mut kyllähän tässä nyt toiveet herää kiinnittymisvuodosta...
Rinnat on myös sivulta edelleen arat

Siis härregyyd ei oo tummumistahti ikin ollu näi kiivasta. Melkosia pillereit nää letrot. 😁 ihmettelen, jos ei viimestää oo ti plussa. Saattaa jopa huomen jos täl tahdil vahvistuu. Toivottavasti limakalvo ehtiny tarpeeks kasvaa. Eggiksiä on ja munasarjanippailut kiihtyy. Tänään oli seksiä puolenpäivä aikaa, jos huomen plussa ni pitäsköhä huomen illal vai vast ti varmistel en tiiä onko miehen tilanteen takia joka päivä tahti liikaa sperman kannalta. Sperma todettu ok, mutta perussairauden takia en tiiä millai saa sit lastia tulemaan. Yks kierto ku vedettii 4 päivää putkee ni alko olee kuti aika tiukas. Olishan tos toisaalta 1,5vrk sit väliä jos huomen illal sit.. on tää kyl taas sellast ylianalysointia. 😁
Mulla Letrot aikaisti jonkun 4-5 päivää ovista. 🥰 Silti tulos oli laiha, koska mun amh vaan 0,7 eli ihan kuraa solut

Mulla Letrot aikaisti jonkun 4-5 päivää ovista. 🥰 Silti tulos oli laiha, koska mun amh vaan 0,7 eli ihan kuraa solut
Mulla oli amh 3,5 ja fsh 7.1. Toivotaan, et omat ei viel kuraa olis🙈 enpä oikee tiiä mist tärppäämättömyys nyt johtuu. Polil mietti sitäki et se alkuvuode km vois vielki vaikuttaa. Letrot nyt kokeilus, et josko niist jotai iloa olis vaiks ovuloin joka kuukaus säännöllisesti. Jotkut selittämättömät saanu apua noist.

Mulla oli amh 3,5 ja fsh 7.1. Toivotaan, et omat ei viel kuraa olis🙈 enpä oikee tiiä mist tärppäämättömyys nyt johtuu. Polil mietti sitäki et se alkuvuode km vois vielki vaikuttaa. Letrot nyt kokeilus, et josko niist jotai iloa olis vaiks ovuloin joka kuukaus säännöllisesti. Jotkut selittämättömät saanu apua noist.
Meillä on melkein samat. Mä kävin kanssa mittauttamassa ja amh oli 3,51 ja fsh 6,9.

Meillä on melkein samat. Mä kävin kanssa mittauttamassa ja amh oli 3,51 ja fsh 6,9.
No oho, onpas tosiaan samat 😁 minkäs ikäinen sä olitkaa? Mä täytän ens kuus 30. Lapsettomuuspolin lääkäri ainaki kehu tota amh arvoa. Fsh en oo saanu viel kommenttia, mut kp4-5 kävin eli follikkelivaihees ja viitteis olis.

No oho, onpas tosiaan samat 😁 minkäs ikäinen sä olitkaa? Mä täytän ens kuus 30. Lapsettomuuspolin lääkäri ainaki kehu tota amh arvoa. Fsh en oo saanu viel kommenttia, mut kp4-5 kävin eli follikkelivaihees ja viitteis olis.
Mä oon reilu 2 vuotta vanhempi. Mä taisin käydä kiertopäivänä 3 mittauttamassa omani.

Täällä odotetaan nyt uuden kierron alkamista, mutta vielä ei ole menkkoja kuulunut. Alkaispa pian, niin pääsisi taas seuraamaan päiviä.
En osaa valkovuodostakaan sanoa enää mitään. Viimeksi ennen menkkoja se oli niukkaa ja paksua. Nyt on läpinäkyvää ja venyvää, mutta ei valkuaismaista vaan pikemminkin kuin hyytymiä olisi. Testasin varmuuden vuokdi myös oviksen, mutta noup.
Olispa edes normaali kierto.

Moikka,

tätä ketjua jo pitkään lukeneena (kuten kaikkia muitakin näissä kuumehouruissa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:) uskaltaudun viimeinkin tänne kirjoittaa. Josko sitä olisi niin onnekas, että tälle vuodelle saisi vielä plussan. Itse täytän tällä viikolla 35 ja mies on 45, esioikoista (molemmille) alettiin yrittämään. Molempien iän puolesta on se pelko, että tässä projektissa kestää ja jopa hoitoihin voidaan joutua..

En tiedä voiko tätä nyt laskea yk1, koska torstaina ovistesti näyttii selkeästi plussaa aamupäivällä (ke oli vähän jo vahvistunut, mutta ei vielä plussa ja pe olikin sitten jo haalistunut) ja to/pe välisenä yönä kun heräsin, oli myös selkeät oviskivut. Päästiin talletteleen ensimmäisen kerran vasta la aamupäivästä. Eli tämä nyt ihan riippuu siitä tuleeko ne kivut ennen sitä munasolun irtoamista vai juurikin silloin irtoamishetkellä. Mistäs tällaistakaan voi tietää :Smirking Face:

Hirveä jännittäminen tällä hetkellä, mutta sitten kuitenkin kokoajan takaraivossa se ajatus, että oltiin myöhässä :Grinning Face With Smiling Eyes:

Tsemppiä kaikille :folded:

Takaisin