Raskaaksi 2022

Yö taas nukuttu levottomasti jännityksen takia, että vahvistuuko viivat 😬 nyt vihdoin luovutin nukkumisen suhteen ja sieltähän ne lähti tummumaan ❤️ kai se on uskottava että raskaana ollaan niin kauan kunnes toisin todetaan.
Dpo 11🫢

Liitteet

• 8B8FD9CF-DD53-4A43-AF82-B585199E3ECE.jpeg
    8B8FD9CF-DD53-4A43-AF82-B585199E3ECE.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 200
Täälläkin alkoi vuoto, joten huomenna kp 1. Maanantaina on verikoe, mitataan AMH. Sitä ei olla ennen otettukaan, jännittää. Tätä ei vaan lääkäri tai hoitaja ollut muistanut sanoa niin tuli yksi kierto tähän väliin, toivottavasti ei pidennä IVF jonoa toisesta päästä, odotan jo niin että päästäisiin tammikuussa.😬
Hei mua kiinnostais kuulla minkälainen tulos sulla siitä tulee :) toki on yksittäinen arvo mutta rakastan tälläistä numeerisia faktoja 😂 Mä kävin omani just myös edellisen kierron alussa mittauttamassa mielenkiinnosta.

Nyt plussanneet.
Montako yk takana ennen plussaa? 🥰
Meillä lähti yk 4 vauhtiin
Ensin oli 10 kiertoa (todellisuus ehkä 5 tai 6, kun ei ihan ajoitukset osunut aina yksiin), nyt kkm:n jälkeen oli seitsemäs kierto, joista pari meni ajoituksen kanssa pipariksi. Meillä ongelmana oli ja on aina ajoitus :rolling: miehen reissutyö ja en ovista tunnista ilman tikkuja ja lämpöjen mittailuja.

Onnea ja tarrasukkia kaikille plussanneille! :smiling face with heart-eyes::Four Leaf Clover::Cherry Blossom:
Ja negan saaneille pahoittelut 😥

Kp 9 ja ovis herättelee itseään sticky limoista ja haluista päätellen 🫣🤭

Oon aiemmissa kierroissa kirjannu että sticky limat aika samoina kp tullut ja siitä 2-5pv ovis plussat 🤞🏽

@Westo 🤩😍

Täällä dpo 7 ja oireiden kaivelu on alkanut. 🤣 Dpo 5 oli vasemmalla puolella kylki- ja alavatsakipua, välillä tuikki tosi kovaa.
Sen jälkeen on ollut molemmin puolin alavatsaa pieniä nippasuja. Nyt tänään tuli kahdella vessareissulla melkoset eggikset ja alavatsaa tuikkii molemmin puolin ihan tosi paljon. Noi limat nosti vähän liikaa toiveita, koska viime raskaudessa tuli dpo 7 samanmoiset limat ja muiss kierroissa ei. 😌
Tuollon dpo 5 alko myös ihmeellinen sydämen tykyttely, jota on tässä nyt ollut joka päivä aina välillä. Liittyy kilpirauhasen vajaatoimintaa, raskauteen tai ei mihinkään. 🤣

@Kiivi Peanut selvä haamulainen näkyvissä!🤩 mikä dpo?
Dposta ei hajua, kun päätin lopettaa testailun siihen kun digitaalinen ovistesti näytti, että hedelmällisyys kohonnut.. Siitä yleensä mennyt 3-4 pv siihen, että huippu näkynyt testissä. Nyt tää kohouma oli kp15 ja tänään elellään kp28 🤔 Normisti mun kierto on 26-28pv, mutta edellisessä kierrossa koronan takia ovis viivästyi ja kierto oli 30pv ja nyt kans toi kohonnut hedelmällisyys tuli niillä tienoilla kun normisti olis ollu ovis.

Dpo5 menossa, ja tänään on rinnat ollut sivuilta kipuilevat. Aiemminkin on olut kipua rinnoissa, mutta muistaakseni enemmän koko alueella eikä sivuilla pelkästään 🤔

Onnea plussanneet!

Kp39 ja tuossa nelisen tuntia sitten vessassa pyyhkiessä jäi paperiin vaaleanpunaista ja sit loppui. Siteeseen ei mitään mutta sit outoja kipuja (ei menkkapistoo eikä sitä et tuntee napakan kivun ja vuoto vaan jotain muuta) no siinä huomioin että myös hiiva iskenyt ja paikalliseen apteekkiin kyselemään canestenia. Löytyi ja voide aiheutti kirvelyä eli hiiva. Rinnat on kipeämmät kuin ikinä ja on kai muitakin oireita. Usko raskauteen ihan pyöreä nolla mutta silti kävi mielessä et kiinnittymisvuoto.
Tässä vaiheessa ollaan tultu siihen tulokseen että ne viivat ollut ihan muuta ja ovistesti väärässä. Mysteeri on miksi lääkärissä tuli hailu viiva kun se pitäisi olla kai tarkempi kuin kotitestit. Tähän palaan kun palataan kotiin, nyt vielä reissussa kunnes tilanne johon tultiin vähän heltyy. Kyseessä perhetilanne ja jos ei tässä kohta menkoiksi muutu niin testikaupoille vain. Mulla ei henkilökohtaisesti oo ollut välivuotoja kuin silloin kauan sitten yk1 jolloin kp11 vaaleanpunaista valkovuodon seassa ja kp18 veritippa. Eli ei oo sen jälkeen ollut eikä sitä ennen. Toki voihan olla että nyt on hormonit sekaisin ja niin, mutta vähän herättää toiveita kuitenkin.

Mies tutkii myös paljon asioita ja oli löytänyt että ovuloidessa hcg myös nousee ja on naisia joilla se näkyy myös raskaustesteissä tai sit et lh hormoni nousee ja raskaustesti reagoi virheellisesti suureen määrään jotain jotain. Hieno selitys mutta näin se mulle sen yritti selvittää ja sanoi et jos olisinkin tuolloin ovuloinut kp23-25 niin nyt olisi kovin mahdollista kiinnittymisvuodolle sekä hiiva on monella ollut oire. Huomaa et hänellä alkaa olla mun tiedonhimo. Kohta varmaan ollaan jossain lääkärissä jalat levällään enkä ole täällä lääkärissä käynyt joten mieluiten odotan että päästään kotiin. Tänne ei muuta. Mut vuotoa ei enempää oo tullut eikä myöskään maha sekaisin kuten kun menkat alkaa. Päivitän huomenna et alkoiko ne sit aamusta

Heippa! Täällä hyppää yski vanha foorumilainen vielä mukaan. Ikää tällä rouvalla 28v ja miehellä sama mokoma. Lapsia löytyy ennestään kolme, vuosimallia -13, -15 ja -19. Oltiin jo aateltu et lapset on siinä, mutta yllätykseksi miehelle nousi ekaa kertaa ikinä vauvakuume!! Liekkö toivetta, jos vielä pojan saisi (edelliset siis tyttöjä). Edellistä yritettiin 7kk ennen tärppiä, keskimmäinen nappasi ensimmäisestä kierrosta ja esikoinen tuli yrittämättä.
Kierukka poistettu viikko sitten. Nyt odotellaan tätiä kylään. (Vieläkö täällä edes käytetään täti sanaa?🤭) Ennen kuopusta kierrot oli 26-71 päivää. Joten saa nähdä miten alkaa nyt kierto pyörimään. Kierukan kanssa ollut muutaman kuukauden ajan noin kuukauden välein vatsan turvottelua. Liekkö tuolloin ns. kuukautisten aika Lokakuussa turvottelu osui viimeiselle viikonlopulle. Ja katsotaan mitä tuleva viikonloppu tuo tullessaan. Tällä hetkellä toistamiseen korona päällä hyvin lievänä, saa nähdä onko sillä nyt asiaan vaikutusta.
Kaikille plussatuulia! ❤

@Katarina$ Mä myös itse mietin tota, että oisko raskaustestit näyttänyt ovista. Oon lukenut myös tästä joskus.

Tervetuloa Antzeliina! 🥰 Mulla on kuukauden ikäerolla saman ikäinen lapsi, kun sun esikoinen, ja saman ikäinen lapsi, kun sun kuopus. 🤭

@Katarina$ Mä myös itse mietin tota, että oisko raskaustestit näyttänyt ovista. Oon lukenut myös tästä joskus.

Tervetuloa Antzeliina! 🥰 Mulla on kuukauden ikäerolla saman ikäinen lapsi, kun sun esikoinen, ja saman ikäinen lapsi, kun sun kuopus. 🤭
Mulla kävi mielessä se itselläkin kun luin ja nythän olisi dpo14 jos kp25 olisi ovulaatio ollut. Mulla dpo15 kääntynyt aina kp1 tai et dpo14 illalla alkaa tiputtelu ja sit seukki päivänä vuoto. Tänään ero ollut et tuli vaan sen kerran pyyhkiessä ja todella haalean punaista. Ei siteeseen yhtään. Pesin kädet ja kokeilin. Kn ei ollut auki tai pehmyt lainkaan mut epäilen etten ihan täysin tunnustellut kuin yleensä mutta ei tuntunut kuin silloin ku vuoto alkaa. Lisäksi kun mulla on tiputtelu alkanut niin oon kokeillut ja vaikka onkin pyyhkiessä jäänyt niin sormenpäähän on tullut punaista. Nyt ei ja sillä mä sen hiivankin huomasin. No jokatapauksessa on ollut pidemmät kierrot eli viimeiset ollut 34 ja 33 päivää joten realistisempi se ovulaatio tuolloin kp25 säteellä. Tosiaan rinnat on niin kipeet että ei kykene ja on muutenkin vähän outo olo. En tiedä, testin haluan kovasti tehdä kotona enkä täällä reissussa mutta ehkä ihan ton tulehduksen takia olis hyvä testata kuitenkin et mitä jos. Siinäpä sitten tarina! Luulin et oon hulluksi tulossa mutta ehkä se tosiaan voi reagoida. Lisäksi mun km jälkeen ollut ovuloidessa kipuja ja just ku ne "haamut" tuli niin mulla oli niin kovat kivut yhdynnän jälkeen ja sit koko yön poltti ja mies oli ihan kauhuissaan. Joten kaikki tukee että silloin olis ovuloinut

Takaisin