Raskaaksi 2022

Huh, kai se on uskottava! Clearbluen herkkä testi tehty toissapäivänä, pregcheckin "normaali" testi tehty tänä aamuna. Nyt toivotaan että tyyppi pysyy mukana loppuun asti. En voi uskoa tätä..😭❤️ Rinnat superkipeät ja turvonneet, vatsaa nippailee ja on turvoksissa, lonkat ja reidet kipeät, laatta lentää edelleen aamukahvin jälkeen, ellottaa, metallin maku suussa. Voi ihmettä!

Liitteet

• 16679892092684752669678234296286.jpg
    16679892092684752669678234296286.jpg
    2.3 MB · Katsottu: 72
Paljon onnea Westo ja Hilppa93 💛💛💛💛💛 Ja nyt paljon muitakin mukaan samaan aaltoon 💛💛💛💛💛

Onko täällä muita, jotka juuri alkamassa tai alkaneet yrittää, eivätkä vielä alussa ainakaan aio testata ovista? Mä en aio.. oon enemmin semmoinen, että testailu lisäisi stressiä. Uskon ja oireet vahvasti kertoo, että ovuloin kyllä.

Paljon onnea Westo ja Hilppa93 💛💛💛💛💛 Ja nyt paljon muitakin mukaan samaan aaltoon 💛💛💛💛💛

Onko täällä muita, jotka juuri alkamassa tai alkaneet yrittää, eivätkä vielä alussa ainakaan aio testata ovista? Mä en aio.. oon enemmin semmoinen, että testailu lisäisi stressiä. Uskon ja oireet vahvasti kertoo, että ovuloin kyllä.

Ite tikutin ovista ekat 2 kiertoo, kolmannel en tikuttanu ja sit nappas! 😁 toki varmaa vaa sattumaa, mut ehkä semmone rentous voi auttaa 😌

Täällä tikutettiin edelliset 3 kiertoa ja todellakin stressi vaan pompsahti kattoon molemmilla ja alko olemaan pakkopullaa et nyt tikkuun tuli ovis äkkiä äkkiä peitto heilumaan
Nyt mennään jatkot sitten ilman tikutuksia, ihan kalenterista vaan lasken ja katon oireita. :) josko se sieltä <3

Onneksi olkoon teille tuosta etapista! Mulla oli AMH arvon ottaminen ainakin mistä lääkäri puhui ja muut hormonit. Mieheltä myös verikokeet ja siemennesteanalyysi sekä mainitsi aukiolotutkimuksen. Minä oon niin kipuherkkä tuolta että varmasti tulee sattumaan. Mulla on iso kynnys mennä lääkäriin varsinkaan gynekologilla käymään kun sattuu pelkkä tunnustelukin ja normi jutut siellä. Eli lähinnä tämä nyt on joku trauma jostain kaukaa mut lääkäripelko on kova joten kynnys on korkea. Mut halu saada lapsi vielä kovempi.

Onko sulla pcos ään joku lääke esim metforem tai joku vitamiini esim se myoinositol?
Oon käyttäny ihan monovitamiinia ja viimeeks myös tota myoinositolia. Nyt oon unohtanu hankkia vaikka monta kuukautta oon meinannu🙈 pitääkin kattoo heti! Kävin tänää sokerirasituksessa, jos niissä jotain erikoista on niin sit lääkäri määrää jonku diabetes lääkkeen tukemaan tätä. Viimeeks ei tarvittu, katotaa miten nyt käy.

Kuulostaa kyl hirveeltä, jos on noin kovia kipuja. Onko auttanu jos puoliso on mukana tms? Mulla onneks ei yleensä haittaa mikää, toki munasarjojen ultraus ei aina oo mukavinta, jos kovin joutuu sitä kapulaa sivuttain liikuttaa. Ei oo enne tehty aukkarii nii jännä nähhä sattuuko se vai ei. Mulla ei enne oo otettu amh ku lääkäri sano ettei siihen oikein voi luottaa jos on pcos, mut nyt se oli verikoelistalla myös.

Nyt plussanneet.
Montako yk takana ennen plussaa? 🥰
Meillä lähti yk 4 vauhtiin
Yrityskertoja en edes tiedä, mutta neljä vuotta takana, jossa raskautumisia mutta ainuttakaan ei ole syliinasti päätynyt. On ollut kohdunulkoista, keskeytynyt keskenmenoa ja spontaanisti keskenmennyttä.
Tämä plussa oli todellinen yllätys ja toivotaan, että kantais loppuun asti ja saatais vihdoin tuo oma pikkukääröinen syliin. Aikaista vielä, mutta toivoa on.♥️

Me just pari päivää sit kuiskuteltiin yöllä miehen kans(lapsi nukkuu samassa huonees), että aletaan yrittään toista ja mitään ehkäsyä ei enää tarvi, niillä harvoilla kerroilla mitä seksiä ollu täs taaperoarjessa. Eli aletaan yrittään, ja yhdyntöjä kohdistetusti oletettuihin ovulaatiopäiviin. En aijo alkaa ovistestailuun ainakaan vielä. Esikoisesta testailin, mutta aikahyvin aina ajottui kierron mukaankin laskemalla. Nyt kierto palailuvaiheessa edelleen(imetän vielä joka toinen ilta, eli loppusuoralla imetysmatkaa esikoisesta) joten koitan tarkemmin ymmärtää ovisoireitani.

Me just pari päivää sit kuiskuteltiin yöllä miehen kans(lapsi nukkuu samassa huonees), että aletaan yrittään toista ja mitään ehkäsyä ei enää tarvi, niillä harvoilla kerroilla mitä seksiä ollu täs taaperoarjessa. Eli aletaan yrittään, ja yhdyntöjä kohdistetusti oletettuihin ovulaatiopäiviin. En aijo alkaa ovistestailuun ainakaan vielä. Esikoisesta testailin, mutta aikahyvin aina ajottui kierron mukaankin laskemalla. Nyt kierto palailuvaiheessa edelleen(imetän vielä joka toinen ilta, eli loppusuoralla imetysmatkaa esikoisesta) joten koitan tarkemmin ymmärtää ovisoireitani.
Ihanaa! Toivotaan et päästää taas samaa lasketunajan ryhmää 😍

Meillä on ollut yhteensä ehkä 10. yrityskiertoa, näistä neljännessä aloitettiin ovistestit ja heti tärppäsi, mutta loppui lyhyeen. Seuraavan kerran tärppäsi kuudennessa, mutta tuli keskeytynyt keskenmeno. Nyt on siitä toipumisen jälkeen yrityskierto kolme menossa 🤞

Oon käyttäny ihan monovitamiinia ja viimeeks myös tota myoinositolia. Nyt oon unohtanu hankkia vaikka monta kuukautta oon meinannu🙈 pitääkin kattoo heti! Kävin tänää sokerirasituksessa, jos niissä jotain erikoista on niin sit lääkäri määrää jonku diabetes lääkkeen tukemaan tätä. Viimeeks ei tarvittu, katotaa miten nyt käy.

Kuulostaa kyl hirveeltä, jos on noin kovia kipuja. Onko auttanu jos puoliso on mukana tms? Mulla onneks ei yleensä haittaa mikää, toki munasarjojen ultraus ei aina oo mukavinta, jos kovin joutuu sitä kapulaa sivuttain liikuttaa. Ei oo enne tehty aukkarii nii jännä nähhä sattuuko se vai ei. Mulla ei enne oo otettu amh ku lääkäri sano ettei siihen oikein voi luottaa jos on pcos, mut nyt se oli verikoelistalla myös.
Joo vähän ollut puhetta että tulisi mukaan. Mulla oli aikoinaan ihan karmea kokemus ja uskon että enemmän psykosomaattista kipu on. Toisaalta mulla on ihan järkyttävät kivut nuorena ollut menkoista

Tsemppiä ja toivottavasti etenee nopeasti ja odotetuin lopputuloksin 😊

Täälläkin alkoi vuoto, joten huomenna kp 1. Maanantaina on verikoe, mitataan AMH. Sitä ei olla ennen otettukaan, jännittää. Tätä ei vaan lääkäri tai hoitaja ollut muistanut sanoa niin tuli yksi kierto tähän väliin, toivottavasti ei pidennä IVF jonoa toisesta päästä, odotan jo niin että päästäisiin tammikuussa.😬

Takaisin