Raskaaksi 2022

Nyt oli enää tosi hankala erottaa tuota viivaa, kun testi kuivahti. On kyllä superhaamulainen..
Lämmöt tipahti kanssa tänään, niin katotaan alkaako menkat. Muuten testailen pc:llä huomenna 😊

Ei niin ei 🥺 Dpo11..

Tissit alkaa olee aremmat ja se mikä nostatti toiveet yöllä oli yhtäkkinen raudan maku suussa joka meni nopeasti ohi…mutta Google lauloi jo silti 😆 Eipä tässä, kierto loppuun vaan tikutellen.

Liitteet

• 9D00F33E-968B-4B9F-8ACB-64A7896C33DC.jpeg
    9D00F33E-968B-4B9F-8ACB-64A7896C33DC.jpeg
    2 MB · Katsottu: 130
Onnea plussanneille :red-heart:

Täällä on menossa oviksen metsästystä ja köyrimisaikataulun suunnittelua, koska aiotaan vetää kyllä useampi päivä putkeen ettei vaan menis ohi :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:nyt alkaa vähän olla oireita oviksesta että jospa se tässä lähipäivinä saapuisi :Person With Folded Hands:

Tein nyt kuitenkin iltapäivällä pc:n, ja pieni haamuilainen sieltä kurkistaa ❤️😭 vielä on kuitenkin niin hailakka että kameraan en saanut näkymään.

Voi olethan totta, vahvistuisipa viiva..

Edit vielä, kun tykkäätte tiirata. Kuivahtanut testi 🙏🏾

Liitteet

• 43950C5D-684B-4959-B096-686D63974C2E.jpeg
    43950C5D-684B-4959-B096-686D63974C2E.jpeg
    720.6 KB · Katsottu: 212
Tein nyt kuitenkin iltapäivällä pc:n, ja pieni haamuilainen sieltä kurkistaa ❤️😭 vielä on kuitenkin niin hailakka että kameraan en saanut näkymään.

Voi olethan totta, vahvistuisipa viiva..

Edit vielä, kun tykkäätte tiirata. Kuivahtanut testi 🙏🏾
Mä nään kyllä , nyt vain vahvistumista sinne 🥰🥰🥰

milloin piti alkaa?

jospa ne ei alkais ja saat vaan myöhäisen plussan. Toivon sitä todella 🥰
Toissapäivänä mun laskujen mukaan, mut en tosiaan tikuttanut ovista tässä kierrossa, joten varmuutta ei nyt ole. Pahoin pelkään, että nyt ne yövuorossa taas kurvaa paikalle🙁
Mut jos alkaa niin ei muuta kun uutta yritystä vaan, kyllä me vielä plussat saadaan😊❤️

Toissapäivänä mun laskujen mukaan, mut en tosiaan tikuttanut ovista tässä kierrossa, joten varmuutta ei nyt ole. Pahoin pelkään, että nyt ne yövuorossa taas kurvaa paikalle🙁
Mut jos alkaa niin ei muuta kun uutta yritystä vaan, kyllä me vielä plussat saadaan😊❤️
No toivottavasti ei kurvaa.

Mä aloin eilen illalla palelee ja vähän semmonen jännä olo. Mäkin oon yövuorossa ja oon kyl palellut ihan koko vuoron. Täytyy aamulla hakee lisää testejä kaupasta. Ihan tahalleen jätin illalla hakematta kun ois liian suuri kiusaus taas yöllä testata.
Ja aivastaessa tuntui kohdun aluella kuin ois tehnyt kovasti syviä lihaksia, vaikea selittää. Rinnat on mun mielestä kipeämmät. Se nyt ei välttis meinaa mitään.

Vitsi meillä kyl niin samanlainen tilanne ku se ovis tikuttamatta molemmilla. Joten periaatteessa mullakin voi olla vähemmän dpoita. Mutta jännäillään jännäillään.

Pc ei eilisestä iltapäivästä ollu vahvistunut, mutta digin dippasin jo tänään. Nyt tarraa kiinni rakas ❤️ dpo 10
Mä oon just lähössä töihin ja aattelin että tuun kirjoittelemaan sulle että täällä jännätään jo tän aamun testiä ja ilokseni täällä oli jo kuva ja vielä näin mahtavia uutisia 😍 nyt todellakin miljoonalitraa vauvaliimaa sinne !❤️

Ei niin ei 🥺 Dpo11..

Tissit alkaa olee aremmat ja se mikä nostatti toiveet yöllä oli yhtäkkinen raudan maku suussa joka meni nopeasti ohi…mutta Google lauloi jo silti 😆 Eipä tässä, kierto loppuun vaan tikutellen.

Sama, kun ei niin ei. Jos nyt dpo11 ei mitään näkynyt niin ei se siitä enää muutu kai. Menkkoja odottelen viikonlopulle. Kunnon plussa-aalto täällä meneillään, harmi kun ei tälläkään kertaa päässyt siihen mukaan.

Yöllä tuli pahoinvointia. Helpotti ku söin. En tiiä sit johtuuko siitä et ku oon kipee vai mahdollisesta raskaudesta. Yritän nyt pidättää tässä pissa mahd kauan ennen ku kusen tikkuun. Mikään ei ois nii ihanaa ku et sais miehelle kertoa sunnuntaina isänpäivänä ihania uutisia.

Meillä ei mitään uutta. Plussat tuo toivoa että olis näin itselläkin mutta uskon että nyt on vaan niin että anovulatorinen kierto ja haamut ollut haamuja. Puolitoista viikkoa niin lennetään takas kotiin ja saadaan käytyä noissa verikokeissa ja lääkärissä.

Meillä ei ole täällä mahdollista käydä ja tuli oikeasti hätätilanne joten onnea plussista ja jatketaan kun pääsee kunnolla taas linjoille 😊

Ei siis vieläkään menkkoja mutta on tietty maku suussa joka viittaa siihen että neljän päivän sisällä. Eihän se mun ovis heittänyt kuin pari viikkoa sitten siinä tapauksessa

Me käytii lapsettomuuspolilla ensikäynnillä eilen. Kohta puolin päästää alkuu. Vielä pitää käyä ottaa verikokeita, mies vie siemennestenäytteen, kun edellisestä on nii monta vuotta, kävin sokerirasituksessa koska mulla on pcos ja sit lääkäri haluu viel tehhä aukiolotutkimuksen aikasemman sektion takia. Kuulemma ihan varmuudeksi, koska sektio lisää riskiä ongelmiin siinä. Aukkarii ei mahuttu viel tästä kierrosta, eli ootellaan seuraavaa. Kiva päästä alkuu 😍

Me käytii lapsettomuuspolilla ensikäynnillä eilen. Kohta puolin päästää alkuu. Vielä pitää käyä ottaa verikokeita, mies vie siemennestenäytteen, kun edellisestä on nii monta vuotta, kävin sokerirasituksessa koska mulla on pcos ja sit lääkäri haluu viel tehhä aukiolotutkimuksen aikasemman sektion takia. Kuulemma ihan varmuudeksi, koska sektio lisää riskiä ongelmiin siinä. Aukkarii ei mahuttu viel tästä kierrosta, eli ootellaan seuraavaa. Kiva päästä alkuu 😍
Onneksi olkoon teille tuosta etapista! Mulla oli AMH arvon ottaminen ainakin mistä lääkäri puhui ja muut hormonit. Mieheltä myös verikokeet ja siemennesteanalyysi sekä mainitsi aukiolotutkimuksen. Minä oon niin kipuherkkä tuolta että varmasti tulee sattumaan. Mulla on iso kynnys mennä lääkäriin varsinkaan gynekologilla käymään kun sattuu pelkkä tunnustelukin ja normi jutut siellä. Eli lähinnä tämä nyt on joku trauma jostain kaukaa mut lääkäripelko on kova joten kynnys on korkea. Mut halu saada lapsi vielä kovempi.

Onko sulla pcos ään joku lääke esim metforem tai joku vitamiini esim se myoinositol?

Täällä kp 8 ja menkatkin jo loppui tietty.
Ens viikolla se hedelmällisin viikko kalenterin mukaan🤞🏽🤞🏽

Välillä käy mielessä et no jos niitä ovistikkuja ostais mut sit kuitenkin että ei ei, stressi palaa kuitenkin heti..

Onnes plussanneille 🌺
Voih kun vielä joskus pian Luoja plussan meillekkin soisi 🧿

Takaisin