Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sama täällä, menkat loistaa poissaolollaan mut testit on kyl negojaEi niin ei Dpo11..
Tissit alkaa olee aremmat ja se mikä nostatti toiveet yöllä oli yhtäkkinen raudan maku suussa joka meni nopeasti ohi…mutta Google lauloi jo silti Eipä tässä, kierto loppuun vaan tikutellen.
milloin piti alkaa?Sama täällä, menkat loistaa poissaolollaan mut testit on kyl negoja
Mä nään kyllä , nyt vain vahvistumista sinneTein nyt kuitenkin iltapäivällä pc:n, ja pieni haamuilainen sieltä kurkistaa vielä on kuitenkin niin hailakka että kameraan en saanut näkymään.
Voi olethan totta, vahvistuisipa viiva..
Edit vielä, kun tykkäätte tiirata. Kuivahtanut testi
Toissapäivänä mun laskujen mukaan, mut en tosiaan tikuttanut ovista tässä kierrossa, joten varmuutta ei nyt ole. Pahoin pelkään, että nyt ne yövuorossa taas kurvaa paikallemilloin piti alkaa?
jospa ne ei alkais ja saat vaan myöhäisen plussan. Toivon sitä todella
No toivottavasti ei kurvaa.Toissapäivänä mun laskujen mukaan, mut en tosiaan tikuttanut ovista tässä kierrossa, joten varmuutta ei nyt ole. Pahoin pelkään, että nyt ne yövuorossa taas kurvaa paikalle
Mut jos alkaa niin ei muuta kun uutta yritystä vaan, kyllä me vielä plussat saadaan
Mä oon just lähössä töihin ja aattelin että tuun kirjoittelemaan sulle että täällä jännätään jo tän aamun testiä ja ilokseni täällä oli jo kuva ja vielä näin mahtavia uutisia nyt todellakin miljoonalitraa vauvaliimaa sinne !Pc ei eilisestä iltapäivästä ollu vahvistunut, mutta digin dippasin jo tänään. Nyt tarraa kiinni rakas dpo 10
Ämpärillinen vauvaliimaa sinne Aijotko jatkaa testailua?Pc ei eilisestä iltapäivästä ollu vahvistunut, mutta digin dippasin jo tänään. Nyt tarraa kiinni rakas dpo 10
Joo, katon että vahvistuuko viivatÄmpärillinen vauvaliimaa sinne Aijotko jatkaa testailua?
Ei niin ei Dpo11..
Tissit alkaa olee aremmat ja se mikä nostatti toiveet yöllä oli yhtäkkinen raudan maku suussa joka meni nopeasti ohi…mutta Google lauloi jo silti Eipä tässä, kierto loppuun vaan tikutellen.
Onneksi olkoon teille tuosta etapista! Mulla oli AMH arvon ottaminen ainakin mistä lääkäri puhui ja muut hormonit. Mieheltä myös verikokeet ja siemennesteanalyysi sekä mainitsi aukiolotutkimuksen. Minä oon niin kipuherkkä tuolta että varmasti tulee sattumaan. Mulla on iso kynnys mennä lääkäriin varsinkaan gynekologilla käymään kun sattuu pelkkä tunnustelukin ja normi jutut siellä. Eli lähinnä tämä nyt on joku trauma jostain kaukaa mut lääkäripelko on kova joten kynnys on korkea. Mut halu saada lapsi vielä kovempi.Me käytii lapsettomuuspolilla ensikäynnillä eilen. Kohta puolin päästää alkuu. Vielä pitää käyä ottaa verikokeita, mies vie siemennestenäytteen, kun edellisestä on nii monta vuotta, kävin sokerirasituksessa koska mulla on pcos ja sit lääkäri haluu viel tehhä aukiolotutkimuksen aikasemman sektion takia. Kuulemma ihan varmuudeksi, koska sektio lisää riskiä ongelmiin siinä. Aukkarii ei mahuttu viel tästä kierrosta, eli ootellaan seuraavaa. Kiva päästä alkuu