Raskaaksi 2022

Tiiän kyllä, että ovistestit saattaa tummua loppukiertoa kohden, mutta… vähän myönnän että oon helpottanut testituskaani ovistesteillä 😂

Dpo 8, ja puolentoistatunnin pidätyksellä tämä tulos. Pari aikaisempaa päivää olleet niin valkopohjaisia tai superhaamuja, että ihan tämä aamu yllätti. Kokemuksia kenelläkään? 😁

Edit. Toinen kuva kun oli kerennyt jo vähän kuivua. Hirmu tumma on 😳

Liitteet

• 316B2158-7DAF-4C35-8384-A31F629F1214.jpeg
    316B2158-7DAF-4C35-8384-A31F629F1214.jpeg
    967.6 KB · Katsottu: 78
  • FD7D6A32-FD9D-44F3-9A26-B7EF894F6500.jpeg
    FD7D6A32-FD9D-44F3-9A26-B7EF894F6500.jpeg
    131.1 KB · Katsottu: 65
Muokattu viimeksi:
Tiiän kyllä, että ovistestit saattaa tummua loppukiertoa kohden, mutta… vähän myönnän että oon helpottanut testituskaani ovistesteillä 😂

Dpo 8, ja puolentoistatunnin pidätyksellä tämä tulos. Pari aikaisempaa päivää olleet niin valkopohjaisia tai superhaamuja, että ihan tämä aamu yllätti. Kokemuksia kenelläkään? 😁

Edit. Toinen kuva kun oli kerennyt jo vähän kuivua. Hirmu tumma on 😳
Kyllä toi mullakin toiveita toisi,pakko myöntää 😇

Eilen alkoi vuosisadan oviskivut ja yöllä heräsin siihen että tuntu ihan kun joku ois puukottanut vasenta munista ja aamulla olin ihan varma että oksennan kivusta. Eli tämmöinen kokemus näin keskenmenon jälkeen. No pääasia että tapahtu ja parempi olla huippuyksilö mikä sieltä irtosi 🙏🏻 Saanko ens viikolle piinakavereita ?:)
Täällä mennään dpo2, eli suht samoissa!

Vähän jännittää, laitoin just työhakemuksen vakipaikkaa varten. Sinänsä tulee se fiilis et mitä jos nyt sit tärppää, ja sit ei kauaa ehtis olla vakityössä ennen äitiyslomaa, mutta toisaalta ei sitä elämää voi laittaa tauolle yrityksen ajaksi, ja on tässä jo jonkun aikaa yritetty ilman onnistumista..

Vähän jännittää, laitoin just työhakemuksen vakipaikkaa varten. Sinänsä tulee se fiilis et mitä jos nyt sit tärppää, ja sit ei kauaa ehtis olla vakityössä ennen äitiyslomaa, mutta toisaalta ei sitä elämää voi laittaa tauolle yrityksen ajaksi, ja on tässä jo jonkun aikaa yritetty ilman onnistumista..
Just näin ei sitä elämää voi laittaa tauolle ja meillä kaikilla on oikeus jäädä äitiyslomalle kun tulee sen aika :) Mä jouduin töissä paljastamaan tän että yritetään kun olin keskenmenon takia sairaslomalla ja siinähän ne diagnoosit oli. Mulle on luvattu vakinaistaminen joten sanoin sit esimiehelle suoraan että se mitä hän nyt tietää mun yksityiselämästä ei saa vaikuttaa siihen tai minä kyllä taistelen 😅 vakinaistaminen on siis edelleen onneksi tulossa koska esimies totesi että eihän se missään nimessä vaikuta.

Onko täällä joku joka plussannut jo ennen menkkoja ja vielä niin, että kierto on lyhyt? Plussasin tänään haamun, vaalean, mutta hyvin erottuvan ja näytti olevan ihan väriäkin, testinä pc.
Kierto itsellä 24päivää, joskus harvoin ollu vaan 21-22. Hieman ihmeellisen olon vuoksi päätin tehdä testin jo näin ajoissa, vaikka menkkoja odotan alkavaksi vasta torstaina. Jännittää, kipuilua on, sellasta menkkakipua, joten kesken saattaa mennä. Aiemmat valitettavasti päättyneet kk, ku, sk.
Ois kiva kuulla muiden kokemuksia näin lyhyen kierron omaavista ja aikaisesta plussasta, onko syliin asti edennyt? Tuntuu epätodelliselta. Kiitos!!♥

Täällä aamulla tehty testi oli kyllä puhdas nega 🙄 menkkoja ei kylläkään näy vieläkään, mut ehkä se ovis sitten olikin myöhemmin tässä kierrossa, kun en tosiaan tikutellut. Ei ole kyl yhtään sellainen fiilis että menkat alkais, mut ei tässä auta kun odotella. Sehän tästä nyt vielä puuttuisi että aikaisemmin niin säännöllinen kierto muuttuisi vielä epäsäännölliseksi 😂
No uutta kiertoa sitten vaan kun ne menkat alkaa, vaikka vielä sitä jaksaa toivoa ettei alkaisi. Vaikee kyllä kuvitella että plussaksi enää muuttuisi.

No en malttanu olla testaamatta sittenkään 😂 ensi silmäykseltä näyttää ihan valkeelta, mutta kun tuota testiä tarpeeksi tuijottaa niin olevinaan nään siinä jotain.. sanokaa nyt että onko mulla viivalasit liian syvällä päässä 😁

Liitteet

• 93DE6BEA-272B-4FFD-B956-A80B740B7A63.jpeg
    93DE6BEA-272B-4FFD-B956-A80B740B7A63.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 167
No en malttanu olla testaamatta sittenkään 😂 ensi silmäykseltä näyttää ihan valkeelta, mutta kun tuota testiä tarpeeksi tuijottaa niin olevinaan nään siinä jotain.. sanokaa nyt että onko mulla viivalasit liian syvällä päässä 😁
Mä oon aina ihan sokee enkä nää melkein missään testeissä viivaa, ellei se oo jo ihan selkeä 😂🙄
Mut sulla tais olla vielä aika aikaista, joten en olis huolissani😊

Valitettavasti mie en kyllä nää mutvoihan se näkyä livenä 😕

Älä sitä vakkaria mieti, senkun haet. Se ei ikinä saa olla este että palkattaisi/vakinaistettaisi.

Ja sitäpaitsi, sehän ois vaan taloudellisesti kannattavampaa kun on vakkarityö alla, äiprahat jos kuuluu, lomat kertyy, ja on paikka suoraan mihin palata äippäloman jälkeen

Mä nään kans mun laseilla 🙈😆

No se on totta, että niin kauan on toivoa ennen ku menkat alkaa😁
Mulla siis tosiaan säännöllinen kierto, mut tässä kk en tikutellut ovista, joten sen ajankohdasta ei oo niin tarkkaa tietoa.
No eihän tää selviä muuta kun testin tekemällä tai menkkojen alkamisella. Aloin vaan miettii et kuinka todennäköistä on että plussaa vasta myöhemmin.
Samaa mietin varsinkin kp22-24 tehdyistä haamuista. Jotka hävisi. nyt kp35 ja turvottaa ja on ummetusta ja lievä flunssa enää jäljellä. Vähäinen usko raskauteen mut miksei olis voinu olla joku megaovulaatio myöhemmin joka näkynyt haamuina testeissä jos herkästi reagoi. No minulla oli just 2 päivää tuolloin ihan järkyttävän kipeänä alhaalla ja painuin ihan kippuraan ja seksi sattui niin et melkein itkin sen jälkeen siis. En tiedä. Jouduin äkillisen tilanteen puolesta lykkäämään verikokeita ja lääkäriin on aika myöhemmin niin siellä selviää. Toivotaan että plussa tulisi sinulle

Kiitos❤️ ei tullut plussaa ainakaan tän aamun testiin, mut eipä alkanut uusi kiertokaan.
Tsemppiä myös sinne, epätietoisuus on inhottavinta🙁
Plussataan molemmat vielä!

Siinä teille dpo10 tiirailtavaa 👀 täys negahan tuo on, ei hyvällä tahdollakaan löydy edes viivanpaikkaa. Kai se vielä mahdollista on plussaksi muuttua, mutta ei oo kyllä toiveet sen osalta kovin korkealla.

Liitteet

• 20221108_040859.jpg
    20221108_040859.jpg
    3.9 MB · Katsottu: 108
Takaisin