Raskaaksi 2022

Näkeekö kukaan muu tossa jotain viivanpaikkaa? 🤔

Liitteet

• FA0C75D1-E12A-4C71-A237-921090A0B8A3.jpeg
    FA0C75D1-E12A-4C71-A237-921090A0B8A3.jpeg
    844.4 KB · Katsottu: 206
No se on totta, että niin kauan on toivoa ennen ku menkat alkaa😁
Mulla siis tosiaan säännöllinen kierto, mut tässä kk en tikutellut ovista, joten sen ajankohdasta ei oo niin tarkkaa tietoa.
No eihän tää selviä muuta kun testin tekemällä tai menkkojen alkamisella. Aloin vaan miettii et kuinka todennäköistä on että plussaa vasta myöhemmin.
Mun käsityksen mukaan testit reagoi urean HCG-hormooniin. Mitä herkempi testi, sitä helpommin sen pitäisi se "löytää". Ja tuon HCG:n eritys on kovin yksilöllisistä jopa saman odottajan eri raskauksien välillä.
Viitearvotaulukoista näkee miten verestä mitattuina sen isot vaihtelu välit ovat "normaaleja" . Oma lukunsa on miten kauan pissi on on ollut rakossa jne.
Ja mikä hankalinta, niissä tesseissäkin on ollut viallisia - niitä on korvattu tämänkin foorumin kirjoittajille, joko eri erän tuotteella tai rahat palauttamalla.
Tuokoon syysmyrskyt plussatuulia kaikille sitä toivoville! 🍀🍀🍀🍀🍀

No se on totta, että niin kauan on toivoa ennen ku menkat alkaa😁
Mulla siis tosiaan säännöllinen kierto, mut tässä kk en tikutellut ovista, joten sen ajankohdasta ei oo niin tarkkaa tietoa.
No eihän tää selviä muuta kun testin tekemällä tai menkkojen alkamisella. Aloin vaan miettii et kuinka todennäköistä on että plussaa vasta myöhemmin.
Mä oon jakanut tänne useamman kerran sellaisen taulukon jossa on kerrottu millä dpo:lla on saatu ja minkälainen plussa. Niinkuin @Aaltokukka sanoi että tosi yksilöllistä se hcg eritys.

Mä oon jakanut tänne useamman kerran sellaisen taulukon jossa on kerrottu millä dpo:lla on saatu ja minkälainen plussa. Niinkuin @Aaltokukka sanoi että tosi yksilöllistä se hcg eritys.
Toki hcg eritys on yksilöllistä ja on tehty erilaisia tilastoita aiheesta, mut lähinnä ajattelin että miten täällä on ihmisillä menny noi plussaukset, jossei vielä dpo 10 oo saanu plussaa. Kyselin vaan mielenkiinnosta😊
Ei oikeestaan ees liity omaan tilanteeseen, kun en oo testejä tehny ollenkaan tässä kierrossa. Jos plussa tulis huomenna niin voishan se olla että ois näkynyt jo pari päivää aikasemmin jos olisin testannut.

Toki hcg eritys on yksilöllistä ja on tehty erilaisia tilastoita aiheesta, mut lähinnä ajattelin että miten täällä on ihmisillä menny noi plussaukset, jossei vielä dpo 10 oo saanu plussaa. Kyselin vaan mielenkiinnosta😊
Ei oikeestaan ees liity omaan tilanteeseen, kun en oo testejä tehny ollenkaan tässä kierrossa. Jos plussa tulis huomenna niin voishan se olla että ois näkynyt jo pari päivää aikasemmin jos olisin testannut.
Se myös on että mitä myöhemmin plussaa sitä myöhemmin voi olla kiinnittyminen jonka kanssa sitten keskenmenoriski kasvaa eli keskimääräisellä aikataululla silloin dpo 9-11 niitä haamuja alkaa pilkottaa.

Onnea kaikille plussanneille ❤️ nyt se kunnon aalto tänne loppuvuodeksi🤩

Haluisin mielenkiinnosta kysyä et onko jollain ollut niin, että jos on tikuttanut oviksen ja saa negan r.testiin vaikka tyyliin dpo10-dpo11 niin sitten saisikin positiivisen vaikka dpo12-dpo14? Siis mä en oo tosiaan r.testejä tehny nyt tässä kierrossa, mut täällä huomannut et aika monet plussaa jo Dpo9 tai dpo10. Eli kysymys kuuluu että kuinka yleistä on että plussaa vasta dpo12 eteenpäin jos aikaisemmat testit olleet täysin negoja? Ottaen tietenkin huomioon sen että oviksen ajankohta on täysin tiedossa🤔
Kauheen epäselvä teksti mut jos joku ymmärtäis😁

Mulla siis nyt oletettavasti dpo12, ja yleensä menkat alkaisi viim tänään. Kovaa juilimista ollut kohdun alueella, mikä yleensä tarkoittanut sitä että vuoto alkaa aikalailla heti siitä ja sitten kivut loppuu siihen. No nyt ei oo vuotoa ainakaan vielä näkynyt, joten vähän herää toiveet🙄 Voisin kyllä testata vaikka heti, mut oon iltavuorossa ja kotona ei oo yhtään testejä valmiina. Ehkä mun pitää tehdä niin että kaupan kautta kotiin ja huomenna aamulla testiä kehiin, jossei nyt menkat yöllä ala. Todellinen piinapäivä🤩
Vastaan tähän täältä sivusta vaikka, muuten en kuumeilekkaan nyt. Silti pitää joskus lukea tätä ketjua, kun kuumeillessa tuli niin paljon täällä roikuttua.
Mulla on ollut 4 raskautta, joista 3 on plussattu dpo 10-11 ja yksi vasta dpo 14 ihan hailakalla haamulla.
Silloin kun plussasin dpo 14, niin testi oli täysi nega vielä dpo 10 ja 12. Tunnen ovulaation ja myös ovulaatiotestit oli käytössä. Tämä dpo 14 plussattu tummui normaalisti sitten siitä, mutta se oli kyllä tuulimunaraskaus. Toisen tuulimunaraskauden plussasin sit dpo 11 (se oli eka testi, että luultavasti olisi näkynyt jo dpo 10) eli ei suoraan viittaa aina varmasti tuulimunaan tmv vaikka myöhäinen plussa tulisikin.

Vastaan tähän täältä sivusta vaikka, muuten en kuumeilekkaan nyt. Silti pitää joskus lukea tätä ketjua, kun kuumeillessa tuli niin paljon täällä roikuttua.
Mulla on ollut 4 raskautta, joista 3 on plussattu dpo 10-11 ja yksi vasta dpo 14 ihan hailakalla haamulla.
Silloin kun plussasin dpo 14, niin testi oli täysi nega vielä dpo 10 ja 12. Tunnen ovulaation ja myös ovulaatiotestit oli käytössä. Tämä dpo 14 plussattu tummui normaalisti sitten siitä, mutta se oli kyllä tuulimunaraskaus. Toisen tuulimunaraskauden plussasin sit dpo 11 (se oli eka testi, että luultavasti olisi näkynyt jo dpo 10) eli ei suoraan viittaa aina varmasti tuulimunaan tmv vaikka myöhäinen plussa tulisikin.
Kiitos vastauksesta 😊
Itelläni tosiaan 3 raskautta, joista yksi km. Lapset on niin isoja ja tossa km en ollu yhtään kärryillä kiertopäivistä tai ovulaatiosta.
Mielenkiintoista vaan miten kaikilla menee nää jutut, vaikkei mitenkään yksiselitteistä olekaan.

Onkos mitään suosituksia hyvistä liukkareista?
Meillä on ollu käytössä tollanen Durex play-voide ja nyt rupesin lukemaan siitä tekstiä et "Play-lubricants may slow sperm down, so if you're trying to have a baby talk to your doctor before use". No en nyt rupea tohtoriin sentäs ottamaan yhteyttä mutta niiih 🤔 Kokemuksia, suosituksia, kaikki otetaan ilolla vastaan 🤗

Onkos mitään suosituksia hyvistä liukkareista?
Meillä on ollu käytössä tollanen Durex play-voide ja nyt rupesin lukemaan siitä tekstiä et "Play-lubricants may slow sperm down, so if you're trying to have a baby talk to your doctor before use". No en nyt rupea tohtoriin sentäs ottamaan yhteyttä mutta niiih 🤔 Kokemuksia, suosituksia, kaikki otetaan ilolla vastaan 🤗
Kaikki vesipohjaiset on raskautumisen kannalta sopivia :)

Mä mittaan aamulämpöjä ja aika varma olen, että ovis oli kp15/28-30, viimeistään kp16.

Sain kp15:sta laskettuna dpo10 negan ja sit olin odottamassa menkkoja, kunnes dpo15 aamulämpö pompsahti ja sen myötä kävin ostaa testejä, jotka oli haamuja ja jotka vahvistuivat joka päivä selkeästi. Dpo18 kävin mittaa hCG:n ja oli 135, seuraavana pvänä tein digin joka näytti 2-3 ja ylihuomenna käyn mittaamassa hCG:n uudestaan. Neuvola piti ihan normaalin raskauden merkkinä hCG:n lukemaa, mut ite haluan varmistaa vielä, että nousee oikein. En osaa sanoa koska kiinnittyminen oli , mut olisi tullut posi ehkä maks päivää aikaisemmin jos vaan olisi testannut, sen verran haamu oli dpo15. Vielä en tosin ole varma että onko oikea/menossa oikeaan suuntaan, mutta positiivisia nuo testit vielä ainakin näyttelee. Edellisessä sain heikot haamut jo dpo9 ja oli selkee kiinnittymisdippi dpo7, että onhan näissä plussauspäivissä ero, mut ei se "oikea-aikainen" kiinnittyminenkään taannut loppuun saakka menevää lopputulosta. Nyt ei voi muuta kuin odotella, että saa lisätietoja missä mennään :D

Eilen alkoi vuosisadan oviskivut ja yöllä heräsin siihen että tuntu ihan kun joku ois puukottanut vasenta munista ja aamulla olin ihan varma että oksennan kivusta. Eli tämmöinen kokemus näin keskenmenon jälkeen. No pääasia että tapahtu ja parempi olla huippuyksilö mikä sieltä irtosi 🙏🏻 Saanko ens viikolle piinakavereita ?:)

Eilen alkoi vuosisadan oviskivut ja yöllä heräsin siihen että tuntu ihan kun joku ois puukottanut vasenta munista ja aamulla olin ihan varma että oksennan kivusta. Eli tämmöinen kokemus näin keskenmenon jälkeen. No pääasia että tapahtu ja parempi olla huippuyksilö mikä sieltä irtosi 🙏🏻 Saanko ens viikolle piinakavereita ?:)
Mulla km jälkeen ovisoireet oli potenssiin 100000 😬😬

Takaisin