Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aivan kuin punertaiskin!!Näkeekö kukaan muu tossa jotain viivanpaikkaa?
Väittäisin ennemmin haamuksi kuin viivanpaikaksiNäkeekö kukaan muu tossa jotain viivanpaikkaa?
Mun silmään myös näyttää punertavaltaNäkeekö kukaan muu tossa jotain viivanpaikkaa?
Näkyy melko selvästi mutta onko viivanpaikka vai haamu?Näkeekö kukaan muu tossa jotain viivanpaikkaa?
Mun käsityksen mukaan testit reagoi urean HCG-hormooniin. Mitä herkempi testi, sitä helpommin sen pitäisi se "löytää". Ja tuon HCG:n eritys on kovin yksilöllisistä jopa saman odottajan eri raskauksien välillä.No se on totta, että niin kauan on toivoa ennen ku menkat alkaa
Mulla siis tosiaan säännöllinen kierto, mut tässä kk en tikutellut ovista, joten sen ajankohdasta ei oo niin tarkkaa tietoa.
No eihän tää selviä muuta kun testin tekemällä tai menkkojen alkamisella. Aloin vaan miettii et kuinka todennäköistä on että plussaa vasta myöhemmin.
Mä oon jakanut tänne useamman kerran sellaisen taulukon jossa on kerrottu millä dpo:lla on saatu ja minkälainen plussa. Niinkuin @Aaltokukka sanoi että tosi yksilöllistä se hcg eritys.No se on totta, että niin kauan on toivoa ennen ku menkat alkaa
Mulla siis tosiaan säännöllinen kierto, mut tässä kk en tikutellut ovista, joten sen ajankohdasta ei oo niin tarkkaa tietoa.
No eihän tää selviä muuta kun testin tekemällä tai menkkojen alkamisella. Aloin vaan miettii et kuinka todennäköistä on että plussaa vasta myöhemmin.
Toki hcg eritys on yksilöllistä ja on tehty erilaisia tilastoita aiheesta, mut lähinnä ajattelin että miten täällä on ihmisillä menny noi plussaukset, jossei vielä dpo 10 oo saanu plussaa. Kyselin vaan mielenkiinnostaMä oon jakanut tänne useamman kerran sellaisen taulukon jossa on kerrottu millä dpo:lla on saatu ja minkälainen plussa. Niinkuin @Aaltokukka sanoi että tosi yksilöllistä se hcg eritys.
Se myös on että mitä myöhemmin plussaa sitä myöhemmin voi olla kiinnittyminen jonka kanssa sitten keskenmenoriski kasvaa eli keskimääräisellä aikataululla silloin dpo 9-11 niitä haamuja alkaa pilkottaa.Toki hcg eritys on yksilöllistä ja on tehty erilaisia tilastoita aiheesta, mut lähinnä ajattelin että miten täällä on ihmisillä menny noi plussaukset, jossei vielä dpo 10 oo saanu plussaa. Kyselin vaan mielenkiinnosta
Ei oikeestaan ees liity omaan tilanteeseen, kun en oo testejä tehny ollenkaan tässä kierrossa. Jos plussa tulis huomenna niin voishan se olla että ois näkynyt jo pari päivää aikasemmin jos olisin testannut.
Vastaan tähän täältä sivusta vaikka, muuten en kuumeilekkaan nyt. Silti pitää joskus lukea tätä ketjua, kun kuumeillessa tuli niin paljon täällä roikuttua.Onnea kaikille plussanneille nyt se kunnon aalto tänne loppuvuodeksi
Haluisin mielenkiinnosta kysyä et onko jollain ollut niin, että jos on tikuttanut oviksen ja saa negan r.testiin vaikka tyyliin dpo10-dpo11 niin sitten saisikin positiivisen vaikka dpo12-dpo14? Siis mä en oo tosiaan r.testejä tehny nyt tässä kierrossa, mut täällä huomannut et aika monet plussaa jo Dpo9 tai dpo10. Eli kysymys kuuluu että kuinka yleistä on että plussaa vasta dpo12 eteenpäin jos aikaisemmat testit olleet täysin negoja? Ottaen tietenkin huomioon sen että oviksen ajankohta on täysin tiedossa
Kauheen epäselvä teksti mut jos joku ymmärtäis
Mulla siis nyt oletettavasti dpo12, ja yleensä menkat alkaisi viim tänään. Kovaa juilimista ollut kohdun alueella, mikä yleensä tarkoittanut sitä että vuoto alkaa aikalailla heti siitä ja sitten kivut loppuu siihen. No nyt ei oo vuotoa ainakaan vielä näkynyt, joten vähän herää toiveet Voisin kyllä testata vaikka heti, mut oon iltavuorossa ja kotona ei oo yhtään testejä valmiina. Ehkä mun pitää tehdä niin että kaupan kautta kotiin ja huomenna aamulla testiä kehiin, jossei nyt menkat yöllä ala. Todellinen piinapäivä
Kiitos vastauksestaVastaan tähän täältä sivusta vaikka, muuten en kuumeilekkaan nyt. Silti pitää joskus lukea tätä ketjua, kun kuumeillessa tuli niin paljon täällä roikuttua.
Mulla on ollut 4 raskautta, joista 3 on plussattu dpo 10-11 ja yksi vasta dpo 14 ihan hailakalla haamulla.
Silloin kun plussasin dpo 14, niin testi oli täysi nega vielä dpo 10 ja 12. Tunnen ovulaation ja myös ovulaatiotestit oli käytössä. Tämä dpo 14 plussattu tummui normaalisti sitten siitä, mutta se oli kyllä tuulimunaraskaus. Toisen tuulimunaraskauden plussasin sit dpo 11 (se oli eka testi, että luultavasti olisi näkynyt jo dpo 10) eli ei suoraan viittaa aina varmasti tuulimunaan tmv vaikka myöhäinen plussa tulisikin.
Sitä mäki mietin, mut eilises testis näin ihan haaleeta, mitä mies ei erottanu, mut tän päivänen näkyy ihan hyvin. Dpo ehkä 8-10, ni ei sen kauheen tumma toki viel tarvii ollakkaan. Oireita jonkun verran ollut/kuvitellut, niin siksi jo testailen.Näkyy melko selvästi mutta onko viivanpaikka vai haamu?
Kaikki vesipohjaiset on raskautumisen kannalta sopivia :)Onkos mitään suosituksia hyvistä liukkareista?
Meillä on ollu käytössä tollanen Durex play-voide ja nyt rupesin lukemaan siitä tekstiä et "Play-lubricants may slow sperm down, so if you're trying to have a baby talk to your doctor before use". No en nyt rupea tohtoriin sentäs ottamaan yhteyttä mutta niiih Kokemuksia, suosituksia, kaikki otetaan ilolla vastaan
Mä mittaan aamulämpöjä ja aika varma olen, että ovis oli kp15/28-30, viimeistään kp16.Toki hcg eritys on yksilöllistä ja on tehty erilaisia tilastoita aiheesta, mut lähinnä ajattelin että miten täällä on ihmisillä menny noi plussaukset, jossei vielä dpo 10 oo saanu plussaa. Kyselin vaan mielenkiinnosta
Ei oikeestaan ees liity omaan tilanteeseen, kun en oo testejä tehny ollenkaan tässä kierrossa. Jos plussa tulis huomenna niin voishan se olla että ois näkynyt jo pari päivää aikasemmin jos olisin testannut.
Tervetuloa heinäkuisiinDpo12 Jatkan testaamista vielä tämän viikon ajan, mutta taidan tänne laittaa päivityksen vain joka toinen päivä.
Mulla km jälkeen ovisoireet oli potenssiin 100000Eilen alkoi vuosisadan oviskivut ja yöllä heräsin siihen että tuntu ihan kun joku ois puukottanut vasenta munista ja aamulla olin ihan varma että oksennan kivusta. Eli tämmöinen kokemus näin keskenmenon jälkeen. No pääasia että tapahtu ja parempi olla huippuyksilö mikä sieltä irtosi Saanko ens viikolle piinakavereita ?:)
Mä olin lukenut tästä et näin voi käydä mut en kyllä osannut kuvitella tämmöisiä kipuja ja että nyt ne on kestänyt jo 12 tuntia.Mulla km jälkeen ovisoireet oli potenssiin 100000