Raskaaksi 2022

Täällä ois yksi migreenistä kärsivä. Mulla paheni säryt kun ehkäisy (hormonikierukka) jätettiin pois ja hoksasin, että migreeni ajoittuu mulla just ennen ovulaatiota tai sen aikana. Täytyy myöntää, että on tää aika ärsyttävä tilanne, koska nyt ei voi syödä niitä särkylääkkeitä, jotka parhainten auttais särkyyn. Minulle lääkäri antoi luvan ottaa buranaa, jos migreeni iskee juuri ovulaation aikaan (ja otan samaan aikaan myös parasetamolia). Lääkärin mukaan tuollainen kerta-annos ei ovulaatiota häiritse tai vaikuta hedelmöittymiseen. Kuulemma enemmän haittaa on olla kivuissaan, joka stressaa kroppaa. Näin loppukierrosta en kyllä siltikään uskaltaisi tuota buranaa syödä. Toivottavasti sulla ei ois tätä hormonaalista migreeniä vaan jostain muusta syystä nyt lauennut. Tsemppiä!
Kiitos, mä en ole koskaan aiemmin huomannut, että migreenit olisi olleet varsinaisesti yhteydessä kuukautiskiertoon, eli tää on ihan uusi ilmiö itselleni. Lohduttavaa, että lääkäri on sanonut noin, koska se parasetamoli ei selkeestikään auta yhtä hyvin kuin ibuprofeeni.
Toivon todella, että tämä liittyy vain esimerkiksi siihen, että oon ne pillerit jättänyt pois vasta vajaa pari kuukautta sitten.

Uh, kahlasin 15 sivua tekstiä! 😅

@Jadine suuret pahoittelut tilanteeseen. 😔💕

Monella jännät paikat, tulisipa kunnon plussa-aalto! 👣

Täällä menossa dpo 2. Ajattelin oviksen tulevan 1-2 vrk aiemmin + ovistestin ja kipujen perusteella, mutta lämpöjen ja limojen perusteella sitten tulikin myöhemmin.

Talletukset jäi -4 ja -3 päiville. Tosin nekin päivät sisälsi 4 kertaa touhuilua. 🙈😅
En tiedä kannattaako tässä edes ihmettä odotella, vai suoraan vaan uutta kiertoa.

Dpo 11 👀

Liitteet

• 20221106_064215.jpg
    20221106_064215.jpg
    886 KB · Katsottu: 187
Dpo9

Emnan testi vähän luo itselle toiveita. There is still time 😌

Mutta viivanpaikka vaan livenä näkyy, ei muuta.

Liitteet

• A065321C-5FE2-415C-AE65-77D4AAC69791.jpeg
    A065321C-5FE2-415C-AE65-77D4AAC69791.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 156
Onko sulla @Emna ollut mitään oireita? 😊

Dpo 7 aamuun herättiin eläväisten unien jälkeen. Eilen illalla oli ihan kipeä olo, jouduin panadoliakin napsimaan. Iltalämpö kävi jopa 37,3 mutta tänä aamuna herätessä ei mitään. Ja huom, mulle ei juuri koskaan nouse kuume kipeänäkään.

Ärsyttää kun vähän nostelee toiveita tälläinen, mut yrittää pitää jalat maassa kun eiköhän ne menkat tule kuitenkin. Kohtutuntemuksia ei sitten ole minkäänlaisia, joten tuskimpa on siellä ketään kiinnittynyt. Tai ainakin oon lueskellut että tuo kiinnittyminen aiheuttaisi jotai oloja. Mulla ei oo yhtään raskas olo, muuten kun henkisesti 😂

Dpo 7 aamuun herättiin eläväisten unien jälkeen. Eilen illalla oli ihan kipeä olo, jouduin panadoliakin napsimaan. Iltalämpö kävi jopa 37,3 mutta tänä aamuna herätessä ei mitään. Ja huom, mulle ei juuri koskaan nouse kuume kipeänäkään.

Ärsyttää kun vähän nostelee toiveita tälläinen, mut yrittää pitää jalat maassa kun eiköhän ne menkat tule kuitenkin. Kohtutuntemuksia ei sitten ole minkäänlaisia, joten tuskimpa on siellä ketään kiinnittynyt. Tai ainakin oon lueskellut että tuo kiinnittyminen aiheuttaisi jotai oloja. Mulla ei oo yhtään raskas olo, muuten kun henkisesti 😂
Mun kohtutuntemukset tässä raskaudessa alkoi satunnaisesti vasta rv 9 muistaakseni, joten ei kerro mitään tuo ettei tunnu. 😊 lupaavia oireita muuten, toivotaan parasta. 🌈

Eipä kyllä mitään kovin normaalista poikkeavaa, melko tavallisia luteealioireita. Alavatsaa nippailee, ilmavaivoja on, unia nään paljon ja uni on katkonaista. Myös rinnat on kipeät, mutta nyt ne on kyllä oikein ekstra-arat. Niin ja hikoilen paljon. Ainoastaan aamulämmöt on olleet nyt tässä kierrossa poikkeavat luteaalissa (ovat olleet todella tasaiset, ei siksakkia, mutta ei myöskään kovin korkeita lämpöjä, vaihtelee siis 36.5-36.6 välillä).

Täällä ei tiedetä sanaa ”liian aikainen testaus ” 😂

Laita meille kuvaa niin tiiraillaan yhdessä 😍😍😍

Täällä ei tiedetä sanaa ”liian aikainen testaus ” 😂

Laita meille kuvaa niin tiiraillaan yhdessä 😍😍😍
Tänään testiin tuli haalea, mutta selkeästi näkyvä punertava viiva!!😭❤️ Testaan ylihuomenna uudestaan. Kuukautisiin muutama päivä, toivotaan ettei ala...

Liitteet

• 16677283968603522142487622791011.jpg
    16677283968603522142487622791011.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 134
Tänään testiin tuli haalea, mutta selkeästi näkyvä punertava viiva!!😭❤️ Testaan ylihuomenna uudestaan. Kuukautisiin muutama päivä, toivotaan ettei ala...
Oi ihanaa! Nytkö me saadaan se niin odotettu plussa aalto🥰🥰🥰 Ihanaa ihanaa! Sata litraa liimaa sinne pikkuiselle että oikein kunnolla tarraa kiinni 😍😍😍

Hei onnea haamun saaneille 😍

Moikka, liityn tänne teidän joukkoon. Oon 28v ja mies hieman vanhempi, meillä on esikoinen 7/21. Ollaan vasta hiljattain jätetty ehkäisy pois. Ja imetyksen lopetin kk sitten kokonaan. Omat kierrot on olleet nyt aika pitkiä, keskimäärin 45päivää. Tosin en itse ole tästä vielä huolissaan, esikoinenkin tärppäsi pitkästä kierrosta 😄 Me ei ihan vielä yrittämällä yritetä, mutta itse tykkään tästä kuumeilusta niin paljon. Ja itsellä on vahvasti pco.hon viittaavia oireita ja tässä mietin alanko tikuttamaan ovista, niin saisi vähän osviitta toimiiko kierto. Toisaalta voihan tässä ottaa ihan rauhassa, mutta voi olla että mopo lähtee keulimaan 🤭

Onnea kaikille plussanneille ❤️ nyt se kunnon aalto tänne loppuvuodeksi🤩

Haluisin mielenkiinnosta kysyä et onko jollain ollut niin, että jos on tikuttanut oviksen ja saa negan r.testiin vaikka tyyliin dpo10-dpo11 niin sitten saisikin positiivisen vaikka dpo12-dpo14? Siis mä en oo tosiaan r.testejä tehny nyt tässä kierrossa, mut täällä huomannut et aika monet plussaa jo Dpo9 tai dpo10. Eli kysymys kuuluu että kuinka yleistä on että plussaa vasta dpo12 eteenpäin jos aikaisemmat testit olleet täysin negoja? Ottaen tietenkin huomioon sen että oviksen ajankohta on täysin tiedossa🤔
Kauheen epäselvä teksti mut jos joku ymmärtäis😁

Mulla siis nyt oletettavasti dpo12, ja yleensä menkat alkaisi viim tänään. Kovaa juilimista ollut kohdun alueella, mikä yleensä tarkoittanut sitä että vuoto alkaa aikalailla heti siitä ja sitten kivut loppuu siihen. No nyt ei oo vuotoa ainakaan vielä näkynyt, joten vähän herää toiveet🙄 Voisin kyllä testata vaikka heti, mut oon iltavuorossa ja kotona ei oo yhtään testejä valmiina. Ehkä mun pitää tehdä niin että kaupan kautta kotiin ja huomenna aamulla testiä kehiin, jossei nyt menkat yöllä ala. Todellinen piinapäivä🤩

Onnea kaikille plussanneille ❤️ nyt se kunnon aalto tänne loppuvuodeksi🤩

Haluisin mielenkiinnosta kysyä et onko jollain ollut niin, että jos on tikuttanut oviksen ja saa negan r.testiin vaikka tyyliin dpo10-dpo11 niin sitten saisikin positiivisen vaikka dpo12-dpo14? Siis mä en oo tosiaan r.testejä tehny nyt tässä kierrossa, mut täällä huomannut et aika monet plussaa jo Dpo9 tai dpo10. Eli kysymys kuuluu että kuinka yleistä on että plussaa vasta dpo12 eteenpäin jos aikaisemmat testit olleet täysin negoja? Ottaen tietenkin huomioon sen että oviksen ajankohta on täysin tiedossa🤔
Kauheen epäselvä teksti mut jos joku ymmärtäis😁

Mulla siis nyt oletettavasti dpo12, ja yleensä menkat alkaisi viim tänään. Kovaa juilimista ollut kohdun alueella, mikä yleensä tarkoittanut sitä että vuoto alkaa aikalailla heti siitä ja sitten kivut loppuu siihen. No nyt ei oo vuotoa ainakaan vielä näkynyt, joten vähän herää toiveet🙄 Voisin kyllä testata vaikka heti, mut oon iltavuorossa ja kotona ei oo yhtään testejä valmiina. Ehkä mun pitää tehdä niin että kaupan kautta kotiin ja huomenna aamulla testiä kehiin, jossei nyt menkat yöllä ala. Todellinen piinapäivä🤩

Aina on toivoa niin kauan kunnes menkat alkaa 🙈

Onkohan täällä keskustelua myöhään plussanneet 🤔

Aina on toivoa niin kauan kunnes menkat alkaa 🙈

Onkohan täällä keskustelua myöhään plussanneet 🤔
No se on totta, että niin kauan on toivoa ennen ku menkat alkaa😁
Mulla siis tosiaan säännöllinen kierto, mut tässä kk en tikutellut ovista, joten sen ajankohdasta ei oo niin tarkkaa tietoa.
No eihän tää selviä muuta kun testin tekemällä tai menkkojen alkamisella. Aloin vaan miettii et kuinka todennäköistä on että plussaa vasta myöhemmin.

Takaisin