Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikä dpo sulla on? Onko oireita?Ihana ku täälä on moni nyt testaillut. Ajattelin kytätä täälä kuvia jos se hillitsisi omaa testailu into mut ei ku tekis mieli iteki käyä kusasee tikkuun. Tiiän ettei se vielä näillä dpo päivillä kannata.
Ehkä dpo7-8. Alavatsaa nipistelly tää viikko. Ei muuta oiretta. Ei ees rintoihin satu.Mikä dpo sulla on? Onko oireita?
Sori jos oot jo kertonut, välillä menee sekaisin...
Mullaki semmosta pientä nipistelyy ollu tänään. Oi että mä niin toivon.Ehkä dpo7-8. Alavatsaa nipistelly tää viikko. Ei muuta oiretta. Ei ees rintoihin satu.
Klo 18 jälkeen alkavat seuraavaan päivään mut merkkaan tiputteluvuotoa sille päivälle mikäli alkanut ilta kuuden jälkeenVoihan. Selkeesti kuvitellin vain oireita järkyttävät menkkakivut alko ja vuoto myös. Jos teillä alkaa menkat illalla lasketteko sen jo kp 1 vai vasta seuraavasta päivästä?
Mietin vaan laitanko flow:hun niin antaa ”parempia” ennusteita
Ainakin lapsettomuuspolin mukaa klo18 jälkee alkaneet lasketaan vasta seuraavana päivänä kp1. Ja just mulle lääkäri sano, et tänään olis vasta kp1 mulla kun runsaampi vuoto, vaikka eilen tuli jo aamusta asti siteeseen, mut selvästi vähemmä ku tänään. Tarkkaa puuhaa ainakin näin hoitoihi liittyeVoihan. Selkeesti kuvitellin vain oireita järkyttävät menkkakivut alko ja vuoto myös. Jos teillä alkaa menkat illalla lasketteko sen jo kp 1 vai vasta seuraavasta päivästä?
Mietin vaan laitanko flow:hun niin antaa ”parempia” ennusteita
Nyt jatkoa ajatellen. Halutaan rauhassa ottaa ettei vielä ovulaatiosta tikuteta yms.
Mistä tiiän et on ns. Oikeat päivät ilman testailua?
Mulla oviksessa halut hullut ainakin sen oireen tunnistan
Kannattaako joka toinen päivä pitkin sitä viikkoa touhuta?
Mä ainakin kuulun näihin, joilla oireet alkaa vasta oviksen jälkeen mulla esim -1 päivä on ihan oireeton, kun limatkin tulee miten sattuu.Nyt jatkoa ajatellen. Halutaan rauhassa ottaa ettei vielä ovulaatiosta tikuteta yms.
Mä käytän sitä flunssien ehkäisyyn ja myös tähän vauva projektiin. Nurppu laittoi aikaa sitten lisäravinteita jotka sopii vauvaa yrittäville miehille ja naisille.Onkos muuten kenelläkään kokemusta NAC valmisteesta?
Ilmeisesti hyötyä maksan ja munuaisten puhdistukseen, immuniteettiin täten siis, myöskin sokereiden säätelyyn sekä aivojen toimintaan ja myös voi hedelmällisyyttä parantaa miehillä ja naisilla. Pcos tyyppisiin munasarjoihin viitattiin suotuisia vaikutuksia jollain sivustolla
Tää tilataan ehdottomasti mut pohdinkin että onko sitten järkeä lähteä sitä myoinositolia syömään jos tolla vähän samat vaikutukset vaikka eri tuotteet... Ehkä eka toi ja vasta jos pco diagnoosin saa niin sit se myoinositol.
B vitamiinit myös otan käyttöön. Sitten mulla on muuten käytössä kollageeni, mg ja D ja sit jonkin mukana sinkki. Pitää noiden kanssa olla vähän varovasti ettei liikaa tuu kaikkea popsittua kun ruokavalio on monipuolista. D vitamiini on kyllä tärkeä
Toi on hyvä taktiikka. Kannattaa ehkä aloittaa hieman ennen niitä hulluja haluja kuitenkin. Ja sitten tietysti limat. Tosi liukasta ja läpinäkyvää .Nyt jatkoa ajatellen. Halutaan rauhassa ottaa ettei vielä ovulaatiosta tikuteta yms.
Näkyykö livenä? Tossa taitaa nyt viivanpaikka mulle näkyäDpo10.
Minun viivalasit näkee myös jotain viivanpaikkaaDpo10.