Mä en voi uskoa tätä todeksi!!
Voi miten ihania uutisia, paljon onnea toivottavasti pysyy matkassa mukana syksyyn asti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea!!Mä en voi uskoa tätä todeksi!!
OnneaMä en voi uskoa tätä todeksi!!
Paljon onnea ja tarrasukkia!!Mä en voi uskoa tätä todeksi!!
Mulla nyt käynnissä eka kierto letrojen kanssa :) kp3-7 piti syödä. Mulle niistä ei syöntihetkellä tullut mitään oireita, mutta joku pahoinvointi&vatsakipu iski kp8. En tiedä vielä liittykö noihin vai ei, kun eka kierto vasta käynnissä! Jos ens kuussa käy sama, niin sit on jo aika selvä syyllinen :DHurjasti onnea pikkukarhu
Täälä kp25=kp1 ja yk12 Kävin eilen tiputtelun takia gynellä. Taas alkoi viikko ennen menkkoja vaalenpunaisella tuhrulla ja kunnon mahakipujen kanssa tuli vihdoin myös täti eilen. Gyne antoi letrozolia kasvattamaan munasoluja ja terolutit on loppukierrosta tukemassa keltarauhasen toimintaa. Ens viikolla pitää mennä vielä kontrolliin miten letrozoli vaikuttaa vai pitääkö annostusta muuttaa. Onko täälä kellään ollut kyseistä lääkitystä apuna?
Voi ihanaa, paljon onnea!Mä en voi uskoa tätä todeksi!!
Mulla nyt käynnissä eka kierto letrojen kanssa :) kp3-7 piti syödä. Mulle niistä ei syöntihetkellä tullut mitään oireita, mutta joku pahoinvointi&vatsakipu iski kp8. En tiedä vielä liittykö noihin vai ei, kun eka kierto vasta käynnissä! Jos ens kuussa käy sama, niin sit on jo aika selvä syyllinen :D
Tuolla lapsettomuuspuolella on ihan erillinen keskustelu letrojen käyttäjille, jos kiinnostaa enemmän kuulla kokemuksia ja höpötellä aiheesta! :)
Onnea Pikkukarhu
Tääl jatkuu epätieto ja menkkajuilinta tosi lievänä yms.. Tässä teille aamun babyplan kuvia ja sit aamun ekaa + tokaa pissaa sekoitettuna (
) Ni toi rfsu puikko kuvia.. Mainittakoon et se vasta antanut kulle myös selvää valkoista viivanpaikkaa mut niin se välillä kyl antaa myös turhia viivojakin... Se on siinä eri että se tulos jäi nyt siihen kun kuivui.
Kuvat väärentää.. Näyttää ihan paksulle viivalle toisin ku osassa kuvia..... Mulla yleensä kadonnut ne muka viivat mut en usko näihin silti. Siinä lukee ettei sais katsoa tulosta 5min jälkeen mut pakkohan se on katsoa siihen et väri on pyyhkiytynyt kunnolla ja siihen menee yleensä yli sen
Tos myös sit se babyplan testi vesitestin jälkeen eilinen nega ja tän aamun ku kuivana se muuttui iha rakeiseksi ja oudoksi se aamuinen ni siks oli pakko testata....
Ihmettelen kui aamulla tulis haamua ja illalla tyhjää.... En silti usko mihinkään.
ARGH KUN MENEE KUVAT SUTTU RAKEEKSI TÄÄLLÄ
Hihii, ei haittaa detailit meillä ei oo ollu onnea riippumatta siitä, saanko orgasmin vai en. Mut oon kans lukenu jostain, että naisen orgasmi samoihin aikoihin saattaa edesauttaa asiaa. Eli ei siitä ainakaan haittaa ole jos siihen tähdätäänKp 9 päivän päivitys. Eilen alkoi tallettelut. Mä oon jo miettinyt että siinä kierrossa missä oli se kemiallinen, niin oli moni asia kohdillaan. Oli limat, seksiä juuri sinä päivänä, sain kaksi kertaa orgasmin, ennen miestä ja sit vielä sen jälkeen kun hän oli jo tullut . Jossain oli että orgasmi voisi auttaa siittiöitä löytämään eteenpäin ja juuri sen jälkeen saatu orgasmi kun mies tullut ekaksi. Mutta kyllä noi aiemmat mukelot on saanut alkunsa ihan surkeasta seksistä edellisen miehen kanssa missä vaan painettiin menemään . Sori tää informaatio . Mut koitapa tässä pysyä rentona ja olla miettimättä raskautumismahdollisuuksia ym. Ehkä helpottaa kun on käynyt siellä gynellä. Luulen että seuraavan kerran on vasta viikonloppuna seksiä, kun ei vaan jaksa päivittäin näin arkena kun on muutenkin kiire ja väsymys ja lapset jne.
Onko täällä uusperheitä? Onko kokemusta miten miehen ex puoliso on osannut ottaa vastaan vauvauutisen? Meillä on todella huonot välit miehen exän kanssa. Hän ei ole hyväksynyt heidän eroaan ja soittelee jatkuvasti milloin mistäkin. Siis joka viikko monta kertaa. Olen miehellekin sanonut että voisiko asettaa rajat tälle toiminnalle, ei mitään järkeä. Itse soitan omalle exälleni pelkästään lasten asioista ja todella harvoin.
Miehen exä koittaa kontrolloida meidän elämää vetoamalla milloin mihinkin että lapset pitäisi tulla meille kun hänellä on sitä sun tätä. Onneksi ollaan saatu sovittua, että lapsivapaa vkl pysyy lapsivapaana. Tottakai jos on oikea syy niin silloin tullaan vastaan, mutta näissä ihme extempore syissä ja selityksissä alkaa mennä itsellä jo maku.
Välillä sitä ajattelee miten paljon helpompaa kaikki olisi jos ei olisi sitä entistä elämää ollut. Huohh....aamun avautuminen tähän päivään. Samoin muuten ex tuntee olevansa paremmassa asemassa koska hänellä on lapsia minun miehen kanssa ja meillä taas ei ole ( ainakaan vielä ). Mä niin toivon että saadaan se yhteinen lapsi, jos se edes helpottaisi miehen exää hyväksymään heidän eron jotenkin paremmin.
Vielä taustana, he olivat eronneet ennenkuin ollaan miehen kanssa tavattu. Heidän erostaan oli vajaa pari vuotta silloin aikaa ja miehen exä aiheutti eron itse omalla toiminnallaan.
Ja me ollaan mun miehen kanssa oltu neljä vuotta jo yhdessä.