Raskaaksi 2022

Hihii, ei haittaa detailit :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: meillä ei oo ollu onnea riippumatta siitä, saanko orgasmin vai en. Mut oon kans lukenu jostain, että naisen orgasmi samoihin aikoihin saattaa edesauttaa asiaa. Eli ei siitä ainakaan haittaa ole jos siihen tähdätään :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Ikävää, että noin hankala exä. Meillä myös uusperhe ja miehellä lapsia aiemmasta liitosta. Me tunnettiin kyllä jo aiemmin, kun kumpikin oli vielä aiemmassa parisuhteessa. Mutta alettiin lähentymään vasta sit kun molemmat oli jo eronneet tahoillaan. Nyt yhdessä oltu jo yli kuus vuotta. Miehellä on yhteishuoltajuus, ja lapset meillä puolet ajasta. Heillä on sujuvat välit exän kanssa, ei juuri mitään ongelmia enää. Alkuajasta oli vähän vaikeampaa. Mutta ex ei ole halunnut tavata minua. Eli nyt yli 6v ollut mun elämässä ihanat ja rakkaat lapset, joiden äitiä en ole koskaan tavannut. Eli jotain kireyttä siellä on! Eipä sen seurauksena mitään hajua, kuinka mahdollisesti suhtautuisi, jos meille joskus yhteinen lapsi pullahtaisi!

Meillä ei myöskään miehen exä olisi halunnut minua tavata, mutta kerran vain kun mies ei ollut kotona ja hänen ex tuli tässä käymään niin menin itseni esittelemään. Sitten menikin hyvin reilun vuoden, kunnes exä taas jostain suuttui ja tilanne muuttui :rolling:. En jaksa enää edes itse yrittää ja pakko hyväksyä tilanne. Mutta jotain kireyttä siellä on kun ei normaalisti voi olla. Itse en ole moksiskaan että ex miehellä on puoliso ja heillä yhteinen lapsikin. Ei tunnu missään. Kai se kertoo siitä, että olen oman eroni käsitellyt eikä mitään lämpimiä tunteita ole jäljellä ex miestäni kohtaan.

Onnea Pikkukarhu :Smiling Face With Heart Shaped Eyes::red-heart:

Tääl jatkuu epätieto ja menkkajuilinta tosi lievänä yms.. Tässä teille aamun babyplan kuvia ja sit aamun ekaa + tokaa pissaa sekoitettuna (:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
) Ni toi rfsu puikko kuvia.. Mainittakoon et se vasta antanut kulle myös selvää valkoista viivanpaikkaa mut niin se välillä kyl antaa myös turhia viivojakin... Se on siinä eri että se tulos jäi nyt siihen kun kuivui.:Eyes:
Kuvat väärentää.. Näyttää ihan paksulle viivalle toisin ku osassa kuvia..... Mulla yleensä kadonnut ne muka viivat mut en usko näihin silti. Siinä lukee ettei sais katsoa tulosta 5min jälkeen mut pakkohan se on katsoa siihen et väri on pyyhkiytynyt kunnolla ja siihen menee yleensä yli sen:Smirking Face:
Tos myös sit se babyplan testi vesitestin jälkeen eilinen nega ja tän aamun ku kuivana se muuttui iha rakeiseksi ja oudoksi se aamuinen ni siks oli pakko testata....
Ihmettelen kui aamulla tulis haamua ja illalla tyhjää.... En silti usko mihinkään. :Face With Tears Of Joy:
ARGH KUN MENEE KUVAT SUTTU RAKEEKSI TÄÄLLÄ

On todella törkeä viivanpaikka jos sitä on. Tosi harmi jos nääkin testit antaa vääriä positiivisia. Toivotaan ettei ole viivanpaikka. :Face Without Mouth:

Kai se clearblue digi on sit ainoa varma.

Voi onnea pikkukarhu!! Jotenkin toi tekstillisen tekstin ”RASKAANA” on niin ihana, kun mustaa valkoisella sen saa sitä lukea eikä tarvitse viivoja tihrustaa. Nauti nyt täysin siemauksin plussailosta ❤️
Täällä kp 22, ovis ollut arviolta 5.1. ja menkat alkamassa ensi tiistaina 18.1.
Milloin testata??

Voi onnea pikkukarhu!! Jotenkin toi tekstillisen tekstin ”RASKAANA” on niin ihana, kun mustaa valkoisella sen saa sitä lukea eikä tarvitse viivoja tihrustaa. Nauti nyt täysin siemauksin plussailosta ❤️
Milloin testata??
Kyllähän viikonloppuna voi jo testata, tai siis itse en osaa olla testaamatta .

Milloin testata??

Dpo10 vois hyvin jo näkyä jotain, että kyllä mä vkl testaisin :smiling-eyes:

Kp 9 päivän päivitys. Eilen alkoi tallettelut. Mä oon jo miettinyt että siinä kierrossa missä oli se kemiallinen, niin oli moni asia kohdillaan. Oli limat, seksiä juuri sinä päivänä, sain kaksi kertaa orgasmin, ennen miestä ja sit vielä sen jälkeen kun hän oli jo tullut :rolling:. Jossain oli että orgasmi voisi auttaa siittiöitä löytämään eteenpäin ja juuri sen jälkeen saatu orgasmi kun mies tullut ekaksi. Mutta kyllä noi aiemmat mukelot on saanut alkunsa ihan surkeasta seksistä edellisen miehen kanssa missä vaan painettiin menemään :rolling:. Sori tää informaatio :rolling::rolling:. Mut koitapa tässä pysyä rentona ja olla miettimättä raskautumismahdollisuuksia ym. Ehkä helpottaa kun on käynyt siellä gynellä. Luulen että seuraavan kerran on vasta viikonloppuna seksiä, kun ei vaan jaksa päivittäin näin arkena kun on muutenkin kiire ja väsymys ja lapset jne.

Onko täällä uusperheitä? Onko kokemusta miten miehen ex puoliso on osannut ottaa vastaan vauvauutisen? Meillä on todella huonot välit miehen exän kanssa. Hän ei ole hyväksynyt heidän eroaan ja soittelee jatkuvasti milloin mistäkin. Siis joka viikko monta kertaa. Olen miehellekin sanonut että voisiko asettaa rajat tälle toiminnalle, ei mitään järkeä. Itse soitan omalle exälleni pelkästään lasten asioista ja todella harvoin.
Miehen exä koittaa kontrolloida meidän elämää vetoamalla milloin mihinkin että lapset pitäisi tulla meille kun hänellä on sitä sun tätä. Onneksi ollaan saatu sovittua, että lapsivapaa vkl pysyy lapsivapaana. Tottakai jos on oikea syy niin silloin tullaan vastaan, mutta näissä ihme extempore syissä ja selityksissä alkaa mennä itsellä jo maku.

Välillä sitä ajattelee miten paljon helpompaa kaikki olisi jos ei olisi sitä entistä elämää ollut. Huohh....aamun avautuminen tähän päivään. Samoin muuten ex tuntee olevansa paremmassa asemassa koska hänellä on lapsia minun miehen kanssa ja meillä taas ei ole ( ainakaan vielä ). Mä niin toivon että saadaan se yhteinen lapsi, jos se edes helpottaisi miehen exää hyväksymään heidän eron jotenkin paremmin.
Vielä taustana, he olivat eronneet ennenkuin ollaan miehen kanssa tavattu. Heidän erostaan oli vajaa pari vuotta silloin aikaa ja miehen exä aiheutti eron itse omalla toiminnallaan.

Ja me ollaan mun miehen kanssa oltu neljä vuotta jo yhdessä.

Me ollaan uusioperhe. Minä olin eronnut keväällä 10v kestäneestä suhteesta kun syksyllä 2017 tapasin nykyisen, pitää vielä sekin kertoa, että yhteisen ystävän hautajaisissa tavattiin ja rakastuttiin :rolling: no mutta kuitenkin, ex mies ei hyväksynyt ollenkaan suhdetta, ja siitä se riemu repesikin kun aloin odottaa nykyisen kanssa yhteistä. Exä haukku minut ja nykyisen, millon milläkin viestillä tai puhelulla. Sitä kesti ihan muutaman vuoden! :Grinning Face With Smiling Eyes: asioihin puuttumista ja lapsille meidän haukkumista. Ne jäljet kantautuu tähän päivään asti, mitä exä on minusta aikoinaan lapsille valehdellut. Nykypäivänä tullaan toimeen, mutta hoidellaan ainoastaan lasten asiat, muuten ei juurikaan olla tekemisissä.

Vähän alkaa toivonkipinä heräämään kun on nälkä koko ajan... dpo 5 ja eilisestä asti tuntunut että vaikka just syönyt niin kamala nälkä jo hetken päästä. :folded:

Kiitos tuhannesti kaikille onnitteluista! :red-heart::red-heart:

Se oli hyvin jännä aamulla, kun tein kaikki liuskatestit ensin samasta pissasta (myös raskauskeijun herkän onestepin joka oli kaikista haalein) ja vaikka kaikissa oli se haamuviiva en pystynyt uskomaan sitä asiaa todeksi. Ehkä se kemiallinen raskaus vaikutti etten pystynyt luottamaan haamuviivaan. Mutta sitten päätin vielä tehdä sen digin ja kun siihen tuli sana "raskaana" hanat aukesi oikein kunnolla ja juoksin makkariin sanomaan miehelle, että olen raskaana. :Two-hearts:

Kyllä näillä unilla selvästi jotain perää on nimittäin olen nähnyt nyt joka yö raskausunia. Viimeyönäkin jollekin miehelle sanoin joka pyysi minua viinille, että "en voi nyt juoda viiniä koska olen raskaana". :tears::thumbs-up:

Olo on luottavainen tulevaa kohtaan. Haluan iloita tästä kaikesta nyt vaikka matka ei jatkuisikaan loppuun saakka. Haikeaa on siirtyä täältä pian pois sinne odottajien ryhmään. En ainakaan ihan vielä ole siihen valmis. Toivon niin, että te kaikki kanssasisaret pääsisitte myös odottajien puolelle mahdollisimman pian. :red-heart:

Kiitos tuhannesti kaikille onnitteluista! :red-heart::red-heart:

Se oli hyvin jännä aamulla, kun tein kaikki liuskatestit ensin samasta pissasta (myös raskauskeijun herkän onestepin joka oli kaikista haalein) ja vaikka kaikissa oli se haamuviiva en pystynyt uskomaan sitä asiaa todeksi. Ehkä se kemiallinen raskaus vaikutti etten pystynyt luottamaan haamuviivaan. Mutta sitten päätin vielä tehdä sen digin ja kun siihen tuli sana "raskaana" hanat aukesi oikein kunnolla ja juoksin makkariin sanomaan miehelle, että olen raskaana. :Two-hearts:

Kyllä näillä unilla selvästi jotain perää on nimittäin olen nähnyt nyt joka yö raskausunia. Viimeyönäkin jollekin miehelle sanoin joka pyysi minua viinille, että "en voi nyt juoda viiniä koska olen raskaana". :tears::thumbs-up:

Olo on luottavainen tulevaa kohtaan. Haluan iloita tästä kaikesta nyt vaikka matka ei jatkuisikaan loppuun saakka. Haikeaa on siirtyä täältä pian pois sinne odottajien ryhmään. En ainakaan ihan vielä ole siihen valmis. Toivon niin, että te kaikki kanssasisaret pääsisitte myös odottajien puolelle mahdollisimman pian. :red-heart:
Oon huomannut samaa et yleensä haalemapia ne muka herkät.. Miksi myydään kalliimmalla jos ne ei edes näytä aiemmin raskautta kun vaikka pc vaikka pitäisi kun mittaa olevinaan sen 10mlU ja pc 25..
Onnea vielä:red-heart::red-heart:
Muistan ton tunteen et uskoo vasta ku näkee sen tekstinä :Two-hearts::Two-hearts::Two-hearts::red-heart:

Joo, sitten on ainakin pitäisi sykkeen näkyä.
Tsemppiä piinailuun, mulla on nyt 4+3, niin melkeen samoissa mennään :smiling-eyes::Two-hearts:

Mulla on varhaisultra 24.1 eli sillon mun laskujen mukaan 6+2. Mulla taustalla kohdunulkoinen, niin siksi ultra jo rv7. Huh kun jännittää jo valmiiksi. Tulee pitkät kaksi viikkoa:No Evil Monkey:
Hei, päivän erolla! Onneksi olkoon vielä ja toivottavasti nyt on oikeassa paikassa :)
Mulla on ollut nyt semmoinen että en usko että vois olla ennen kuin päiviä tulee lisää kun edellinen meni niin heti kesken mutta sillon ei ollut näin kovaa tahtia lisääntyviä oireita, vaikka ei niistäkään voi oikein mitään päätellä.

Toivottavasti meillä sujuu hyvin loppuun asti ja varmaan törmätään la ryhmässä myös

Jännittää vähän.. Pääsee näkee ton vesitestin toimivuuden kans kunnolla. Tää oikeesti jäi tää viiva tähän testiin jopa sen jälkeen ja ne muka haamut on aiemmin kadonnut viimeistään parin tunnin kuluttua teosta.. Aamuksi on toinen tämmönen vertailun vuoksi.

Liitteet

• IMG_20220112_160840.jpg
    IMG_20220112_160840.jpg
    210.7 KB · Katsottu: 138
Milloin testata??
Mä mietin kans et millon uskaltais... Kp 25/32 ja ovis ollu 5.-6.1. Toisaalta haluis testaa viikonloppuna mut jos ei sit viel näykkää mitään ni tulee kyl niin paha mieli...

Me ollaan uusioperhe. Minä olin eronnut keväällä 10v kestäneestä suhteesta kun syksyllä 2017 tapasin nykyisen, pitää vielä sekin kertoa, että yhteisen ystävän hautajaisissa tavattiin ja rakastuttiin :rolling: no mutta kuitenkin, ex mies ei hyväksynyt ollenkaan suhdetta, ja siitä se riemu repesikin kun aloin odottaa nykyisen kanssa yhteistä. Exä haukku minut ja nykyisen, millon milläkin viestillä tai puhelulla. Sitä kesti ihan muutaman vuoden! :Grinning Face With Smiling Eyes: asioihin puuttumista ja lapsille meidän haukkumista. Ne jäljet kantautuu tähän päivään asti, mitä exä on minusta aikoinaan lapsille valehdellut. Nykypäivänä tullaan toimeen, mutta hoidellaan ainoastaan lasten asiat, muuten ei juurikaan olla tekemisissä.
No just tämä on se mun pahin pelko mitä omalle tyttärelleen valehtelee minusta. Tähän mennessä oon jo kuullut että on painottanut tytölleen ketä hänen perheeseensä kuuluu. Että minä ja mun lapset ei kuuluta hänen tytön perheeseen. Ihan käsittämätöntä että oman katkeruutensa vuoksi tekee näin. Toivon että tytärpuoli joskus tajuaa kaiken. Tytön suhtautuminen minua ja mun lapsia kohtaan vaihtelee. Välillä ollaan perhe ja mun nuorimmasta lapsesta puhuu pikkusiskonaan. Mutta siellä taustalla häärää tää ex joka lasten kautta vaikuttaa meidän uusperheeseen. Todella raskasta.

No just tämä on se mun pahin pelko mitä omalle tyttärelleen valehtelee minusta. Tähän mennessä oon jo kuullut että on painottanut tytölleen ketä hänen perheeseensä kuuluu. Että minä ja mun lapset ei kuuluta hänen tytön perheeseen. Ihan käsittämätöntä että oman katkeruutensa vuoksi tekee näin. Toivon että tytärpuoli joskus tajuaa kaiken. Tytön suhtautuminen minua ja mun lapsia kohtaan vaihtelee. Välillä ollaan perhe ja mun nuorimmasta lapsesta puhuu pikkusiskonaan. Mutta siellä taustalla häärää tää ex joka lasten kautta vaikuttaa meidän uusperheeseen. Todella raskasta.
Toi on varmasti todella rankkaa. Oma mies itseäni vanhempi ja hänellä varhaisteini jo ja minulla on hyvät välit heihin ja perhe ollaan. Toki alkuun oli vähän vaikea suhtautua mutta kun suhde syveni ja välit lämpeni niin tuntuu hyvältä. Meillä kaikki on iloisia jos vauva tulee, myös se ex siellä. Onneksi meillä näin. En tiedä miten olisin jos noin olisi asiat... toivon mukaan tytärpuolesi vanhemmiten ymmärtää. Itse olen uusioperheen kasvatti ja olihan se välillä ikävä kuulla toisen vanhemman haukkuja ja ettei x sisar ole oikea sisar. No kyllä oli ja on edelleen.

Hei, päivän erolla! Onneksi olkoon vielä ja toivottavasti nyt on oikeassa paikassa :)
Mulla on ollut nyt semmoinen että en usko että vois olla ennen kuin päiviä tulee lisää kun edellinen meni niin heti kesken mutta sillon ei ollut näin kovaa tahtia lisääntyviä oireita, vaikka ei niistäkään voi oikein mitään päätellä.

Toivottavasti meillä sujuu hyvin loppuun asti ja varmaan törmätään la ryhmässä myös

Kiitos ja toivotaan parasta meidän molempien puolesta! :folded: Noi lisääntyvät oireet kuulostaa kyllä oikein lupaavalta. :smiling face with heart-eyes:

Takaisin