Hihii, ei haittaa detailit meillä ei oo ollu onnea riippumatta siitä, saanko orgasmin vai en. Mut oon kans lukenu jostain, että naisen orgasmi samoihin aikoihin saattaa edesauttaa asiaa. Eli ei siitä ainakaan haittaa ole jos siihen tähdätään
Ikävää, että noin hankala exä. Meillä myös uusperhe ja miehellä lapsia aiemmasta liitosta. Me tunnettiin kyllä jo aiemmin, kun kumpikin oli vielä aiemmassa parisuhteessa. Mutta alettiin lähentymään vasta sit kun molemmat oli jo eronneet tahoillaan. Nyt yhdessä oltu jo yli kuus vuotta. Miehellä on yhteishuoltajuus, ja lapset meillä puolet ajasta. Heillä on sujuvat välit exän kanssa, ei juuri mitään ongelmia enää. Alkuajasta oli vähän vaikeampaa. Mutta ex ei ole halunnut tavata minua. Eli nyt yli 6v ollut mun elämässä ihanat ja rakkaat lapset, joiden äitiä en ole koskaan tavannut. Eli jotain kireyttä siellä on! Eipä sen seurauksena mitään hajua, kuinka mahdollisesti suhtautuisi, jos meille joskus yhteinen lapsi pullahtaisi!
Meillä ei myöskään miehen exä olisi halunnut minua tavata, mutta kerran vain kun mies ei ollut kotona ja hänen ex tuli tässä käymään niin menin itseni esittelemään. Sitten menikin hyvin reilun vuoden, kunnes exä taas jostain suuttui ja tilanne muuttui . En jaksa enää edes itse yrittää ja pakko hyväksyä tilanne. Mutta jotain kireyttä siellä on kun ei normaalisti voi olla. Itse en ole moksiskaan että ex miehellä on puoliso ja heillä yhteinen lapsikin. Ei tunnu missään. Kai se kertoo siitä, että olen oman eroni käsitellyt eikä mitään lämpimiä tunteita ole jäljellä ex miestäni kohtaan.