Raskaaksi 2022

Pakko kysyä, että onko mitenkään mahollista että olisin jostain kumman syystä raskaana kun tilanne tämä: kävin kp 10 ultrassa ja siellä ei näkynyt follin follia ja nyt on kp 28. Minulla kierrot heitelleet 34-57. Nyt on muutamana päivänä tuntunu ihme menkkajomoja mahalla ja välillä tuntuu että justiisa alkaa mutta ei kyllä pitäs kierron pituudenkaa vuoksi olla vielä mahollista.

Pakko kysyä, että onko mitenkään mahollista että olisin jostain kumman syystä raskaana kun tilanne tämä: kävin kp 10 ultrassa ja siellä ei näkynyt follin follia ja nyt on kp 28. Minulla kierrot heitelleet 34-57. Nyt on muutamana päivänä tuntunu ihme menkkajomoja mahalla ja välillä tuntuu että justiisa alkaa mutta ei kyllä pitäs kierron pituudenkaa vuoksi olla vielä mahollista.
Voisko olla ovulaatio vasta nyt?

Onnea plussanneille ja pahoittelut menkoista😭❤️

Mä oon tän kierron tosiaan ottanut iisisti piinailujen kannalta. Nyt dpo8 oletettavasti ja menkkajuilimista ollu nyt jo kolmatta päivää. Mut en oo tosiaan sen enempää kroppaa kyttäilly. On ollu paljon helpompaa ja stressittömämpää näin vaikka toive plussasta on koko ajan. Meillähän tulee ens vuoden alussa 2v täyteen yritystä, ehkä tässä vaiheessa on jo helpompaa kun ei kaikkia oireita lähde edes tulkitsee.

Onnea plussanneille ja pahoittelut menkoista😭❤️

Mä oon tän kierron tosiaan ottanut iisisti piinailujen kannalta. Nyt dpo8 oletettavasti ja menkkajuilimista ollu nyt jo kolmatta päivää. Mut en oo tosiaan sen enempää kroppaa kyttäilly. On ollu paljon helpompaa ja stressittömämpää näin vaikka toive plussasta on koko ajan. Meillähän tulee ens vuoden alussa 2v täyteen yritystä, ehkä tässä vaiheessa on jo helpompaa kun ei kaikkia oireita lähde edes tulkitsee.
Toivon, että teille plussa❤️ Onhan tuossaki jo yritystä takana

Toivon, että teille plussa❤️ Onhan tuossaki jo yritystä takana
Kiitos❤️ onhan tähän matkaan mahtunut tunnetta jos jonkinmoista. Mut yritän pitää positiivisen mielen niin pitkälti kun mahdollista, eikä tässä vaiheessa oikeestaan enää muuta voikaan.

Kiitos❤️ onhan tähän matkaan mahtunut tunnetta jos jonkinmoista. Mut yritän pitää positiivisen mielen niin pitkälti kun mahdollista, eikä tässä vaiheessa oikeestaan enää muuta voikaan.
Varmasti positiivisena pysyminen on vaikeaa, mutta hyvä että ainakin yrität!

Moikka, liityn kanssa plussaa kuumeisesti odottavien joukkoon. Yritystä lähes vuosi, mutta yksi plussa keväällä joka lopulta tuulimuna ja lääkkeellinen keskeytys rv 8. Hcg jäi koholle, imukaavinta ja senkin epäonnistuttua vielä kohdun tähystys ja viimeisten istukkamaskujen poisto pari viikkoa sitten. Mitään kontrolleja ei tietenkään ollu ja siksi itse otin yhteyttä kun kierto ei käynnistynyt 8vko mennessä jolloin tässä sitten vierähti mukavasti 6kk yhteensä… Henkisesti melko raskasta aikaa. Nyt puoleen vuoteen ensimmäinen oikea kierto jossa mahikset. Aina sitä luuli että ”no kohta pääsee taas yrittämään” niin sanotaanko että ollut aika pettymyksestä toiseen reissaamista tämä kevät-syksy väli. Tuntuu jo että turhaan sitä innostuu odottamaan plussaa kun kuitenkin tulee joku uusi takapakki. Silti täällä tarkkailen joka tuntemusta ja yritän vastustaa kovasti testailua ainakin ennen sunnuntaina, kun nyt laskujen mukaan dpo 5 🙈 Kaikille muillekin kauheasti plussaonnea! 🤞🏻🤞🏻

Miehen kanssa juteltiin niin en jatkossa tikuta oviksia, on todistettu nyt useassa kierrossa että kyllä se sieltä tulee.
Yrittämisen yrittäminen ja tikkujen tuijottelu tuonut kyllä liikaa stressiä molemmille joten jätetään se nyt.
Syön myös noi geleet ja öljyt loppuun mitkä ostin enkä uudestaan osta.

Oon laihduttanu yli 60kg, ei köytetä alkoa mutta tupakoidaan ja muutenkin elämä terveellistä, ei sekään aina takaa mitään tietysti.

Suunnittelin tossa palkkapäivä kun tulee niin painun sähkötupakkakauppaan et sais lopetukseen tukea. Et sekin hoituis alta.
Olin joskus polttamatta 3v ja silloinki lopetin sähkiksen avulla asteittain.

Jätetään tää asia nyt Luojan käsiin 🤲🏼🧿📿

Sori tää hanskat tiskiin valitus kun ”vasta” 3 kiertoa takana.
Tuntuu epäreilulta (sori vaan) kun toiset tulee raskaaksi tyyliin kerrasta ja toisilla menee kauan tai ei ollenkaan.

Mun esikoisen isän tapauksessa esim alotti uuden parisuhteen niin samantien kai tyyliin just ekalla kerralla ”vahingossa” raskautui, on jo ennestään 3 lasta tällä uudella. Nyt lokuussa syntyi.
Arvatkaa miltä tuntuu.

Vielä pahoittelen ja olen nyt hetken hiljaa näissä mun menkkakivuissani 🌺

Miehen kanssa juteltiin niin en jatkossa tikuta oviksia, on todistettu nyt useassa kierrossa että kyllä se sieltä tulee.
Yrittämisen yrittäminen ja tikkujen tuijottelu tuonut kyllä liikaa stressiä molemmille joten jätetään se nyt.

Oon laihduttanu yli 60kg, ei köytetä alkoa mutta tupakoidaan ja muutenkin elämä terveellistä, ei sekään aina takaa mitään tietysti.

Suunnittelin tossa palkkapäivä kun tulee niin painun sähkötupakkakauppaan et sais lopetukseen tukea. Et sekin hoituis alta.

Tuntuu epäreilulta (sori vaan) kun toiset tulee raskaaksi tyyliin kerrasta ja toisilla menee kauan tai ei ollenkaan.

Mun esikoisen isän tapauksessa esim alotti uuden parisuhteen niin samantien kai tyyliin just ekalla kerralla ”vahingossa” raskautui, on jo ennestään 3 lasta tällä uudella. Nyt lokuussa syntyi.
Arvatkaa miltä tuntuu.

Ei tarvitse pahoitella, sillä kaikki tunteet on sallittuja! ❤ Ja tunteiden purkaminen on varmasti aina parempi kuin niiden kanssa yksin kokoon käpertyminen.

Mikähän lie aiheuttaa, dpo 3 ja ihan on menkkajomotuksia, paleltaa ja on outo olo. Onko jotenkin niin raju hormoonimuutos ovulaatiosta luteaaliin 😂 kahdessa aikaisemmassa kierrossa ei ollu näitä oireita.

Vähän on nenäkin ollut tukossa, niin liekkö sitten joku lenssu tekee tuloaan..

Nyt on kyllä mystistä. Pari-muutama pv on tuntunut pieniä vihlaisuja alavatsassa. Dpo7 ehkä menossa en oo varma. Uusi oire mulle. Toivon niin että olisin raskaana, mutta jotenkin utopistista ku jo yrityskierto 23 menossa ja hoidot alkamassa ni vaikee kuvitella että luomuna tulis. Aivastaessa vihlas myös mut ihan ilman mitää äkkiliikkeitäkin vihloo ihan levossakin. Sellasii nopeita tuikkaisuja.

Arvatkaa miltä tuntuu.

Olet ihan yhtä oikeutettu ilmaisemaan tunteita kun pidempään yrittäneet.

Joudun taas palaamaan tänne (jos nyt edes ehtii kierto palautua tämän vuoden puolella). Meidän huhtikuisen sydän oli lakannut lyömästä rv14, ja viime viikolla jouduin synnyttämään meidän pikkuisen tytön. 😭💔 Jo kolmas keskenmeno tänä vuonna. Ajatus uudesta raskaudesta pelottaa, mutta silti pakko voida katsoa eteenpäin, että on edes jotain toivoa. 😔

Joudun taas palaamaan tänne (jos nyt edes ehtii kierto palautua tämän vuoden puolella). Meidän huhtikuisen sydän oli lakannut lyömästä rv14, ja viime viikolla jouduin synnyttämään meidän pikkuisen tytön. 😭💔 Jo kolmas keskenmeno tänä vuonna. Ajatus uudesta raskaudesta pelottaa, mutta silti pakko voida katsoa eteenpäin, että on edes jotain toivoa. 😔
Oon hyvin pahoillani ❤️ Koita jaksaa, kokemus on aivan kauhea😭😭

Pahoittelut menetyksestä 😭💔

Oi ei 😭😭❤️ Niin paljon voimia ja jaksamista sinne 😓❤️

Voimia! Aivan uskomattoman rankka tilanne varmasti, kun noin pitkällekin oli jo ehtinyt. Toivottavasti jakselet!

Voi ei miten kamalaa 😞 Voimia teille sinne ❤️

Takaisin