Raskaaksi 2022

Täällä vieläkin sinnitellään mukana kp 29/27. (tietty alkaa heti kun tämän kirjoitin)
Plussaan en siltikään usko. Testin voisin tehdä ehkä huomenissa uudelleen ( tein silloin Maanantaina pidättämättä päiväpissasta negan)
Oireettomana edelleen mihinkään suuntaan.

Tuntuu jo vähän pahalta omien "epätoivoisten" olojeni kanssa kun lukee teidän kirjoituksia kun takana vasta 3 yrityskiertoa :(

Täällä vieläkin sinnitellään mukana kp 29/27. (tietty alkaa heti kun tämän kirjoitin)
Plussaan en siltikään usko. Testin voisin tehdä ehkä huomenissa uudelleen ( tein silloin Maanantaina pidättämättä päiväpissasta negan)
Oireettomana edelleen mihinkään suuntaan.

Tuntuu jo vähän pahalta omien "epätoivoisten" olojeni kanssa kun lukee teidän kirjoituksia kun takana vasta 3 yrityskiertoa :sad001
Minun mielestä tämä paikka on just sitä varten, että kaikki erilaisissa tilanteissa saa tulla avautumaan omista tuntemuksista. ❤️ Ei kukaan toinen voi määritellä sitä, miltä toisen matka lapsen yrittämisessä tuntuu.

Toki toivon ennen pitkää plussaa heille, jotka on omiaan odottaneet luvattoman kauan, mutta kyllä toivon että palstalla uskaltaa keskustella myös ne omista fiiliksistään, jotka on yrittäneet sen kuukauden tai kaks. 🙏🏾

@Kuuttituutti kiitos myös sinulle, kun komppailet, vaikkakin ikävää asiaa. Jospa täällä olisi vain nyt tyyntä ennen plussamyrskyä ✨

Minäkin olin varma että nyt. Edelleen menkat pois, metallin maku suussa ja nännit alkanut turpoo ja on nyt arat. Vatsa sekaisin tänään ja sit pikku kramppeja mut ei vielä sitä perusmenkkajomoa. En elättele toiveita myöhäisestä plussasta mut mietin että mikä mulla on. Saa nähdä. Jotenkin olin varma raskaudesta ja menen käymään gynekologilla mahdollisimman nopeasti ja nimenomaan ultraan
Mitenkä noi lääkärijutut menee siellä Espanjassa? Joutuuko käymään yksityisellä? Olettaen, että edelleen asut siellä.

Minun mielestä tämä paikka on just sitä varten, että kaikki erilaisissa tilanteissa saa tulla avautumaan omista tuntemuksista. ❤️ Ei kukaan toinen voi määritellä sitä, miltä toisen matka lapsen yrittämisessä tuntuu.

Toki toivon ennen pitkää plussaa heille, jotka on omiaan odottaneet luvattoman kauan, mutta kyllä toivon että palstalla uskaltaa keskustella myös ne omista fiiliksistään, jotka on yrittäneet sen kuukauden tai kaks. 🙏🏾

@Kuuttituutti kiitos myös sinulle, kun komppailet, vaikkakin ikävää asiaa. Jospa täällä olisi vain nyt tyyntä ennen plussamyrskyä ✨
Just näin, mä välillä ajattelen ennenkuin kirjoitan, että onko mulla oikeus kirjoittaa nyt näin kun ei ole yritystä vielä vuotta ym ym..mutta sitten päätän että meiällä kaikilla on sama tavoite ja pitää pystyä puhumaan asioista vaikka olisi vähemmän yrittänyt. Se on aina hyvä että täällä on pidempään yrittäneille ja hoidoissa oleville omat ryhmät. Itsekin välillä käyn siellä kurkkimassa.

Tänään kp 31/29 ja koulussa tein pc:n testin. Plussa tuli ja nyt täytyy vaan toivoa, että pysyisi matkassa loppuun saakka.

Kuvassa testi jo kuivunut, testatessa oli siis haaleampi mutta selkeästi erottuva.

Toivon, että nyt muutkin saisivat vielä plussia raskaustesteihinsä! ❤️

Liitteet

• 20221102_100137.jpg
    20221102_100137.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 84
Dpo5, olisko nyt se hitain päivä taas tässä odottelussa. Vitsit sunnuntaihin on niiiiiiin pitkä aika!

Mä tiedän että nää on höpönlöpö hommaa, mutta siis tiktokissa alkanut tulee jotain ennustuksia liittyen odotukseen ja milloin plussaa ym. Se vaan tuntui niin lämpimänä hymynä kasvoilla, kun se käänteli niitä kortteja ja sanottiin että vauva on saanut juuri alkunsa, että ei näy vielä testeissä. Laskettu olis heinäkuussa ja hän näkee että se olisi baby boy❤️ Mä kyllä tykkään kaikesta energia ja reikijutuista. Olisi kiva ottaa joku ennustus itselle ja katsoa osuuko oikeaan .

Tänään kp 31/29 ja koulussa tein pc:n testin. Plussa tuli ja nyt täytyy vaan toivoa, että pysyisi matkassa loppuun saakka.

Kuvassa testi jo kuivunut, testatessa oli siis haaleampi mutta selkeästi erottuva.

Onne! Apua teit koulussa, miten pystyt olee loppupäivän, oot varmaan ihan täpinöissään 😍

IHANIA plussa uutisia <3

Itekkin niin toivon että tulisi mutta pessimisti kun olen niin....

Onko mitään oireita ennen plussaa ollut paitsi menkat?

Tervetuloa heinäkuisiin 😍
Kovastit tarrasukkia sinne !!

Onne! Apua teit koulussa, miten pystyt olee loppupäivän, oot varmaan ihan täpinöissään 😍
Kiitos!
Joo, niin tein kun aamulla kotona olin jo käynyt vessassa, niin aattelin että koulussa teen 😁 Kavereilta sain kovasti haleja, kun ne oli jo mun kanssa odottanut että millonhan saisin plussan 🥰
IHANIA plussa uutisia :Heartred

Itekkin niin toivon että tulisi mutta pessimisti kun olen niin....

Onko mitään oireita ennen plussaa ollut paitsi menkat?
Kiitos!! 💞
Mä kovasti toivon sullekin plussauutisia.

Mulla oli ja on yhä oireina menkkamaista jomotusta, joka alkoi nelisen päivää ovulaation jälkeen ja jatkunut tasaisella tahdilla. Pari päivää nyt on nännit ollut kipeät, muuten ei oo ollut melkeinpä mitään. Tänään on tosin ollut hieman pahoinvointiakin. 🥲

Mä en jotenkin kestä, kun oli niin optimistinen olo vielä viikonloppuna, ja nyt kun ajattelee ensi viikkoa ja mahdollisia menkkoja, niin sydän särkyy miljoonaksi palaksi 💔

En tiiä miksi tää tuntuu just nyt näin pahalta. Johonkin on pakko oksentaa tämä jännitys ja ahdistus

Mulla oli kans vielä viikonloppuna jotenkin optimistinen olo, että josko NYT. Mutta nyt taas huomaa ajattelevansa, että miks se nytkään onnistuis, ja menkat sieltä kuitenkin tulee tälläkin kertaa. Olishan se hienoa että isänpäivänä sais näyttää miehelle positiivista testiä, mutta todennäköisempänä pidän kuitenkin, että joutuu kertomaan sille että menkathan ne taas alkoi 😔

noniin, ja niinkuin ajattelinkin niin kp1

yk4 alkakoon, vituttaa
Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta❤ se on rankkaa oli kiertoja pari tai useampi alla. Kyllä se aika tuntuu odottavalta ja kovasti toivovalta pitkältä vaikkei yritystä montaa kuukautta olisikaan alla. Muistan tän esikoisen yrityksestä. Vaikka joskus omissa angsteissaan saattaakin miettiä, et miks joku valittaa kun vasta pari kk yritystä alla, et ku joillain jopa vuosia, mut tää on turhauttavaa ja tunteita herättävää puuhaa jos ei sil yk1 tosiaan tärppää. Kaikille meille sallittakoon vuodatus❤

Mä palaankin vielä tänne. Me saatiin nyt bonuskierto vielä. Ei voida tiputtaa kuukauteen sitä sytostaattia, koska koko perhe tässä sairastetaan koronaa. Päivän oli miehel 38 asteen kuume, toivotaa, ettei kauheest oo simppoi ahdistanu.

Mä voisin myös liittyä tähän optimistiolotilan kerhoon. Tänään on kp21 ja dpo7. Mulla on nyt tässä kierrossa aamulämmöt käyttäytyneet luteaalissa niin erilailla edellisiin verrattuina, että vähän toivo nostelee päätään. Aion testata huomenna niin saatte tiirailtavaa 😜

Ai niin, piti tähän yrittämisen kestoon kommentoida. Itselläni on vielä ns. vähän yrityskiertoja alla. Lapsesta olen, ja ollaan myös pariskuntana haaveiltu jo monta monta monta vuotta. Vasta tänä vuonna elämä on mennyt sellaiselle mallille, että voitiin yritys vihdoinkin aloittaa. Eli myös tällainen tausta saattaa löytyä, yritystä vähän ajallisesti, mutta lasta kaivattu jo vuosia.

Ai niin, piti tähän yrittämisen kestoon kommentoida. Itselläni on vielä ns. vähän yrityskiertoja alla. Lapsesta olen, ja ollaan myös pariskuntana haaveiltu jo monta monta monta vuotta. Vasta tänä vuonna elämä on mennyt sellaiselle mallille, että voitiin yritys vihdoinkin aloittaa. Eli myös tällainen tausta saattaa löytyä, yritystä vähän ajallisesti, mutta lasta kaivattu jo vuosia.
Meillä on juurikin tälläinen tilanne. Ollaan oltu ihan teineistä asti yhdessä ja rakennettu elämää. Omasta lapsesta haaveilu alkoi jo vuosia sitten, mutta haluttiin vakaa elämäntilanne, vähän työkokemusta tms.

Varsinkin mulla on ollut suuri kaipuu jo useamman vuoden tässä, mutta miestä meinasi jänskittää aloittaminen ihan kauheasti. Sitten kuin salama kirkkaalta taivaalta se iski tuohon mieheenkin, että nyt on hyvä aika.. ja tässä ollaan. 😁

Komppaan tätä kirjotusta. Teinistä asti haaveillu äitiydestä, mutta vasta -19 vuonna tapasin sen oikean, joka halus tosissaan mun kanssa perhettä perustaa ja ehkäsy jätettii tammikuu lopus -20. Jo kunnon menkkojen odottelu siinä tuntu pitkältä ja joka ikinen kierto ennen esikoisen tärppiä tuntu tuskaselta. Silti tää toisen yritys ollu itselle henkisesti rankempaa. Olin helmikuun keskenmenoon asti ihan rennoin mielin, eikä ollu mitään väkisin yritystä päällä, mut km jälkeen asiasta tullu pakkomielle.

Dpo5, olisko nyt se hitain päivä taas tässä odottelussa. Vitsit sunnuntaihin on niiiiiiin pitkä aika!

Mä tiedän että nää on höpönlöpö hommaa, mutta siis tiktokissa alkanut tulee jotain ennustuksia liittyen odotukseen ja milloin plussaa ym. Se vaan tuntui niin lämpimänä hymynä kasvoilla, kun se käänteli niitä kortteja ja sanottiin että vauva on saanut juuri alkunsa, että ei näy vielä testeissä. Laskettu olis heinäkuussa ja hän näkee että se olisi baby boy❤️ Mä kyllä tykkään kaikesta energia ja reikijutuista. Olisi kiva ottaa joku ennustus itselle ja katsoa osuuko oikeaan .
Mullakin tiktok täynnä näitä! Mulle luvattu kyllä babygirl🤔 tässä niin malttamattomana odottelen. Lauantaina pitäisi alkaa menkat. Oon muutaman testin tehnyt jo, mutta negaa näyttää.
On ollut erilaisia tuntemuksia just rinnat kipeet ja omituisesti käsissä jossain kohtaa iho myös kipeä?😅
Alavatsa turvonnut niin et ku ois jo raskaana. Alavatsassa myös paineen tunnetta ja muutaman kerran ollu sellain tunne et nyt alkaa menkat mut ei vielä.
Mulla harvemmin on menkkojenkaan aikana rinnat kipeät niin se vähän tuo toivoa vielä😁

Tänään on dpo 11 ja kp 22/24. Tosi lyhyt kierto on ollut nyt 6kk ehkäsykapselin poiston jälkeen.

Ensimmäinen ”yritys” menossa.🙌

Mullakin tiktok täynnä näitä! Mulle luvattu kyllä babygirl🤔 tässä niin malttamattomana odottelen. Lauantaina pitäisi alkaa menkat. Oon muutaman testin tehnyt jo, mutta negaa näyttää.
On ollut erilaisia tuntemuksia just rinnat kipeet ja omituisesti käsissä jossain kohtaa iho myös kipeä?😅
Alavatsa turvonnut niin et ku ois jo raskaana. Alavatsassa myös paineen tunnetta ja muutaman kerran ollu sellain tunne et nyt alkaa menkat mut ei vielä.
Mulla harvemmin on menkkojenkaan aikana rinnat kipeät niin se vähän tuo toivoa vielä😁

Tänään on dpo 11 ja kp 22/24. Tosi lyhyt kierto on ollut nyt 6kk ehkäsykapselin poiston jälkeen.

Ensimmäinen ”yritys” menossa.🙌
Kuulostaa hyviltä oireilut 🥰 toivottavasti saisit hyviä uutisia! Odottaminen on kyl ihan kamalaa 😅

Tää ei kyl näillä päivillä meinaa varmaan yhtikäs mitään, mutta syönnin jälkeen joutui oikein tsemppaa ettei tulis ruoka ylös. Jotenkin iski huono olo. Meni nopeasti ohi kylläkin.

Enhän mä mitään oireita etsi, eeeeeen 🙈😁

Takaisin