Raskaaksi 2022

Tekisin jos olisi minusta kiinni niin joka päivä. Mut mies on outo näissä eikä halua et "obsession" tätä ja sit nyt se sanoi että no ei näy menkkoja eli oot sit raskaana. No kun olisikin niin helppoa. Ensinnäkin sen ovulation on tapahtuttava ja tuolloin kyllä nousi lämmöt ja kaikki ja haamut puoltaa sitä. Nyt yöllä oli ihan satavarma olo menkoista kun poltteli ja tuli metallin maku ja "haju" itseeni. No, ei ainakaan vielä ja nyt oon kahden päivän vapaalla joten pääsee sit yksin itkemään jos menkat alkaa.

Selitin miehelle et on monii syitä miks raskaus kannattaa testata ajoissa niin vastas: "no sulla ei oo vaarallisia lääkkeitä, syöt vitamiinit ja tutkit ittees koko ajan et en nyt tiedä pitääkö se heti tietää vai onko toi taas tota..." tekis välillä mieli huutaa sille et anna minä obsessoin koska tulee olemaan mun ihan ainut lapsi ja hänen toinen.
Kyse on sun kehosta. Jos siinä on jotain "häikkää" niin tottakai saat testata sanoi mies mitä sanoi. Ei ole hänen kohtu ja munasarjat. Joo toisen kunnioittamista tuokin, mutta kyllä nyt mies voisi myös kunnioittaa sinua ja sinun kehoasi niin että ei voi kieltää sulta testaamista.. ❤

Kyse on sun kehosta. Jos siinä on jotain "häikkää" niin tottakai saat testata sanoi mies mitä sanoi. Ei ole hänen kohtu ja munasarjat. Joo toisen kunnioittamista tuokin, mutta kyllä nyt mies voisi myös kunnioittaa sinua ja sinun kehoasi niin että ei voi kieltää sulta testaamista.. ❤
Täysin samaa mieltä. Olen nämä edelliset testit tehnyt itsekseni mutta nyt kun on kp29 ja oletettavasti dpo15 eli jos ei kp30 mennessä ala niin haen testin. Musta tuntuu välillä ettei se tajua ja kun sen lapsen äiti ei kummemmin analysoinut vaan totesi et menkat ei tullut, oon raskaana. Hänellä kellontarkka kierto siis. Myöskään ei juuri oireistaan puhunut ja minä taas selitän jokaisen. Hienoa kun tiesi ja hienoa kun kaikki sujui hyvin mutta minä oon nyt jo kaksi keskenmenoa kokenut ja todennäköisesti kemiallisia ollut parikin eli olisi syytä tietää. Toki ymmärrän et mies myös haluaa säästää mun tunteita siinä jos sit tuleekin menkat / km mutta kun mulla helpottais vaan se tieto

Mä komppaan @Jossu123a. On @Katarina$ sun kehosta ja sun unelmasta kyse ja sulla on oikeus toimia sillä tavalla joka tuntuu sulle luontevalta. Mä oon myös crazy test lady ja se hieman huvittaa miestä ja välillä harmittaa koska näkee sen miten muhun vaikuttaa se ei toivottu testitulos. Mutta kertaakaan ei oo yrittänyt rajoittaa mun testaamista, koska tietää, että mun on helpompi olla kun saan testata silloin kun musta siltä tuntuu, on kyse oviksesta tai raskaustestistä.

Innokkaana postasin saman kahdesti. No voin tähän nyt oma napailla että kp14 ja kunnon limat bongattu, ovistesti myös kauniisti tummenee. Jos vanhat merkit paikkansa pitää niin kp 16 on ovis kuten kaikissa muissakin kierroissa. Täällä joku muukin jo mainitsi että sit pääsee piinailemaan ja toivomaan plussaa isänpäiväksi. Meille mahdollisimman monelle sen kyllä soisi.

Kiitos kaikille tästä.. tietysti se et me olemme tehneet nyt positiivisen testin ja se oli selkeä viiva, haalea mutta selkeä. Sillä viivalla toki digissäkin olisi näkynyt mutta se kun on riekaleina ja osa koiran kakan mukana ulostullut. No, nyt on sinällään hyvä mieli kun ei ole kuukautisia ja kohdunnapukka korkealla. kovuutta en tiedä kun en niin ylös tahtonut kokeilla eli olisi outoa jos hanat aukeis nyt. Klo 18 jälkeen uskaltaa olla toiveikas. Kuitenkin joka ikinen kerta kun ovulaatio ollut niin dpo15 klo 18 jälkeen tullut kuukautiset. Ja sen tunnistaa kun minä tunnen selkeän vihlonnan ja semmoisen oudon nipistyksen ja sitte tulee pyyhkiessä.

Tänä aamuna heräsin miehen hajuveden liian suureen määrään. En usko sen yhtään enempää laittaneen, kunhan reaktio oli voimakas. Silti on menkkajomoja ja kiristelyä et mennään nyt vielä näillä

Puhelin huollossa ja tässä on maailman huonoin kamera, ei tarkenna eikä mitään joten en tiedä näettekö mitään. Mutta siinä on viiva ja toi on siis se dpo12 tehty.

Liitteet

• IMG_20221029_224607_5~3.jpg
    IMG_20221029_224607_5~3.jpg
    620.1 KB · Katsottu: 165
Vielä sen verran et koiramme söi siis 2 testiä. Samalla söi kaikki tamponit ja siteet. Joku ahdistuskohtaus yöllä sille tullut. No, mies totesi aamulla että niin sulla ei oo yhtään siteitä eikä tamponeja sit enää. (Kiertoni on kyllä tuttu miehelle) ja sanoin et hei eikös me oleteta ettei ne ala. Sanoi et tietenkin mut olis hyvä varuiks ostaa. Oikeassa se on mut että välillä sattuu sen jutut. No, nyt koirat kainaloon ja pitkälle lenkille ja testikaupoille

Tekisin jos olisi minusta kiinni niin joka päivä. Mut mies on outo näissä eikä halua et "obsession" tätä ja sit nyt se sanoi että no ei näy menkkoja eli oot sit raskaana. No kun olisikin niin helppoa. Ensinnäkin sen ovulation on tapahtuttava ja tuolloin kyllä nousi lämmöt ja kaikki ja haamut puoltaa sitä. Nyt yöllä oli ihan satavarma olo menkoista kun poltteli ja tuli metallin maku ja "haju" itseeni. No, ei ainakaan vielä ja nyt oon kahden päivän vapaalla joten pääsee sit yksin itkemään jos menkat alkaa.

Selitin miehelle et on monii syitä miks raskaus kannattaa testata ajoissa niin vastas: "no sulla ei oo vaarallisia lääkkeitä, syöt vitamiinit ja tutkit ittees koko ajan et en nyt tiedä pitääkö se heti tietää vai onko toi taas tota..." tekis välillä mieli huutaa sille et anna minä obsessoin koska tulee olemaan mun ihan ainut lapsi ja hänen toinen.
No voi, ei munkaan mies halua että testailisin, mutta tää on mun obsession ja mä testaan ihan itsekseni 🙊😅
No sitten kun teet ni täällähän me oollaan odottamassa ❤️

No voi, ei munkaan mies halua että testailisin, mutta tää on mun obsession ja mä testaan ihan itsekseni 🙊😅
Ylhäällä on huono kuva dpo12 tehdystä. Oma puhelin huollossa ja tässä joku ihme kamera, vissiin 10 vuotta vanha mut kyl siin jotain erottuu. Livenä sen kyllä näkee ilman kääntelyy

Laitan sen sulle toiselle testihullulle tähän. Mä niin tykkään tiirata testei ja tietää tasan tarkkaan mitä tapahtuu. Mä nyt teen niinku haluun, omatpahan on rahat! 😁😁😁

Liitteet

• IMG_20221029_224607_5~3.jpg
    IMG_20221029_224607_5~3.jpg
    620.1 KB · Katsottu: 97
No niin lääkäri kommentoi miehen labrat, olin huolissani siitä liian korkeasta lh sta, diagnoosin jo miehelle sain itse Googlen avulla, kleineferin oireyhtymä tms. ja heitin ns hansakat tiskiin.

ok, sitten lääkäriltä tuli sähköposti, hei, kommentit laitettu. Mukavaa loppuvuotta. Tarv voi varata etäajan tai tulla vastaanotolle. Yst terv. ******
Siis hetkinen, olisiko noin hyväntuulinen sähköposti jos meillä olis pysyvä hedelmättömyys ? Äkkiä kattoo oma aava mitä siellä lukee…

Suunnitelma: testosteroni alarajoilla, Lh noussut kuten aromataasi inhibiittorin aikana kuuluukin nousta (😇😅)Jos letrotsolista ei toimintahäiriöitä(seksuaaliset tai nivelivut ym) niin voi nostaa annosta 1/2-1tabl JOkatoinen päivä. Suosittelee siemennesteanalyysia. Kontrollilabrat 3kk kuluttua.

Joten ihan hyvä etten ole kerennyt tekee mitää hätiköityjä johtopäätöksiä 🙈😂

Tästä sitten varaa simppa analyysia,

No niin lääkäri kommentoi miehen labrat, olin huolissani siitä liian korkeasta lh sta, diagnoosin jo miehelle sain itse Googlen avulla, kleineferin oireyhtymä tms. ja heitin ns hansakat tiskiin.

ok, sitten lääkäriltä tuli sähköposti, hei, kommentit laitettu. Mukavaa loppuvuotta. Tarv voi varata etäajan tai tulla vastaanotolle. Yst terv. ******
Siis hetkinen, olisiko noin hyväntuulinen sähköposti jos meillä olis pysyvä hedelmättömyys ? Äkkiä kattoo oma aava mitä siellä lukee…

Suunnitelma: testosteroni alarajoilla, Lh noussut kuten aromataasi inhibiittorin aikana kuuluukin nousta (😇😅)Jos letrotsolista ei toimintahäiriöitä(seksuaaliset tai nivelivut ym) niin voi nostaa annosta 1/2-1tabl JOkatoinen päivä. Suosittelee siemennesteanalyysia. Kontrollilabrat 3kk kuluttua.

Joten ihan hyvä etten ole kerennyt tekee mitää hätiköityjä johtopäätöksiä 🙈😂

Tästä sitten varaa simppa analyysia,
Hei kiva kuulla! Oon ihan varma että kohta sieltä nappaa! Oliks sulla nyt aikainen ovis? Mullahan ekaa kertaa elämässäni tuli digihymy kp12 ja nyt kp29

Meni hermot ja tein testin.

Siitä teille tyylipuhdas nega.

Ei muutakun kohti uusia pettymyksiä ja yk 4

Ei oo vielä menkat alkanu kp 27/27 mut eiköhän ne sieltä

Liitteet

• 0FAC09B7-7BF7-4A4E-88EC-4E35AA452116.jpeg
    0FAC09B7-7BF7-4A4E-88EC-4E35AA452116.jpeg
    884.1 KB · Katsottu: 106
Hei kiva kuulla! Oon ihan varma että kohta sieltä nappaa! Oliks sulla nyt aikainen ovis? Mullahan ekaa kertaa elämässäni tuli digihymy kp12 ja nyt kp29
Joo oli tosi aikainen, kp 10. Yleensä kp13/14. Toivottavasti pian tärppäisi 🥰

Mä komppaan kans muita @Katarina$, että ei oo miehen asia päättää koska testaat. Munkin mies aina valittaa, että ei saa testata etukäteen, sit vasta kun menkat on myöhässä. Mutta minäpä haluan tietää HETI kun se on mahdollista, ja ihan tasan testaan just sillon kun minä ite haluan. Ei noi miehet tajua sitä, millasta piinaa se parin viikon odottelu oviksen jälkeen on.

Mä komppaan kans muita @Katarina$, että ei oo miehen asia päättää koska testaat. Munkin mies aina valittaa, että ei saa testata etukäteen, sit vasta kun menkat on myöhässä. Mutta minäpä haluan tietää HETI kun se on mahdollista, ja ihan tasan testaan just sillon kun minä ite haluan. Ei noi miehet tajua sitä, millasta piinaa se parin viikon odottelu oviksen jälkeen on.
Niinpä! Ja ku on tehty testi joka on "positiivinen" mut ku mä haluun nähdä et vahvistuuko. Meinaa mulla aiemmin ei juuri eroja tullut ja sit kesken. Joten miksi ei ymmärrä että miks mä haluun sen selkeän viivan jotta uskaltaa tehdä digin

Takaisin