Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei teille oireettomille sanon taas omalta kohdalta kokemuksena, että esikoisesta oireet ilmestyivät rv4 jälkeen vasta eli ei kannata välttämättä stressata jos ei mitään ole
Täällä kp 41/32.. V*ttu mikä homma fiilis, kun edelleen vaan negaa niin tietää sanoa ettei tästä kierrosta mitään tulosta..
Meillä ainoa syy lykätä vauvan yrittämistä on mun epävarma työtilanne. Aloitin vasta uudessa työssä. Soppari kesäkuun loppuun. Josta tosi paljon toivon jatkuvan. Haluisin helmi-maaliskuussa jättää ehkäisyn.jos tulisin heti raskaaksi, uskotteko että sen pystyisi salata töissä kesäkuulle? Että mun sopparia varmasti jatkettaisiin.saisin muuten niin huono vanhempainrahan ettei sillä oikein edes pärjää.. tein pitkään sivutoimisena yrittäjänä ja sen mukaan laskettuna saisinvaan minimiä juuri muutettu isompaan hyvään kotiin ja parisuhde kukoistaa. Tämä taloudellinen syy lykätä on niin tylsää. Olisi tosi ihana ajatus saada joululahjaksi plussa testiin ja ensi syksyn vauva.. sitä niin toivoisin jos elämä voisi mennä kuten toivoo. Hitsi en saa unta kun mietin tätä. Entä jos vaan luotan että pärjäätän vaikka pari kk siitä 12kk laskettavasta rahasta olisikin huonot tulot.. siitä kai sitten lasketaan joku keskiarvo. Haluaisin vaan luottaa mutta sitten olisi myös ihanaa ja tärkeää, että äitiysvapaalla olisi varaa hemmotella itseä vaikkapa hierojalla käymällä ja syödä välillä ulkona yms. Haluaisin myös vauvalle ostaa ihanat vaunut ym kaikkea just semmoista mitä haluan.. kun todennäköisesti viimeinen vauva hän olisi. Miten te tekisitte minuna? :D
Mulla kans piinailut, dpo3 meneillään.Ketkäs täällä piinailee nyt? Dpo 0, ja ovis hyödynnetty oikein tehokkaasti! Tuntuu ettei oo saanut näppejä pidettyä erossa tuosta miehestä
Nyt illalla ollut tosi kovat jomoilut, niin että tuntuu takalistossa asti. Siihen loppukin ne halut sitte Oon päättänyt että jos selviin dpo 12 asti ilman menkkoja, niin sitten testaillaan. Muutoin odotellaan kärsivällisesti josko sieltä eksyvät paikalle.
Et oo testannut? Wow, kun itsekin pystyis!Hep!
Kp 26/27
Oireeton edelleen
Tee huomenna että me saataisiin aikaa kulumaan jotenkin täälläKp28 dpo14. Ei mitään oireita kuin tosi hyvä mieli ja itkuherkkyys. Testi huomenna tai ylihuomenna. Ei mitään juilimista eikä tissit arat, ei mitään. Iho kuultaa ja kuulemma silmät tuikkii sanoi kollega. Huomenna mun normiluteaalin mukaan alkaisi menkat mutta toivottavasti ei. Mello varmoja ollaan raskaudesta nyt mutta varoen päivä kerrallaan
Mulla kans piinailut, dpo3 meneillään.
Satuonkin katsomaan kalenteria enteenpäin. Isänpäiväksi olisi mahdollisuus saada plussa tästä kierrosta No ei sitä nyt auta miettiä sen enempää, tulee jos tulee.
Yritän olla testaamatta dpo8 asti, sitten voi alkaa tikkua uottaa
Et oo testannut? Wow, kun itsekin pystyis!
Nyt pitäis saada aika kulumaan. Onkin jo vähän suunnitelmaa miten sitä saa kulutettua. Mutta ensin rauhaksiin soffalla kahvia, sukan kutomista ja selviytyjiä.
Kivaa viikkoa.
Sunnuntaina ekaa testiä siis täällä, kamuja ?
Tekisin sinuna parin päivän päästä uudestaan testin, jos ei kuukautiset ole alkaneet. Pidetään sormet ristissäTäällä dpo 14, kp 29/29, testit näyttänyt negaa paitsi rfsu:n perus näytti kp 26 jonkinlaista haamua tai jotain, jota ei kuvaan kuitenkaan saanut. Tänään pc:n perus näytti negaa, mutta kun noin kolme tuntia myöhemmin katsoin huvikseen uudestaan (vaikka eipä siitä nyt mitään voikaan päätellä), niin oli kuvanmukainen roskishaamu. Vielä on marras- ja joulukuu mahdollista raskautua tän vuoden aikana, toivotaan että onnistais.
Tsemppiä ja onnea kaikille
Ihankun jotain pilkistäis!Dpo 9, näkeekö mun silmät omiaan vai pilkottaako siellä jotain, viivanpaikka vai? parin tunnin pidätyksellä tehty äsken päiväpissasta
Huhh en siis oo ainut joka näkee jotain. Voi kun oliskin nyt ihan sitä ihteensä ja lähtis vahvistumaanIhankun jotain pilkistäis!
Tekisin jos olisi minusta kiinni niin joka päivä. Mut mies on outo näissä eikä halua et "obsession" tätä ja sit nyt se sanoi että no ei näy menkkoja eli oot sit raskaana. No kun olisikin niin helppoa. Ensinnäkin sen ovulation on tapahtuttava ja tuolloin kyllä nousi lämmöt ja kaikki ja haamut puoltaa sitä. Nyt yöllä oli ihan satavarma olo menkoista kun poltteli ja tuli metallin maku ja "haju" itseeni. No, ei ainakaan vielä ja nyt oon kahden päivän vapaalla joten pääsee sit yksin itkemään jos menkat alkaa.Tee huomenna että me saataisiin aikaa kulumaan jotenkin täällä