Raskaaksi 2022

Kerron koko meidän lekuri hoitsu käynnin sitten kun sen onnistuin selittämään oudosti. Joka tapauksessa uskon et se oli evaporaatioviiva koska viiva siellä oli niin haalea ja kotona CB plus oli juuri näkyvä (yritin ottaa kuvaan, mutta käytössä nyt 5 vuotta vanha puhelin kun ola huollossa eikä siitä kuvan otosta tule mitään) otan miehen puhelimella myöhemmin. Viiva tuli heti ja jäi juuri näkyväksi haamuksi. Nyt dpo13. Huomenna ei testata mut maanantaina jos ei menkat ala ja sit sen pitäisi olla jo tummempi. Ehkä nyt pysyykin tyyppi kyydissä

Täällä dpo12 ja puhdas nega. No eipä oireitakaan ollut. Tää oli sit meiän viimenen luomuyritys tälle vuodelle ja tammikuussa pitäs hope so alkaa ivf hoito. 😔 ei ollu odotukset korkeella, mut toivohan sitä ihmettä viimeseen asti.

Mä poistun nyt kirjottelemasta tästä ketjusta, koska meillä ei tosiaan enää mahdollisuutta raskautua tänä vuonna. Kiitän tuesta täällä ja toivon kaikille tänne plussia❤

Täällä dpo12 ja puhdas nega. No eipä oireitakaan ollut. Tää oli sit meiän viimenen luomuyritys tälle vuodelle ja tammikuussa pitäs hope so alkaa ivf hoito. 😔 ei ollu odotukset korkeella, mut toivohan sitä ihmettä viimeseen asti.

Mä poistun nyt kirjottelemasta tästä ketjusta, koska meillä ei tosiaan enää mahdollisuutta raskautua tänä vuonna. Kiitän tuesta täällä ja toivon kaikille tänne plussia❤
Dpo 12, eikö enää voi muuttua vai alkoko uus kierto?

Ite vieläkin odottelen, ei menkkaoireita.
Ainoat ”oireet” tää alkava flunssa ja tissit kipeät jos niitä puristelee ja hieman? täyteläisemmät

kp 26/27
Dpo 10 tai 12 🤷🏻‍♀️

Dpo 12, eikö enää voi muuttua vai alkoko uus kierto?

Ite vieläkin odottelen, ei menkkaoireita.
Ainoat ”oireet” tää alkava flunssa ja tissit kipeät jos niitä puristelee ja hieman? täyteläisemmät

kp 26/27
Dpo 10 tai 12 🤷🏻‍♀️
Ei oo alkanu, kiitos lugesteronien. Itse en usko omalla kohdallani myöhäseen plussaan enään, kun esikoisesta dpo9-10 plussannu ja km kp27 ja nyt on kp27. Kyllä vielä pari päivää noita lugeja käytän, mut ei se testi siitä plussaks enää muutu. Ja kaikki oireetkin puuttuu, alkakerta suht kuiva.

Olin jo riemuissani, kun valkovuoto alkoi mennä runsaammaksi ja selkeesti muuttua vähän valkuaismaiseksi. Mutta ovistestit edelleen haaleita ja nyt yhtäkkiä tönään on tuntunut, että vuotoakin on jotenkin vähemmän. 😕 Mitenkäs valkovuoto muilla on käyttäytynyt, jos ovulaatioita ei ole kierrossa ollut? Alan vähän heittää toivoani siitä, että ovuloisin tässä kierrossa ollenkaan.
Mikä kp sulla on menossa? Mulla kyllä tulee ensin merkkejä kirkkaammassa vuodosta, sit taas vähenee ja lopulta tulee ovis. Nää hommat vaatii kärsivällisyyttä mitä itsellä ei aina tunnu olevan 😅

Mikä kp sulla on menossa? Mulla kyllä tulee ensin merkkejä kirkkaammassa vuodosta, sit taas vähenee ja lopulta tulee ovis. Nää hommat vaatii kärsivällisyyttä mitä itsellä ei aina tunnu olevan 😅
Kp 15 nyt sunnuntaina, eli pelivaraa kyllä vielä on. Mut hei, kiitos tästä! Ehkä en sitten vielä luovuta tikuttamista tämän kierron osalta. Itse kun olen nyt ekaa kertaa näitä seuraamassa, niin ei oo vielä mitään tietoa siitä, mikä on normaalia ja miten se oma kierto toimii.

Kp 15 nyt sunnuntaina, eli pelivaraa kyllä vielä on. Mut hei, kiitos tästä! Ehkä en sitten vielä luovuta tikuttamista tämän kierron osalta. Itse kun olen nyt ekaa kertaa näitä seuraamassa, niin ei oo vielä mitään tietoa siitä, mikä on normaalia ja miten se oma kierto toimii.
Eikös sullakin jääny pillerit aika vasta pois? 😊 mulla ekojen menkkojen jälkeen eka plussa tuli tikkuun kp 21, eli kannattaa todellakin vielä jatkaa!

Varsinkin kun vasta etsit sitä miten oma kierto toimii niin ehdottomasti kannattaa jatkaa.

Kp 25, dpo 12…
Raskaustestiä ei oo kotona mutta ovistesti näyttää tolta🤔 voiko tästä jotain päätellä.. menkat pitäis alkaa ti-ke maissa..

Liitteet

• CFA5B8A6-DBE2-4277-A035-72168544E420.jpeg
    CFA5B8A6-DBE2-4277-A035-72168544E420.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 71
Kp 25, dpo 12…
Raskaustestiä ei oo kotona mutta ovistesti näyttää tolta🤔 voiko tästä jotain päätellä.. menkat pitäis alkaa ti-ke maissa..

Jännätään yhdessä 🤞🏽🤞🏽🤞🏽
Vieläkin olen testikielteinen oireettomuuteni kanssa 🙈

Kp 25, dpo 12…
Yleensä ovistesti vahvistuu menkkoja kohden. Mulla joka kierrossa ovistesti tummuu ennen menkkoja🙄
Mut toivotaan että sulla tulis plussa r.testiin ens viikolla 🤞💕

Eikös sullakin jääny pillerit aika vasta pois? 😊 mulla ekojen menkkojen jälkeen eka plussa tuli tikkuun kp 21, eli kannattaa todellakin vielä jatkaa!
Joo, näin on, ekaa luomukiertoa mennään. Kiitos, tääkin oli kannustava tieto. Jatkan siis vielä, kunnes toisin todistetaan. 😄

Täällä aamun dpo 8 pc testi nega, mut eiliset menkkamaiset juilinnat jatkuu. Ja tänään alko oikeen yököttää biojäteastian haju ja oikeestaan koko ajatus koko hemmetin astiasta tekee pahaa. 🤣 Ei sillä että oisin siitä ennenkään tykännyt, mut jotenkin nyt ihan erilailla se haju iski. 🤢

Että näinkin hienosti keho osaa kyllä kehitellä kaikenlaista "oiretta". 😂
Ei auta ku odotella ja huomenaamulla varmaan uus testaus. 🤞🏻

Mites kun ovista tikuttaa, voiko välissä vähän tummentua ja taas halentua ennen ovis+? Kp14 oli tummempi viiva, mutta ei vielä tarpeeksi. Seuraavat kolme päivää onkin ollut sitten tosi haaleaa viivaa. Flo ennustaa ovista ensi viikon perjantaille..

Mites kun ovista tikuttaa, voiko välissä vähän tummentua ja taas halentua ennen ovis+? Kp14 oli tummempi viiva, mutta ei vielä tarpeeksi. Seuraavat kolme päivää onkin ollut sitten tosi haaleaa viivaa. Flo ennustaa ovista ensi viikon perjantaille..
Oman kokemukseni mukaan voi 😊 Jossain kierrossa mulla oli jo kp7 tumma viiva, sit haaleni ja taas tummeni ennen ovista oikein kunnolla. Tämä siis pregcheckin testeillä. Rfsu:n testeillä ei tummunut viivat koskaan.

Ketkäs täällä piinailee nyt? Dpo 0, ja ovis hyödynnetty oikein tehokkaasti! Tuntuu ettei oo saanut näppejä pidettyä erossa tuosta miehestä 🫢

Nyt illalla ollut tosi kovat jomoilut, niin että tuntuu takalistossa asti. Siihen loppukin ne halut sitte 😂 Oon päättänyt että jos selviin dpo 12 asti ilman menkkoja, niin sitten testaillaan. Muutoin odotellaan kärsivällisesti josko sieltä eksyvät paikalle.

Ketkäs täällä piinailee nyt? Dpo 0, ja ovis hyödynnetty oikein tehokkaasti! Tuntuu ettei oo saanut näppejä pidettyä erossa tuosta miehestä 🫢

Nyt illalla ollut tosi kovat jomoilut, niin että tuntuu takalistossa asti. Siihen loppukin ne halut sitte 😂 Oon päättänyt että jos selviin dpo 12 asti ilman menkkoja, niin sitten testaillaan. Muutoin odotellaan kärsivällisesti josko sieltä eksyvät paikalle.
Hep, täällä nyt dpo4 eli piinailua parhaimmillaan.

Hep!
Kp 26/27

Oireeton edelleen 🤷🏻‍♀️

Takaisin