Raskaaksi 2022

Olikin huono kokemus. En ottanut kuvaa vaan itkin. Se oli näkyvä viiva mutta ku se meni nyt näin ja suututtaa ja edelleen itkettää vaan. Ei testi ilman hcg reagoi ja vasta dpo12 ja luteaali on mulla 14 et dpo15 alkaa menkat. Paineen tunnel mikä ollut joka kerta on nyt ja uskon et dpo8 testi oli vaan evaporaatioviiva. Testissä kuitenkin viiva nii miksi tuomio tommonen. Hcg mittaus ensi viikolla joka tapauksessa. Toivottavasti sunnuntaina olisi testi selkee plus
Epäselvissä tilanteissa voi myös omakustanteisesti käydä ilman lähetettä mittauttamassa verestä hcg ☺️ Esim synlabilla tämä on mahdollista, eikä maksa kun tyylii 30€, mutta onpas nyt hienoa että saitte lähetteen labraan 👏🏻👏🏻 Toivotaan että tulisi joku selkeys teille !

Epäselvissä tilanteissa voi myös omakustanteisesti käydä ilman lähetettä mittauttamassa verestä hcg ☺️ Esim synlabilla tämä on mahdollista, eikä maksa kun tyylii 30€, mutta onpas nyt hienoa että saitte lähetteen labraan 👏🏻👏🏻 Toivotaan että tulisi joku selkeys teille !
Mielenkiinnosta kurkkasin niin 39,50€ + palvelumaksu 17,50€

Olikin huono kokemus. En ottanut kuvaa vaan itkin. Se oli näkyvä viiva mutta ku se meni nyt näin ja suututtaa ja edelleen itkettää vaan. Ei testi ilman hcg reagoi ja vasta dpo12 ja luteaali on mulla 14 et dpo15 alkaa menkat. Paineen tunnel mikä ollut joka kerta on nyt ja uskon et dpo8 testi oli vaan evaporaatioviiva. Testissä kuitenkin viiva nii miksi tuomio tommonen. Hcg mittaus ensi viikolla joka tapauksessa. Toivottavasti sunnuntaina olisi testi selkee plus
Tosi outoa, että noin aikaisilla päivillä antaa tuomion keskenmenevästä raskaudesta haalean viivan takia. Mulla oli kuopuksesta testi vielä nega tossa vaiheessa.

Tosi outoa, että noin aikaisilla päivillä antaa tuomion keskenmenevästä raskaudesta haalean viivan takia. Mulla oli kuopuksesta testi vielä nega tossa vaiheessa.
Apua, kemiallinen. Ei keskenmenevä. Oon kirjoittanut ihan mitä sattuu ilmrisesti. Mutta - ihan samaa mieltä ja en osannut Sanoa mitään sitten. Mies oli kans et ei asiallinen varsinkin kun dpo12 eikä esim rv6 tmv.... En tiedä tajusiko se mitä me sanottiin vai oliko jotain meit vastaan mut asiatonta ja tylyä. Joten odottelen nyt ja sunnuntaina testi tai ma jos ei menkat tuu. Ei kyl yhtään semmonen pms olo.

Rintojen arkuus uupuu, ummettaa ja muutenkin on erilainen olo. Mutta mies lupasi tehä valituksen ja rauhoitteli minua

Kiitos kaikesta sympatiasta! Joo ensi viikolla mennään ja nyt koitetaan unohtaa toi uskomattoman typerä ihminen! Korjaan, kemiallinen eikä keskenmenevä. Kirjoitin itkuissani väärin

Kp 25/27

Tuntuu että taas flunssa iskisi ja koko ajan kylmä 😕
Lämmöt ihan normaalit.

Ja vasta kk sitten olin oikein kunnon räkätaudissa 🤦🏽‍♀️

Rinnat ehkä? Vähän täyteläisemmät mut ei kuitenkaan kunnon turvoksissa tai älyttömän kipeät mitä ennen menkkoja yleensä 🤔

Ei oo mielestäni kyllä kallista, jos on vähäänkään epäselvyyttä oman tilanteen suhteen ☺️ Pieni hinta mielenrauhasta !
Harvemmin kuitenkaan se yksittäinen hcg arvo on ratkaisu vaan tarvitaan useampi mittaus jotta nähdään miten se nousee, koska sehän on se olennaisin. Normaalivaihtelu eri viikkojen aikana on hcg:ssä kuitenkin ihan valtava joten yksittäisestä arvosta vai saada myös vaan lisäahdistuksen.

Tämän aamun kuivahtanut testi. Onkohan plussa? Minä unenpöpperössä tein aamulla testin ja kömmin takaisin sänkyyn kun en uskonut että vielä olisi + 😁
Pitää kohta tehdä uusi niin saa tuoreet tulokset 😂

Liitteet

• 84CF9537-FD06-4CF8-97CD-E11C5A7C53A5.jpeg
    84CF9537-FD06-4CF8-97CD-E11C5A7C53A5.jpeg
    191.2 KB · Katsottu: 98
Tämän aamun kuivahtanut testi. Onkohan plussa? Minä unenpöpperössä tein aamulla testin ja kömmin takaisin sänkyyn kun en uskonut että vielä olisi + 😁
Pitää kohta tehdä uusi niin saa tuoreet tulokset 😂
Se on kyl ihan just plussa . Kun teet uudestaan niin on varmasti plussa 😌

Ja voi perhanan perhana. Eilen illalla piti talletella. No sovittiin perinteinen tapa ja ooteltiin että lapset nukahtaa. Vanhin ramppaa vessassa. Aloin sohvalla pilkkii. Totesin ettö kuppi tänään ku yks on hereillä ja mä nukahdan justiin. Joo Ok kohta meen. No mies alkaa pilkkii ja tarraan varpaista ett nyt ennenku säki nukahdat. Arvaatkaa onnistuiko? Ei tietenkään. Minä kilttinä vaimona ett no aamull varmaan kerkee. Teetkö sit. Joo hän tekee.
Nui vai ovi kävi ja läks töihin. EI MUISTANUT. Iltapäivällä voi olla jo myöhästä 🥺 koska ei mulla kipuja ole nyt ainakaan ollu. Pakko silti jatkaa vielä muutama päivä tallettelut varuiksi. Mutta jos se eilen tosiaan jo oli niin yhden varaan jäi 😞 ja se oli Dpo-2. Onneksi se kuitenkin tuli ihan sisään kun sit edellinen ei kyllä kohteesta matkaa alapäähän edes viikossa 🙈

Tä oli sit vika kerta kun olen ilman tikkuja. Silti epätietoinen kun näin aikasin ovis ja kuitenkin nyt selkeät kivut mut silti epäilen itseeni.

Se on kyl ihan just plussa . Kun teet uudestaan niin on varmasti plussa 😌

Ja voi perhanan perhana. Eilen illalla piti talletella. No sovittiin perinteinen tapa ja ooteltiin että lapset nukahtaa. Vanhin ramppaa vessassa. Aloin sohvalla pilkkii. Totesin ettö kuppi tänään ku yks on hereillä ja mä nukahdan justiin. Joo Ok kohta meen. No mies alkaa pilkkii ja tarraan varpaista ett nyt ennenku säki nukahdat. Arvaatkaa onnistuiko? Ei tietenkään. Minä kilttinä vaimona ett no aamull varmaan kerkee. Teetkö sit. Joo hän tekee.
Nui vai ovi kävi ja läks töihin. EI MUISTANUT. Iltapäivällä voi olla jo myöhästä 🥺 koska ei mulla kipuja ole nyt ainakaan ollu. Pakko silti jatkaa vielä muutama päivä tallettelut varuiksi. Mutta jos se eilen tosiaan jo oli niin yhden varaan jäi 😞 ja se oli Dpo-2. Onneksi se kuitenkin tuli ihan sisään kun sit edellinen ei kyllä kohteesta matkaa alapäähän edes viikossa 🙈

Tä oli sit vika kerta kun olen ilman tikkuja. Silti epätietoinen kun näin aikasin ovis ja kuitenkin nyt selkeät kivut mut silti epäilen itseeni.
Tuo yksikin kerta voi kyllä riittää, ja kummiski dpo -2 on jo aika likellä ovista 😊

Kyl mie taidan tämän päivän merkata Dpo -1 🤩 ja jo kp 16!! Rupee vihdoin kuulostamaan meitsin normikierrolta.

Liitteet

• 0B18008E-4581-45AE-AE7E-820E2F5269B3.jpeg
    0B18008E-4581-45AE-AE7E-820E2F5269B3.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 95
Nämä on niin herkkiä aiheita, että vaikea kirjoittaa siten, ettei loukkaisi ketään.

Mulla on aiemmin ollut kkm josta olin todella syvissä vesissä, ihan hirveä raskausaika (ei ollut normaali), ja tosi haastavat ekat 6kk vauva-aikaa. Olin monta vuotta todella katkera muille, joilla oli ns.normaali raskaus tai hyvin nukkuva lapsi. Oon vasta viime aikoina päässyt työstämään asioita ja ammattiapua hain ja sain vasta tänä vuonna, kun tiedostin että uusi yritys ja raskaus saattaa nostaa vanhat pelot ja traumat pintaan. Joten tietyllä tavalla osaan ehkä samaistua negatiiviseen tunteeseen, mikä saattaa herätä muiden plussaamisesta. Muistan saaneeni paniikkikohtauksia kkm jälkeen ja vaikeista ajoista jäi haitallista stressikäyttäytymistä, millä pakenin omia tunteitani. Nämä voi olla todella vaikeita asioita käsitellä.

Nuo ajat oli niin raskaat, että meni tämä 6 vuotta ennen kuin olin henkisesti siinä pisteessä, että uskalsin antaa luvan toiselle lapselle. Pitkään olin sitä mieltä, ettei meille toista tule. Kuitenkin kuluneen vuoden aikana on tapahtunut herätteleviä tapahtumia, jotka ovat pistäneet miettimään omaa arvomaailmaa, sitä mikä on kaikista tärkeintä ja mille haluaisi vielä antaa mahdollisuuden, vaikka tämä arki meneekin taas ihan uusiksi ja odotusaika ei tule olemaan helppoa. Oli todella iso juttu jättää ehkäisy pois. Toivon todella, että kenenkään ei tarvitsisi kokea keskenmenoja tai lapsettomuutta.

Täällä 4+0/dpo12 ja iltatestikin on nyt selkeästi positiivinen. ❤️ Nyt oon niin kiitollinen siitä, että tämä edes oli mahdollista (mietitytti jo meidän ikä..) ja että oon toistaiseksi voinut hyvin. Haastavat ajat ovat varmasti edessä ja enemmän siellä henkisellä puolella, vaikka varmasti fyysiselläkin kun on nyt jo ennestään vaivoja. Oon vielä rauhallinen ja unohdan välillä plussauksen, koitan edetä nyt päivä kerrallaan. Nyt vaan toivois, että kaikki sujuisi hyvin.

Toivon plussaonnea kaikille ❤️ jään taustalta seuraamaan tätä ketjua ainakin hetkeksi.
Mulla on melko sama toi kokemus että on ekasta raskaudesta ja vauva ajasta niin isot traumat että meni vuosia ennen kun aloin uskaltaa edes toivoa perheenlisäystä ja antaa itselleni luvan haaveilla. Vaikka 9 vuotta on ekasta niin silti ei ole kultareunoja niihin muistoihin tullut. Mutta olen päättänyt että seuraava on sitten korjaava kokemus.

Onnea paljon sinulle

Mulla on kaks edellistä kiertoa oviksen aikaan jomottanut ihan kunnolla oikeelta, nyt ei, vasemmalla lieviä tuntemuksia. Ja toissapäivänä bongasin jonkinlaista limaa, kun yleensä ei mitään vaikka kuinka kyttää. Nyt vähän toiveet nousee, voisko seuraavat pari viikkoa mennä pikakelauksella eteenpäin 🙈

Dpo 7 ja kyllä kaikenlaista oiretta ainakin pukkaa. Aamusta tuntui menkkamaista jomotusta muutaman tunnin ajan, ja nyt iltapäivästä sain seuraksi sänkyyn kaatavan päänsäryn ja ällön olon. 🤢

Toiveet kieltämättä vähän herää, mut en uskalla innostua kuitenkaan sen enempää vielä kun voihan tällaset olot johtua taas ihan mistä vaan. 🥴

Olin jo riemuissani, kun valkovuoto alkoi mennä runsaammaksi ja selkeesti muuttua vähän valkuaismaiseksi. Mutta ovistestit edelleen haaleita ja nyt yhtäkkiä tönään on tuntunut, että vuotoakin on jotenkin vähemmän. 😕 Mitenkäs valkovuoto muilla on käyttäytynyt, jos ovulaatioita ei ole kierrossa ollut? Alan vähän heittää toivoani siitä, että ovuloisin tässä kierrossa ollenkaan.

No nyt on saatu tehtyä vielä kuppitalletus, toivottavasti oli munasolu hengissä vielä jos se jo eilen irtosi. 12-24h se vissiin sinnittelee?
Mutta kun en satavarma voi olla nyt kun tikut ei ollu pelissä tällä kiertoa niin jatketaan silti talletuksia vielä jokatoinenpäivä kunnes tuntuuvarmalta.

Mutta ei auta ku laittaa sormet taas ristiin ja toivoa parasta. 🤞

On tää ja hölmöä kun pienintäkin vaivaa ja nipistelyä alkaa kuuntelemaan 😂
Pienikin nipistely tai vihlasu alavatsalla: ”nonii, tulihan se/alkohan se menkkajomotus” 🤦🏽‍♀️

🤷🏻‍♀️

Takaisin