Raskaaksi 2022

@Kuuttituutti jee, olispa kiva kun sais piinailukaverin suurinpiirtein samassa menemään 🤩

Mulla on ennen ovista ollut päänsärkyä ja ihan aavistuksen tissikipua. Eilen oli semmoset nuppijumit, ja tänään pikkusen vihloo vasenta tissiä, että eiköhän tuo ovis oo tuloaan ainakin tekemässä 😊 viime kierrossa olin merkannut kp 15 päänsärkyä.

Jotenkin on tämän kierron osalta ihan rauhallisin mielin taas. Keskustelin työterveyshoitajan kanssa tuosta lyhkäisestä luteaalista (oli siis alunperin ihan muita asioita) ja sieltä tuli kommenttia että ehottomasti voin pyytää lähetettä gynelle ja katsotaan mitä tilanteelle voitaisiin tehdä.
Ajattelinkin nyt että yritetään se puoli vuotta, eli tammikuulle ja jos ei sillonkaan oo kuulunut mitään, niin käyn gynen juttusilla.

Nyt voi lopettaa testailun 😍😂

Liitteet

• C412C441-CC41-4A01-9190-D9FA38ADA926.jpeg
    C412C441-CC41-4A01-9190-D9FA38ADA926.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 104
  • image.jpg
    image.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 108
Mulla on nyt kuukautiset 10-11 päivää myöhässä ja viikon kestänyt oikeanpuoleinen vatsakipu, jota on tutkittu. Mitään syytä ei löytynyt. Ainoat epäilyt on jonkinlainen kysta. Munasarjoja tai umpisuolta ei tosin edes näkynyt normiultrassa. Gynelle ei pääse ainakaan pariin kuukauteen, ellei mene yksityiselle.

Taisi mennä haaveet raskaudesta toistaiseksi, sillä tuskin tapahtuu ovulaatiotakaan, jos keho on näin sekaisin. Pelottaa kasvatella sisällään jotain vuotohäiriökasvainta, joka voi poksahtaessaan tuhota paikat... 😥

Saatiin lähete verikokeisiin. Lääkärissä todella haalea viva testissä jonka mieslääkäri totesi ilman syytä keskenmeneväksi koska niin haalea. Eihän sen vielä pitäisikään olla mitenkään näkyvä. Aamulla olin tekemässä testiä mutta koirat oli rikkonut molemmat. Sekä digin että normin. Suoraan sanottuna vituttaa ja oksennus lensi ekaa kertaa. Tiedän et olen raskaana mutta pelottaa että kesken menee kun progetukea en saanut sitten kun lekuri oli ihan onneton

Hei voiko ovis tulla yhtkkii jo kp10? Normisti on kp12-14 mutta nyt on ihan ku menkkakivut vasemmalla . Ei oo kertaakaan tuntunu näin kovin. Pistelyä ollut menkkojen jälkeen päivittäin?

Onko joku syy miksi yhtäkkii näin kova kipu ja vielä näin ajoissa ?

Saatiin lähete verikokeisiin. Lääkärissä todella haalea viva testissä jonka mieslääkäri totesi ilman syytä keskenmeneväksi koska niin haalea. Eihän sen vielä pitäisikään olla mitenkään näkyvä. Aamulla olin tekemässä testiä mutta koirat oli rikkonut molemmat. Sekä digin että normin. Suoraan sanottuna vituttaa ja oksennus lensi ekaa kertaa. Tiedän et olen raskaana mutta pelottaa että kesken menee kun progetukea en saanut sitten kun lekuri oli ihan onneton
Olis kiva nähdä kuva siitä testistä jonka mukaa lääkäri todennu keskenmenon 🤔 eikai lääkäri ny testin perusteella sitä voi noin vain sanua🤷🏼‍♀️ Onko mitattu hcg aiemmi?

Olis kiva nähdä kuva siitä testistä jonka mukaa lääkäri todennu keskenmenon 🤔 eikai lääkäri ny testin perusteella sitä voi noin vain sanua🤷🏼‍♀️ Onko mitattu hcg aiemmi?
Olikin huono kokemus. En ottanut kuvaa vaan itkin. Se oli näkyvä viiva mutta ku se meni nyt näin ja suututtaa ja edelleen itkettää vaan. Ei testi ilman hcg reagoi ja vasta dpo12 ja luteaali on mulla 14 et dpo15 alkaa menkat. Paineen tunnel mikä ollut joka kerta on nyt ja uskon et dpo8 testi oli vaan evaporaatioviiva. Testissä kuitenkin viiva nii miksi tuomio tommonen. Hcg mittaus ensi viikolla joka tapauksessa. Toivottavasti sunnuntaina olisi testi selkee plus

Hei voiko ovis tulla yhtkkii jo kp10? Normisti on kp12-14 mutta nyt on ihan ku menkkakivut vasemmalla . Ei oo kertaakaan tuntunu näin kovin. Pistelyä ollut menkkojen jälkeen päivittäin?

Onko joku syy miksi yhtäkkii näin kova kipu ja vielä näin ajoissa ?
Kyllä voi heitellä, normaalia.

Esim mulla yks kierto ovis oli kp11-12 seuraavassa kierrossa kp14-15

Olikin huono kokemus. En ottanut kuvaa vaan itkin. Se oli näkyvä viiva mutta ku se meni nyt näin ja suututtaa ja edelleen itkettää vaan. Ei testi ilman hcg reagoi ja vasta dpo12 ja luteaali on mulla 14 et dpo15 alkaa menkat. Paineen tunnel mikä ollut joka kerta on nyt ja uskon et dpo8 testi oli vaan evaporaatioviiva. Testissä kuitenkin viiva nii miksi tuomio tommonen. Hcg mittaus ensi viikolla joka tapauksessa. Toivottavasti sunnuntaina olisi testi selkee plus
Jännä et ne teki vaa jonku liuskatestin?
Tollasessa epäilyssä pitäis tehä ihan veresta eli P-hcg (plasmasta)

Takaisin