Yritän edelleen pitää pääni ja odottaa sinne ens viikon keskiviikkoon (tiistaina pitäis alkaa)Jaahas, kukas meinaa testaa nyt loppuviikosta?
Nyt kp24/27
Ja oireettomana mennään
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yritän edelleen pitää pääni ja odottaa sinne ens viikon keskiviikkoon (tiistaina pitäis alkaa)Jaahas, kukas meinaa testaa nyt loppuviikosta?
Vielä voi tulos hyvinkin muuttuaNjääh mä testailin yli-innokkaana dpo 8 ja dpo9, puhdasta negaa. Ehkä vielä huomenna dpo 11 kerran..
Mä sain kans keskiviikkona digiin 2-3vkoa ja ajattelin että se ois viimeinen testi. Todennäkösesti ei jää viimeiseksi vaan haen vielä digin ja haluan sen +3vkoa digiinNyt voi lopettaa testailun
No samaa mietinMä sain kans keskiviikkona digiin 2-3vkoa ja ajattelin että se ois viimeinen testi. Todennäkösesti ei jää viimeiseksi vaan haen vielä digin ja haluan sen +3vkoa digiin
Rauhassa vain Hyvältä näyttää !Koska testejä oli kaapin pohjalla niin päätin seurata tilannetta ja mulla mitä ilmeisemmin on siis tosi suuri ero aamun ekalla ja tokalla pissalla. Haaleampi otettu ekasta ja toinen tokasta. Nyt voin taas rauhoittua, ehkä siellä onkin kaikki kunnossa.
View attachment 116679
View attachment 116680
Mulla itseasiassa kävi vielä niin, että se yks digi jonka tein oli viallinen niin saan uuden tilalle, joten kerta kiellon päälleNo samaa mietin
Hyvä syy siis testailla vieläMulla itseasiassa kävi vielä niin, että se yks digi jonka tein oli viallinen niin saan uuden tilalle, joten kerta kiellon päälle
Olis kiva nähdä kuva siitä testistä jonka mukaa lääkäri todennu keskenmenon eikai lääkäri ny testin perusteella sitä voi noin vain sanua Onko mitattu hcg aiemmi?Saatiin lähete verikokeisiin. Lääkärissä todella haalea viva testissä jonka mieslääkäri totesi ilman syytä keskenmeneväksi koska niin haalea. Eihän sen vielä pitäisikään olla mitenkään näkyvä. Aamulla olin tekemässä testiä mutta koirat oli rikkonut molemmat. Sekä digin että normin. Suoraan sanottuna vituttaa ja oksennus lensi ekaa kertaa. Tiedän et olen raskaana mutta pelottaa että kesken menee kun progetukea en saanut sitten kun lekuri oli ihan onneton
Olikin huono kokemus. En ottanut kuvaa vaan itkin. Se oli näkyvä viiva mutta ku se meni nyt näin ja suututtaa ja edelleen itkettää vaan. Ei testi ilman hcg reagoi ja vasta dpo12 ja luteaali on mulla 14 et dpo15 alkaa menkat. Paineen tunnel mikä ollut joka kerta on nyt ja uskon et dpo8 testi oli vaan evaporaatioviiva. Testissä kuitenkin viiva nii miksi tuomio tommonen. Hcg mittaus ensi viikolla joka tapauksessa. Toivottavasti sunnuntaina olisi testi selkee plusOlis kiva nähdä kuva siitä testistä jonka mukaa lääkäri todennu keskenmenon eikai lääkäri ny testin perusteella sitä voi noin vain sanua Onko mitattu hcg aiemmi?
Kyllä voi heitellä, normaalia.Hei voiko ovis tulla yhtkkii jo kp10? Normisti on kp12-14 mutta nyt on ihan ku menkkakivut vasemmalla . Ei oo kertaakaan tuntunu näin kovin. Pistelyä ollut menkkojen jälkeen päivittäin?
Onko joku syy miksi yhtäkkii näin kova kipu ja vielä näin ajoissa ?
Jännä et ne teki vaa jonku liuskatestin?Olikin huono kokemus. En ottanut kuvaa vaan itkin. Se oli näkyvä viiva mutta ku se meni nyt näin ja suututtaa ja edelleen itkettää vaan. Ei testi ilman hcg reagoi ja vasta dpo12 ja luteaali on mulla 14 et dpo15 alkaa menkat. Paineen tunnel mikä ollut joka kerta on nyt ja uskon et dpo8 testi oli vaan evaporaatioviiva. Testissä kuitenkin viiva nii miksi tuomio tommonen. Hcg mittaus ensi viikolla joka tapauksessa. Toivottavasti sunnuntaina olisi testi selkee plus
Ihan samaa mieltä! Ikinä ei oo noin huonoo kokemusta! Valitamme kylläJännä et ne teki vaa jonku liuskatestin?
Tollasessa epäilyssä pitäis tehä ihan veresta eli P-hcg (plasmasta)