Raskaaksi 2022

Onnea @Viivi92 ja @Karolii viel kertaalleen!

Mulla dpo12 ja aamulla vielä testaan et mille näyttää. Aamuseksi sattui tietyssä asennossa ja tosiaan krampannut oudosti kohtua, ihan outo uusi tunnel ja nyt rinnat turpoaa mut ei oo yhtään kipeet. Myös on turvotusta jaloissa ja ihme nuha kun nenä tukossa ja korvat menee lukkoon. En tiedä onko joku flunssa vai voisko olla alkava raskaus. Sen näkee myöhemmin.... Viimeistään maanantaina jos ei menkat ala

Onkohan tämä nyt ihan normaalia kun yhtäkkii alkoi oudot krampit ihan alhaalla et jouduin menee kyyryyn. Just ku Quasimodo nii kuin joku mainitsi täällä.
Säteilee ihan alapäähän semmosen viiltokivun ja valkovuoto holskaa. Outoa ja pelottavaa jopa

Onnea @Viivi92 ja @Karolii viel kertaalleen!

Mulla dpo12 ja aamulla vielä testaan et mille näyttää. Aamuseksi sattui tietyssä asennossa ja tosiaan krampannut oudosti kohtua, ihan outo uusi tunnel ja nyt rinnat turpoaa mut ei oo yhtään kipeet. Myös on turvotusta jaloissa ja ihme nuha kun nenä tukossa ja korvat menee lukkoon. En tiedä onko joku flunssa vai voisko olla alkava raskaus. Sen näkee myöhemmin.... Viimeistään maanantaina jos ei menkat ala
Kiitos kovasti 😍 laitahan sitten kuvaa !!

Nyt on kp9 ja mulla jo eggikset 😳 Oon logannut päivää tai kahta ennen ovulaatiota parin kierron ajan . Vähän aikaisempi ovis ehkä? Jännä juttu muuten että melkein heti menkkojen loputtua mulla ollu pistelyy vasemmalla muniksissa. Ja tänään viimeks. Aikaisemmin ei ole ollut vasta kun ovulaation aikaan. Täytyy tunnustella nyt huomenna ja ylihuomenna onko jotain kipuilua.

Miehen lh tuli myös ja se oli viitteen yli . Maanantaina lääkäri ottaa kantaa.

Meinasin hakee ovistikut tänään mutta sain oltua hakematta 😅 Kyl on vaikeeta. Tää on mun yritys siis olla stressaamatta tätä liikaa 🙈😁

Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa, oi miksi tein sen... 🤦‍♀️
Ajattelin ihan huvikseni käyttää kaappiin jääneet rfsu testit. Noh tuon ylimmän tein aamuyöstä kun ei nukuttanut, ja siitä sitten säikähdin kun olikin niin haalea, toki siis märkänä oli tummempi kun tässä. Tein sitten aamulla toisen ja siitä tuli tummempi viiva muttei kuitenkaan tasavahvaa... Nyt on dpo 20 ja kontrollia vahvemman viivan sain pc:llä jo dpo 15. Kuinka verrannollisia nää on keskenään? :Grinning Face With Smiling Eyes:
20221027_155507.jpg

Ajattelin ihan huvikseni käyttää kaappiin jääneet rfsu testit. Noh tuon ylimmän tein aamuyöstä kun ei nukuttanut, ja siitä sitten säikähdin kun olikin niin haalea, toki siis märkänä oli tummempi kun tässä. Tein sitten aamulla toisen ja siitä tuli tummempi viiva muttei kuitenkaan tasavahvaa... Nyt on dpo 20 ja kontrollia vahvemman viivan sain pc:llä jo dpo 15. Kuinka verrannollisia nää on keskenään? :Grinning Face With Smiling Eyes:
View attachment 116662
Mäkään en koskaan saanut tasavahvoja viivoja rfsu:n testeillä ja raskaus etenee normaalisti 🤔

View attachment 116662
Tän rfsun testin viivat tosiaan hitaasti tummuu, varsinkin verrattuna pc. Sinuna en olis huolissaan, selkeät viivat on kumminkin. 😍 Onnea vielä!

Dpo 8 ja nega herkällä testillä. Onko toivoa muuttua vielä?

Näyttää lähiaikoina muilla jo silloin haamuilevan.

Voi elämä millaseksi mun elämä on mennyt. Tutkia nyt antaumuksella alapäätään ja miettiä että onko tää vuoto nyt tahmeeta vai jo voisko jo sanoa voidemaiseksi. Ja joka pitää vielä uittaa jotain tikkua pissassa. Ja sitten näistä avautuu vielä netissä! 🙄😅😂

Mut joo, vähän lisääntynyttä valkovuotoa tänään, mutta mene ja tiedä onko ovikseen menossa. Aika paksua vielä on. Kohdunnapukka ehkä aavistuksen pehmeämmän tuntuinen. Kp 13 (tai 12, ilmeisesti menkkojen ekaa tuhruvuotopäivää ei lasketa vielä?)
Äh, tää on nääntävää, kun on niin aloittelija, ettei vielä osaa lukea itseään, eikä osaa sanoa, kuinkahan monta päivää tällaisesta vaiheesta mahdollisesti menee ovulaatioon.

Mäkään en koskaan saanut tasavahvoja viivoja rfsu:n testeillä ja raskaus etenee normaalisti 🤔
Ihana kuulla, toivotaan että täälläkin kävisi näin. :Hugging Face::smiling face with heart-eyes:

Tän rfsun testin viivat tosiaan hitaasti tummuu, varsinkin verrattuna pc. Sinuna en olis huolissaan, selkeät viivat on kumminkin. 😍 Onnea vielä!
Kiitos :Two-hearts: Mulla oli vaan tossa jo jonkin verran huonovointisuutta ja nyt on ollut eilen ja tänään vaan jäätävät tissikivut ja nippailut. :No Evil Monkey: Vielä pitäis 12 päivää odotella ultraa. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Dpo 8 ja nega herkällä testillä. Onko toivoa muuttua vielä?

Näyttää lähiaikoina muilla jo silloin haamuilevan.
On toivoa, mulla kävi näin. Dpo9 näkyi "ehkä jotain", dpo10 värillinen todella haalea viiva ja dpo12 selkeä plussa (kontrolliviivaa paljon vaaleampi kuitenkin). Nuo dpo9,10,12 testit oli pregcheck testejä. Ne on varmaan oikeasti herkempiä kuin mitä pakkauksessa lukee... dpo8 oli pc täysin nega, samoin herkkä digitesti.

Mun veikkaus on sulle kaksosia :smiling face with heart-eyes:, tein toukokuussa pos testin dpolla 9 tai 10 ja dpolla 14 näytti digi ton 2-3vkoa, kaksi oli tosiaan matkalla mutta sitten eivät selvinneet kyydissä.
No onpa kurja 😔 joo jää nähtäväks, eikä kyllä oo suvussa kaksosia, mutta eihän sitä ikinä tiedä 😄 ois kyllä hurjaa 👀

No onpa kurja 😔 joo jää nähtäväks, eikä kyllä oo suvussa kaksosia, mutta eihän sitä ikinä tiedä 😄 ois kyllä hurjaa 👀

Erimunaiset kaksoset ovat geneettinen, koska 2 munasolun irtoaminen kulkee ns. Suvussa.
Identtiset taas ei ole geneettinen :)

Vielä on kyllä tosi hailurat viivat ovistesteissä, että taitaa mennä ensi viikolle. Jännä että noi limat tuli jo sillon pari päivää sitten ja jos ovis tulee viikonkin päästä 🤔

Viime kierrossakin ovis+ pärähti kp 21, ja nyt vasta meneillään kp 15. En taida siis pidättää hengitystä 😆

@Westo mahdollisesti päästään piinailemaan yhdessä. Mulla kp 11 ja tähän asti ovis ollut aina kp 16. Testejä en oo vielä uittanut mut jummijammi mitkä kivut. Nyt kun ois röntgenkatse niin näkis mitä siellä kasvaa 😅 toivottavasti joku maailmaan huikein megafollikkeli 😂

Takaisin