Raskaaksi 2022

Meikäläinen tilasi ovulaatiotestejä ja raskaustestejä kasan, nyt vaan pitäis saada viimeiset imetykset 1v kanssa lopeteltua ja oma kroppa käyntiin. Terveisin maaninen tikkuun pissaaja. :tears: Ovistikutteluiden avulla oon nuo 2 aiempaakin lastani saanut niin samalla tekniikalla jatkan. :Smirking Face:

Nyt äsken jotain ihme tuikkivaa tai semmosta jännää tunnetta tuli hetkellisesti suht voimakkaana kohdun tuntumilla ja tuli parit kerrat muutaman Min sisällä... Mikähän siel nyt oikein on meininki :Smirking Face:
Sillee ku ei yhtää enteile kuitenkaan menkkoja vaikka niitä jo masentelin.. Katsellaan.. Ei anneta koko toivon valua kuin vasta sitten veren mukana pöntöstä alas :Face With Tears Of Joy::Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:
Oon ailahteleva..:Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
Lämmöt edelleen 37 ja viimeksi oli Ed iltana laskenut jo normaaliksi kun seuraavana iltana alkoi vuoto :folded:

Muokattu viimeksi:
Täälläki on jonkulaisia oireita. Nyt illalla turvottaa ja närästää vaikka en oo vielä iltapalaa ees syöny :Face Without Mouth: aamulla tekis mieli testata uudestaan mut onko järkeä jos tänään oli puhdas nega pc liuska testillä ja nyt ois jemmassa vaan rfsu liuskoja. Nyt dpo8
Minen osaa olla testaamatta, en vaan pysty.. :Smiling Face With Open Mouth
Vaik sit masentaa se yks viiva ni aina siellä välissä on se pieni toivon pilke et mitä jos siihen nyt tulisikin ihan oikea toinen viiva...Jos teet huomenna aamulla sellaisen rfsu ennemin ja ylihuomenna pc?

:smiling-eyes:
Kävin viime talvena uusimassa pillerireseptin ja silloin gyne sanoi että varmaan saisin vielä lapsen jos haluaisin. Varasin helmikuun lopun puolelle ajan gynelle katsomaan miltä munasarjat nyt näyttää, juurikin sen takia että jos tilanne huonontunutkin niin turha tässä sitten on haaveilla. Ja huojentavaa kuulla, että hormonaalisen ehkäisyn jälkeen tilanne voi kyllä palautua paremmaksi limojenkin suhteen. Olihan mulla se kemiallinen raskaus heti pillereiden lopetettua muutama kk taaksepäin, mutta olen kuullut että se eka kierto olisikin erittäin hedelmällinen kun kroppa tekee kaikkensa käynnistyäkseen. Silloin oli ne limatkin.

No hyvä että menet, kyllä sieltä jonkunlaista mielenrauhaa kuitenkin saa aina kun asiantuntija tutkii :smiling-eyes:

Mulla oli just äsken digitaalisessa ovistestissä hymynaama. Viime yönä oli siis seksihetki, toivottavasti ens yönä onnistuisi varmistukset, sitten kyllä levätään.

Miten muuten ajoitatte nämä seksihetkenne? Itse oon ehkä vähän vanhanaikainen, mutta uskon siihen että jos illalla harrastaa seksiä ja sitten pitää jalkoja vähän ylempänä ja jää makailemaan yöksi sänkyyn niin siittiöillä on paremmat mahikset päästä asemiin. Toisen lapsen kohdalla tein näin ja tulin ensimmäisellä yrityksellä raskaaksi, en tiedä oliko tällä mitään osuutta asiaan. Mies olisi innokkaampi aina aamusta mutta itse joudun työaikataulujen takia lähtemään aamuisin sängystä kuin Naton ohjus niin tuntuu että varmasti ei siittiöt pysy siinä menossa mukana.

Bambi meil on näköjään samat piinapäivät! Tai mul on dpo5 (tai 6, oli edeltävä päivä semmoset kivut että mut aamulla oli tyhjä rinkula ni en tiiä oisko iltapäivällä tullu hymyä jo)
Mulla on alavatsa niin kipee että... Ja palelee... Nukuin päikkärit kahden viltin alla ja silti palelin :sad-face:
Mulla se kipu ainakin juurikin on se irtoamis kipu oviksessa ja joskus tosi voimakas! Ite aina lasken siitä päivästä tapahtuneeksi siis. :smiling-eyes:

No hyvä että menet, kyllä sieltä jonkunlaista mielenrauhaa kuitenkin saa aina kun asiantuntija tutkii :smiling-eyes:

Mulla oli just äsken digitaalisessa ovistestissä hymynaama. Viime yönä oli siis seksihetki, toivottavasti ens yönä onnistuisi varmistukset, sitten kyllä levätään.

Miten muuten ajoitatte nämä seksihetkenne? Itse oon ehkä vähän vanhanaikainen, mutta uskon siihen että jos illalla harrastaa seksiä ja sitten pitää jalkoja vähän ylempänä ja jää makailemaan yöksi sänkyyn niin siittiöillä on paremmat mahikset päästä asemiin. Toisen lapsen kohdalla tein näin ja tulin ensimmäisellä yrityksellä raskaaksi, en tiedä oliko tällä mitään osuutta asiaan. Mies olisi innokkaampi aina aamusta mutta itse joudun työaikataulujen takia lähtemään aamuisin sängystä kuin Naton ohjus niin tuntuu että varmasti ei siittiöt pysy siinä menossa mukana.

meillä myös ajoittuu iltaan sänkyhommat. Lapsia talo täys niin ei oikeen aamulla tai päivällä onnistu, lisäks molempien työt määrää kans aikalailla illoille noi hommat! :tears:
Ihan super tylsä vaihe kierrossa kun odottelee vaan ovista, joka on vasta ens viikolla luultavasti, hedelmällisimmät ajatkin alkanee vasta sunnuntaina :Grinning Face With Smiling Eyes: Tosin hyvä silleen kun miehellä nyt yövuoroa niin menis tää kierto ketuilleen jos tähän väliin tulis ovis. :Face Without Mouth:

meillä myös ajoittuu iltaan sänkyhommat. Lapsia talo täys niin ei oikeen aamulla tai päivällä onnistu, lisäks molempien työt määrää kans aikalailla illoille noi hommat! :tears:
Ihan super tylsä vaihe kierrossa kun odottelee vaan ovista, joka on vasta ens viikolla luultavasti, hedelmällisimmät ajatkin alkanee vasta sunnuntaina :Grinning Face With Smiling Eyes: Tosin hyvä silleen kun miehellä nyt yövuoroa niin menis tää kierto ketuilleen jos tähän väliin tulis ovis. :Face Without Mouth:
Joo sama homma, nyt kp9 :D pääsispä jo piinailee!

Joo sama homma, nyt kp9 :D pääsispä jo piinailee!

no hei täällä kans kp 9 :tears: flo ennustaa ovista kp18, mikä sit pitää paikkaansa jos luteaali on tässäkin kierrossa sen 12 pv niinkun kahdessa edellisessäkin :folded:

Tänään aamulla digi (sorruin) oli gravid raskaana 2-3 ! Siis voiko 4+2 olla jo 2-3? Huolestuin et Noniin nyt on liikaa hormonia jo.. huoh.

Oireina jäätävä väsymys, turvotus ja oksetus sekä silmiin koskee. (Luin että estrogeeni vois vaikuttaa jotenkin silmiin ja näköön, liekö näin sitten) ja haistan outoja asioita.

Edelleen keltavuotoa ja juilii välillä. Karmea nälkä joka ei vaan tyydyty ja himoitsen juustoraastetta

Tuo on ihan oikea tulos noille viikoille eli ei kannata huolestua, että olis liikaa hormonia :smiling-eyes: keskimäärin jos ovis on n. 2+0, niin 2-3 viikkoa hedelmöittymisestä on mun ymmärryksen mukaan just alkaen 4+x:thumbs-up: ja sit 5+x pitäis tulla se 3+ (toki näissä on paljon yksilöllistä vaihtelua, kun hcg:n nousu vaihtelee ja hedelmöittymisajankohta saattaa heitellä oletetusta)

Ja kuten tuossa jo aiemmin mainittiin, niin rv6 on kyllä kovin aikaisin ultralle, kun ei välttämättä näy edes sykettä vielä. Että kannattaa koittaa malttaa mieli sinne rv7 tai 8, vaikka se odottelu onkin piinaa.

Tuo on ihan oikea tulos noille viikoille eli ei kannata huolestua, että olis liikaa hormonia :smiling-eyes: keskimäärin jos ovis on n. 2+0, niin 2-3 viikkoa hedelmöittymisestä on mun ymmärryksen mukaan just alkaen 4+x:thumbs-up: ja sit 5+x pitäis tulla se 3+ (toki näissä on paljon yksilöllistä vaihtelua, kun hcg:n nousu vaihtelee ja hedelmöittymisajankohta saattaa heitellä oletetusta)

Ja kuten tuossa jo aiemmin mainittiin, niin rv6 on kyllä kovin aikaisin ultralle, kun ei välttämättä näy edes sykettä vielä. Että kannattaa koittaa malttaa mieli sinne rv7 tai 8, vaikka se odottelu onkin piinaa.
Luin nämä ja ehkä viisaampi odottaa sinne rv7 tai 8 niin ei sitten huolestu ettei näy syke tms

Luin nämä ja ehkä viisaampi odottaa sinne rv7 tai 8 niin ei sitten huolestu ettei näy syke tms

Joo, sitten on ainakin pitäisi sykkeen näkyä.
Tsemppiä piinailuun, mulla on nyt 4+3, niin melkeen samoissa mennään :smiling-eyes::Two-hearts:

Mulla on varhaisultra 24.1 eli sillon mun laskujen mukaan 6+2. Mulla taustalla kohdunulkoinen, niin siksi ultra jo rv7. Huh kun jännittää jo valmiiksi. Tulee pitkät kaksi viikkoa:No Evil Monkey:

Meillä myös iltaisin ja joka toinen viikonloppu kun on lapsivapaa niin silloin päivisinkin. Itse olisin heti aamusta virkeimmillään, mutta mies ei taas yhtään aamuihminen , joten päivällä jos saa niin sekin on parempi . Kun tulee plussa ovulaatiotestiin niin mielellään varmistaisin monet kerrat että siittiöitä on tarpeeksi, mutta yksikin kerta tietysti voi riittää .

Meillä myös jää puuhastelut iltaan. Välillä ei sitten enää vaan jaksa/huvita kun saanut pitkään odottaa että kaikki 4 lasta unessa.

Meillä myös iltaisin ja joka toinen viikonloppu kun on lapsivapaa niin silloin päivisinkin. Itse olisin heti aamusta virkeimmillään, mutta mies ei taas yhtään aamuihminen , joten päivällä jos saa niin sekin on parempi . Kun tulee plussa ovulaatiotestiin niin mielellään varmistaisin monet kerrat että siittiöitä on tarpeeksi, mutta yksikin kerta tietysti voi riittää .

Jep, onneksi onnistui eilen illalla vielä uudemman kerran varmistelut. Nyt on hirmuiset oviskivut, toivottavasti tää nyt riittäisi.

Meillä yleensä illalla myös mutta ei yleensä jäädä nukkumaan seksin jälkeen vielä. Jään kyllä makaamaan sänkyyn vähintään vartiksi seksin päätteeksi, jalkoja en ole nostanut seinälle mutta mietin pitäisikö vai onko se ihan huuhaata :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Jostain luin myös että lähetyssaarnaaja olisi otollisin asento lapsentekoa varten, liekö siinäkään mitään perää. Me ollaan kaikissa mahdollisissa asennoissa oltu miehen laukeamishetkellä mutta sitten vaan kierähdän selälleni makaamaan. Toivottavasti ei tullut liikaa infoa :Face With Tears Of Joy:

Meillä yleensä illalla myös mutta ei yleensä jäädä nukkumaan seksin jälkeen vielä. Jään kyllä makaamaan sänkyyn vähintään vartiksi seksin päätteeksi, jalkoja en ole nostanut seinälle mutta mietin pitäisikö vai onko se ihan huuhaata :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Jostain luin myös että lähetyssaarnaaja olisi otollisin asento lapsentekoa varten, liekö siinäkään mitään perää. Me ollaan kaikissa mahdollisissa asennoissa oltu miehen laukeamishetkellä mutta sitten vaan kierähdän selälleni makaamaan. Toivottavasti ei tullut liikaa infoa :Face With Tears Of Joy:

Ei tullut liikaa infoa, ihan sopivasti :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: joo ei näistä raskautumisvinkeistä oikein tiedä mikä oikeasti auttaa, mutta kannattaa kai kuitenkin kaikki keinot kokeilla, eihän siinä mitään häviäkään :Grinning Face:

Mä en voi uskoa tätä todeksi!! :red-heart::red-heart::loudlycrying::loudlycrying::loudlycrying:

Liitteet

• 20220112_083629.jpg
    20220112_083629.jpg
    156.7 KB · Katsottu: 180
  • 20220112_085103.jpg
    20220112_085103.jpg
    1,016.4 KB · Katsottu: 178
Takaisin