Raskaaksi 2022

Voi ihanaa että se inspiroi😍😍 muista että se tuntuu tuskaselle eka viikko ja sit se alkaa helpottaa👌🏻☺️ Sä pystyt siihen !!
Yritän aina muistaa et se helpottaa loppupeleissä yllättävän nopeasti 😁 mulla on vaan niin vahva se henkinenriippuvuus ja tapa et se jännittää miten osaa taas olla menemättä ulos esim kahvikupin kans😕 mutta josko nyt tulis sitten se plussakin nopeasti🤩
Tsemppiä myös sinne @Karolii, kauas sä oot nyt ollu polttamatta?

Yritän aina muistaa et se helpottaa loppupeleissä yllättävän nopeasti 😁 mulla on vaan niin vahva se henkinenriippuvuus ja tapa et se jännittää miten osaa taas olla menemättä ulos esim kahvikupin kans😕 mutta josko nyt tulis sitten se plussakin nopeasti🤩
Tsemppiä myös sinne @Karolii, kauas sä oot nyt ollu polttamatta?
Itelläki se tapa ollut paha ja sit ollu aina helppoo ku vähänkää tulee ”tylsää” ni aina kessuttelee.. 😂😂😂

Jätin kokonaa ny röökin pois sillo lauantaina (jos aamun savukkeita ei lasketa) ku sain pc ja digi varmistuksen😍 välil tehny iha hiton vaikeeta varsinki ku ny ollu pitkillä vapailla🤦🏼‍♀️ Ja mulla mies polttaa, se on kyllä kotona polttamisen jättäny ettei mulle tuu hiukoja 😬

Itelläki se tapa ollut paha ja sit ollu aina helppoo ku vähänkää tulee ”tylsää” ni aina kessuttelee.. 😂😂😂

Jätin kokonaa ny röökin pois sillo lauantaina (jos aamun savukkeita ei lasketa) ku sain pc ja digi varmistuksen😍 välil tehny iha hiton vaikeeta varsinki ku ny ollu pitkillä vapailla🤦🏼‍♀️
Joo just toi et jos on vähänkään tylsää niin tupakalle 🤦😂 ihan ku sille parille minuutille ei keksis parempaa tekemistä.
Ai että oot sissi 🤩 pysytään molemmat lujana! Sulla onneks siellä masussa hyvä motivaattori, mä voisin niin tulla perässä😉

Jätin kokonaa ny röökin pois sillo lauantaina (jos aamun savukkeita ei lasketa) ku sain pc ja digi varmistuksen😍 välil tehny iha hiton vaikeeta varsinki ku ny ollu pitkillä vapailla🤦🏼‍♀️ Ja mulla mies polttaa, se on kyllä kotona polttamisen jättäny ettei mulle tuu hiukoja 😬
Kyl se siitä helpottaa ajan kanssa💪 itsellä pahin se tapa ja ns. Stressin lievittäjänä. Raskaana ollessa motivoi olla polttamatta tieto siitä et kantaa elämää sisällään eikä haluu sen terveyttä vaarantaa, vaikka just omal ei oiskaa väliä. Tikkarit suuhun vaa, mul toimi hyvin👌 kahvi jäi itel alkuu vähemmälle sen takia ku itel pahin oli just se aamukahvi plus tupakki yhdistelmä.

Joo just toi et jos on vähänkään tylsää niin tupakalle 🤦😂 ihan ku sille parille minuutille ei keksis parempaa tekemistä.
Ai että oot sissi 🤩 pysytään molemmat lujana! Sulla onneks siellä masussa hyvä motivaattori, mä voisin niin tulla perässä😉
Todellaki tuut perässä. Masuasukki kyl motivoi, mut kyl se silti välil kysyy luonnetta tää homma😂😂

Kyl se siitä helpottaa ajan kanssa💪 itsellä pahin se tapa ja ns. Stressin lievittäjänä. Raskaana ollessa motivoi olla polttamatta tieto siitä et kantaa elämää sisällään eikä haluu sen terveyttä vaarantaa, vaikka just omal ei oiskaa väliä. Tikkarit suuhun vaa, mul toimi hyvin👌 kahvi jäi itel alkuu vähemmälle sen takia ku itel pahin oli just se aamukahvi plus tupakki yhdistelmä.
Mulla kans purkkaa ja mynthoneita, kokoaja pitää olla suus jotain😂 koskaa en oo oppinu komboa kahvi+tupakka😅 ensin tullu aina rööki ja sit vasta kahvi tippuu🤦🏼‍♀️😂

Dpo 12/13 melkeen jo tasavahat, joten eiköhän liuskailut oo tässä 😄

Liitteet

• 15FC8875-E46C-48D3-B793-33674FD5B956.png
    15FC8875-E46C-48D3-B793-33674FD5B956.png
    2.8 MB · Katsottu: 106
Tupakointi on hyvä lopettaa jo yritysaikana tai sitä ennen.
Hoidoissa pitää molempien olla lopettanut, ennen ei aloiteta hoitoja.
Kaikkialla ei kyllä olla niin tarkkoja. Mun puoliso poltti vielä harvakseltaan ku alotettii hoidot ja siihen ei kukaa mitää juuri sanonu. Suositteli lopettamaan. Lopetti ku tulin raskaaksi 😊
Mutta siis toki hyvä lopettaa! Vaikuttaa munasoluihin ja siittiöihin jne.

Täällä miehen labrat eilen kontrolloitu 2kk letrojen aloituksesta. Ei ole testot noussut yhtään. Lisäksi lh otettiin joka ei ole vielä tullut. Maksat onneksi pysyny hyvänä. Meinasin eilen että olisin tänään vielä hakenut ovistestit, mutta en taida hakea. Yritetään parhaamme mukaan ja sitten jäädä odottaa jos menkat tulee.

Ihanaa on että kaksi edellistä seggsytime ollaa päästy loppuun asti. Taidan yrittää ihan normikeinoilla seuraavankin kerran 😍

🙈
Ois muuten hauska, mun esikoinen on syntyny 10.7,

Nyt jos niin la menkkojen mukaan ois 11.7 🙈
Ai sullaki, munki esikoinen 10.7 syntyny😁 16.7 oli laskettu. Nyt olis laskettu menkoist laskettuna just toi 10.7. Mut itsellä usko tärppiin 0%. Flunssakin pukkas päälle, ei yhtään raskautunu olo.

Ai sullaki, munki esikoinen 10.7 syntyny😁 16.7 oli laskettu. Nyt olis laskettu menkoist laskettuna just toi 10.7. Mut itsellä usko tärppiin 0%. Flunssakin pukkas päälle, ei yhtään raskautunu olo.
Synty kiireellisenä sectiono 41+5 käynnistyksen jälkee ku ei edenny synnytys.

Olisipa jo sunnuntai ja silloin olisi dpo14. CB plustestiin tuli haalea viva mitä en jostain syystä saa kuvaan vaikka selkeempi kuin se aiempi. Siihen aiempaan kehittyi myöhemmin se evaporaatioviiva ja toikin on selkeempi reunasta. Muistan kyseisen testin evaporaatioviivan olleen ohuen ohut ja tumma. Toi mun on hyvin haalea ja vain paremmin näkyy juurikin reunasta

Uusintatestaus maanantaina jos ei menkat ala

Mulla tuli esikoisesta se flunssa ja sit turpos rinnat.
Mut tein silloin testin vaata kun menkat oli viikon myöhässä.

Nyt yk3 ja sama fiilis et ei kuitenkaa napannu taaskaan.
Oireettomana mennään vielä, ei siis menkkaoieritakaan 🤷🏻‍♀️

Mulla tuli esikoisesta se flunssa ja sit turpos rinnat.
Mut tein silloin testin vaata kun menkat oli viikon myöhässä.

Nyt yk3 ja sama fiilis et ei kuitenkaa napannu taaskaan.
Oireettomana mennään vielä, ei siis menkkaoieritakaan 🤷🏻‍♀️
Erilaisia mahajomoja ja vaihtelevaa pient tissiarkuutta on, mut luulen, et johtuu noist lugeist vaa. Täs kierros silti jostain syystä voimakkaampia ku viimekierros ku oli eka luge kierros. Ovistestin tein mielenkiinnosta kun r-testiä en oo uskaltanu tehä, mut hailua viivaa vaa.

Oliks sul ihan kunnon flunssa vai semmonen vähän vaa tukkone? Tääl iha kunno räkäflunssa.

Erilaisia mahajomoja ja vaihtelevaa pient tissiarkuutta on, mut luulen, et johtuu noist lugeist vaa. Täs kierros silti jostain syystä voimakkaampia ku viimekierros ku oli eka luge kierros. Ovistestin tein mielenkiinnosta kun r-testiä en oo uskaltanu tehä, mut hailua viivaa vaa.

Oliks sul ihan kunnon flunssa vai semmonen vähän vaa tukkone? Tääl iha kunno räkäflunssa.
Siitäkun on jo 12v ni en muista kunnolla 🙈
Jos oikein muistan ni vähänku alkava flunssa, ei kunnon räkätauti 🤔

Mulla menkkajomotukset oli nyt kp19-20
Nyt menossa kp23/27 eli ens viikon Ti pitäis alkaa

Takaisin