Mites vahvoja viivoja, onko kuviaEi ole syntyneitä kaksosia, mutta 2 viimeisintä raskautta kaksosraskauksia. Ja selvästi oli yksösiä vahvemmat viivat + digissä viikot edellä. Onnea plussasta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mites vahvoja viivoja, onko kuviaEi ole syntyneitä kaksosia, mutta 2 viimeisintä raskautta kaksosraskauksia. Ja selvästi oli yksösiä vahvemmat viivat + digissä viikot edellä. Onnea plussasta!
Mulla on joku 9v aikaa kun lopetin arkitupakoinnin. Varmaan vuoden pari täysin polttamatta kunnes sit termi juhlapolttaminen hiipi elämään ja se juhlatupsuttelu on kyllä mussa aika vahvasti kiinni. Etenkin kesä on "pahinta" aikaa Välillä voi tosin olla puolikin vuotta, ettei mee edes viinitellessä yhtään tupakkaa mut sit joskus voi mennä sit vaikka aski.Kuinkas moni täällä olevasta porukasta polttaa tupakkaa?
Siis mä sätin itseäni aina ihan hitosti tästä. Mä kuvittelen aina jotenkin ku menkat alkaa et nonii nyt se johtuu sit siitä ku siinä illanvietossa poltin nyt vaikka sanotaan ne 5 tupakkaa. Jotenkin sitä on antanu itelleen luvan siihen, et "vielä kun voi".@Karolii vähän hassusti muotoiltu, en siis oleta et raskaudun nopeemmin ku en polta, mut tarkotan et edesautan omilla terveemmillä valinnoilla ehkäpä
Tää on nii totta. Aina löytyy syy itekki ajatellu et se plussa on hyvä syy lopettaa vaa on tää pirun vaikeeta En tiiä millä nuijjalla pitäs itteesä kopauttaa että himo röökii katoaisMä oon kans vähän niinku tapa-tupakoitsija joskus menee enemmän ja joskus vähemmän. Raskausajat ollu aina polttamatta, mut sitten aloittanut uudestaan. Viimeksi lopetin siihen plussaan suoraan, eikä tehny ees tiukkaa, mut kun vuoto alkoi niin tottahan toki se polttaminen jatkui koska harmitti niin paljon. Kyllähän sitä tupakoitsija aina syyt keksii
Ei oo kyllä helppoa se lopettaminen vaikka olisikin tosi hyvä syy lopettaa.
Töissä varmaa paljastun heti, ku en enää ramppaakkaa tupakalla jatkuvasti@Karolii @Pahabarbi @Lilja35 samaistun. Täällä kans yks paatunu tupakoitsija. 13v tuli alotettua ja tapa tiukassa. Esikoisesta lopetin pari päivää ekan plussan jälkee ku viivat lähti vahvistuu ja olin koko raskausajan polttamatta. Tikkareita imeskelin alkuun pahimpiin himoihin mut nekin jäi nopee pois. Yllätyävän kivuttomasti meni ku plussaan asti meni aski päiväs nykyään onneks "vaan" puol askia. Kk esikon syntymä jälkee lähti palaa taas ku kuvittelin, et voin satunnaisesti polttaa sikaria yhen oluen kanssa, mut jäi sit päälle ja vaihdoin suosiol tupakkaa. Keskenmenneessä lopetin kans plussattuani mut sit ku meni kesken ni lähti palaa. Oon yrittäny tässä monta kk lopettaa, mut vaikeeta on ollu kaiken stressin ja ahdistuksen kanssa. Nyt tän kierron jälkee pakko lopettaa hoitojakin ajatellen. Tulee varmasti muuten satikutia polilta.
Mä paljastin ite itteni esikoisen alkuraskaudes (just ja just oli menkat myöhäs), appiukolle ku kehuskelin et lopetin tupaka ni arvas heti jostain syyst omat vanhemmat ei osannu yhdistääTöissä varmaa paljastun heti, ku en enää ramppaakkaa tupakalla jatkuvasti
Taitaa olla niin kuin meilläkin, että yksityisen gynen vastaanotto on toi 200€+ ja sitten perhe artella tms on kätilö jonka vastaanotto on alle satkunNo ei oo kyllä kallis meillä päin maksaa yksityisellä sen päälle 200€ melkein 300€
Meil on nii vähä noit tarjoajia. Terveystalo, mehiläinen, pihlajalinna (ei tee uä) ja joku gyneasema helppo rahastaaTaitaa olla niin kuin meilläkin, että yksityisen gynen vastaanotto on toi 200€+ ja sitten perhe artella tms on kätilö jonka vastaanotto on alle satkun
Kyllä, juuri näin. Hedelmöitysklinikalla käytiin just itse viime raskaudessa, silloin se hinta ei kyllä ollut ehkä kuin jonkun 149€, ja nyt täällä on sen 193€ tms yllättäen päädyttiin muualleMeil on nii vähä noit tarjoajia. Terveystalo, mehiläinen, pihlajalinna ja joku gyneasema helppo rahastaa
Meinaatkos millon testailla ?Täälläkin vasta kp 20/27
dpo 6-7
Ihme menkkamaista juilintaa tänään
Valkovuotokin outoa
Yritän pitää pintani niin kauan kun on kp 28Meinaatkos millon testailla ?
I feel you toi on ehkä se kaikista hitain päivä itellä meni nyt luteaali ihmeen nopsaan, mut olikin paljon ylitöitä ja muutakin ohjelmaaDpo 7 ja aika mateleeeeeeeee…
Eipä sen kummempia oireita.. tai kun mä en osaa sanoo mikä on normikierron oiretta ja mikä ehkä raskauteen liittyvää on niin vähän kokemusta normikierroista kun oon ollu kierukan ”uhri” , ei oo siis ollu kuukautisia.
Hyvää huomenta kaikille