Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samassa tylsässä vaiheessa mennään, kp 11.Onnea plussanneille
Täällä tylsä vaihe kp10. Flo ennustaa ovista perjantaille, ja aika hyvin noi ennusteet on osunut oikeaan aikaisemminkin. Jotenkin semmoinen olo, että viitsinkö edes testata sitä, jos mentäisiinkin tää kierros joka toinen päivä-taktiikalla. Niinpä niin, kumminkin viimeistään keskiviikkona testaamassa
Tässä kohtaa sitä on taas varovaisen optimistinen, josko tällä kertaa jo olisi meidän vuoro. Sitten samalla kuitenkin laskee, että jos ei tälläkään kertaa tärppää, niin on enää yksi mahdollisuus saada plussa testiin tän vuoden puolella
Een mä ainakaan ihan lähipäivinä jos ollenkaan ku eilen tein ja oli 1-2Meinaatko viikkodigiä tehdä.. voipi näyttää jo 2-3viikkoa kun noin vahvat viivat
Siis munki mielestä on tosi vahvaa viivaa aiemmissa raskauksissa oon plussannu dpo10 suht haalealla, mutta näkyvällä viivalla mut ei oo kyllä näin vahvaa ollut ja dpo 11 on vain siinä tapauksessa että ovis tuli n. 12h ovisplussasta (mikä kyllä ihan mahdollista kun oli ne kovat kivut illalla) hehSiis nyt on kyl tosi vahva viiva dpo10/11 onkohan siel kaksoset!
Oma dpo12 esikoisest ollu läheskää noo vahva hyvä ku dpo15 oliSiis munki mielestä on tosi vahvaa viivaa aiemmissa raskauksissa oon plussannu dpo10 suht haalealla, mutta näkyvällä viivalla mut ei oo kyllä näin vahvaa ollut ja dpo 11 on vain siinä tapauksessa että ovis tuli n. 12h ovisplussasta (mikä kyllä ihan mahdollista kun oli ne kovat kivut illalla) heh
Ei meillä kummankaan puolella oo kyllä kaksosia, mutta kerta se ois ensimmäinenkin
Täällä myös dpo6. Ei kyllä mitään oireita..ei edes tissit oo kipiänä vaikka terot ja luget käytössäOma dpo12 esikoisest ollu läheskää noo vahva hyvä ku dpo15 oli
Täällä dpo6 eikä mitää erityisen mielenkiintost. Mahajuilimisia enemmän ku viime kierros ja tissit myös ehkä aremmat, mut voi johtuu myös lugeist. Toisaalta viime kierroski oli luget mut jopa vähemmä mahajuilei ku aiemmin. Aivastuttaa ja välil tuntunu repäsy ja nivuskipua samal mut tänkin "oireen" kokenu ilman plussaa.
Mulla on RFSU:n herkkä testi ja pari normia, muuta ei oo tällä hetkellä kun mistään lähikaupoista ei muita tunnu löytyvän, enkä oo ainakaan vielä saanu aikaiseks tilata.@persikkainen millä meinasit testata?
On ne kyllä aika shaibaa ainakin aikaisessa testailussa et jos mahis ni ehdottomasti pcVai onko noi rfsu:n testit olleet ihan shaibaa? Että pitäisköhän hankkia pc:n testejä, tai apteekin sikakalliita?
Mulla näyttää viivat samalta kuin sulla! Joko sulla on oireita ilmennyt?Hyvin näkee mite viiva vahvistunu
Muut tietenki kuivia jo paitsi alin
Entäs noi raskauskeijun omat? Onks ne ollu hyviä aikasessakin?On ne kyllä aika shaibaa ainakin aikaisessa testailussa et jos mahis ni ehdottomasti pc
Mulle melkein jokaiseen rfsu:n testiin ilmeni viiva, ja aina sai ihmetellä ja toisinaan myös pettyä kun muihin testeihin ei sit viivaa tullutkaan. Lopulta toi PC:n viiva on itellä ollut luotetuin eikä ne oo ees älyttömän kalliita. Apteekin omaan tuli kans joku haamuilu, mikä osoittautui siis negaksi itellä.Vai onko noi rfsu:n testit olleet ihan shaibaa? Että pitäisköhän hankkia pc:n testejä, tai apteekin sikakalliita?
Mulla ei oo kokemusta raskauskeijun omista. Ompa jännä, meiltä löytyy melkein jokaisesta kaupasta noita pc:n testejä!Entäs noi raskauskeijun omat? Onks ne ollu hyviä aikasessakin?
Pitää kattella että mistä mää pc:t vetäsen ellen tilaa, kun niitä sain tosiaan vielä vuodenvaihteessa lähikaupassa, mut nyt ei oo k-marketissa, ei ässässä, ei tokmannilla, ei supermarketissa... Mihkä ne on kadonneet?
Pari päivää tissit ollu iha järkyn kipeet, tänää ei onneks yhtä pahat. Alavatsalla, nivusis ja reisis sellasta poltetta. Kahvi tökkiny tänää.Mulla näyttää viivat samalta kuin sulla! Joko sulla on oireita ilmennyt?