Raskaaksi 2022

Entäs noi raskauskeijun omat? Onks ne ollu hyviä aikasessakin? 😁
Pitää kattella että mistä mää pc:t vetäsen ellen tilaa, kun niitä sain tosiaan vielä vuodenvaihteessa lähikaupassa, mut nyt ei oo k-marketissa, ei ässässä, ei tokmannilla, ei supermarketissa... Mihkä ne on kadonneet? 😭
No onpa outoa ettei löydy. Noista tilaustesteistä mulla ei oo kokemuksia 😌

Pari päivää tissit ollu iha järkyn kipeet, tänää ei onneks yhtä pahat. Alavatsalla, nivusis ja reisis sellasta poltetta. Kahvi tökkiny tänää.

Mites sulla?
Mulla on aika vähän ollut oiretta, ja siks jopa ihmettelen että ollaanko tässä raskaana vai ei. Tänään siis dpo 19. Yöunet oon mennettänyt heti plussan jälkeen, joten olkoon se oire, viikonloppuna ei aamu 6 pidemmälle unta riittänyt😄 Tänään ehkä hieman etonut välillä, nännit kipuilee toisinaan, mutta muuten on aika normaali olo.

Mulla on aika vähän ollut oiretta, ja siks jopa ihmettelen että ollaanko tässä raskaana vai ei. Tänään siis dpo 19. Yöunet oon mennettänyt heti plussan jälkeen, joten olkoon se oire, viikonloppuna ei aamu 6 pidemmälle unta riittänyt😄 Tänään ehkä hieman etonut välillä, nännit kipuilee toisinaan, mutta muuten on aika normaali olo.
Hyvältä kuulostaa👌🏻 Pitää nauttia vielä kun ei kauheesti oireile😂 ootko testannu ny viivan vahvistumista enää?

• Tykkään
Reaktiot: AAK
Hmmh, ehkä pitää virlä tänään käydä kurkkaamassa toi S-market ja Sale uudestaan ja jos ei oo, niin kuvittelis Prismasta löytyvän... Jos ei muuten niin ei auta kuin tilata jostain tai mennä jollain muulla. Noh, kattoo nyt, onhan tässä vielä pari päivää aikaa. 😁

Oliko noi testit mitä @Viivi92 käytit ni pc:n herkkiä/normeja/muita? 😊

Hyvältä kuulostaa👌🏻 Pitää nauttia vielä kun ei kauheesti oireile😂 ootko testannu ny viivan vahvistumista enää?
Joo sanoinkin, että eiköhän tässä vielä tuu kirottua raskausoireita.. oon testannut ja vahvoja viivoja antaa, tän kyseisen kuvan parin tunnin pidätyksellä.

Digin ostin myös ja testaan todennäköisesti loppuviikosta, jotta saan siihen viikot nousemaan ja sit voin lopettaa testaamisen🙏🏼 varhaisultra varattu reilun parin viikon päähän.🥺

Liitteet

• 42356AC7-C22D-411C-B686-046E40A8A96F.jpeg
    42356AC7-C22D-411C-B686-046E40A8A96F.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 92
Joo sanoinkin, että eiköhän tässä vielä tuu kirottua raskausoireita.. oon testannut ja vahvoja viivoja antaa, tän kyseisen kuvan parin tunnin pidätyksellä.

Digin ostin myös ja testaan todennäköisesti loppuviikosta, jotta saan siihen viikot nousemaan ja sit voin lopettaa testaamisen🙏🏼 varhaisultra varattu reilun parin viikon päähän.🥺
Onpas hyvä viiva 😍 mullakin digi kummittelee kaapis, mut yritän säästää sitä loppu viikolle/ ens viikolle😂 ajattelin tehä pc:t keskiviikkona ja perjantaina, kun niitäki viel kaks on 👌🏻 mitkä päivät sul on varhaisultraan mennes? Maksaako teillä päin ultra kui paljo😬

• Tykkään
Onpas hyvä viiva 😍 mullakin digi kummittelee kaapis, mut yritän säästää sitä loppu viikolle/ ens viikolle😂 ajattelin tehä pc:t keskiviikkona ja perjantaina, kun niitäki viel kaks on 👌🏻 mitkä päivät sul on varhaisultraan mennes? Maksaako teillä päin ultra kui paljo😬
Mulla ei enää oo pc kotona, joten yritän malttaa olla enää testaamatta ennen digiä! Sullakin kyllä hyvät viivat jo😍 Mulla on vähintään 7+1 ultran aikoihin, tää laskettu oviksesta kun oli niin loppukierrosta. Menkoista laskettuna muutaman päivän pidemmällä.

Mennään ite Perhe Artelle Tampereelle ja siellä näytti olevan varhaisultra 69€ 😊

Mulla ei enää oo pc kotona, joten yritän malttaa olla enää testaamatta ennen digiä! Sullakin kyllä hyvät viivat jo😍 Mulla on vähintään 7+1 ultran aikoihin, tää laskettu oviksesta kun oli niin loppukierrosta. Menkoista laskettuna muutaman päivän pidemmällä.

Mennään ite Perhe Artelle Tampereelle ja siellä näytti olevan varhaisultra 69€ 😊
No ei oo kyllä kallis😲 meillä päin maksaa yksityisellä sen päälle 200€ melkein 300€😬

Itekki ajattelin mennä joskus 7+ tai 8+ ultraan 😍 mitään en oo uskaltanu viel varata, en oo ees neuvolaa soittanu😬

Muokattu viimeksi:
  • Surullinen
Hmmh, ehkä pitää virlä tänään käydä kurkkaamassa toi S-market ja Sale uudestaan ja jos ei oo, niin kuvittelis Prismasta löytyvän... Jos ei muuten niin ei auta kuin tilata jostain tai mennä jollain muulla. Noh, kattoo nyt, onhan tässä vielä pari päivää aikaa. 😁

Oliko noi testit mitä @Viivi92 käytit ni pc:n herkkiä/normeja/muita? 😊
Ihan normi eli se 25miu mutta on paljon herkempi oikeesti. Monilla se on näyttänyt viivaa ennen kuin rfsu herkkä 🙂

Mä lopetin samalla ku lopetin pillerit. Myönnetään, et pari tullu sen jälkee poltettuu, mm ku menkat alkanu.
Lopetitko seinää vai käytiks jotai korviketta? Mä oon kyl koko yrityksen ajan polttanu mut paljo vähemmä ku normaalisti. Sit ekan plussan saatua lopetin seinää, ja ku se meni kesken nii ketutuksee sit jatkoin😂 nyt taas ku plussa pärähti ni lopetin, mut nyt se tuntuu jotenki paljo vaikeemmalle. No eiköhä se tästä helpota😂

@Karolii lopetin kans tietty siihen kun tein testin, mutta sit kun se meni heti kesken niin alotin uudestaan 😔 enkä oo onnistunut lopettamaan vielä, kun ei oo mitään "oikeeta" syytä. Vaikka tiedän ihan hyvin, että olis hyvä lopettaa jo yrittäessä. Mut se vaan on niin vaikeeta 😭

Lopetitko seinää vai käytiks jotai korviketta? Mä oon kyl koko yrityksen ajan polttanu mut paljo vähemmä ku normaalisti. Sit ekan plussan saatua lopetin seinää, ja ku se meni kesken nii ketutuksee sit jatkoin😂 nyt taas ku plussa pärähti ni lopetin, mut nyt se tuntuu jotenki paljo vaikeemmalle. No eiköhä se tästä helpota😂
Käytin pari päivää laastareita, mut en kokenu niist olevan hyötyä. Viimeks lauantaina itkin sängyssä 2 tuntii ku teki nii mieli tupakkaa, mut sit mietin tätä vauvahaavetta ja sitä et jos jotenki omil teoil pystyn nopeuttaa tätä, ni otan kaiken tän ”tuskan” vaa vastaan, ku palkinto on sit jotain korvaamatonta. 😊

@Karolii vähän hassusti muotoiltu, en siis oleta et raskaudun nopeemmin ku en polta, mut tarkotan et edesautan omilla terveemmillä valinnoilla ehkäpä 😂

Takaisin