Raskaaksi 2022

Täällä on meneillään kp37/29 eikä menkkoja kuulu. Yhdestä testistä sain jonkinlaisen haamun eilen, tänään taas negan. Mulla on alkanut olemaan alavatsakipuja, jotka säteilee välillä toiseen nivuseen saakka. Polttelee koko alavatsaa. Menin eilen jopa terveysasemalle, koska oikeasti säikähdin. Otettiin tulehdusarvot siellä (ok) ja kotiutettiin Litalgin-reseptin kanssa...

Tuntuu, ettei kukaan ota tosissaan. Itse olen varma, etten ole luulosairas tai " valeraskaana", vaan jotain on nyt meneillään tai vikana.

Huomenna ajattelin selvittää, mitä työterveys kattaa... jos saisi jonkin oikean tutkimusajan. Ei jäänyt turvallinen mieli terveysaseman lääkäristä.
Outoa, eikä terveysasema ottanu hcg 😦

Meilläpäin työterveys ei kata nykyään yhtään mitään muuta kun työperäisiä vaivoja (pk seutu ja HUS työnantajana)

Hei kertokaa ensikertalaiselle ovistikuttajalle, että miten nopeasti ovilaation lähestyessä sen testiviivan pitäisi tummua? Tapahtuuko yleensä vähitellen useamman päivän kuluessa vai lyhemmällä aikavälillä?

Jos siis nyt ensimmäisten luomumenkkojen jälkeen kierto olisi heti kunnossa, niin mun pitäisi ovuloida loppuviikosta. Testiviiva vain on vielä haalea. Mietin siis sitä, että onko mahdollista, että se ovulaatio olisi vielä viikonloppuna? Sekin on hyvin mahdollista toki, että en ovuloi vielä ollenkaan tässä kierrossa.
Tänään ollut vähön outoja vatsatuntemuksia ja hormonaaliselta vaikuttava migreeni.

Outoa, eikä terveysasema ottanu hcg 😦

Meilläpäin työterveys ei kata nykyään yhtään mitään muuta kun työperäisiä vaivoja (pk seutu ja HUS työnantajana)
Ei otettu hcg:tä, mutta jopa klamydia on nyt poissuljettu 🤣 Umpisuolta paineltiin hetki, etten oo käsiin kuolemassa...

Mulla työterveyteen kuuluu kattavasti avosairaanhoito ja erikoislääkärin konsultaatiot jne... Oon vaan niin uusi talossa, että joudun esihenkilöltä selvittelemään lisätietoa oman paikkakunnan käytännöistä. Olen ainut tällä paikkakunnalla, kun kollegat työskentelee muualla.

Tätäkin viestiä kirjoittaessa jomottaa ja "polttelee" koko ajan vatsalla 😮‍💨 Oikeaa puolta juilii välillä eri tavalla, aaltoilevasti.

Ei otettu hcg:tä, mutta jopa klamydia on nyt poissuljettu 🤣 Umpisuolta paineltiin hetki, etten oo käsiin kuolemassa...

Mulla työterveyteen kuuluu kattavasti avosairaanhoito ja erikoislääkärin konsultaatiot jne... Oon vaan niin uusi talossa, että joudun esihenkilöltä selvittelemään lisätietoa oman paikkakunnan käytännöistä. Olen ainut tällä paikkakunnalla, kun kollegat työskentelee muualla.

Tätäkin viestiä kirjoittaessa jomottaa ja "polttelee" koko ajan vatsalla 😮‍💨 Oikeaa puolta juilii välillä eri tavalla, aaltoilevasti.

Mikä sulla on tausta? Sitä siis tarkoitan, että ootko esim lopettanut ehkäisyn ennen tätä kiertoa tms, silloinhan kierto ei välttämättä ole vielä säännöllinen. Et voisko esim nyt vasta olla ovis? Sekin vois tehdä tuollaista toispuoleista kipuilua.

Hei kertokaa ensikertalaiselle ovistikuttajalle, että miten nopeasti ovilaation lähestyessä sen testiviivan pitäisi tummua? Tapahtuuko yleensä vähitellen useamman päivän kuluessa vai lyhemmällä aikavälillä?

Jos siis nyt ensimmäisten luomumenkkojen jälkeen kierto olisi heti kunnossa, niin mun pitäisi ovuloida loppuviikosta. Testiviiva vain on vielä haalea. Mietin siis sitä, että onko mahdollista, että se ovulaatio olisi vielä viikonloppuna? Sekin on hyvin mahdollista toki, että en ovuloi vielä ollenkaan tässä kierrossa.
Tänään ollut vähön outoja vatsatuntemuksia ja hormonaaliselta vaikuttava migreeni.

Jos loppuviikosta laskennallisesti ovis tulossa, niin ei välttämättä vielä viivat tummu. Mulla ei oo nyt kuvia edelliseltä kierrokselta, mutta muistaakseni torstaina oli vielä ihan haaleaa viivaa, ja perjantaina sitten jo tosi tumma.

Tuossa minun omista kuvaa😊 toi yksi erillinen oli sitten kp 12. Mulla siis vahvistui pikkuhiljaa mut sitte nopeesti kun oli THE päivä😊

Liitteet

• 667076DC-0455-4554-B12F-9CEF1518CD6F.jpeg
    667076DC-0455-4554-B12F-9CEF1518CD6F.jpeg
    2.1 MB · Katsottu: 102
  • 65331566-1BAD-4D93-80C2-EC9ECC057838.jpeg
    65331566-1BAD-4D93-80C2-EC9ECC057838.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 102

Se on tosi yksilöllistä. Täällä on välillä näkynyt tosi nopeasti tummuneita ja taas itse kuulun kerhoon et edellisenä päivänä tulee yleensä aika viittävaille plussa ja sit seuravana plussa. Parhaiten on tulokset vertailukelpoisia keskenään kun about samaan aikaan päivästä teet testin.

Mikä sulla on tausta? Sitä siis tarkoitan, että ootko esim lopettanut ehkäisyn ennen tätä kiertoa tms, silloinhan kierto ei välttämättä ole vielä säännöllinen. Et voisko esim nyt vasta olla ovis? Sekin vois tehdä tuollaista toispuoleista kipuilua.
Oon ollut ilman hormonaalista ehkäisyä jo useamman vuoden. Puhelimen muistissa on, että edelliset 21 kiertoa on tullut ajallaan. Toispuoleinen kipu alkoi jo perjantaina. Ikinä en ole ovista tuntenut, eikä kyllä ole ollut juuri kuukautiskipujakaan. (Mies)lääkäri ehdotti, että kuukautiset voipi olla vaan tuloillaan "ilman mitään sen kummempaa draamaa?" Mikä ei mieltä kyllä parantanut, kun koko navan aluinen alue on kuin tulessa 😐

Oliko muita, jotka tänään dpo8 🤩 nyt yövuorossa huomasin, että aivan TOSI hailakkaa vaaleanpunaista vuotoa tuli pyyhkäisyvuotona. Siitäpä se toivo heräsi ennestään, kun kuukautisiin vielä noin viikko aikaa.. saa nähdä, millonhan sitä lähtee sitten testaamaan. Ehkä odotan vielä pari päivää.

@Triteleia on mahdollista! Mullakin oli nyt tosi hailakkaa ja sahasi miten sattuu muutenki , kunnes plussapäivää edeltävänä päivänä lähti tummumaan ja sitten pärähti selkee plussa.

Oliko muita, jotka tänään dpo8 🤩 nyt yövuorossa huomasin, että aivan TOSI hailakkaa vaaleanpunaista vuotoa tuli pyyhkäisyvuotona. Siitäpä se toivo heräsi ennestään, kun kuukautisiin vielä noin viikko aikaa.. saa nähdä, millonhan sitä lähtee sitten testaamaan. Ehkä odotan vielä pari päivää.

@Triteleia on mahdollista! Mullakin oli nyt tosi hailakkaa ja sahasi miten sattuu muutenki , kunnes plussapäivää edeltävänä päivänä lähti tummumaan ja sitten pärähti selkee plussa.
Mulla EHKÄ dpo 6-7 tai sit 8-9 ?
Ota näistä ja selvää ku aikasemmin tätä pohdittiin 🤷🏻‍♀️ meen itekki jo laskuista sekasin 😂

Menkkajuilintaa oli pari pv sitten mut ei mitään muuta.
Ei edes rintojen pakotusta mikä yleensä alkaa viikkoa ennen menkkoja , viime kierrossa se oli ihan kamalaa ja yleensä helpottaa samantien ku menkat alkaa. Nyt kp 22/27

Meillä ei suostu enää ta ottamaan hcg vaikka pyytäis, varsinkaan verestä. Sanoi viimeks et raskaustestejä saa marketeista 🤦🏽‍♀️
Aiempi ta kyllä laitteli ku pyysin 😂

Huomenta! Tänä aamuna alkoi se testirumba. Ei ollut herkkiä testejä lähikaupassa niin ostin normeja. Jotain hailuraa omaan silmään näkyi.. piti muokata et sai kameraankin.. dpo8 siis pitäisi olla menossa .. 🤔

Liitteet

• Screenshot_20221026-073953_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20221026-073953_Photo Editor.jpg
    174.8 KB · Katsottu: 94
  • 20221026_064214.jpg
    20221026_064214.jpg
    151.4 KB · Katsottu: 89
Kerkesinkin joku aika sitten valitella, etten minä mitään limoja oo koskaan tunnistanut 😅 tänään kumminkin oli semmoset eggikset että terve. Ihme kyllä, vasta kp 13.

Vielä en ovistikkua uitellut, mutta muita siihen viittaavia oireita en ookkaan tunnistanut. Katotaan miten kauan tänä limailu jatkuu 🙈

Takaisin