Raskaaksi 2022

Dpo 7🥱🙄 ja aika mateleeeeeeeee…
Eipä sen kummempia oireita.. tai kun mä en osaa sanoo mikä on normikierron oiretta ja mikä ehkä raskauteen liittyvää🤔😊 on niin vähän kokemusta normikierroista kun oon ollu kierukan ”uhri”😊 , ei oo siis ollu kuukautisia.
Hyvää huomenta kaikille🥰
Joo täällä sama, matelee matelee.
Vaikka kp 21/27 mut dpo vasta 7-8
nii eihän nyt vielä ees näkyiskään herkässäkään testissä? 🤔
Mulla varsin kun eilen/toissapv juilintaa, voisko jopa olla kiinnittymistä tai sit vaan uus kierto herättelee itseään 🤷🏻‍♀️

Täällä myös tupakoiva ja luulen et savuttelu senku lisääntyi stressin takia kun yritykset alotettiin 🤦🏽‍♀️

Kun ei malta lopettaa testaamista 😂😂

Dpo 15

Liitteet

• 39F9C874-C9E9-41A3-8FAB-8D49984FDC87.jpeg
    39F9C874-C9E9-41A3-8FAB-8D49984FDC87.jpeg
    596.9 KB · Katsottu: 69
Ihanaa et täällä on kaikkien negojen jälkeen myös plussia tullu😍
Aina saa itsekin toivoa omaan tilanteeseen.

Täällä tänään 100 varmasti ovis. En siis ole tikutellut, mutta kauhee paine berberin puolella ja alamahalla. Limat loppui myös joten dpo0🥳 Aktiivista ollut viimeiset 3 päivää ilman paineita, joten toivoa on taas. Päätin etten testaile tässä kierrossa ennen kun menkat on myöhässä, yritän jättää kaiken stressin ja oireiden kyttäämisen taka-alalle. Koen että sitten ne menkat ei oo niin suuri pettymys, tai no tietty toivon ettei niitä tuliskaan 😀
Ollut jotenki tosi tyyni fiilis koko tän kierron, toivottavasti jatkuu myös loppukierron🥳
Mies lähtee taas viikoksi duunireissuun ja saan olla ihan vaan teinien kans. Josko pääsis duunireissun päätteeksi päräyttää plussatestin käteen 🤭

Moikka moi vanhoille ja uusille kirjottelijoille! Ihan en kaikkia sivuja lähteny taaksepäin selaamaan kun niitä olikin mun viime käynnin jälkeen tullu monta sataa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Paljon oli kuitenkin lähiaikoina plussia tullut joten onnea paljon matkalle :Two Hearts:
Meille tosiaan juhannuksen alla tuli keskenmenotuomio kaksosraskaudesta ja siitä meni kesä ja alkusyksy palautuessa henkisesti ja fyysisesti, oltiin jo miehen kanssa sen kaiken myrskyn keskellä sitä mieltä että annetaan olla koko homma, mutta niin se vaan, ehkä odotetustikin, mieli muuttui ja lähdettiin uuteen yritykseen. Eli tällä erää yk 1 menossa ja mahdollisesti dpo 9. Tässä kierrossa otan aika rennosti koska kerettiin vaan yhden kerran sänkyhommiin oviksen aikaan joten mahdollisuudet on aika pienet, mutta tästä se taas lähtee. :Person With Folded Hands:

Ihanaa syksyä kaikille! :Fallen Leaf:

Ja nyt kun tähän testailuun aloin, niin saatte vielä digin 😂😍 aij että mä ny toivon et tää jatkuu loppuun asti !!

Onnea @Viivi92 🥰😍

Lainaan tätä vanhaa viestiä, mutta ootko avannut tota testiä ja katsonut liuskaa/liuskoja millainen on sisältä. Kiinnostaisi!

Rupesin tässä (epätoivoissani) miettimään onko mulla kuitenkaan dpo 7-8.
Kp14 tein ekan ovis plussan, myös kp15 + limat (sit loppu testit kotoa)
Kp 16 vasemmalla polttelua
kp17 limat (oli jo aieminkin)
🙈

Hommailtu kp 10, 12 ja 14 ilta/yö

Lainaan tätä vanhaa viestiä, mutta ootko avannut tota testiä ja katsonut liuskaa/liuskoja millainen on sisältä. Kiinnostaisi!
Minä revin tänää kappaleiks ku meni hermot! Ilmeisesti joku maanantaikappale kun näyttö ei antanut mitään. Tässä kuva mitä löyty sisältä😂

Liitteet

• 036F301C-DE6E-4A62-A210-14B01FD75030.jpeg
    036F301C-DE6E-4A62-A210-14B01FD75030.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 158
Rupesin tässä (epätoivoissani) miettimään onko mulla kuitenkaan dpo 7-8.
Kp14 tein ekan ovis plussan, myös kp15 + limat (sit loppu testit kotoa)
Kp 16 vasemmalla polttelua
kp17 limat (oli jo aieminkin)
🙈

Hommailtu kp 10, 12 ja 14 ilta/yö
Vaikuttaisi siltä et kp 16 ollu jos tunnet ovulaation. Ovulaation testaaminen pitäisi lopettaa siihen ekaan plussaan. 🤔 limat tulee yksilöllisesti ☺️

Vaikuttaisi siltä et kp 16 ollu jos tunnet ovulaation. Ovulaation testaaminen pitäisi lopettaa siihen ekaan plussaan. 🤔 limat tulee yksilöllisesti ☺️
Joo se tulee aina selvästi aina vasemmalta kipuilee.

Eli sit oisko dpo 5? Vai jopa 4 😂

Joo se tulee aina selvästi aina vasemmalta kipuilee.

Eli sit oisko dpo 5? Vai jopa 4 😂
Ovis plussasta jos laskee ni dpo 6 mut jos irtoamisesti nii sanoisin dpo5🤔 näin äkkiseltää laskettuna😂

Ovulaatiokipu voi tulla ennen, samaa aikaa tai jälkeen irtoamisen🤔 joten 100% varmaksi en kyllä sanois mitää😂😂

Muokattu viimeksi:
Ovis plussasta jos laskee ni dpo 6 mut jos irtoamisesti nii sanoisin dpo5🤔 näin äkkiseltää laskettuna😂

Ovulaatiokipu voi tulla ennen, samaa aikaa tai jälkeen irtoamisen🤔 joten 100% varmaksi en kyllä sanois mitää😂😂
Me naiset ollaan niin ihmeellisiä otuksia oireidemme kanssa et voiko olla mistään varma 🙈
Sithän sen tietää jos menkkoja ei kuulu 🙈
Viimestään ultrassa (jos siinäkään) 🙊

Milloin plussa yleensä viimeistään pärähtää? Mulla on aiemmin näkynyt RFSU:n herkällä about dpo 14 ja dpo 16, mutta en ole silloin edes testannut aiemmin, joten en osaa sanoa milloin olisi aikaisintaan näkynyt. Nyt on about dpo 13 ja täyttä negaa näyttää. Oon vaan jotenkin niin uupunut näihin vastoinkäymisiin, että roikun vielä toivossa tämän kierron suhteen, vaikka kannattaisikin siirtää jo katse seuraavaan.

Milloin plussa yleensä viimeistään pärähtää? Mulla on aiemmin näkynyt RFSU:n herkällä about dpo 14 ja dpo 16, mutta en ole silloin edes testannut aiemmin, joten en osaa sanoa milloin olisi aikaisintaan näkynyt. Nyt on about dpo 13 ja täyttä negaa näyttää. Oon vaan jotenkin niin uupunut näihin vastoinkäymisiin, että roikun vielä toivossa tämän kierron suhteen, vaikka kannattaisikin siirtää jo katse seuraavaan.
Rfsu testejä en voi kyl ite suositella ollenkaa🤦🏼‍♀️

Oman ekan kunnon haamun sain dpo 10 pc:n liuskalla ☺️ Sitä ennen dpo 8-9 sain kasetti testillä käännettäviä haamusia. Molemmat on 25miu tarkkoja. Pc:lle annan kyllä ääneni eikä juurikaan hinnassa eroa rfsun kanssa. Ja toine mitä voin suositella on clearbluen digitestit, mut en niitä siniviivasia käyttäs. Antaa törkeitä virhe viivoja🤦🏼‍♀️

Rfsu testejä en voi kyl ite suositella ollenkaa🤦🏼‍♀️

Oman ekan kunnon haamun sain dpo 10 pc:n liuskalla ☺️ Sitä ennen dpo 8-9 sain kasetti testillä käännettäviä haamusia. Molemmat on 25miu tarkkoja. Pc:lle annan kyllä ääneni eikä juurikaan hinnassa eroa rfsun kanssa. Ja toine mitä voin suositella on clearbluen digitestit, mut en niitä siniviivasia käyttäs. Antaa törkeitä virhe viivoja🤦🏼‍♀️
Oon tosiaan käyttänyt vähän kaikenlaisia riippuen siitä, mitä sattuu kaapissa olemaan. Käytin kaikki raskauskeijun herkät siihen, kun piti kytätä, ettei viivaa enää keskenmenon jälkeen näy enkä ole saanut tilatuksi uusia. Muutama digi on odottamassa, mutta käytän niitä vasta sitten, jos jollain muulla testillä ensin näyttää jotain. Muista poiketen rfsu on mulla toiminut aina ihan prikulleen oikein. Toivotaan toki tällä kertaa, että on väärässä. 😄

Minä revin tänää kappaleiks ku meni hermot! Ilmeisesti joku maanantaikappale kun näyttö ei antanut mitään. Tässä kuva mitä löyty sisältä😂

Onko tää viikkodigi? Mihin tulee raskaana ja ne viikot?

Täällä on meneillään kp37/29 eikä menkkoja kuulu. Yhdestä testistä sain jonkinlaisen haamun eilen, tänään taas negan. Mulla on alkanut olemaan alavatsakipuja, jotka säteilee välillä toiseen nivuseen saakka. Polttelee koko alavatsaa. Menin eilen jopa terveysasemalle, koska oikeasti säikähdin. Otettiin tulehdusarvot siellä (ok) ja kotiutettiin Litalgin-reseptin kanssa...

Tuntuu, ettei kukaan ota tosissaan. Itse olen varma, etten ole luulosairas tai " valeraskaana", vaan jotain on nyt meneillään tai vikana.

Huomenna ajattelin selvittää, mitä työterveys kattaa... jos saisi jonkin oikean tutkimusajan. Ei jäänyt turvallinen mieli terveysaseman lääkäristä.

Takaisin