Raskaaksi 2022

Moikka kaikille, rekisteröidyin tänne juuri äsken ihan lukeakseni teidän juttuja ja saadakseni ehkä vertaistukea 🤩

Mulla tilanne on, että toivon olevani raskaana, mutta testit näyttää negatiivista. Nyt on kp34/29. Tosin kierron ainut yhdyntä oli kp20... Ovulaatiosta en tiedä, mutta jos nyt olisin raskaana, niin aika myöhäänhän se olisi ollut. Elättelen toivetta, että näin olisi käynyt, koska silloinhan testi ei vielä näyttäisikään välttämättä plussaa...

Piinaavaa tämä on, kun menkat on 4 päivää myöhässä ekaa kertaa ikinä. Enkä taatusti kuvitellut eilen illalla, kun iski sellainen oksettava olo. Rinnat on myös kipeät kainaloiden puolelta.

Testejä mulla on jemmassa, joten varmaan tulee testattua päivittäin niin kauan, kun on epätietoista.
Tervetuloa joukkoon 😍

@Karolii Isosti onnea!

@Viivi92 näkyy näkyy! Onnea sinnekin ja vahvistumista

Kp20 dpo7 jo. Ei oireita oikeastaan kuin ilmavaivoja ja sit yöllä millään saanut nukuttua. Metallin maku suussa tuli takas mut epäilen vahvasti et se johtuu ihan vaan alkavasta ientulehduksesta (tuntuu et koko ajan saa juosta hammaslääkärissä) ja muuta ei oo. Kiristävä tunne muniksissa on mut nää on niin yleismaailmallisia luteaalin ja kaiken muun oireita.
Toivon kovasti että tällä kertaa saisi pienokaisen syliin asti🥰
En tiedä kestäisikö psyyke toista keskenmenoa näin pienen ajan sisällä🤔🥺

@Karolii Isosti onnea!

@Viivi92 näkyy näkyy! Onnea sinnekin ja vahvistumista

Kp20 dpo7 jo. Ei oireita oikeastaan kuin ilmavaivoja ja sit yöllä millään saanut nukuttua. Metallin maku suussa tuli takas mut epäilen vahvasti et se johtuu ihan vaan alkavasta ientulehduksesta (tuntuu et koko ajan saa juosta hammaslääkärissä) ja muuta ei oo. Kiristävä tunne muniksissa on mut nää on niin yleismaailmallisia luteaalin ja kaiken muun oireita.
Toivottavasti säkin päädyt heinäkuisiin 😇😇

Toivottavasti säkin päädyt heinäkuisiin 😇😇
Kiitos <3 toivoisin kyllä. LA olis ovulaatioplussasta hääpäivä mutta kuukautisten alusta 4 päivää myöhemmin (mun luteaali on 14 päivää ja laskurit laskee sen 12 päivän mukaan. Toisaalta viime kierrossa mulla oli poikkeuksellisen lyhyt luteaali oireiden perusteella että voi ollakin et 26 päiväinen kierto tulossa.

Toivon kovasti että tällä kertaa saisi pienokaisen syliin asti🥰
En tiedä kestäisikö psyyke toista keskenmenoa näin pienen ajan sisällä🤔🥺
Se on aika hirveää, itsehän sanoin että jos tästä plussa tulee niin en suutu itselleni tai miehelle kun se menee kesken. Jotenkin suojelee itseään. Mulla alkoi vuoden välein ja nyt edellisin minusta oli viime kierrossa (kemiallinen) niin on hankala uskoa pysyvään

@Kimarala mun mies tekee reissuhommia, joskus ulkomaanhommissa mut useesti ympäri Suomea pyörii. Joissain kierroissa ei oo mitenkään päästy tallettelemaan, mut nyt onneks mies ajelee useesti kotiin illalla eikä jää hotelliin. Joskus menee edelleen kierto huti, mut sille ei mahda minkään.
Mä oon jotenki niin tottunut siihen että mies on paljon poissa, en varmaan osaisi enää olla jos se olisi enemmän kotona 😁

Vielä sen verran että kuten @Viivi92 taisikin sanoa: ihan kuin munasarjat olisi turvoksissa. Ilmavaivoja ja ummettaa niin vessassa käydessä on sit just semmonen olo kuin munikset olis turvoksissa. Jännä fiilis. Aivastelen myös ihan koko ajan ja jaloissa kylmä kylmä kylmä. Mulla nyt kohtu ja munasarjojen jutut säteilee raajoihin eli oviksen aikoihin puutuu kädet ja jalat ehkä ja menkkojen lähestyessä jalat ja tuntuu sitä inhottavaa hermosärkyä joka paikassa pitkin reisiä ja sääriä.

Muuten on väsynyt olo ja hiukan etoo. Ruoka ei maistu, alkoholi haisee hurjan pahalle ja sitten jalkapohjat ihan jääkalikat. Naama myös kiiltää ja se on mulla ollut raskauksissa oire.

Kunpa olisi, olen kuitenkin jotenkin menkkojen kannalla. Katsoin juuri että ens maanantaina tulisi menkat ja sanoin miehelle et hyvä juttu että olen vapaalla koska sunnuntaina on pitkä päivä töissä ja muutenkin joten kipujen kannalta hyvä päivä menkoille. Yleensä oon osunut oikeaan ja nytkin on olo että ei onnistunut

Onpa täällä tapahtunut paljon reilussa viikossa, aivan mahtavaa, onnea plussanneille 💗 Ja paljon toivoa ja voimia heille, jotka pidempään yrittäneet..

Mamixs×4, onko teillä siis viidennen lapsen yritys? Mua just mietityttänyt, vaihteleeko se yleensä paljonkin miten nopeasti tulee raskaaksi, samalla naisella..

inja, olisi kiva jutella vaikka yv. Mulla oli äärimmäisen raskas toisen lapsen vauva-aika.. just ekat 6kk kun hän valvotti ja itki paljon.. tästä jäänyt ihan trauma ja pelkää saman toistuvan. Että ristiriitaisin tuntein odotan kolmannen lapsen yrityksen aloittamista. Toivottavasti sä pääset pian yli vaikeista tunteista ja pystyt iloisin mielen odottamaan vauva-aikaa. Suurella todenköisyydellä se menee paljon paremmin. Mä en ainakaan enää vaadi itseltäni mitään liikaa. Tiedän, että olen liian väsyneenä tosi hermostunut ja alakuloinen. Olen itselleni tosi armollinen ja otan mahd paljon omia hetkiä myös.

Päätin juuri mennä ensi viikolla gynelle hedelmällisyyden arviointiin. Aloitan marraskuussa uudessa työssä ja sieltä ei halua heti olla pois. Soppari mulla nyt kesäkuun loppuun ja toivoisin niin vakinaistamista ennen äitiyslomalle jäämistä. Gyneltä haen mielenrauhaa, uskaltaako yrityksen aloittamisen siirtää ensi keväälle. Silloinkaan ei tosin taida olla vielä mun töiden jatkosta varmuutta. Mies meillä kovasti haluaisi jo aloittaa, hänelle olisi esikoinen. Mulla ikää 34v niin siksi mietityttää voiko hedelmällisyys jo olla alentunut. Mulla kokemus, että esikoista yritettiin 9kk. Toinen raskaus tärppäsi heti ja myös yksi keskenmennyt raskaus tärppäsi heti.
Moikka, joo tässä sun viestissä resonoi moni asia. Rekisteröidy, niin pystyy niitä yv laittaa :)

Ihanaa, kun plussia ropisee <3

Tissit ei oo turvonnut eikä arat niinkuin yleensä joka kierrossa. Eikä turvota, yleensä luteaalissa mulla turpoaa sormet ja kaikki mut nyt ei mitään. Onkohan tää hyvä vai huono juttu en tiedä. Närästää ja pierettää ja eilen seksin aikana pääsi tuhnu... anteeksi jos too much information mut puhutaanhan me limoistakin...

Ei sexy olo. Muutenkin olen ollut vähän haluton mut eipä sekään mitään varsinaista oireilua ole. Elämää vaan. Mutta olen onnellinen ja hyvällä tuulella kuitenkin. Hain testin jotta voin nyt testata negan. Älkää kysykö miksi mut jos tulee haamu myöhemmin niin sit ei ehkä oo vaan jotain hormonisekoilua

Tissit ei oo turvonnut eikä arat niinkuin yleensä joka kierrossa. Eikä turvota, yleensä luteaalissa mulla turpoaa sormet ja kaikki mut nyt ei mitään. Onkohan tää hyvä vai huono juttu en tiedä. Närästää ja pierettää ja eilen seksin aikana pääsi tuhnu... anteeksi jos too much information mut puhutaanhan me limoistakin...

Ei sexy olo. Muutenkin olen ollut vähän haluton mut eipä sekään mitään varsinaista oireilua ole. Elämää vaan. Mutta olen onnellinen ja hyvällä tuulella kuitenkin. Hain testin jotta voin nyt testata negan. Älkää kysykö miksi mut jos tulee haamu myöhemmin niin sit ei ehkä oo vaan jotain hormonisekoilua
Minkä testin hait ja millon aiot tehdä😍?

Ihanaa, vihdoin plussia😍❤️ Onnea onnea onnea!!!
Raskautumisoireita.. onko kellään ollut sellaista oiretta että alavatsassa kulkee nopeasti ikään kuin pieni kupla? Mulla oli heti ovulaation jälkeen pari kolme päivää kipuilua, olisko ollu just niitä kutsuttuja sukkapuikkokipuja🫤🤔 en tiedä ja sitte tuli heti perään nää kuplat..
Mullakin ollut heti oviksen jälkeen vastaavanlaisia tuntemuksia, nyt vasta dpo4 😅

CB negatiivinen, ovulaatiotesti ei hymyillyt mut ihan tosi tumma viiva siellä sisällä vaikkei saisi tulkita. Mut vain oviksen aikoihin on tumma ja nyt taas. Eipä se kerro mitään mut yritän huomenna aamulla testata herkällä testillä jos mies taipuu tahtooni. Sit olis dpo8 ja voisi ehkä jotain näkyäkin. Toki ens viikon puolivälissä olis viisainta mut haluan nyt tämänkin tehdä

Nyt kroppa käyttäytyy ihan ihmeellisesti. Menkat alko, mutta ne alko 2 päivää etuajassa. Yleensä on on suht runsasta vuotoa 2-3 päivää ja sen jälkeen tiputtelua, nyt oli ehkä päivän vähän runsaampi, ja tänään ~10 tunnissa kuppiin tuli ehkä alle teelusikallinen vuotoa.
Selässä erinäisiä kipuja mutta toisaalta en ikinä oo missään ergonomisessa asennossa, työssä enkä vapaa-ajalla, niin veikkaan että johtuu siitä 😂

Muokattu viimeksi:
Heräsin aamuyöstä vellomaan pahoinvointiin. Tein testin äsken. Ihan valkoinen nega edelleen. Menkat 5 päivää myöhässä. Rintoja on kivistänyt koko viikonlopun.

Toisaalta olen "lähes varma", että se plussa olisi sieltä vielä tulossa. Toisaalta pelkään, mitä jos niin ei käy? Onko jokin vikana? Tulisi kyllä matala mieli, kun olen ehtinyt jo odottamaan plussaa monenlaisten ajatusten kanssa.

Kurjaa on myös lähteä huomenna töihin tässä tilanteessa, kun ajatukset ei voisi vähempää olla siellä. Mun työ on vielä hyvin itsenäistä ajatustyötä itsekseni toimistossa... Blaah 😐

Hups. Piti testata vasta maanantaina seuraavan kerran 😂😂

Liitteet

• F6D8B27C-CC39-4584-8730-70BED8FFB90C.jpeg
    F6D8B27C-CC39-4584-8730-70BED8FFB90C.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 142
Takaisin