Raskaaksi 2022

Mulla on jotenki nii vahva tunne sun puolesta, että se ei oo pelkkä viivanpaikka😍 joten testiä vaa kehiin🥰
Viime yönäki kyllä herätty pissalle, mikä on hyvä merkki 🤗 mul vaan ei oo yhtään testiä ja pääsen testaa vasta kun kotiin pääsen, mut mietin et pc vai viikkodigi 🧐

Täällähän on oikein plussatuulet kääntynyt tänne ❤️ onnea niistä ja haamuidts. Jännät paikat ihanaa 😍

On: Ajattelin säästää rahani tässä kierrossa ja harrastellaan flon ennustaman ikkunan puitteissa ja sitten vain jäädään odottamaan menkkoja. Edelliskierrossa jäi muutama pc joten jos kun mulla on yks illanvietto tulossa niin sitä ennen vois testata. Ja jos tulee oviskipuja niin niiden perusteella sitten arvelee oliko vaiko eikö 😅 Ei oo pariin kiertoon nippaillut.

Tää taktiikka siis nyt”se onnistuu kun vähiten odottaa”. En ole vielä kokeillut.

Täällä osuis laskettuaika esikoisen syntymäpäivälle eli 10.10 jos tärppi kävis🙈 tuskimpa niin hauskaa sattumaa kävis.

Hei viime kierrossa pohdin tota seksinharrastamista luteliaalivaiheessa. Nyt plussia saaneena @Viivi92 ja @Karolii onko tullu harrasteltua oviksen jälkee? Mä päätin ite et jos tekee mieli ni harrastelen, ei esikoisen tärppikierrossakaan mitää pidempiä taukoja ollu.

Täällä osuis laskettuaika esikoisen syntymäpäivälle eli 10.10 jos tärppi kävis🙈 tuskimpa niin hauskaa sattumaa kävis.

Hei viime kierrossa pohdin tota seksinharrastamista luteliaalivaiheessa. Nyt plussia saaneena @Viivi92 ja @Karolii onko tullu harrasteltua oviksen jälkee? Mä päätin ite et jos tekee mieli ni harrastelen, ei esikoisen tärppikierrossakaan mitää pidempiä taukoja ollu.
Ei tullu kyllä harrasteltua oviksen jälkeen, oletettuun ovispäivään lopetettiin 😎

Pidettiin siinä sitten parin päivän huilitauko 😆

@Karolii ihanaa ! <3
@Viivi92 eiköhän se ole ihan oikea haamu 😍

Dpo8, hymystä 9 päivää ja Clearblue early antaa hyvin haaleaa haamua, liki olematon mut mitä jos onki sit ihan aito ??!! Liitteenä kuva josta tuskin näkyy mitään koska laatu ja tosiaan just ja just voisikin näkyä. No toivottavasti patin päivän sisällä vahvistuu ihan viivaksi asti

Liitteet

• 20221023_133822.jpg
    20221023_133822.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 205
Ei tullu kyllä harrasteltua oviksen jälkeen, oletettuun ovispäivään lopetettiin 😎

Pidettiin siinä sitten parin päivän huilitauko 😆
Niin siis ootte kuitenki luteliaalin aikana hommaillu?😁 mutjuu paljon tutkimuksia sen puolest et seksi luteliaalis vois jopa auttaa raskautumist mut sit joku tutkimus sanoo rt pitäs välttää. Enemmän kyl lukenu puolesta🤔

Niin siis ootte kuitenki luteliaalin aikana hommaillu?😁 mutjuu paljon tutkimuksia sen puolest et seksi luteliaalis vois jopa auttaa raskautumist mut sit joku tutkimus sanoo rt pitäs välttää. Enemmän kyl lukenu puolesta🤔
Me kyllä harrastettiin miehen kanssa peitonheilutusta joskus dpo6 aikaan, ei ainakaan vaikuttanut meillä mihinkään :)

Takaisin