Mulla on jotenki nii vahva tunne sun puolesta, että se ei oo pelkkä viivanpaikka joten testiä vaa kehiinMua jännittää tehdä uus testi ku nii mun tuuria et toi on joku ton testin viivanpaikka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on jotenki nii vahva tunne sun puolesta, että se ei oo pelkkä viivanpaikka joten testiä vaa kehiinMua jännittää tehdä uus testi ku nii mun tuuria et toi on joku ton testin viivanpaikka
Viime yönäki kyllä herätty pissalle, mikä on hyvä merkki mul vaan ei oo yhtään testiä ja pääsen testaa vasta kun kotiin pääsen, mut mietin et pc vai viikkodigiMulla on jotenki nii vahva tunne sun puolesta, että se ei oo pelkkä viivanpaikka joten testiä vaa kehiin
Ja toivon et sun tunne on oikeessaMulla on jotenki nii vahva tunne sun puolesta, että se ei oo pelkkä viivanpaikka joten testiä vaa kehiin
No jos ei osaa päättää nii molemmatViime yönäki kyllä herätty pissalle, mikä on hyvä merkki mul vaan ei oo yhtään testiä ja pääsen testaa vasta kun kotiin pääsen, mut mietin et pc vai viikkodigi
Toivottavasti oot oikeassa jotenki alko epävarmuus iskemään illallaIhan selvä plussa tuo @Viivi92 jo on. tuo testi on mulle ylituttu. Se viivanpaikka on valkoinen/harmaa eikä todellakaan noin törkeä!
Taisit ennustaa just et miten tulee käymäänNo jos ei osaa päättää nii molemmat
Se käsitys mullaki onKun eiks se viikkodigikin oo tosi herkkä? Tänään on siis dpo 9/10
KannatetaanNo jos ei osaa päättää nii molemmat
En usko et ois ollut vaan viivanpaikkaMua jännittää tehdä uus testi ku nii mun tuuria et toi on joku ton testin viivanpaikka
Toivotaan että pysyy katoin ni 6.7. tulis kyllä varsinainen synttärikuu ku ollaan miehen kaa molemmat heinäkuisia päivän erolla sit ois kolme rapua ja yks skorppariSe ois LA 5.7 jos pikkuinen pysyy matkassa eli kesävauva, sais siis koko kesän lomailla
Miten @Viivi92 oletko katsonut mikä olisi mahd la?
Me taas ollaan joulukuu ja tammikuu syntyneit mun miehen kans ni ois kiva saada vaihteluaToivotaan että pysyy katoin ni 6.7. tulis kyllä varsinainen synttärikuu ku ollaan miehen kaa molemmat heinäkuisia päivän erolla sit ois kolme rapua ja yks skorppari
Ei tullu kyllä harrasteltua oviksen jälkeen, oletettuun ovispäivään lopetettiinTäällä osuis laskettuaika esikoisen syntymäpäivälle eli 10.10 jos tärppi kävis tuskimpa niin hauskaa sattumaa kävis.
Hei viime kierrossa pohdin tota seksinharrastamista luteliaalivaiheessa. Nyt plussia saaneena @Viivi92 ja @Karolii onko tullu harrasteltua oviksen jälkee? Mä päätin ite et jos tekee mieli ni harrastelen, ei esikoisen tärppikierrossakaan mitää pidempiä taukoja ollu.
Niin siis ootte kuitenki luteliaalin aikana hommaillu? mutjuu paljon tutkimuksia sen puolest et seksi luteliaalis vois jopa auttaa raskautumist mut sit joku tutkimus sanoo rt pitäs välttää. Enemmän kyl lukenu puolestaEi tullu kyllä harrasteltua oviksen jälkeen, oletettuun ovispäivään lopetettiin
Pidettiin siinä sitten parin päivän huilitauko
Me kyllä harrastettiin miehen kanssa peitonheilutusta joskus dpo6 aikaan, ei ainakaan vaikuttanut meillä mihinkään :)Niin siis ootte kuitenki luteliaalin aikana hommaillu? mutjuu paljon tutkimuksia sen puolest et seksi luteliaalis vois jopa auttaa raskautumist mut sit joku tutkimus sanoo rt pitäs välttää. Enemmän kyl lukenu puolesta
Tähän testiin tulis toinen pystyviiva? Ainakin itse olisin erottavinani :) sehän ois hienoo!mut mitä jos onki sit ihan aito ??!!