Raskaaksi 2022

Täällä osuis laskettuaika esikoisen syntymäpäivälle eli 10.10 jos tärppi kävis🙈 tuskimpa niin hauskaa sattumaa kävis.

Hei viime kierrossa pohdin tota seksinharrastamista luteliaalivaiheessa. Nyt plussia saaneena @Viivi92 ja @Karolii onko tullu harrasteltua oviksen jälkee? Mä päätin ite et jos tekee mieli ni harrastelen, ei esikoisen tärppikierrossakaan mitää pidempiä taukoja ollu.
Meillä oli vähän pakollista taukoa kn arki meni ihan ristiin 😬 ei yleensä olla taukoja pidetty, jos on haluttanut 😂

@Karolii ihanaa ! :Heartred
@Viivi92 eiköhän se ole ihan oikea haamu 😍

Dpo8, hymystä 9 päivää ja Clearblue early antaa hyvin haaleaa haamua, liki olematon mut mitä jos onki sit ihan aito ??!! Liitteenä kuva josta tuskin näkyy mitään koska laatu ja tosiaan just ja just voisikin näkyä. No toivottavasti patin päivän sisällä vahvistuu ihan viivaksi asti
Sanoisin kyllä jotain näkeväni 😍

Mä näen sen livenä ja tuo toivoa koska se on noin haalea että hädin tuskin erottaa ja kuitenkaan dpot ei oo isot niin eihän sen kuuluisikaan vielä räiskyvä viiva olla

Juu pystyviiva toinen ja onhan siinä mut niin. Toivottavasti ei oo tolle testille ominaisuus et tulee viivanpaikka tms kun kuva otettu 2 min testin teon jälkeen

Apuvaa voisko olla? Ei oo yhtään oireita, ei satu tisseihin eikä oo turvotusta. Ihan normaali olo niin vähän epäusko mut niin toivon että nyt tarttuu tiukasti kiinni jos toi on viivan alku !

Kiitos naiset 🥰

Niin siis ootte kuitenki luteliaalin aikana hommaillu?😁 mutjuu paljon tutkimuksia sen puolest et seksi luteliaalis vois jopa auttaa raskautumist mut sit joku tutkimus sanoo rt pitäs välttää. Enemmän kyl lukenu puolesta🤔
Joo siis ollaan, mut ei niinku raskautumistarkoituksessa 😆

Yöpissalla ravaaminen ei pettänyt tälläkään kertaa 😭😭😍😍😍 on kyllä pc viivasta päätellen ollut ovis samana päivänä plussan kanssa 😇

Liitteet

• 70BECB77-C282-44CD-9FE9-17FA62F095D3.jpeg
    70BECB77-C282-44CD-9FE9-17FA62F095D3.jpeg
    3.6 MB · Katsottu: 180
@Viivi92 hei ihanaa onnea!! Ja tarrasukkia kovasti <3

Meillä olis sama LA suunnilleen parin päivän heitolla... toivottavasti toi hailura merkkaa nyt sitä itseään.. ylihuomenna jos uskallan testata uusiksi niin vois olla jo haamulainen selkeämpi

@Viivi92 hei ihanaa onnea!! Ja tarrasukkia kovasti <3

Meillä olis sama LA suunnilleen parin päivän heitolla... toivottavasti toi hailura merkkaa nyt sitä itseään.. ylihuomenna jos uskallan testata uusiksi niin vois olla jo haamulainen selkeämpi
Kiitos 🧡 toivottavasti se viivan alku olis ihan oikea 🤞🏼 Jännät päivät sielläkin!!

Ihanan paljon plussia nyt, onnea kaikille 🥰 Täällä vähän erilainen "plussa", miehen kanssa juteltiin vauvasta ja tällä kertaa oli miettinyt asiaa myös itsekseen. Miettinyt "huonojen" puolien lisäksi nyt myös niitä hyviä puolia. Eiköhän me pian aleta yrittämään 😍 oon niiiin onnellinen!!

Toi mun viiva on ehkä vähän epäilyttävän vahva 🤣 ei oo kyllä kaksosia suvussa, mutta mutta 🤣🤣

Takaisin