Raskaaksi 2022

Ja nyt kun tähän testailuun aloin, niin saatte vielä digin 😂😍 aij että mä ny toivon et tää jatkuu loppuun asti !!

Onnea @Viivi92 🥰😍

Liitteet

• DBCDF7E2-3299-4F6A-8612-1EF53FEB4002.jpeg
    DBCDF7E2-3299-4F6A-8612-1EF53FEB4002.jpeg
    2 MB · Katsottu: 106
Onnea, onko sulla dpo 11, kun ke dpo 8?

Onko tää joku herkkä digi?
Dpo 12 se ke oli dpo 9, mutta se eka haamulinen oli tehty sillo dpo 8 yöllä ennen puoltayötä😂 ku oon ollu yövuoroissa😂😍

En oo kyl yhtää varma mikä ton digin herkkyys on🤔🤔 voi olla 10miu. Toi on se testaa 6pv ennen menkkoja😂

Ihanaa, vihdoin plussia😍❤️ Onnea onnea onnea!!!
Raskautumisoireita.. onko kellään ollut sellaista oiretta että alavatsassa kulkee nopeasti ikään kuin pieni kupla? Mulla oli heti ovulaation jälkeen pari kolme päivää kipuilua, olisko ollu just niitä kutsuttuja sukkapuikkokipuja🫤🤔 en tiedä ja sitte tuli heti perään nää kuplat..

Nivusia ja reisiä kuumottaa, paineen tunnetta alavatsalla ja turpeet tissit. Ei kummempia☺️ Tai no en tiiä onko oire, mut en voi nukkua kyljelläni koska siitä tulee huono olo😂

Sulla mitää?
No toi viime yön pissaheräily ja välillä palelee ihan sikana. Tänää ei oo kyl ollu sitä menkkakipuilua. Ehkä myös väsyttää vähän enemmän ku normisti 😊

Onpa täällä tapahtunut paljon reilussa viikossa, aivan mahtavaa, onnea plussanneille 💗 Ja paljon toivoa ja voimia heille, jotka pidempään yrittäneet..

Mamixs×4, onko teillä siis viidennen lapsen yritys? Mua just mietityttänyt, vaihteleeko se yleensä paljonkin miten nopeasti tulee raskaaksi, samalla naisella..

inja, olisi kiva jutella vaikka yv. Mulla oli äärimmäisen raskas toisen lapsen vauva-aika.. just ekat 6kk kun hän valvotti ja itki paljon.. tästä jäänyt ihan trauma ja pelkää saman toistuvan. Että ristiriitaisin tuntein odotan kolmannen lapsen yrityksen aloittamista. Toivottavasti sä pääset pian yli vaikeista tunteista ja pystyt iloisin mielen odottamaan vauva-aikaa. Suurella todenköisyydellä se menee paljon paremmin. Mä en ainakaan enää vaadi itseltäni mitään liikaa. Tiedän, että olen liian väsyneenä tosi hermostunut ja alakuloinen. Olen itselleni tosi armollinen ja otan mahd paljon omia hetkiä myös.

Päätin juuri mennä ensi viikolla gynelle hedelmällisyyden arviointiin. Aloitan marraskuussa uudessa työssä ja sieltä ei halua heti olla pois. Soppari mulla nyt kesäkuun loppuun ja toivoisin niin vakinaistamista ennen äitiyslomalle jäämistä. Gyneltä haen mielenrauhaa, uskaltaako yrityksen aloittamisen siirtää ensi keväälle. Silloinkaan ei tosin taida olla vielä mun töiden jatkosta varmuutta. Mies meillä kovasti haluaisi jo aloittaa, hänelle olisi esikoinen. Mulla ikää 34v niin siksi mietityttää voiko hedelmällisyys jo olla alentunut. Mulla kokemus, että esikoista yritettiin 9kk. Toinen raskaus tärppäsi heti ja myös yksi keskenmennyt raskaus tärppäsi heti.
Meillä siis neljättä yritetään, iltatähti❤️ ja tilanne se että viimeksi heinäkuussa miehen siittiöt nolla. Lääkitys ollut ja elokuussa sai toisen lääkkeen joka pitäis piiskata sekä lh ta että fsh ta tuottamaan siittiöitä. Uudestaan tarkistetaan tilanne varmaan vasta tammikuussa.

Kiitos kaikille eilisistä kommenteista, rauhoittivat mieltä vielä entisestään. Vuotoa ei ole näkynyt ja jokin sisällä käski tehdä aamulla testin jossa testiviiva sitten olikin himpun verran kontrollia tummempi. :smiling face with heart-eyes: Tähän on hyvä lopettaa testailu ja siirtyä vaan odottamaan varhaisultraa. :Smiling Face With Smiling Eyes: 20221022_122235.jpg

Dpo4..luultavasti niin. Miten muilla samoilla päivillä tulijoilla...onko ollut minkään sortin oireita? Eikös se mahdollinen alkio ala saapumaan pikkuhiljaa kohtuun. Itsellä ainakin tuntuu ovulaatio tapahtuneen kun lämmöt huitelee 37. Oireita toki ei vielä ole. Keltarauhastukilääkkeeistä odottelen oireita.. rinnat ainakin ennen kipeytyneet 😁

Ihania plussia, onnea😍
Voi kunpa kaikki me muutkin saatais noi kaks viivaa tikkuun, josko tästä alkais sitten plussa-aalto🥰

On. Mähän en tässä kierrossa tikuttele, mennään ihan fiiliksen mukaan. Ovis on kyl tuloillaan, onneks mulla säännöllinen kierto niin pystyy oireiden perusteella päättelee. Meillä onneks on aktiivinen makkarielämä niin en ajoittele sänkyhommia, pannaan kun panettaa😂
Mä yritän ite kans vähän vähentää turhaa stressaamista kaikesta, oon ollu aina tosi kova ottamaan paineita kaikesta ja sehän nyt tuskin tekee hyvää. Työt on tuntunut jo hetken aikaa pakkopullalta kun on turhauttanut tää yrittäminen vauvarintamalla, yritän nyt keskittyy hyvinvointiin yleisesti josko siitä olisi apua.

Nää ihanat plussat on piristänyt omaakin päivää kummasti ❤️ hassua miten onnellinen voi olla ”tuntemattomien” puolesta 🫢

Minäkin päätin, että tässä kierrossa tikuttelen vaan oviksen ja sit ei testailla ellei menkat oo myöhässä. Paljon parempi fiilis on varmasti niin 😊 kp9 eikä ovistikkuja oo ees vielä haettu. Uskoisin että ovis sijoittuu tuonne kp 17-22 välille niin kassellaan tässä parin päivän sisään jos hakis ne tikut.

Ensinnäkin pahoittelut että näitä tänne laitan mutta ei oikeen ole muuta kanavaa purkaa ajatuksia. Mulla tuli tänään ja eilen päivällä ihan tosi vähän semmosta haaleen vaaleenpunasta vuotoa pyyhittäessä ja en tiedä kuvittelenko että tän aamun testi olis aavistuksen haaleempi kuin eilinen (ylin tän päivänen). Olen siis ihan rauhassa asian kanssa että menee kesken jos menee, haluisin vaan kuulla teidän kokemuksia ja näkemyksiä. :Smiling Face With Smiling Eyes: Ja varovaiset onnittelut Karolii!
View attachment 116503
Mulla tuli kans pientä vaaleanpunaista vuotoa just dpo 14 ja ihan hirvee paniikki iski. Onneks sitä tuli todella vähän ja sen jälkeen ei oo näkynyt, viiva myös vahvistuu mulla päivä päivältä🙏🏼

Moikka kaikille, rekisteröidyin tänne juuri äsken ihan lukeakseni teidän juttuja ja saadakseni ehkä vertaistukea 🤩

Mulla tilanne on, että toivon olevani raskaana, mutta testit näyttää negatiivista. Nyt on kp34/29. Tosin kierron ainut yhdyntä oli kp20... Ovulaatiosta en tiedä, mutta jos nyt olisin raskaana, niin aika myöhäänhän se olisi ollut. Elättelen toivetta, että näin olisi käynyt, koska silloinhan testi ei vielä näyttäisikään välttämättä plussaa...

Piinaavaa tämä on, kun menkat on 4 päivää myöhässä ekaa kertaa ikinä. Enkä taatusti kuvitellut eilen illalla, kun iski sellainen oksettava olo. Rinnat on myös kipeät kainaloiden puolelta.

Testejä mulla on jemmassa, joten varmaan tulee testattua päivittäin niin kauan, kun on epätietoista.

Ensinnäkin pahoittelut että näitä tänne laitan mutta ei oikeen ole muuta kanavaa purkaa ajatuksia. Mulla tuli tänään ja eilen päivällä ihan tosi vähän semmosta haaleen vaaleenpunasta vuotoa pyyhittäessä ja en tiedä kuvittelenko että tän aamun testi olis aavistuksen haaleempi kuin eilinen (ylin tän päivänen). Olen siis ihan rauhassa asian kanssa että menee kesken jos menee, haluisin vaan kuulla teidän kokemuksia ja näkemyksiä. :Smiling Face With Smiling Eyes: Ja varovaiset onnittelut Karolii!
View attachment 116503
Toi verenvuoto on ihan normaalia, mulla tullut aina silloin tällöin koko alkuraskauden ajan. Ja ultrissa ollut silti kaikki ihan hyvin.
Tuntuu tosi pelottavalta, mut jos ei oo kipuja tai kovaa verenvuotoa niin koita olla vaan huolehtimatta, todennäköisesti kaikki on kuitenkin hyvin ❤️

@Karolii Isosti onnea!

@Viivi92 näkyy näkyy! Onnea sinnekin ja vahvistumista

Kp20 dpo7 jo. Ei oireita oikeastaan kuin ilmavaivoja ja sit yöllä millään saanut nukuttua. Metallin maku suussa tuli takas mut epäilen vahvasti et se johtuu ihan vaan alkavasta ientulehduksesta (tuntuu et koko ajan saa juosta hammaslääkärissä) ja muuta ei oo. Kiristävä tunne muniksissa on mut nää on niin yleismaailmallisia luteaalin ja kaiken muun oireita.

Onnea kaikille plussanneille, ihania uutisia kaikki 🥰
Tervetuloa joukkoon @Enniy ! 😍

On: Nyt tässä sairastellessa ja menkkoja ootellessa iski pieni paniikinsiemen kun tuo mun sulho aloittaa viikon päästä reissutyön ja on siten ma-to poissa kotoa, niin menee vähän kinkkiseksi nämä talletteluhommat. 🙄🥺
Miten muilla onko puoliso reissussa paljon tms, miten olette selvinneet? Ainakin hänen kotona ollessa on varmaan sit pupuiltava urakalla. 🤣

Takaisin