Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea, onko sulla dpo 11, kun ke dpo 8?Ja nyt kun tähän testailuun aloin, niin saatte vielä digin aij että mä ny toivon et tää jatkuu loppuun asti !!
Onnea @Viivi92
NiinpäJoo menee
Nyt toivotaan oikein kovasti tarrasukkia ja liimaa molemmille
Mäki teen digin varmaa huomen tai maanantaina, jännääJa nyt kun tähän testailuun aloin, niin saatte vielä digin aij että mä ny toivon et tää jatkuu loppuun asti !!
Onnea @Viivi92
Dpo 12 se ke oli dpo 9, mutta se eka haamulinen oli tehty sillo dpo 8 yöllä ennen puoltayötä ku oon ollu yövuoroissaOnnea, onko sulla dpo 11, kun ke dpo 8?
Onko tää joku herkkä digi?
Tee teeMäki teen digin varmaa huomen tai maanantaina, jännää
Nivusia ja reisiä kuumottaa, paineen tunnetta alavatsalla ja turpeet tissit. Ei kummempia Tai no en tiiä onko oire, mut en voi nukkua kyljelläni koska siitä tulee huono olo@Karolii mitä oireita sulla on?
No toi viime yön pissaheräily ja välillä palelee ihan sikana. Tänää ei oo kyl ollu sitä menkkakipuilua. Ehkä myös väsyttää vähän enemmän ku normistiNivusia ja reisiä kuumottaa, paineen tunnetta alavatsalla ja turpeet tissit. Ei kummempia Tai no en tiiä onko oire, mut en voi nukkua kyljelläni koska siitä tulee huono olo
Sulla mitää?
Meillä siis neljättä yritetään, iltatähti ja tilanne se että viimeksi heinäkuussa miehen siittiöt nolla. Lääkitys ollut ja elokuussa sai toisen lääkkeen joka pitäis piiskata sekä lh ta että fsh ta tuottamaan siittiöitä. Uudestaan tarkistetaan tilanne varmaan vasta tammikuussa.Onpa täällä tapahtunut paljon reilussa viikossa, aivan mahtavaa, onnea plussanneille Ja paljon toivoa ja voimia heille, jotka pidempään yrittäneet..
Mamixs×4, onko teillä siis viidennen lapsen yritys? Mua just mietityttänyt, vaihteleeko se yleensä paljonkin miten nopeasti tulee raskaaksi, samalla naisella..
inja, olisi kiva jutella vaikka yv. Mulla oli äärimmäisen raskas toisen lapsen vauva-aika.. just ekat 6kk kun hän valvotti ja itki paljon.. tästä jäänyt ihan trauma ja pelkää saman toistuvan. Että ristiriitaisin tuntein odotan kolmannen lapsen yrityksen aloittamista. Toivottavasti sä pääset pian yli vaikeista tunteista ja pystyt iloisin mielen odottamaan vauva-aikaa. Suurella todenköisyydellä se menee paljon paremmin. Mä en ainakaan enää vaadi itseltäni mitään liikaa. Tiedän, että olen liian väsyneenä tosi hermostunut ja alakuloinen. Olen itselleni tosi armollinen ja otan mahd paljon omia hetkiä myös.
Päätin juuri mennä ensi viikolla gynelle hedelmällisyyden arviointiin. Aloitan marraskuussa uudessa työssä ja sieltä ei halua heti olla pois. Soppari mulla nyt kesäkuun loppuun ja toivoisin niin vakinaistamista ennen äitiyslomalle jäämistä. Gyneltä haen mielenrauhaa, uskaltaako yrityksen aloittamisen siirtää ensi keväälle. Silloinkaan ei tosin taida olla vielä mun töiden jatkosta varmuutta. Mies meillä kovasti haluaisi jo aloittaa, hänelle olisi esikoinen. Mulla ikää 34v niin siksi mietityttää voiko hedelmällisyys jo olla alentunut. Mulla kokemus, että esikoista yritettiin 9kk. Toinen raskaus tärppäsi heti ja myös yksi keskenmennyt raskaus tärppäsi heti.
Mulla tuli kans pientä vaaleanpunaista vuotoa just dpo 14 ja ihan hirvee paniikki iski. Onneks sitä tuli todella vähän ja sen jälkeen ei oo näkynyt, viiva myös vahvistuu mulla päivä päivältäEnsinnäkin pahoittelut että näitä tänne laitan mutta ei oikeen ole muuta kanavaa purkaa ajatuksia. Mulla tuli tänään ja eilen päivällä ihan tosi vähän semmosta haaleen vaaleenpunasta vuotoa pyyhittäessä ja en tiedä kuvittelenko että tän aamun testi olis aavistuksen haaleempi kuin eilinen (ylin tän päivänen). Olen siis ihan rauhassa asian kanssa että menee kesken jos menee, haluisin vaan kuulla teidän kokemuksia ja näkemyksiä. Ja varovaiset onnittelut Karolii!
View attachment 116503
Toi verenvuoto on ihan normaalia, mulla tullut aina silloin tällöin koko alkuraskauden ajan. Ja ultrissa ollut silti kaikki ihan hyvin.Ensinnäkin pahoittelut että näitä tänne laitan mutta ei oikeen ole muuta kanavaa purkaa ajatuksia. Mulla tuli tänään ja eilen päivällä ihan tosi vähän semmosta haaleen vaaleenpunasta vuotoa pyyhittäessä ja en tiedä kuvittelenko että tän aamun testi olis aavistuksen haaleempi kuin eilinen (ylin tän päivänen). Olen siis ihan rauhassa asian kanssa että menee kesken jos menee, haluisin vaan kuulla teidän kokemuksia ja näkemyksiä. Ja varovaiset onnittelut Karolii!
View attachment 116503