Raskaaksi 2022

Kiva ku ollaan kyläilemässä ja mä täällä salaa testailen 😁😁 mut siis yöllä heräsin 2 krt pissalle ja se on mulla ollu aina raskauksissa et alkaa yökukkuminen ja pissalle heräily. Lisäks herätessä oli hirvee nälkä vaikka syötiin tuhti iltapala. Ja tähän päälle vielä se et heräsin kaks kertaa ihan hirveeseen painajaiseen ja herään siihen ku itken. Ei oo ollu siis painajaisia raskausoireina mut nään painajaisia tooosi harvoin. Oispa tää nyt sitä itteään 🎃🎃

Sori spämmäys mut tässä ylempi eilen ja alempi tänään. Toki alempi otettu salaman kanssa ku ei oo sama valaistus

Liitteet

• 44A5FD06-6303-439B-A3F4-1D4CDF7173B8.jpeg
    44A5FD06-6303-439B-A3F4-1D4CDF7173B8.jpeg
    133.9 KB · Katsottu: 179
Onnea @Viivi92 ja viivalle vahvistumista! 😍 meinasin jo eilen kommentoida että mä sain samalla testillä aika samanlaisen viivan dpo8 kun sä eilen ja raskautta tarkoitti. 😊 hyvin vahvistuu!! Onnea myös @Karolii plussasta!! 😍

Onnea @Viivi92 ja saanen kysyä, että mikä testi tämä on? 😁 En oo tutustunut näihin testeihin niin, että osaisin sanoa ilman pakettia ja jos se on aikaisemmin mainittu, niin sitten missasin senkin xD

Itsellä täällä vissiin olis nyt DPO 5 tai 6 ja ovulaation jälkeen on ollut runsasta voidemaista vv, inhottavaa kun on niin märkä olo lähes joka päivä. Alavatsaa on nippaillut/kramppaillut pienesti kp16-19 eli aikalailla ovulaation jälkeen jokaisena päivänä, joten saa nähdä... Eilen olin mukamas tuntevanani pahoinvointiakin, mutta tiedä sitten kuvittelenko vaan kaiken. Saisi kyllä siis olla alkuraskauden oireita, vaan en haluais tippua kauheen korkeelta... 😬 Herkkää testiä tekis mieli kokeilla ens viikon tiistaina, mut 😬😬

Onpa täällä tapahtunut paljon reilussa viikossa, aivan mahtavaa, onnea plussanneille 💗 Ja paljon toivoa ja voimia heille, jotka pidempään yrittäneet..

Mamixs×4, onko teillä siis viidennen lapsen yritys? Mua just mietityttänyt, vaihteleeko se yleensä paljonkin miten nopeasti tulee raskaaksi, samalla naisella..

inja, olisi kiva jutella vaikka yv. Mulla oli äärimmäisen raskas toisen lapsen vauva-aika.. just ekat 6kk kun hän valvotti ja itki paljon.. tästä jäänyt ihan trauma ja pelkää saman toistuvan. Että ristiriitaisin tuntein odotan kolmannen lapsen yrityksen aloittamista. Toivottavasti sä pääset pian yli vaikeista tunteista ja pystyt iloisin mielen odottamaan vauva-aikaa. Suurella todenköisyydellä se menee paljon paremmin. Mä en ainakaan enää vaadi itseltäni mitään liikaa. Tiedän, että olen liian väsyneenä tosi hermostunut ja alakuloinen. Olen itselleni tosi armollinen ja otan mahd paljon omia hetkiä myös.

Päätin juuri mennä ensi viikolla gynelle hedelmällisyyden arviointiin. Aloitan marraskuussa uudessa työssä ja sieltä ei halua heti olla pois. Soppari mulla nyt kesäkuun loppuun ja toivoisin niin vakinaistamista ennen äitiyslomalle jäämistä. Gyneltä haen mielenrauhaa, uskaltaako yrityksen aloittamisen siirtää ensi keväälle. Silloinkaan ei tosin taida olla vielä mun töiden jatkosta varmuutta. Mies meillä kovasti haluaisi jo aloittaa, hänelle olisi esikoinen. Mulla ikää 34v niin siksi mietityttää voiko hedelmällisyys jo olla alentunut. Mulla kokemus, että esikoista yritettiin 9kk. Toinen raskaus tärppäsi heti ja myös yksi keskenmennyt raskaus tärppäsi heti.

@Viivi92 no nyt nään minäkin😍 paljon onnea❤ nakuttelu tuotti tulosta!

Onkos kellää käryä, et näkyisköhä mitää ultras dpo10? Se lapsettomuuspoliaika on ens pe ja sillo dpo10 ni mietin, et voiko siin kohtaa limakalvopaksuudesta tai keltarauhasesta päätellä et alkaako menkat vai onko jotain ehkä tapahtumas ja siis mahtavatko ees siel ensikäynnil ultrata.

@Viivi92 no nyt nään minäkin😍 paljon onnea❤ nakuttelu tuotti tulosta!

Onkos kellää käryä, et näkyisköhä mitää ultras dpo10? Se lapsettomuuspoliaika on ens pe ja sillo dpo10 ni mietin, et voiko siin kohtaa limakalvopaksuudesta tai keltarauhasesta päätellä et alkaako menkat vai onko jotain ehkä tapahtumas ja siis mahtavatko ees siel ensikäynnil ultrata.
Tän kopioin suoraan perhe arten sivuilta:

Vielä tärppejä raskauden ensimmäisiin viikkoihin:​

• H4+ viikolla kohdussa saattaa näkyä pieni helmimäinen ontelo, mutta alkio, syke ja ruskuaispussi eivät vielä näy
  • H5+ viikolla raskausontelo on jo hieman kasvanut ja sen sisällä saattaa näkyä ruskuaispussi hauraana.
  • H6+ viikolla raskausontelo on taas hieman suurempi, ruskuaispussi tulee selvemmin esiin ja alkio on tullut näkyviin. Alkion keskellä voi nähdä pienen sydämen pamppailevan kiivaana.

Takaisin