Raskaaksi 2022

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bella Swan
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
MĂ€ oon tehny tasan 2krt ja molemmissa oli viivanpaikat. Toki ekassa ei mun mielestĂ€ tullu testiajalla sillon ku aikanaan tein. Mut hĂ€mmentĂ€vÀÀ et jos/kun viivaa tulee ihan selkeĂ€sti 2 min kohdalla 😈 noissa lukee mun mielestĂ€ et ei saa tulkita 3 min jĂ€lkeen
Aa, okeij.. hmmm, voisiko se viitata johonkin jos tulee testiajallađŸ€”â˜ș Tee parin pĂ€ivĂ€n pÀÀstĂ€ uudestaa 😍😍

@Karolii ihan selvĂ€ viiva, varovaiset onnittelut! 💕

Onko kellÀÀn kokemusta miten sais kotikonstein kierron kuntoon?
TÀllÀ hetkellÀ kierto heittelee ja luteaalivaihe jÀÀ liian lyhyeksi. Nyt pari kiertoa luteaalivaihe on ollut 11vrk, toissakierron pituus 36vrk ja edellinen 32vrk.

Alotin nyt tĂ€ssĂ€ kierrossa syömÀÀn (eli juomaan) macaa, lisĂ€ksi menee monivitamiini, foolihappo, D, vahvaa EetĂ€ ja BeetĂ€, omega 3/6/9 ja sit vielĂ€ on tulossa joku hormoni balance kapseli, jossa on jo kaikkea noita em. ja vĂ€hĂ€n pÀÀlle. 😅

SynnyttĂ€nyt olen reilu vuosi sitten ja synnytyksen jĂ€lkeen menkat on alkaneet toukokuussa. đŸ€”

@Karolii ihan selvĂ€ viiva, varovaiset onnittelut! 💕

Onko kellÀÀn kokemusta miten sais kotikonstein kierron kuntoon?
TÀllÀ hetkellÀ kierto heittelee ja luteaalivaihe jÀÀ liian lyhyeksi. Nyt pari kiertoa luteaalivaihe on ollut 11vrk, toissakierron pituus 36vrk ja edellinen 32vrk.

Alotin nyt tĂ€ssĂ€ kierrossa syömÀÀn (eli juomaan) macaa, lisĂ€ksi menee monivitamiini, foolihappo, D, vahvaa EetĂ€ ja BeetĂ€, omega 3/6/9 ja sit vielĂ€ on tulossa joku hormoni balance kapseli, jossa on jo kaikkea noita em. ja vĂ€hĂ€n pÀÀlle. 😅

SynnyttĂ€nyt olen reilu vuosi sitten ja synnytyksen jĂ€lkeen menkat on alkaneet toukokuussa. đŸ€”
Ei 11 pĂ€ivĂ€n luteaali ole lyhyt vaan optimaalinen 💕

EnsinnÀkin pahoittelut ettÀ nÀitÀ tÀnne laitan mutta ei oikeen ole muuta kanavaa purkaa ajatuksia. Mulla tuli tÀnÀÀn ja eilen pÀivÀllÀ ihan tosi vÀhÀn semmosta haaleen vaaleenpunasta vuotoa pyyhittÀessÀ ja en tiedÀ kuvittelenko ettÀ tÀn aamun testi olis aavistuksen haaleempi kuin eilinen (ylin tÀn pÀivÀnen). Olen siis ihan rauhassa asian kanssa ettÀ menee kesken jos menee, haluisin vaan kuulla teidÀn kokemuksia ja nÀkemyksiÀ. :Smiling Face With Smiling Eyes: Ja varovaiset onnittelut Karolii!
20221021_151411.jpg

EnsinnÀkin pahoittelut ettÀ nÀitÀ tÀnne laitan mutta ei oikeen ole muuta kanavaa purkaa ajatuksia. Mulla tuli tÀnÀÀn ja eilen pÀivÀllÀ ihan tosi vÀhÀn semmosta haaleen vaaleenpunasta vuotoa pyyhittÀessÀ ja en tiedÀ kuvittelenko ettÀ tÀn aamun testi olis aavistuksen haaleempi kuin eilinen (ylin tÀn pÀivÀnen). Olen siis ihan rauhassa asian kanssa ettÀ menee kesken jos menee, haluisin vaan kuulla teidÀn kokemuksia ja nÀkemyksiÀ. :Smiling Face With Smiling Eyes: Ja varovaiset onnittelut Karolii!
View attachment 116503
Mun silmiin nĂ€yttÀÀ ihan samoilta
 Ă€lĂ€ huoli vielĂ€ 😊

View attachment 116503
Kun raskaustestin viiva on vahvistunut tarpeeksi, se voi jopa haaleta, kun hormonipitoisuus on sille jo niin suuri. Tai jotenkin sellaisesta se johtuu, nĂ€in olen ymmĂ€rtĂ€nyt. Oikaiskaa muut, jos olen vÀÀrĂ€ssĂ€. Toivottavasti on kyse vain siitĂ€ ja vuoto harmitonta alkuraskauden vuotoa. 🌈

TÀÀllÀ ollaan jo kp 33, eikÀ menkkoja nÀy eikÀ testissÀ plussaa.. Kierto ollut aiemmin 28-32 ja siitÀkin tuhrutellut jo pari pÀivÀÀ ennen kunnon vuotoa.

Mietin vain, ettÀ mitÀ on olleet se viiltÀvÀ kipu muutamia pÀiviÀ oviksesta sekÀ verinen vuoto pyyhittÀessÀ seuraavana pÀivÀnÀ.. Ne olivat normaalista poikkeavia ja nyt kiertokin ylipitkÀnÀ.

Liitteet

• IMG_20221021_074639.jpg
    IMG_20221021_074639.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 138
View attachment 116503
pois panikointi! 🍀 Vuotoon voi olla monia eri syitĂ€, kuten varmaan ehkĂ€ tiedĂ€tkin.
Todella tĂ€rkeÀÀ on pystyĂ€ pÀÀstĂ€mÀÀn tuntemukset ulos ja tĂ€mĂ€ foorumi on siihen mitĂ€ mainioin vĂ€ylĂ€! HyvĂ€ SinĂ€!! 💐

Kun raskaustestin viiva on vahvistunut tarpeeksi, se voi jopa haaleta, kun hormonipitoisuus on sille jo niin suuri. Tai jotenkin sellaisesta se johtuu, nĂ€in olen ymmĂ€rtĂ€nyt. Oikaiskaa muut, jos olen vÀÀrĂ€ssĂ€. Toivottavasti on kyse vain siitĂ€ ja vuoto harmitonta alkuraskauden vuotoa. 🌈
Olen kuullut samaa mutta mulla meneillÀÀn vasta dpo 14 niin ei kai se vielÀ niin korkea voi olla, eihÀn. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Olen kuullut samaa mutta mulla meneillÀÀn vasta dpo 14 niin ei kai se vielÀ niin korkea voi olla, eihÀn. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
No ei ehkÀ sitten, mutta joka tapauksessa en olisi vielÀ huolissani (tai siis hyvÀ sanoa sivusta!) noin pienestÀ erosta viivoissa. Voi olla testikohtaista ja pissassa voi olla myös eroja. Tuolla km salaisella puolella on ollut tapauksia ettÀ viiva on yhtÀkkiÀ selvÀsti haaleampi ja silti raskaus on edennyt normaalisti.

Tarrasukkia ja vahvinta vauvaliimaa pienellesi!

Joskus joillakin tulee tuhruvuotoa kun kuukautisten pitĂ€isi alkaa ja tĂ€mĂ€ on ihan normaalia â˜ș Joten Ă€lĂ€ hĂ€tĂ€ile đŸ„°
R-testi kannattaa tehdĂ€ kahden pĂ€ivĂ€n vĂ€lein jotta vahvistumisen erottaa parhaiten â˜ș

Onko kuukautisesti kuinka paljon myöhÀssÀ?

Joskus joillakin tulee tuhruvuotoa kun kuukautisten pitĂ€isi alkaa ja tĂ€mĂ€ on ihan normaalia â˜ș Joten Ă€lĂ€ hĂ€tĂ€ile đŸ„°
R-testi kannattaa tehdĂ€ kahden pĂ€ivĂ€n vĂ€lein jotta vahvistumisen erottaa parhaiten â˜ș

Onko kuukautisesti kuinka paljon myöhÀssÀ?
Aattelin nyt olla joko tekemÀttÀ enÀÀ testejÀ tai sitten tehÀ vasta joskus sitten. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
TÀnÀÀn ois pitÀny menkat alkaa ettÀ eikai ne vielÀ ole virallisesti edes myöhÀssÀ. :No Evil Monkey:

Takaisin