Oii, nyt vahvistumista vaan onnea!Noonniii arvon rakkaat kanssa tiirailijat.
SiinÀpÀs teille tiirailtavaa ! Dpo 11 + luonnos nÀkyy selvÀÀ punerrusta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oii, nyt vahvistumista vaan onnea!Noonniii arvon rakkaat kanssa tiirailijat.
NÀkyy nÀkyy onnea!Noonniii arvon rakkaat kanssa tiirailijat.
Aa, okeij.. hmmm, voisiko se viitata johonkin jos tulee testiajalla Tee parin pÀivÀn pÀÀstÀ uudestaaMÀ oon tehny tasan 2krt ja molemmissa oli viivanpaikat. Toki ekassa ei mun mielestÀ tullu testiajalla sillon ku aikanaan tein. Mut hÀmmentÀvÀÀ et jos/kun viivaa tulee ihan selkeÀsti 2 min kohdalla noissa lukee mun mielestÀ et ei saa tulkita 3 min jÀlkeen
NjÀh tuskin! Mut joo huomen tai ylihuomennaAa, okeij.. hmmm, voisiko se viitata johonkin jos tulee testiajalla Tee parin pÀivÀn pÀÀstÀ uudestaa
Ei 11 pÀivÀn luteaali ole lyhyt vaan optimaalinen@Karolii ihan selvÀ viiva, varovaiset onnittelut!
Onko kellÀÀn kokemusta miten sais kotikonstein kierron kuntoon?
TÀllÀ hetkellÀ kierto heittelee ja luteaalivaihe jÀÀ liian lyhyeksi. Nyt pari kiertoa luteaalivaihe on ollut 11vrk, toissakierron pituus 36vrk ja edellinen 32vrk.
Alotin nyt tÀssÀ kierrossa syömÀÀn (eli juomaan) macaa, lisÀksi menee monivitamiini, foolihappo, D, vahvaa EetÀ ja BeetÀ, omega 3/6/9 ja sit vielÀ on tulossa joku hormoni balance kapseli, jossa on jo kaikkea noita em. ja vÀhÀn pÀÀlle.
SynnyttÀnyt olen reilu vuosi sitten ja synnytyksen jÀlkeen menkat on alkaneet toukokuussa.
Mun silmiin nÀyttÀÀ ihan samoilta⊠ÀlÀ huoli vielÀEnsinnÀkin pahoittelut ettÀ nÀitÀ tÀnne laitan mutta ei oikeen ole muuta kanavaa purkaa ajatuksia. Mulla tuli tÀnÀÀn ja eilen pÀivÀllÀ ihan tosi vÀhÀn semmosta haaleen vaaleenpunasta vuotoa pyyhittÀessÀ ja en tiedÀ kuvittelenko ettÀ tÀn aamun testi olis aavistuksen haaleempi kuin eilinen (ylin tÀn pÀivÀnen). Olen siis ihan rauhassa asian kanssa ettÀ menee kesken jos menee, haluisin vaan kuulla teidÀn kokemuksia ja nÀkemyksiÀ. Ja varovaiset onnittelut Karolii!
View attachment 116503
Kun raskaustestin viiva on vahvistunut tarpeeksi, se voi jopa haaleta, kun hormonipitoisuus on sille jo niin suuri. Tai jotenkin sellaisesta se johtuu, nÀin olen ymmÀrtÀnyt. Oikaiskaa muut, jos olen vÀÀrÀssÀ. Toivottavasti on kyse vain siitÀ ja vuoto harmitonta alkuraskauden vuotoa.EnsinnÀkin pahoittelut ettÀ nÀitÀ tÀnne laitan mutta ei oikeen ole muuta kanavaa purkaa ajatuksia. Mulla tuli tÀnÀÀn ja eilen pÀivÀllÀ ihan tosi vÀhÀn semmosta haaleen vaaleenpunasta vuotoa pyyhittÀessÀ ja en tiedÀ kuvittelenko ettÀ tÀn aamun testi olis aavistuksen haaleempi kuin eilinen (ylin tÀn pÀivÀnen). Olen siis ihan rauhassa asian kanssa ettÀ menee kesken jos menee, haluisin vaan kuulla teidÀn kokemuksia ja nÀkemyksiÀ. Ja varovaiset onnittelut Karolii!
View attachment 116503
pois panikointi! Vuotoon voi olla monia eri syitÀ, kuten varmaan ehkÀ tiedÀtkin.EnsinnÀkin pahoittelut ettÀ nÀitÀ tÀnne laitan mutta ei oikeen ole muuta kanavaa purkaa ajatuksia. Mulla tuli tÀnÀÀn ja eilen pÀivÀllÀ ihan tosi vÀhÀn semmosta haaleen vaaleenpunasta vuotoa pyyhittÀessÀ ja en tiedÀ kuvittelenko ettÀ tÀn aamun testi olis aavistuksen haaleempi kuin eilinen (ylin tÀn pÀivÀnen). Olen siis ihan rauhassa asian kanssa ettÀ menee kesken jos menee, haluisin vaan kuulla teidÀn kokemuksia ja nÀkemyksiÀ. Ja varovaiset onnittelut Karolii!
View attachment 116503
EnsinnÀkin pahoittelut ettÀ nÀitÀ tÀnne laitan mutta ei oikeen ole muuta kanavaa purkaa ajatuksia. Mulla tuli tÀnÀÀn ja eilen pÀivÀllÀ ihan tosi vÀhÀn semmosta haaleen vaaleenpunasta vuotoa pyyhittÀessÀ ja en tiedÀ kuvittelenko ettÀ tÀn aamun testi olis aavistuksen haaleempi kuin eilinen (ylin tÀn pÀivÀnen). Olen siis ihan rauhassa asian kanssa ettÀ menee kesken jos menee, haluisin vaan kuulla teidÀn kokemuksia ja nÀkemyksiÀ. Ja varovaiset onnittelut Karolii!
Olen kuullut samaa mutta mulla meneillÀÀn vasta dpo 14 niin ei kai se vielÀ niin korkea voi olla, eihÀn.Kun raskaustestin viiva on vahvistunut tarpeeksi, se voi jopa haaleta, kun hormonipitoisuus on sille jo niin suuri. Tai jotenkin sellaisesta se johtuu, nÀin olen ymmÀrtÀnyt. Oikaiskaa muut, jos olen vÀÀrÀssÀ. Toivottavasti on kyse vain siitÀ ja vuoto harmitonta alkuraskauden vuotoa.
No ei ehkÀ sitten, mutta joka tapauksessa en olisi vielÀ huolissani (tai siis hyvÀ sanoa sivusta!) noin pienestÀ erosta viivoissa. Voi olla testikohtaista ja pissassa voi olla myös eroja. Tuolla km salaisella puolella on ollut tapauksia ettÀ viiva on yhtÀkkiÀ selvÀsti haaleampi ja silti raskaus on edennyt normaalisti.Olen kuullut samaa mutta mulla meneillÀÀn vasta dpo 14 niin ei kai se vielÀ niin korkea voi olla, eihÀn.
Joskus joillakin tulee tuhruvuotoa kun kuukautisten pitÀisi alkaa ja tÀmÀ on ihan normaalia Joten ÀlÀ hÀtÀileOlen kuullut samaa mutta mulla meneillÀÀn vasta dpo 14 niin ei kai se vielÀ niin korkea voi olla, eihÀn.
Aattelin nyt olla joko tekemÀttÀ enÀÀ testejÀ tai sitten tehÀ vasta joskus sitten.Joskus joillakin tulee tuhruvuotoa kun kuukautisten pitÀisi alkaa ja tÀmÀ on ihan normaalia Joten ÀlÀ hÀtÀile
R-testi kannattaa tehdÀ kahden pÀivÀn vÀlein jotta vahvistumisen erottaa parhaiten
Onko kuukautisesti kuinka paljon myöhÀssÀ?
No niii, en olisi sinuna yhtÀÀn huolissaniAattelin nyt olla joko tekemÀttÀ enÀÀ testejÀ tai sitten tehÀ vasta joskus sitten.
TÀnÀÀn ois pitÀny menkat alkaa ettÀ eikai ne vielÀ ole virallisesti edes myöhÀssÀ.