Raskaaksi 2022

Ajattelin jos tänään kun iltapäivällä herää yövuorosta ni testais ihan pc:n testillä🤔 ja jos unenpöpperöissäni vaan muistan😂 pc ollu kuitenni iha hyvä testi nii kai sekin ehkä jotain saattaisi näyttää dpo 11 jos tämä toinenki noin haamuilee😂

Ajattelin jos tänään kun iltapäivällä herää yövuorosta ni testais ihan pc:n testillä🤔 ja jos unenpöpperöissäni vaan muistan😂 pc ollu kuitenni iha hyvä testi nii kai sekin ehkä jotain saattaisi näyttää dpo 11 jos tämä toinenki noin haamuilee😂
Suosittelen tekemään pc:n :) Mä sain siihen jo dpo 10 semmoisen haamun ettei tarvinut käännellä ja taltioitui kuvaan myös.

Huomentaaa! Dpo3... aika matelee. Aloittelen terolutit nyt jos niistä olisi apua keltarauhasen tueksi... No onneksi pääsee ensiviikolla testailee 😂 ketkä muut menikään dpo3 päivässä tänään? Hyvää viikonloppua 🥰

Huomentaaa! Dpo3... aika matelee. Aloittelen terolutit nyt jos niistä olisi apua keltarauhasen tueksi... No onneksi pääsee ensiviikolla testailee 😂 ketkä muut menikään dpo3 päivässä tänään? Hyvää viikonloppua 🥰
Minä🙋🏼‍♀️ Dpo3 käynnissä..

Jos seksiä on ollut vain dpo 0 hedelmällisen aikana, onko kierto täysin menetetty?
Sitä ennen oli reilu viikkoa aiemmin reissujen takia.

@Viivi92 ja @Kimarala +muut tiirailijat

Testi tehty ja edelleen haaluilee. On vaa vaikee saaha taltioitua kameraa… mut enää ei tarvi testii käännellä niinkuin ekaa. Ja nää on 25miu testejä 😬 että silmin kyllä erottaa jo hyvin😂
Minkä merkin testi tämä on? En oo koskaan nähnyt kuin täällä ketjuissa tällaisia testejä, kun itse aina käyttänyt vaan pc tai rfsu 😅 Hassun näköinen siis oman silmään ja samalla mielenkiintoinen 🤭

Onnea sulle ja viivan vahvistumisia 🥰

Minkä merkin testi tämä on? En oo koskaan nähnyt kuin täällä ketjuissa tällaisia testejä, kun itse aina käyttänyt vaan pc tai rfsu 😅 Hassun näköinen siis oman silmään ja samalla mielenkiintoinen 🤭

Onnea sulle ja viivan vahvistumisia 🥰
Se on tämän merkkinen. Tukun kautta tilattu meille töihin 😂

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 82
Oireista… onkohan tämä jotain oiretta kun mulla on nyt parina päivänä poskia kuumottanu niin että tuntuu että ne on tulipunaiset☺️?? En tiedä omista oireista juurikaan kun nää kuukautiskierrot mitä mulla on ollu niin kaikki tuntuu oireilta ja erilaisilta kun aina edellinen kierto.. mut nää posket on nyt ihan uutta🤭

Näin dpo 7-8 kunniaks 😁 mut vitsi miten pahaa viivanpaikkaa tää antaa! Sinikorkkinen apteekin herkkä. Ja tääki tuli näkyviin ku ajastimes oli 2 min 10 sek!! En tiiä saako kunnolla kuvaan mutta livenä näkee ilman siristyksiä ja ilman kääntämistä ja vääntämistä

Liitteet

• 9AF1E882-C942-44D0-B62F-262BF0C7B85C.jpeg
    9AF1E882-C942-44D0-B62F-262BF0C7B85C.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 197
Täällä kans dpo3👌 aika matelee😁 aamulla lugen lisäks valu tosi vetistä valkkaria, mut tuski mistää kertoo täs kohtaa. Poskia iltasin kuumottelee ja keltarauhasnippailuja. Perus luteliaalia😁 luojan kiiitos sain töitä, tulis muuten viel enempi mietittyä kaikkee🙈

@Skimba mulla tota samaa, mut välillä tota vaan luteliaalissa voimakkaampana😁

@Viivi92 mun huonot viivalasit ei nää viel mut oootellaa ja toivotaa koht jotai näkyväää😍

Näin dpo 7-8 kunniaks 😁 mut vitsi miten pahaa viivanpaikkaa tää antaa! Sinikorkkinen apteekin herkkä. Ja tääki tuli näkyviin ku ajastimes oli 2 min 10 sek!! En tiiä saako kunnolla kuvaan mutta livenä näkee ilman siristyksiä ja ilman kääntämistä ja vääntämistä

Tällainen tuli minulla samalla testillä..

Noonniii arvon rakkaat kanssa tiirailijat. 🥰

Siinäpäs teille tiirailtavaa ! Dpo 11 + luonnos näkyy selvää punerrusta 😲

Liitteet

• AC29B90F-858B-4B4C-A94C-167F4C73F202.jpeg
    AC29B90F-858B-4B4C-A94C-167F4C73F202.jpeg
    989 KB · Katsottu: 184
  • D69954E3-2D04-4A90-B9E3-1884C5D74DA8.jpeg
    D69954E3-2D04-4A90-B9E3-1884C5D74DA8.jpeg
    855.9 KB · Katsottu: 183
Muokattu viimeksi:
Onks niil ollu tapana antaa viivanpaikkaa 🤔 Mulla kun ei kokemusta ole noista apteekin testeist🥴

Onks niil ollu tapana antaa viivanpaikkaa 🤔 Mulla kun ei kokemusta ole noista apteekin testeist🥴
Mä oon tehny tasan 2krt ja molemmissa oli viivanpaikat. Toki ekassa ei mun mielestä tullu testiajalla sillon ku aikanaan tein. Mut hämmentävää et jos/kun viivaa tulee ihan selkeästi 2 min kohdalla 😈 noissa lukee mun mielestä et ei saa tulkita 3 min jälkeen

Takaisin