Onnistuinko muka taltioimaan senJee, lupaavalta näyttää
Katsotaan jatkuuko tämä ilo, vai joudutaanko taas pettymään.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnistuinko muka taltioimaan senJee, lupaavalta näyttää
Voi mä niin toivon että me kaikki saataisiin pysyvät plussat mahdollisimman nopeasti Oltais se nii ansaittu !!Kyl mä nään jotain tossa!
Voikun itsekin viikon päästä sais edes vähän toista viivaa niin toisi toivoa tähän kaikkeen...
Niinpä! Jännät päivät monella edessäVoi mä niin toivon että me kaikki saataisiin pysyvät plussat mahdollisimman nopeasti Oltais se nii ansaittu !!
Suosittelen tekemään pc:n :) Mä sain siihen jo dpo 10 semmoisen haamun ettei tarvinut käännellä ja taltioitui kuvaan myös.Ajattelin jos tänään kun iltapäivällä herää yövuorosta ni testais ihan pc:n testillä ja jos unenpöpperöissäni vaan muistan pc ollu kuitenni iha hyvä testi nii kai sekin ehkä jotain saattaisi näyttää dpo 11 jos tämä toinenki noin haamuilee
Minä Dpo3 käynnissä..Huomentaaa! Dpo3... aika matelee. Aloittelen terolutit nyt jos niistä olisi apua keltarauhasen tueksi... No onneksi pääsee ensiviikolla testailee ketkä muut menikään dpo3 päivässä tänään? Hyvää viikonloppua
Minkä merkin testi tämä on? En oo koskaan nähnyt kuin täällä ketjuissa tällaisia testejä, kun itse aina käyttänyt vaan pc tai rfsu Hassun näköinen siis oman silmään ja samalla mielenkiintoinen
Se on tämän merkkinen. Tukun kautta tilattu meille töihinMinkä merkin testi tämä on? En oo koskaan nähnyt kuin täällä ketjuissa tällaisia testejä, kun itse aina käyttänyt vaan pc tai rfsu Hassun näköinen siis oman silmään ja samalla mielenkiintoinen
Onnea sulle ja viivan vahvistumisia
Täällä kans dpo3 aika matelee aamulla lugen lisäks valu tosi vetistä valkkaria, mut tuski mistää kertoo täs kohtaa. Poskia iltasin kuumottelee ja keltarauhasnippailuja. Perus luteliaalia luojan kiiitos sain töitä, tulis muuten viel enempi mietittyä kaikkeeHuomentaaa! Dpo3... aika matelee. Aloittelen terolutit nyt jos niistä olisi apua keltarauhasen tueksi... No onneksi pääsee ensiviikolla testailee ketkä muut menikään dpo3 päivässä tänään? Hyvää viikonloppua
Joo mullaki tullu pari kk sit vieläkin pahempi enkä ollu raskaana näille testeille viivanpaikka on näköjään ominaisuus
Jaaaa tiirailija linjoilla Selkee homma, onnea ja vahvistumisiaNoonniii arvon rakkaat kanssa tiirailijat.
Siinäpäs teille tiirailtavaa ! Dpo 11
Onks niil ollu tapana antaa viivanpaikkaa Mulla kun ei kokemusta ole noista apteekin testeistNäin dpo 7-8 kunniaks mut vitsi miten pahaa viivanpaikkaa tää antaa! Sinikorkkinen apteekin herkkä. Ja tääki tuli näkyviin ku ajastimes oli 2 min 10 sek!! En tiiä saako kunnolla kuvaan mutta livenä näkee ilman siristyksiä ja ilman kääntämistä ja vääntämistä
Mä oon tehny tasan 2krt ja molemmissa oli viivanpaikat. Toki ekassa ei mun mielestä tullu testiajalla sillon ku aikanaan tein. Mut hämmentävää et jos/kun viivaa tulee ihan selkeästi 2 min kohdalla noissa lukee mun mielestä et ei saa tulkita 3 min jälkeenOnks niil ollu tapana antaa viivanpaikkaa Mulla kun ei kokemusta ole noista apteekin testeist