Raskaaksi 2022

Voikun sulla tummenis uppis, ja olis oikea plussa! :)

Pitää koittaa tota vesikikkaa ens kerralla :D mä oon ihan hämilläni siitä mun eilisestä feikkiplussasta, miten voi niin härskin värikertymän tehdä että ihan plussan näkönen :Weary Cat Face: pistin siitä nyt raskauskeijulle reklaa.
Joo hyvä, kannattaa. Mä aion tästä lähin tehä ton vesitestin koska värikertymät se ainakin haihduttaa pois :smiling-eyes::thumbs-up:

Damn, en edes tienny että noinkin herkkiä saa :Eyes:

Jotain siellä tosiaan himmeänä näkyy! Muistanko väärin, vai oliko niin että kunnolla plussanneet on noihin herkempiin tavanneet muutenkin saada haaleampia viivoja kuin vähemmän herkkiin, sit kun on varma plussa? Jos ne on luonnostaan jotenkin himmeämpiä? Mit tuosta kyseisestä testistä en kyl osaa mitään sanoa, mulle vieras tuttavuus :)

Joo, esimerkiksi ne tosi halvat liuskat sinisellä ”perällä” on tosi kököt. Niihin en oo saanu koskaan mitään ekana kun oon alottanu niillä testaamisen aikaisemmin, mut pc ja rfsu puikko näyttänyt kyllä jo ennen niitä.

Rfsun puikko ja pc liuska mulla ainakin näyttäny kaikkein parhaiten ja aikaisin :) ja oon tehnyt näitä v 2015 asti melkein joka vuosi XD

Hahah. Loistavaa että muillakin riittää huumoria! Itsehän ajoin apteekkiin hakemaan First Responden kun sain päähäni haamuviivan tuossa 25mUl reagoivaan. :tears::tears: Kuuluisaa ajanvietettä siis täälläkin :tears:

No tää First Responsehan reagoi 6,5mUl, eli siis ihan mitättöminkin raskaus pitäisi näkyä. Tässä teille kuvaa ihmeteltäväksi :rolling:

Miten voi tulla näin herkällä noin hentoinen haamu!! :tears::tears::tears:

Mut pitäis laittaa käsiraudalla patteriin etten pääse testaileen ennen aikojaan. :tears:

Täsaä tosiaan näkyy vähän jotain , mitä näyttänee jossain muussa testissä? :)

Tuleeko RFSUn herkkään puikkotestiin mitään viivanpaikkoja? Tein sellaisen ekaa kertaa ja silmin näkee helposti haamuviivan. Tuo Raskauskeijun one step tikku on taas niin haalea, että kääntelemällä ja vääntelemällä jotain erottaa. RFSU testistä kuvia alhaalla sen mitä yritin ottaa. Tosi vaikea saada hyvää kuvaa, kun sen pinnassa oli joku heijastava kalvo.
Mun varhaiSet plussat on olleet tällä just tällasia!! varovasti onnea ja vahvistumista <3 mikä dpo ?

tulee näihin viivanpaikkoja joskus, mutta ne on värittömiä ja erottaa kyllä juurikin tästä. Tämä punertaa <3

mun luottotesti ollut aina! :)

tää testi antaa tosi usein monille törkeitä viivanpaikkoja ja valeplussia. Suosittelen testailemaan jollakin muullakin. Itse saanut aina negakierroissakin tuolla viivoja näkyviin. Alla yks esimerkki.
Oletko varma ettei vaan ollut kemiallinen?
Teitkö muita testejä samalla?
Mulla on plussat olleet juuri tällaisia.. jotkut raskaudet menneet loppuun asti hyvin, pari kemiallista että on plussa tullut ja vuoto alkanut melkein normaalisti tai päivän-kaksi myöhemmin.. viiva vaan sitten haalennut pois… ja pari kertaa tullut keskenmeno rv7+ ja tällä samalla puikolla testannut nekin.

Oijoi yrittää toivo vähän nostaa päätään.. Koska on lievää menkka jomon tyylistä välillä ja tälle näyttää bp testi nyt kuivana sen vesitestin jäljiltä ja yritän uskoa siihen sen testauksen toimintaperiaatteeseen.. Eli vesi huuhtoo värikertymät pois ja vie viivanpaikan näkyvistä mutta hcg jos on niin sen värjäämä viiva pitäisi vain pysyä.. Jos tää toimii ni jatkossa kaikki kuivuneet rfsu jne kandee testata kyllä :Smiling Face With Open Mouth
Ja sori ku oon paljon äänessä.. Tylsä päivä ollut ja vaan lueskellut kaikkee testeistä jne :Weary Cat Face:
Muoks. Käsittääkseni tämä ei toimi niihin siniviiva testeihin koska se vaan voi jopa vahvistaa väärää sellaista viivanpaikkaa

Tuossa kyllä näkyy jotain! Katsotaan, vahvistuuko ja miten teoria toimii. :thumbs-up: siis toivottavasti vahvistuu!

Täällä saa olla äänessä. :tears:

Minä en koskaan saa mitään viivanpaikkoja ja haamuja. Aina on ollut selkeä plussa tai vitivalkoinen nega.

Menkat myöhässä edelleen, kp 32 ja arvioitu dpo16. Apteekin testillä, herkkyys 10, tullut nega. Joka toinen päivä olen yhteensä kolmesti testannut, tänään viimeksi.

Pakko hyväksyä, että ne menkat vain nyt ovat myöhässä ja sillä siisti.

Mulla on varmaan ovis tänään tai huomenna. Eilen oli (todella hyvää) seksiä miehen kanssa ja keskusteltiin talousasioistakin. Ei siis vielä haudattu lapsihaavetta ja jatketaan valitsemallamme tiellä vaikeuksista huolimatta :red-heart:

Toivotaan että tärppäisi, ainakin nyt olen niitä greippejä syönyt viikon verran ja sen puolesta huomannut kyllä positiivisia vaikutuksia sekä omaan halukkuuteeni että myös limatilanteeseen liittyen.

Tsemppiä kaikille ja toivotaan että alkaa haamut testeissä vahvistumaan niillä kellä niitä on havaittavissa :smiling face with heart-eyes:

Mun varhaiSet plussat on olleet tällä just tällasia!! varovasti onnea ja vahvistumista :Heartred mikä dpo ?

tulee näihin viivanpaikkoja joskus, mutta ne on värittömiä ja erottaa kyllä juurikin tästä. Tämä punertaa :Heartred

mun luottotesti ollut aina! :)

Nyt on FF mukaan dpo12 ja Flon mukaan dpo11. Nega kierroissa en ole saanut haamuja koskaan testeihin, mutta nyt, kun katsoin testiä uudelleen kuivuttuaan niin se haamu oli paljon haaleampi. Olisin muuten kokeillut uppiksen suosittelemaa vesitestiä, mutta viiva oli jo niin haalea, että vain tihrustamalla erotti. :disappointed-face: Tekeekö haamut kuivuessaan tälläistä?

Mulla on varmaan ovis tänään tai huomenna. Eilen oli (todella hyvää) seksiä miehen kanssa ja keskusteltiin talousasioistakin. Ei siis vielä haudattu lapsihaavetta ja jatketaan valitsemallamme tiellä vaikeuksista huolimatta :red-heart:

Toivotaan että tärppäisi, ainakin nyt olen niitä greippejä syönyt viikon verran ja sen puolesta huomannut kyllä positiivisia vaikutuksia sekä omaan halukkuuteeni että myös limatilanteeseen liittyen.

Tsemppiä kaikille ja toivotaan että alkaa haamut testeissä vahvistumaan niillä kellä niitä on havaittavissa :smiling face with heart-eyes:
Millä tavalla te tutkitte limojanne? Oon nyt juonut greippimehua, vettä, paljon marjasmoothieita, syönyt keittoruokia enkä ole vielä huomannut edistystä viime kiertoon verrattuna :(. Tietenkin nyt vasta päivä 8 menossa ja ovulaatiolimaa ei oo ollut ku yhtenä päivänä, ennen oli 3 päivää ainakin, mutta siitä onkin 5 vuotta aikaa kun olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä. Vai oonko niin vanha ettei mulla erity enää tota hedelmällistä limaa . Kai se eritys on estrogeenin tuotannosta kiinni…tää on vasta toinen kierto pillereiden lopettamisen jälkeen mutta ahdistaa silti. Haluan sen vauvan ja jos edellytykset ei ole ideaalit niin ärsyttää jo valmiiksi. Hyvä kun ovulaatiota ei ole edes ollut vielä ja olen valmis jo luovuttamaan .

Ruut_2021 täällä moi, onnistuin ekan kerran kirjautuu sisään tänne! Tarvii toi nimimerkki käydä vaihtaas. Oon mennyt dpo:issa sekaisin, ehkä jotain 6-8 välillä. Näkeekö muut kuvassa jotain? Vai näenkö mä vaan viivanpaikan??

Liitteet

• IMG_20220111_155538.jpg
    IMG_20220111_155538.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 142
Oletko varma ettei vaan ollut kemiallinen?
Teitkö muita testejä samalla?
Mulla on plussat olleet juuri tällaisia.. jotkut raskaudet menneet loppuun asti hyvin, pari kemiallista että on plussa tullut ja vuoto alkanut melkein normaalisti tai päivän-kaksi myöhemmin.. viiva vaan sitten haalennut pois… ja pari kertaa tullut keskenmeno rv7+ ja tällä samalla puikolla testannut nekin.
Samana päivänä testattu hcg verestä ja tuloksena pyöreät 0. Ja muut testit oli negoja.

Ruut_2021 täällä moi, onnistuin ekan kerran kirjautuu sisään tänne! Tarvii toi nimimerkki käydä vaihtaas. Oon mennyt dpo:issa sekaisin, ehkä jotain 6-8 välillä. Näkeekö muut kuvassa jotain? Vai näenkö mä vaan viivanpaikan??
Vastaan nyt tähänkin et tee tuo vesitesti kun on kuivunut ni pitäs ainakin selvitä onko viivanpaikka tai värikertymä :smiling-eyes:

Kyllä siinä jotain näkyy, toki myös aikaiset päivät et hyvä mahis vahvistua vielä

Millä tavalla te tutkitte limojanne? Oon nyt juonut greippimehua, vettä, paljon marjasmoothieita, syönyt keittoruokia enkä ole vielä huomannut edistystä viime kiertoon verrattuna :sad001. Tietenkin nyt vasta päivä 8 menossa ja ovulaatiolimaa ei oo ollut ku yhtenä päivänä, ennen oli 3 päivää ainakin, mutta siitä onkin 5 vuotta aikaa kun olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä. Vai oonko niin vanha ettei mulla erity enää tota hedelmällistä limaa . Kai se eritys on estrogeenin tuotannosta kiinni…tää on vasta toinen kierto pillereiden lopettamisen jälkeen mutta ahdistaa silti. Haluan sen vauvan ja jos edellytykset ei ole ideaalit niin ärsyttää jo valmiiksi. Hyvä kun ovulaatiota ei ole edes ollut vielä ja olen valmis jo luovuttamaan .
Luomupimun blogi tai jotain sinne päin oli tosi hyviä vinkkejä limojen tutkimiseen ja kuvien kera noita limoja.
Tänään juuri kp 16 mietin ettei ole ovislimoja näkynyt, mutta sitten vähän kohdunsuuta kaivelemalla löytyikin ihan oikeaoppista eggwhitea. Ei vaan tällä kertaa ole tullut niin paljon, että huomaisi ihan vaan pyyhkiessä. Yleensä ei ole tarvinnut sisältä kaivella. Anteeksi kuvaus..

Joku siellä näyttäis kurkkivat,mutta suhtautuisin varauksella noihin RFSU:n varhaisiin testeihin. Viime keväänä sain tommosen viivan ja en ollu raskaana, ellei ollu joku kiinnittymisyritys. Tein uuden testin samalla testillä ja nega, sekä kaikki muutkin testit tuolloin näytti negaa. Tein reklamaation. Marraskuussa sain pregcheckin liuskoihin selkeät haamuviivat,mutta noihin rfsun testeihin en yhtään mitään! Jopa digi näytti plussaa,mutta olikin kemiallinen silloin.

Mutta toivotaan et sulla ei oo niin huono tuuri näiden kyseisten testien kanssa kuin mulla sillon.. Vahvistumisia viivalle!:smiling-eyes::folded:

Millä tavalla te tutkitte limojanne? Oon nyt juonut greippimehua, vettä, paljon marjasmoothieita, syönyt keittoruokia enkä ole vielä huomannut edistystä viime kiertoon verrattuna :sad001. Tietenkin nyt vasta päivä 8 menossa ja ovulaatiolimaa ei oo ollut ku yhtenä päivänä, ennen oli 3 päivää ainakin, mutta siitä onkin 5 vuotta aikaa kun olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä. Vai oonko niin vanha ettei mulla erity enää tota hedelmällistä limaa . Kai se eritys on estrogeenin tuotannosta kiinni…tää on vasta toinen kierto pillereiden lopettamisen jälkeen mutta ahdistaa silti. Haluan sen vauvan ja jos edellytykset ei ole ideaalit niin ärsyttää jo valmiiksi. Hyvä kun ovulaatiota ei ole edes ollut vielä ja olen valmis jo luovuttamaan .

Siis ihan kädellä vessakäynnin yhteydessä tutkin. Mullahan loppui tyyliin kaikki eritystoiminta tuolta alapäästä kierukan poiston jälkeen ja oli kyllä outoa, ei koskaan ollu tuollaista. Nyt greippikuurin jälkeen alkaa kosteutta olemaan reilummin ja lima on sellaista just sormien välissä venyvää niin kuin kai pitäisikin. Mutta en olisi ikinä tajunnut greippikuuria ilman tätä palstaa joten kiitos teille ihanat :blowing:

Oletko Herttarouva käynyt gynellä ja ultrassa tutkituttamassa munasolujen määrän ym asiat? Ite kävin, kun olen jo yli 40, niin oli helpotus kuulla että edellytykset raskaaksitulolle on olemassa ja munasoluja riittää. Muuten ois varmaan jo hanskat tiskissä kun ei heti ole onnistunut, mutta gynen rohkaisun perusteella uskallan edelleen elättää toivoa vaikka epäonnistumiset aina masentaakin.

Takaisin