Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nakyy!...näättekö te tässä jotain? Mulla ihan kädet tärisee, koska mä en tosiaan oo kertaakaan nähny yhtään mitään muuta kuin hohtva valkosuutta, ja nyt kuvittelen näkeväni jotain. Tai ehkä mä vaan alan seota tässä...? tämä nyt tuo sama, raskauskeijun herkkä testi. Ja siis dpo10.
View attachment 109504
Näkyy luulin et olit tehnyt tänään ihan negan tms. Oliko se tää vai teitkö uuden...näättekö te tässä jotain? Mulla ihan kädet tärisee, koska mä en tosiaan oo kertaakaan nähny yhtään mitään muuta kuin hohtva valkosuutta, ja nyt kuvittelen näkeväni jotain. Tai ehkä mä vaan alan seota tässä...? tämä nyt tuo sama, raskauskeijun herkkä testi. Ja siis dpo10.
View attachment 109504
Tein aamupissasta puhtaan negan, mutta reippaana tyttönä tokasta pissasta testasin uuestaan, tämä on se!Näkyy luulin et olit tehnyt tänään ihan negan tms. Oliko se tää vai teitkö uuden
Jee se on jännä ku toisilla ei näytä aamun ekasta vaikka sitä suositellaanTein aamupissasta puhtaan negan, mutta reippaana tyttönä tokasta pissasta testasin uuestaan, tämä on se!
Juu näkyy...näättekö te tässä jotain? Mulla ihan kädet tärisee, koska mä en tosiaan oo kertaakaan nähny yhtään mitään muuta kuin hohtva valkosuutta, ja nyt kuvittelen näkeväni jotain. Tai ehkä mä vaan alan seota tässä...? tämä nyt tuo sama, raskauskeijun herkkä testi. Ja siis dpo10.
View attachment 109504
...näättekö te tässä jotain? Mulla ihan kädet tärisee, koska mä en tosiaan oo kertaakaan nähny yhtään mitään muuta kuin hohtva valkosuutta, ja nyt kuvittelen näkeväni jotain. Tai ehkä mä vaan alan seota tässä...? tämä nyt tuo sama, raskauskeijun herkkä testi. Ja siis dpo10.
View attachment 109504
Joo! Enkä olis ennen tätä foorumia tullu aatelleeks että kantsii muistakin testailla, olisin tosiaan kuvitellu että aamu on vahvin ja paras. Tää pissa oli max 2h rakossa :DJee se on jännä ku toisilla ei näytä aamun ekasta vaikka sitä suositellaan
...näättekö te tässä jotain? Mulla ihan kädet tärisee, koska mä en tosiaan oo kertaakaan nähny yhtään mitään muuta kuin hohtva valkosuutta, ja nyt kuvittelen näkeväni jotain. Tai ehkä mä vaan alan seota tässä...? tämä nyt tuo sama, raskauskeijun herkkä testi. Ja siis dpo10.
View attachment 109504
Näkyy!!! Toivottavasti vahvistuu!...näättekö te tässä jotain? Mulla ihan kädet tärisee, koska mä en tosiaan oo kertaakaan nähny yhtään mitään muuta kuin hohtva valkosuutta, ja nyt kuvittelen näkeväni jotain. Tai ehkä mä vaan alan seota tässä...? tämä nyt tuo sama, raskauskeijun herkkä testi. Ja siis dpo10.
View attachment 109504
No niinpä, ja sama testi! Mulla vielä toistaseks luottoa näihin testeihin, kun en oo vielä noita haamuja/viivanpaikkoja saanu ennen. Katotaan, ehkä mäkin kohta vaan liityn haamujengiin joka toistuvasti saa hämyplussiaVahvistumista toivotaan
jännä ku mul suht samanlainen haamu vaikken voi olla raskaana..
Haha haamujengiNo niinpä, ja sama testi! Mulla vielä toistaseks luottoa näihin testeihin, kun en oo vielä noita haamuja/viivanpaikkoja saanu ennen. Katotaan, ehkä mäkin kohta vaan liityn haamujengiin joka toistuvasti saa hämyplussia
Kyl, mulla kaappi pursuaa noita, ku pessimistinä tilasin määräalennuksella jäätävän määrän. Eli oikeen hyvät mahikset samoilla testeillä (sekä niillä vähemmän herkillä, myös niitä iso kasa kaapissa) seurata kehitystä :DHaha haamujengi
En usko ja jos sulla aamuinen oli puhdas nega etkä ole ennen saanut turhia ns haamujaeli vahvistumista
Onks sulla näitä vielä et voit vertailla vahvistumista?
No niinpä, ja sama testi! Mulla vielä toistaseks luottoa näihin testeihin, kun en oo vielä noita haamuja/viivanpaikkoja saanu ennen. Katotaan, ehkä mäkin kohta vaan liityn haamujengiin joka toistuvasti saa hämyplussia
No niinpä, ja sama testi! Mulla vielä toistaseks luottoa näihin testeihin, kun en oo vielä noita haamuja/viivanpaikkoja saanu ennen. Katotaan, ehkä mäkin kohta vaan liityn haamujengiin joka toistuvasti saa hämyplussia
Jep! En tiedä mitä se oli/on, ite mietin että olisko vaan mahdollista että nyt tosiaan alkoi vasta elimistö oikeasti hormonaalisesti palautua normaaliin tilaan? Joka tapauksessa, tällä kertaa vaikuttaa olleen positiivinen merkki! Katsotaan jatkaako tuo viiva matkaa, vai jääkö haamuksi!eikös sulla ne rinnatkin oo kipeytynyt ekaa kertaa pitkään aikaan? ehkä seki on jo merkki että nyt on tärppi käynyt!