Raskaaksi 2022

...näättekö te tässä jotain? Mulla ihan kädet tärisee, koska mä en tosiaan oo kertaakaan nähny yhtään mitään muuta kuin hohtva valkosuutta, ja nyt kuvittelen näkeväni jotain. Tai ehkä mä vaan alan seota tässä...? :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: tämä nyt tuo sama, raskauskeijun herkkä testi. Ja siis dpo10.

PXL_20211228_113438134.jpg

...näättekö te tässä jotain? Mulla ihan kädet tärisee, koska mä en tosiaan oo kertaakaan nähny yhtään mitään muuta kuin hohtva valkosuutta, ja nyt kuvittelen näkeväni jotain. Tai ehkä mä vaan alan seota tässä...? :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: tämä nyt tuo sama, raskauskeijun herkkä testi. Ja siis dpo10.

View attachment 109504
Näkyy:smiling face with heart-eyes: luulin et olit tehnyt tänään ihan negan tms. Oliko se tää vai teitkö uuden :red-heart:

View attachment 109504
Juu näkyy ❤️

View attachment 109504

näkyy näkyy :smiling face with heart-eyes:

Jee:red-heart::smiling face with heart-eyes: se on jännä ku toisilla ei näytä aamun ekasta vaikka sitä suositellaan
Joo! Enkä olis ennen tätä foorumia tullu aatelleeks että kantsii muistakin testailla, olisin tosiaan kuvitellu että aamu on vahvin ja paras. Tää pissa oli max 2h rakossa :D

Mä ny oon sen verran realisti, että en tästä viel liikoja tulkitse - paitsi sen tulkitsen kyllä, että mulla on nyt vähän HCG koholla ekaa kertaa ikinä! Eli nyt kuvittelen että todistetusti mun on mahdollista tulla raskaaks! Tätä oon odottanu ku alotin noi aikaset testailut! :Kissing Cat Face With Closed Eyes: nyt ku vielä vahvistuis eikä vaan katoais pois!

View attachment 109504

Näkyy kyllä :smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes: ja ihan selvästi näkyykin, kun yleensä täytyy laittaa puhelimen näytöstä kirkkaus täysille, kun tihrustaa näitä kuvia, mutta nyt näkyi heti ilmankin. :folded:

View attachment 109504
Näkyy!!! Toivottavasti vahvistuu! :red-heart:

Vahvistumista toivotaan :red-heart::red-heart:

jännä ku mul suht samanlainen haamu vaikken voi olla raskaana..
No niinpä, ja sama testi! Mulla vielä toistaseks luottoa näihin testeihin, kun en oo vielä noita haamuja/viivanpaikkoja saanu ennen. Katotaan, ehkä mäkin kohta vaan liityn haamujengiin joka toistuvasti saa hämyplussia :Eyes:

No niinpä, ja sama testi! Mulla vielä toistaseks luottoa näihin testeihin, kun en oo vielä noita haamuja/viivanpaikkoja saanu ennen. Katotaan, ehkä mäkin kohta vaan liityn haamujengiin joka toistuvasti saa hämyplussia :Eyes:
Haha haamujengi :tears::tears:
En usko ja jos sulla aamuinen oli puhdas nega etkä ole ennen saanut turhia ns haamujaeli vahvistumista :red-heart::folded:
Onks sulla näitä vielä et voit vertailla vahvistumista?

Haha haamujengi :tears::tears:
En usko ja jos sulla aamuinen oli puhdas nega etkä ole ennen saanut turhia ns haamujaeli vahvistumista :red-heart::folded:
Onks sulla näitä vielä et voit vertailla vahvistumista?
Kyl, mulla kaappi pursuaa noita, ku pessimistinä tilasin määräalennuksella jäätävän määrän. Eli oikeen hyvät mahikset samoilla testeillä (sekä niillä vähemmän herkillä, myös niitä iso kasa kaapissa) seurata kehitystä :D

Kun tosiaan ennen ei ole testeihin tullut vääriä haamuja, niin uskon kyllä, että jotain siellä nyt tapahtuu. Toivottavasti lähtee vahvistumaan:red-heart: Kiva jännäillä muiden puolesta, kun omat testailut jää ensi vuoteen:Grimacing Face:

Tulinpa nyt sitten tänne ryhmään valittamaan kun kp26 ja nega jälleen testattu. Hirveitä menkkakipuja ollut pari päivää. Pikkusen ottaa päähän kun mullahan oli siis kolme vuotta kuparikierukka (mikä olevinaan pahentaa vuotoa ja menkkakipuja) eikä sen aikana ollut juuri mitään vaivoja ja nyt kun se poistettiin niin ollut ihan helvetilliset kiputilat ja oireet parin kierron ajan. Millon tää oikein loppuu vai onko nyt koko loppuelämä vaihdevuosiin asti tämmöstä paskaa :loudlycrying: en jaksa.

Toisaalta yritän ajatella positiivisesti että jos miun elimistö vaan kierukan jäljiltä heräilee takas lapsentekopuuhiin, vaan välillä kyllä tässä horjuu usko siihenkin teoriaan.

Anteeksi tämä valitus ja tsemppiä kaikille :red-heart:

eikös sulla ne rinnatkin oo kipeytynyt ekaa kertaa pitkään aikaan? ehkä seki on jo merkki että nyt on tärppi käynyt! :Two-hearts:

Hitsi että on pitkästä aikaa optimistinen fiilis, kun toi kierto näyttäis tasaantuvan. Toki en tällä kertaa tuntenut ihan selvästi, että kummalta puolelta ovuloin. Mutta munanjohtimen poistoleikkauksen jälkeen lääkäri sanoi mulle, että toinen munanjohdin voi oppia poimimaan sen toiselta puolelta irronneen munasolun ja lueskelin vielä lisää, että tosiaan se munasolu voi oppia kiertämään ja löytää perille, vaikka munanjohtimia vain yksi. En nyt toki usko, että näin välttämättä omalla kohdalla, mutta silti herättää toiveita, ettei se hedelmällisyys välttämättä ole ihan niin paljon huonompi kuin voisi ensiksi ajatella.

Laskeskelin, että mulla olis vissiin dpo 9 3.1, kun on miehen synttärit. Olispa ihana lahja se plus. Tosin olen kyllä luvannut itselleni, etten testaa ennen dpo10, mutta lupauksethan on tehty rikottaviksi (vai mites se meni :Face With Tears Of Joy:).

eikös sulla ne rinnatkin oo kipeytynyt ekaa kertaa pitkään aikaan? ehkä seki on jo merkki että nyt on tärppi käynyt! :Two-hearts:
Jep! En tiedä mitä se oli/on, ite mietin että olisko vaan mahdollista että nyt tosiaan alkoi vasta elimistö oikeasti hormonaalisesti palautua normaaliin tilaan? Joka tapauksessa, tällä kertaa vaikuttaa olleen positiivinen merkki! Katsotaan jatkaako tuo viiva matkaa, vai jääkö haamuksi!

Kävin äsken kaivamassa testin roskiksesta (vaikka ei saisi) niin se oli tämmönen! Ei ois pitänyt mennä kaivelemaan, nyt on pää sit entistä enemmän sekasin.

Liitteet

• 1E9F10FD-F1E6-488F-85F6-A0CA9F573662.jpeg
    1E9F10FD-F1E6-488F-85F6-A0CA9F573662.jpeg
    3.3 MB · Katsottu: 243
Takaisin