Raskaaksi 2022

Mäkin nyt ilmoittaudun tänne katotaan kuinka sitä jaksaa enää kirjoitella.
Kaikki tuntuu olevan jotenkin niin innosta soikeana tän yrityksen kanssa, mulle tää on viimeinen vuosi kun yritetään. Letroja riittää reilut puol vuotta ja sit on yritys taival päätöksessä.
Meillä toivotaan kolmatta ja yritys alkanut 9/2019 joten on tässä taas väännettykin.:loudlycrying:
 
Mäkin nyt ilmoittaudun tänne katotaan kuinka sitä jaksaa enää kirjoitella.
Kaikki tuntuu olevan jotenkin niin innosta soikeana tän yrityksen kanssa, mulle tää on viimeinen vuosi kun yritetään. Letroja riittää reilut puol vuotta ja sit on yritys taival päätöksessä.
Meillä toivotaan kolmatta ja yritys alkanut 9/2019 joten on tässä taas väännettykin.:loudlycrying:
Voimia teille. Rankka taival varmasti takana. :red-heart:
Tuolla lapsettomien ryhmän puolella on just tehty keskustelu vauva kuumeiluun lapsettomuuden jälkeen tai niin et on jo lapsia mut on ollu haasteita täl taipaleella ja uusia toiveissa. Jos siis koet yhtää omaksesi nii kannattaa tutustuu sinnekin.
 
Heissan! Siirryn tuolta Raskaaksi2021 -ketjun puolelta tänne, vaikka sitä niin kovin toivoi ettei olisi tarvinnut. Noh, täällä nyt ollaan kuitenkin. Yk 11 pyörähti juuri käyntiin ja koitetaan pysyä rennolla mielellä taas kerran. Ainakin saa vedellä jouluna kalat ja juustot ja muut ihan niinku tykkää! :Grinning Face:
 
Kiitos :Two-hearts: oon voinut oikeestaan tosi hyvin! Tyttölupaus saatu 17+1, viikon päästä 20+4 tiistaina ru. Istukka takana ja ihan hentoista kuplintaa tuntunut :) mitä teille kuuluu?

Oi, siitä ne potkut vahvistuu! Ja tyttö :red-heart:. Meillä kans tyttö siis, on aivan mahtava vekkuli :Two-hearts:. Eli sen verran hyvin menee ja ”helppoa” ollut nämä ekat kuukaudet että uskalletaan lähteä yrittämään jo näin pian toista :smiling-eyes:
 
No niin, mulla alkoi menkat taas eilen, vaikka ovis oli siis vasta viime viikon maanantaina, eli luteaali jäi vaan 8 pv mittaiseksi :Grimacing Face:. Ei siis tipputelua, mutta ei tuolla luteaalin pituudella kyllä varmaan myöskään raskaaksi tulla… Toivottavasti kierto tästä nyt tasaantuisi pian…
 
Mä niin kovasti odotan et puhkeis kunnon vauvakuume niinku ensimmäisen kohdalla (se oli musta kivaa ), mut ei oo vielä kyllä iskeny. Varmaan johtunee siitä ku välillä aamusin ketuttaa ku pientä oravaa ku alkaa kuuluu itkuu klo 5 jälkeen:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Minäkin siirryn tuolta Raskaaksi 2021-ketjusta tänne. Olen pysytellyt nyt hetken aikaa taka-alalla, koska koin varhaisen keskenmenon ja kemiallisen raskauden peräkkäin, joten tarvitsin hieman aikaa.
Nyt kp 3 ja yrityskierto 17 alkakoon. Viimeisimmässä kierrossa en ovuloinut. Lämmöt olivat alhaalla koko kierron ja minkäänlaisia ovisoireita ei ollut,vaikka ovistesti plussaa näytti. Yleensä tunnen pientä kiristyksen tunnetta alavatsalla ja lämmöt ovat hieman koholla ovulaation aikaan. Eli munasolu ei siis ilmeisesti irronnut. Jälleen tilattu liuta ovistestejä tätä kiertoa varten.:folded: Kyllä sitä vaan saa melkoisen summan upotettua noihin digitaalisiin ovistesteihin,koska muihin ovistesteihin en luota.. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Toivottavasti tästä kierrosta tärppäis viimeinkin.:red-heart:
 
Joo kyl niihin rahaa palaa. Me kans yritettiin tätä meidän huhtikuista pitkään ja mulla on tosi epäsäännöllinen ja pitkä kierto, eikä ovulaatiota tapahtunu, mut silti piti sitä tikuttaa. Ni niitä testejä meni kyllä aivan valtavan paljon :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Minäki kokeilin tota, mut mulla sekoilee kaikki liuskat aina monirakkulaisten munasarjojen takia. :Grinning Face With Smiling Eyes: näyttää ihan mitä sattuu. Ni sit oli kuitenki pakko käyttää vaan digitaalisia testejä.
 
Mä tulen kanssa tänne jo vähän kurkkimaan. Meillä on 5/20 esikoinen ja nyt käynnissä yk3. Taustana sen verran, että alunperin oli tarkoitus aloittaa toisen yrittäminen tässä syksyllä, että ehdin välissä olla vähän aikaa töissäkin. Mutta sain ylläriplussan elokuussa, joka sitten paljastui kohdunulkoiseksi. Ehti mennä niin pitkälle, että oikea munanjohdin jäi leikkauspöydälle. Ton menetyksen jälkeen iski kova vauvakuume ja nyt toivotaan, että pian tärppäisi uudelleen. Kaksi kertaa olen tullut nopsaan raskaaksi, vaikka ikää molemmilla +30, mutta nyt toki pelottaa, että mitenkähän ton yhden munanjohtimen kanssa käy. Kierto heitellyt ku jälkeen ja ollut pari tosi pitkää kiertoa. Nyt taas heti alkukierrosta vähän ovisoireita, en ihan pysy kärryillä, että mitä tää kroppa touhuaa:Relieved Face:
 
Muokattu viimeksi:
Mä niin kovasti odotan et puhkeis kunnon vauvakuume niinku ensimmäisen kohdalla (se oli musta kivaa ), mut ei oo vielä kyllä iskeny. Varmaan johtunee siitä ku välillä aamusin ketuttaa ku pientä oravaa ku alkaa kuuluu itkuu klo 5 jälkeen:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Meillä oli myös nukkumisen kanssa ekana vuonna haasteita aika tavalla. Ja pahimmassa univelassa ajattelin, että tähän taloon ei koskaan tule toista lasta:Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: mutta niin se mieli vaan muuttuu. Ja nyt kun esikoinen reilu 1,5v ja ”iso tyttö” jo, niin johan sitä alkoi haaveilla toisesta pikkuisesta :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
 
Meillä oli myös nukkumisen kanssa ekana vuonna haasteita aika tavalla. Ja pahimmassa univelassa ajattelin, että tähän taloon ei koskaan tule toista lasta:Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: mutta niin se mieli vaan muuttuu. Ja nyt kun esikoinen reilu 1,5v ja ”iso tyttö” jo, niin johan sitä alkoi haaveilla toisesta pikkuisesta :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
Juu, orastavakin vauvakuume saa kyllä kenkää kun huoneesta kuuluu itkua klo 4.40 :tears: meillä kyllä hyvin nukkuva poika, ei heräile öisin ellei sit oo kipee, luojan kiitos :folded:
 
Juu, orastavakin vauvakuume saa kyllä kenkää kun huoneesta kuuluu itkua klo 4.40 :tears: meillä kyllä hyvin nukkuva poika, ei heräile öisin ellei sit oo kipee, luojan kiitos :folded:

No hyvä, ettei sentään heräillä koko yötä.:Person With Folded Hands: Meillä just toi heräily oli pitkään murheena, mutta onneksi helpottanu viimein (seuraavaa vaihetta odotellessa) :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Minäkin hyppään mukaan! Meillä on esikoinen toiveissa. Yritys alkoi viime heinäkuussa ja tulinkin heti raskaaksi, mutta se päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon syyskuussa. Nyt on menossa keskenmenon jälkeen kolmas kierto, ja vielä olis mahdollista saada kaksi viivaa testiin tänä vuonna - uuden vuoden aattona nimittäin (ja tämäkin vain jos kierto on nytkin sen 32 päivää mitä se on kkm jälkeen ollut).
 
Mäkin hyppään mukaan raskaaksi 2021 -ketjusta, vaikken ehkä viime helmikuussa foorumille kirjautuneena aatellut näin käyvän :tears:
Meillä yritetään ensimmäistä, yritys alkanut 11/2020 ja nyt tulevana helmikuuna päästään ensikäynnille lapsettomuuspolille. Kertaakaan ei plussaa eikä edes haamun häivähdystä testeissä :Grimacing Face: Kaikki verikokeet, miehen testit, gynetutkimukset jne. ollut tähän mennessä täysin normaalit, käyn verikokeissa taas muutaman viikon päästä, kun tuli lähete labroihin. Pitkä, uuvuttava, tunteiden täyteinen vuosi takana, mutta nyt kun saimme tilannettamme eteenpäin mahdollisen hoitopolun alkamiseen, on mieli jälleen vähän parempi :red-heart: Yk12 meneillään, kierron pitäis päättyä uutena vuotena, joten vielä on mahis raskautua 2021 :Face With Tears Of Joy:

Kiva kun on jo useampi täällä, lähetän kaikille kovasti tsemppejä omille taipaleillenne, täältä saa rutkasti vertaistukea kaikkiin tilanteisiin :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
 
Pakko se on itsekin kavuta 2021-ryhmästä tänne, vaikkakin eniten jutustelen keskenmenon kokeneiden ryhmässä. Tänään oli testi negatiivinen (dpo12), joten eiköhän täti kurvaa parin päivän päästä paikalle.

Meillä on ennestään kaksi lasta (3 ja 6). Viime maaliskuussa plussasin ensimmäisestä yrityskerrasta, mutta se raskaus meni 14. viikolla kesken. Sen jälkeen ollaankin sitten yritetty saada kolmatta lasta aluilleen puolisen vuotta. Tarkastutin pari viikkoa sitten omat veriarvoni Puhti.fi:n kautta ja sieltä löytyi monen muun asian lisäksi myös matala ferritiini. Olen 1,5 viikkoa popsinut lisärautaa ja toivon sen nostattavan varastorautoja hieman ylemmäs. Luin jostain, että alhainen ferritiini saattaa vaikeuttaa raskautumista ja aiheuttaa keskenmenoja.

Tsemppiä meille kaikille. Jospa vuosi 2022 olisi meidän kaikkien vuosi :Flexed Biceps:
 
Meillä ennestään tyttö 1/21 ja pari vko sitten jätettiin pillerit pois ja aateltiin et tjot Ovis oli tossa alkuviikosta, mutta meille rantautui rs-virus ensin tytölle (joka sit vei meidänkin yöunet) ja nyt se tauti on meissä vanhemmissa.. Tosi hulppea ensimmäinen Joulu takana eristyksissä, mutta tätähän se on lasten kans. En siis todellakaan usko raskautuneeni tästä kierrosta, mutta en uskonut tän tammikuisenkaan kohdalla sillon, ku oli päällä superisti stressiä ja työjuttuja. Tsemppiä ja paljon plussatuulia kaikille!
 
Takaisin
Top