Mäkin nyt ilmoittaudun tänne katotaan kuinka sitä jaksaa enää kirjoitella.
Kaikki tuntuu olevan jotenkin niin innosta soikeana tän yrityksen kanssa, mulle tää on viimeinen vuosi kun yritetään. Letroja riittää reilut puol vuotta ja sit on yritys taival päätöksessä.
Meillä toivotaan kolmatta ja yritys alkanut 9/2019 joten on tässä taas väännettykin.
Kaikki tuntuu olevan jotenkin niin innosta soikeana tän yrityksen kanssa, mulle tää on viimeinen vuosi kun yritetään. Letroja riittää reilut puol vuotta ja sit on yritys taival päätöksessä.
Meillä toivotaan kolmatta ja yritys alkanut 9/2019 joten on tässä taas väännettykin.

oon voinut oikeestaan tosi hyvin! Tyttölupaus saatu 17+1, viikon päästä 20+4 tiistaina ru. Istukka takana ja ihan hentoista kuplintaa tuntunut :) mitä teille kuuluu?

. Ei siis tipputelua, mutta ei tuolla luteaalin pituudella kyllä varmaan myöskään raskaaksi tulla… Toivottavasti kierto tästä nyt tasaantuisi pian…
Kyllä sitä vaan saa melkoisen summan upotettua noihin digitaalisiin ovistesteihin,koska muihin ovistesteihin en luota..
näyttää ihan mitä sattuu. Ni sit oli kuitenki pakko käyttää vaan digitaalisia testejä.
mutta niin se mieli vaan muuttuu. Ja nyt kun esikoinen reilu 1,5v ja ”iso tyttö” jo, niin johan sitä alkoi haaveilla toisesta pikkuisesta 
meillä kyllä hyvin nukkuva poika, ei heräile öisin ellei sit oo kipee, luojan kiitos
Meillä just toi heräily oli pitkään murheena, mutta onneksi helpottanu viimein (seuraavaa vaihetta odotellessa)