Raskaaksi 2022

Mulla on outo vv ja testasin o tikulla ni aika vahva mut ei plussa kuitenkaan.. Yleensä ovis tullut nyt vasta kp17-19 kun luteaali aina sen 13-14pv..mut vissiin ne voi vaihdella.. Pitänee pari päivää katsoa joko se viiva nyt vahvistuu. Tunnistan yleensä itse oviksen kyllä kovasta kivusta.. Ja olevinaan tunsin lievempää sellaista jo kp 7 mut saa nähä oliko jotain muuta.. Kroppa vissiin tuntuis olevan jotenkin sekaisin vaikka kierto ollut tasainen
Muoks. Jos olis ollu kp 7 ovis jostain kumman syystä ni olis pe jo dpo 9 :Smiling Face With Open Mouth epätodennäköistä muta oispa jännää

Voisko olla jotain kasvukipuja nuo kp 7? Mulla ainakin oviskipua lievempää n. Vko ennen ovista. Oon itse tulkinnut ne kasvukivuiksi. :smiling-eyes: Se on sellasta tasaisempaa juilimista kun ovis tuntuu taas heti kerralla hetken aikaa tosi voimakkaasti.

Mulla on niin epätoivoinen olo. Dpo7 tai 8 ja ei tunnu miltään. Näillämain pitäis varmaan kiinnittymisen tapahtua. Viime kierrossa dpo8 näkyi jotain testissä. Huomenna testaan, mut luulen ettei näy mitään. Lämmöt on korkealla edelleen, mutta ei sitten mitään muuta oiretta .

Mä taas kun eilen valitin että ei ole oireita, niin illalla sitten kipeytyi rinnat ja alavatsaa on nippaillut ja ihan särkenyt koko aamun. nyt dpo6. Tosin mä en luota mihinkään oireisiin enää, kun viime kierrossa niitä oli olevinaa vaikka minkälaista. Nää kaks oiretta tulee aina ennen vuotoa ja loppuu vähän ennen ku vuoto alkaa, niin ei näistä voi mitään tulkita omalla kohdalla. :tears:
Ens kiertoon sitten minäkin hommaan paremman mittarin millä saan noita lämpöjä seurattua, kun tähän kiertoon en ehtinyt!:thumbs-up:

Voisko olla jotain kasvukipuja nuo kp 7? Mulla ainakin oviskipua lievempää n. Vko ennen ovista. Oon itse tulkinnut ne kasvukivuiksi. :smiling-eyes: Se on sellasta tasaisempaa juilimista kun ovis tuntuu taas heti kerralla hetken aikaa tosi voimakkaasti.
Mitä kasvukipuja :o mulla sellaisia ollut vain raskauksien alussa. Toi oli sellainen toisen munasarjan kipu mut ei ihan niin voimakas mut tiedä häntä mitä lie kipuja ja eiköhän se ovis tule taas vasta paljon myöhemmin :)

Dpo 10 ja herkkä testi nega :sad-face: myös lämmöt on alaspäin tulossa. Vielä 4-5 päivää pitäis mennä ennen kuukautisia, mutta merkit on lannistavia! Mut kylhän sitä kiinnittymistä tapahtuu vielä tässä dpo10 ja myöhemminkin, että tottakai vielä on todellisuudessa toivoa!

Mul kans rinnat ollu kipeenä tässä kierrossa, mitä pidän tosi positiivisena! Mulla oli nuorempana aina kipeenä, nyt ei vuosiin ole ollut. Ite ajattelen, että ehkä mun elimistö alkaa herää jostain horroksesta ja toi rintakipu on signaali siitä :Relieved Face:

Onko kellään kokemusta munasarjakystista? Mietin kun ollut oikea puoli munasarjan kohdilta outo ja välillä tuntuu kipua kun vaihtaa asentoa…eikös nää kystat tule jotenkin ovulaation jälkeen? Sen jälkeen kipukin alkanut. Mulla todettu viime keväänä oikeassa munasarjassa pieni kysta. Nyt olen ollut ilman E-pillereitä kohta pari kk ja tuntuu että kohta on taas endoa ja kystia jokapuolella. Mulla on ollut ennen esikoisen raskautta oikea munasarja liimautunut kohtuun kiinni juuri tuon endon takia. Se kuitenkin raskauden aikana irtosi ja ilmeisesti toimii. Vasemman puolen munasarjan kohdalla en koskaan tunne ovulaatiokipuja tai mitään. Pitäisköhän tässä varata keväälle aikaa taas gynelle tsekkaa tilanne.

Onko kellään kokemusta munasarjakystista? Mietin kun ollut oikea puoli munasarjan kohdilta outo ja välillä tuntuu kipua kun vaihtaa asentoa…eikös nää kystat tule jotenkin ovulaation jälkeen? Sen jälkeen kipukin alkanut. Mulla todettu viime keväänä oikeassa munasarjassa pieni kysta. Nyt olen ollut ilman E-pillereitä kohta pari kk ja tuntuu että kohta on taas endoa ja kystia jokapuolella. Mulla on ollut ennen esikoisen raskautta oikea munasarja liimautunut kohtuun kiinni juuri tuon endon takia. Se kuitenkin raskauden aikana irtosi ja ilmeisesti toimii. Vasemman puolen munasarjan kohdalla en koskaan tunne ovulaatiokipuja tai mitään. Pitäisköhän tässä varata keväälle aikaa taas gynelle tsekkaa tilanne.
Mulla ei muuten ole kokemusta kuin ekasta lapsesta menin päivystykseen ultraan munasarjakipujen/tiputteleuvuodon takia rv 6+. Löytyi useita 5-6cm kystia. Ilmeisesti oli sitten ihan harmittomia kun lääkäri ei mitään kontrollia siihen määrännyt, eikä nt ultrassa kukaan enää niistä puhunut, oli varmaan kadonnut. Ja nuo siis vain ohimennen mainitsi.

Mitä kasvukipuja :eek: mulla sellaisia ollut vain raskauksien alussa. Toi oli sellainen toisen munasarjan kipu mut ei ihan niin voimakas mut tiedä häntä mitä lie kipuja ja eiköhän se ovis tule taas vasta paljon myöhemmin :)

Mä muistaisin joskus kuulleeni myös munasolujen kasvukivuista ennen ovulaatiota. Jotain tällaista tulkitsin olleen myös itselläni. Kun mulla oli myös kp7 tosi kovaa pistelyä vasemmalla puolella, säiteili selkäänkin ja tuli vähän huono olo. Hetken epäilin ovista, mutta sitten limojen puutteesta ja lämmöistä totesin olleen jotain muuta. Ja nyt olikin sitten ovis kp17 tai 18, kun tuli digiovistestiin hymy ja oireet yms. Aina vähän säikäyttää nuo isommat kivut, kun aikanaan en oikein osannut arvioida kipuja ja meinasin synnyttää autoon:tears: ja toi kohdunulkoinenkin jäi multa liian pitkään täysin huomaamatta.:loudlycrying: Mutta onneksi tota kp7 lukuunottamatta ollut normaaliolo.

Toivottavasti sieltä olis kanssa pian ovis tulossa. :folded:Noi dogiovistestit oli kyllä ihan huippuja, mä en olis RFSUn liuskoilla saanut lainkaan kiinni.

Mitä kasvukipuja :eek: mulla sellaisia ollut vain raskauksien alussa. Toi oli sellainen toisen munasarjan kipu mut ei ihan niin voimakas mut tiedä häntä mitä lie kipuja ja eiköhän se ovis tule taas vasta paljon myöhemmin :)
Siis sitä kun siellä munasolu valmistautuu... :tears: Munasolun "kasvukipua". Verrattavissa mulla ainakin siihen keltarauhasen toiminnasta aiheutuvaan jomotukseen. Itse ainakin tunnen ovulaation vielä kovempana hetkittäisenä kipuna.

Mö menisin kyllä tsekkaamaan tilanteen varmuuden vuoksi. Mulla ei ole kokemusta kystista, mutta toisinaan oviksen jälkeen saattaa vihloa munasarjoja (erit. sitä puolta, jolla ollut ovulaatio), jonka olen tulkinnut keltarauhasen aiheuttamaksi. Mutta toi vihlonta on kyllä sellasta pientä, ettei mitään kovin kipeää. Toivottavasti olis harmitonta kipuilua.

Mulla oli tässä kierrossa kovaa kipua vasemmassa muniksessa kp7 ja aloin kanssa miettiä jotain kystaa tms. mutta täytyi olla jotain muuta, kun meni ohi ja sen jälkeen ei ole ollut mitään poikkeavaa oiretta. Mulla on kohdussa yksi isompi myooma (todettiin ekan raskauden aikana) ja nyt tosiaan enää yksi munanjohdin, niin se nyt vielä puuttuisi, että olis munikset kystia täynnä:disappointed-face:

Siis sitä kun siellä munasolu valmistautuu... :tears: Munasolun "kasvukipua". Verrattavissa mulla ainakin siihen keltarauhasen toiminnasta aiheutuvaan jomotukseen. Itse ainakin tunnen ovulaation vielä kovempana hetkittäisenä kipuna.

No muistin oikein:Smiling Face With Open Mouth mulla oli tässä kierrossa kp7 tosi kovat kivut, jospa olis kasvanut oikeen supermunasolu, kun ovis olis vasta kp17 tai 18.:Grinning Face With Smiling Eyes:

Haha.. Tein huvikseen tuolta herkän raskauskeiju testin ja nyt on kyl törkee.. Viimeksi tää antoi selvän tyhjän negan ku tein.. Nyt siis en kaiketi voi olla raskaana joten siks hauska ja siis kp 13 :tears:
Kaikkee sitä tekee ku o tylsää ja testei kaapissa :tears: ei ole lh huippukaa nyt mihin nää joskus reagoi

Muoks!!! Lisätty kuivana kuva. Ei ainakaa tyystin kadonnut ns..

Liitteet

• PCIMG_2021-12-28_12-00-09.JPG
    PCIMG_2021-12-28_12-00-09.JPG
    463.9 KB · Katsottu: 241
  • IMG_20211228_123629.jpg
    IMG_20211228_123629.jpg
    184.5 KB · Katsottu: 246
Muokattu viimeksi:
Haha.. Tein huvikseen tuolta herkän raskauskeiju testin ja nyt on kyl törkee.. Viimeksi tää antoi selvän tyhjän negan ku tein.. Nyt siis en kaiketi voi olla raskaana joten siks hauska ja siis kp 13 :tears:
Kaikkee sitä tekee ku o tylsää ja testei kaapissa :tears: ei ole lh huippukaa nyt mihin nää joskus reagoi

mä en saa näihin ikinä mitään jos on nega, mulla on yks tälläinen herkkä tuol kaapissa ja voin näyttää ihan vertailun vuoksi! :tears:

mä en saa näihin ikinä mitään jos on nega, mulla on yks tälläinen herkkä tuol kaapissa ja voin näyttää ihan vertailun vuoksi! :tears:
Haha:tears::tears: en mää voi olla raskaana ni on kyllä susi.. Voin tehä toisen aamulla kyl toki mut naurattaa vaan nää.. Mulle kans viimeks anto ihan puhtaan negan ja ny oli iha värillinen muka viiva.. Pinoon pskat testit jatkoksi

Sama ku Starilla, viimeks tänään tein tyylipuhtaan negan tollasella! Jos minä olisin sinä, olisin jo soittanu lääkärille, että mitä tää on ku mun raskaustestit on kokoajan positiivisia :P siis teknisestihän kai positiivisia on kaikki, missä jotain väriä on siinä testialueella. Eli kuulostaa siltä että sulla oikeesti on HCG:tä siellä koholla.

Sama ku Starilla, viimeks tänään tein tyylipuhtaan negan tollasella! Jos minä olisin sinä, olisin jo soittanu lääkärille, että mitä tää on ku mun raskaustestit on kokoajan positiivisia :P siis teknisestihän kai positiivisia on kaikki, missä jotain väriä on siinä testialueella. Eli kuulostaa siltä että sulla oikeesti on HCG:tä siellä koholla.
Pitänee soittaa.. Mut ihan tk vai neuvolan neuvonta ns..? Sit ne kyselee miks testailen ni No.. Iha hyvä selitys se ois et nää mulle haamuilee.. Mut se tässä on outoa ku välillä ihan negaa myös.

Pitänee soittaa.. Mut ihan tk vai neuvolan neuvonta ns..? Sit ne kyselee miks testailen ni No.. Iha hyvä selitys se ois et nää mulle haamuilee.. Mut se tässä on outoa ku välillä ihan negaa myös.
Joo, siis mustakin erikoista! Mut jos onnistuisit pääsemään juttelemaan naistentautien lääkärin kanssa, se varmaan osais miettiä mahdollisia selityksiä! En kyllä osaa sanoa mitä kautta ite lähtisin soittelemaan - todennäkösesti ite menisin perus terveyskeskuksen kautta :Eyes:

Joo, siis mustakin erikoista! Mut jos onnistuisit pääsemään juttelemaan naistentautien lääkärin kanssa, se varmaan osais miettiä mahdollisia selityksiä! En kyllä osaa sanoa mitä kautta ite lähtisin soittelemaan - todennäkösesti ite menisin perus terveyskeskuksen kautta :Eyes:
Pitänee kysellä joo sieltä.. Kuivuneen kuvan lisäsin tonne aiempaan et ei ainakaan kokonaan ees kadonnut se kuten viivanpaikat yleensä

Muoks!!! Lisätty kuivana kuva. Ei ainakaa tyystin kadonnut ns..

niin, siis tässä sama testi ja puhdas nega:rolling:
ihan vaan vertailuna. :smiling-eyes:IMG_20211228_125314.jpg

Pitänee kysellä joo sieltä.. Kuivuneen kuvan lisäsin tonne aiempaan et ei ainakaan kokonaan ees kadonnut se kuten viivanpaikat yleensä

On kyllä jännä, että miten noi testit jatkuvasti antaa jotain hailuraa. Lähtisin kyllä selvittelemään, että voisko olla tosiaan niin, että jostain syystä sulla on hcg koholla pikkuisen kokoajan ilman raskautta. Tai onkohan jotain muita tekijöitä, jotka voisi aiheuttaa hailukoita viivoja raskaustesteihin? Yksityisen kautta selvyyden saisi varmasti nopeammin, mutta kyllä sitä tk:n kautta julkisellekin pitäisi päästä. Sekin varmaan auttaisi alkuun, jos pääsisi hcg-mittaukseen.

Takaisin