Käytin sitä ne 2 kiertoa ennen ja tärppikierto oli just se ku ajattelin olla ilman ja katsoa oman kierron. Kuukautiset niukkeni niin olemattomiksi sen progetuen kanssa.Alotiksä muuten tos sun tärppikierros missää kohtaa sitä progetukee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Käytin sitä ne 2 kiertoa ennen ja tärppikierto oli just se ku ajattelin olla ilman ja katsoa oman kierron. Kuukautiset niukkeni niin olemattomiksi sen progetuen kanssa.Alotiksä muuten tos sun tärppikierros missää kohtaa sitä progetukee?
Aaah, niin se oliki! Sul oli sit hyvä vahva ovis ja oma progetuontanto sitä myötä sit hyväl tasol itsekin mietin et onko se vaan siit oviksest riippuvainen. Ennen esikoist oli kans lyhyt luteliaalii, mut sit saiki esikoinen alkunsa. Eikä mitään tukea siinä ollut. Mut ajattelin ite kyl tähän vikaa kiertoo ottaa ne luget käyttöö et maksimois kuitenki mahdollisuudet. Mikäs viikko sul nyt olikaa meneillää?Käytin sitä ne 2 kiertoa ennen ja tärppikierto oli just se ku ajattelin olla ilman ja katsoa oman kierron. Kuukautiset niukkeni niin olemattomiksi sen progetuen kanssa.
10+0 poksuu tänään. Eli aika hyvillä vesillä jo. tänään viimeksi dopplerilla kuultu sykkeet ❤Aaah, niin se oliki! Sul oli sit hyvä vahva ovis ja oma progetuontanto sitä myötä sit hyväl tasol itsekin mietin et onko se vaan siit oviksest riippuvainen. Ennen esikoist oli kans lyhyt luteliaalii, mut sit saiki esikoinen alkunsa. Eikä mitään tukea siinä ollut. Mut ajattelin ite kyl tähän vikaa kiertoo ottaa ne luget käyttöö et maksimois kuitenki mahdollisuudet. Mikäs viikko sul nyt olikaa meneillää?
Tervetuloa joukkoomme !Mää aattelin tänne tulla ensimmäistä viestiä laittamaan, vaan saa nähdä, että muistanko tai tuleeko ylipäätään kirjoteltua tän enempää... mutta onpahan aloitettu
Meillä tosiaan toinen kierto nyt kun on yrityksessä ja tällä hetkellä kp13, flo ennustelis ovista huomiselle vaan saattaapi kyllä mennä vasta ens viikkoon. Onneksi on lomaa ens viikko, niin on hyvin aikaa for baby dancing.
Komento takaisin! Menkat taisi alkaa tänään.Paria päivää vaille kolme viikkoa ilman minipillereitä, eikä menkkoja kuulu. Haluaisin niin kauheasti päästä jo edes siihen tilanteeseen, että saisi seurata kiertoa ja ovulaatiota. Nyt tuntuu, että olisi jumissa tässä välitilassa ja tiedetään varmasti kaikki täällä, että näissä asioissa odottavan aika on piinallisen pitkä.
Mä oon lukenut että yleensä 12-16 välillä on se paras hormonipituisuus ja siksi paras aika tehdä testi. Et voisko toi vaihtelu liittyä myös siihen et aamulla oot vähemmän harmoninen en tiedä mut näin tuli mieleen.No nyt vetää kyllä ärsyttävän jännäks ja oudoks. Eilisiltanen eli tuo toisiks alin oli ihan viit vaille posi, mut tän aamunen selvästi haaleempi voikohan olla et oli supernopee huippu yöl vai odotuttaako nyt viel itteää. Ei ny kaipais yhtää tämmöst epävarmuut tähän kohtaa. Jatkan toki testailua. Ja lämmötkin sit varmaan paris päiväs kertonee mikä tilanne.
Sekin voi toisaalta olla. Testasin nyt aamul ku eilen seittemän aikaan illalla oli niin hilkul. Mut ainakin esikoisesta dpo13 esim. Just aamupissa anto raskaustestiiki haileemman kuin aamun toisesta et ilmeisesti vois olla et aamul noi hormonitasot mul ei oo korkeimmillaa. En oo muutenkaa aamuihminen noh kattellaan ja ihmetellään.Mä oon lukenut että yleensä 12-16 välillä on se paras hormonipituisuus ja siksi paras aika tehdä testi. Et voisko toi vaihtelu liittyä myös siihen et aamulla oot vähemmän harmoninen en tiedä mut näin tuli mieleen.
Mennään aika samoissa @Juliet92 toivotaan molemmille tärppiä ja tietysti kaikille muillekin Ja niinku täällä on jo sanottu niin eikö olis plussa-aallon aika nyt tän nega-aallon jälkeenSekin voi toisaalta olla. Testasin nyt aamul ku eilen seittemän aikaan illalla oli niin hilkul. Mut ainakin esikoisesta dpo13 esim. Just aamupissa anto raskaustestiiki haileemman kuin aamun toisesta et ilmeisesti vois olla et aamul noi hormonitasot mul ei oo korkeimmillaa. En oo muutenkaa aamuihminen noh kattellaan ja ihmetellään.
Teki varmasti hyvää eilinen❤ mä muistelin omaa keskenmennyttäni 6.10 ku ois sillo ollu laskettuaika. Aattelitko mis kohtaa testata jos ei menkkoi kuulu?
Hyvää hääpäivää sinne❤ ihanan optimistinen jaksat olla aina, vaikka teilläkin alkaa kertyä tuota yritystä eikä teilläkään ideaalein tilanne ihailen suuresti❤Tein sit silti eilen testin ku apteekki osui ihan nenän eteen ja olisihan se ollut ihanaa ihastella sitä miehen kanssa kauppakeskuksessa. No kääntelin ja vääntelin liukuportaissa mutta ei siihen toista viivaa tullut
kuukuppi keitetty. 9kk yritystä takana, miten mä oikein kuvittelin et tää ois ollu helpompaa.
Meillä on tänään hääpäivä muuten 13 vuotta.
Kyllähän tuossa näkyy! Onko punainen viiva? Pc?Hei taas pitkästä aikaa. Pahoittelut kaikille negoista, epäreilulta tuntuu tämä maailma.
Me pidimme hieman "taukoa" yrittämisestä kun olin jalka leikkauksessa. Nyt vielä ois useampi viikko tarkoitus mennä keppien kanssa, emmekä vieläkään ole ovulaatioita metsästelty vaikkakin tunnistan sen jo kohtalaisen hyvin ilman testejäkin. Olen nyt viimeisen vuorokauden vain nukkunut ja aamulla oli pientä kuvotusta joten ihan mielenkiinnosta päätin tehdä testin joten tässä nyt tiirailtavaa. En tiedä pitäiskö sitä huomenna ihan tuhlata digi testi. Vai näkyykö mitään. Oloista päätellen nyt olisi dpo9-10.
View attachment 116398